viatjar...
viatjar...
hola a totes, com algunes ja sabeu fa un mes que busco... i la veritat es que tinc moltes ganes, i el millor de tot es que el meu marit cada vegada està mes convençut.
Bé, la questió es que a ell li agradaria fer un viatge a algun país de centro/sud america i jo no sé que fer, ja que en alguns recomanen vacunar-se i això es incompatible amb quedar-se embaraçada.
alguna de vosaltres té planejat viatjar.
moltes gràcies
Bé, la questió es que a ell li agradaria fer un viatge a algun país de centro/sud america i jo no sé que fer, ja que en alguns recomanen vacunar-se i això es incompatible amb quedar-se embaraçada.
alguna de vosaltres té planejat viatjar.
moltes gràcies

jo et recomanaria que hi anessis, pensa que quan et quedis embarassada s'hauran acabat els viatges a centre america per una temporada!!! t'ho dic perquè nosaltres teniem pensant marxar a Tailandia i hem hagut de fer un canvi de plans sobtat!!
Jo viatjaré encara que estigui embarassada (no em vacuno es clar), però m'he vacunat moltes altres vegades i mai m'han dit que hi hagi cap problema, de tota manera crec que el millor serà que vagis a on t'hagin de vacunar (suposo que a la unitat de malalties tropicals de l'hospital que et toqui) i els ho preguntis. Aneu-hi dona, que un canvi d'aires sempre va bé per agafar-se les coses amb més optimisme, que és el que necessita el cos.
Jo viatjaré encara que estigui embarassada (no em vacuno es clar), però m'he vacunat moltes altres vegades i mai m'han dit que hi hagi cap problema, de tota manera crec que el millor serà que vagis a on t'hagin de vacunar (suposo que a la unitat de malalties tropicals de l'hospital que et toqui) i els ho preguntis. Aneu-hi dona, que un canvi d'aires sempre va bé per agafar-se les coses amb més optimisme, que és el que necessita el cos.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |