Feu gràfiques de temperatura basal i moc cervical?
Feu gràfiques de temperatura basal i moc cervical?
Hola hola
,
jo he començat aquest cicle a fer-les, amb les indicacions de un altre fòrum de temes similars a aquest, i m'agradaria saber si aqui alguna ho fa, i com li va, en fi, conèixer la vostra opinió.
En el meu cas, de moment només he observat la tempe x que tenia fins ara la regla, i els meus resultats em semblen molt alts:
D1- sense dades
D2- 36.8
D3- 36.7
D4- 36.7
Ho veieu normal?
,
jo he començat aquest cicle a fer-les, amb les indicacions de un altre fòrum de temes similars a aquest, i m'agradaria saber si aqui alguna ho fa, i com li va, en fi, conèixer la vostra opinió.
En el meu cas, de moment només he observat la tempe x que tenia fins ara la regla, i els meus resultats em semblen molt alts:
D1- sense dades
D2- 36.8
D3- 36.7
D4- 36.7
Ho veieu normal?

- isabeldoula
- :: formigueta

- Entrades: 57
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 10:18 am
- Ubicació: Girona
- Contacta:
noies, jo ho faig, també amb el fertility friend, des de fa tres mesos...
la veritat és que el meu cos segueix bastant l'estàndard i n'estic força contenta... fins ara que em pensava que anava boig i no, resulta que realment la tempe és baixa la primera part del cicle (entre 36.2 i 36.4) i alta després de l'ovulació (entre 36.6 i 36.9), i baixada brusca (a 36.5) el dia de la regla.
meri, no serveix de res comparar-te amb altra gent, perquè el que per a tu és baix, per a un altre és altíssim o viceversa...
la qüestió és comparar les teves taules diversos mesos... si és que no t'hi quedes abans!
perseverància i paciència!

la veritat és que el meu cos segueix bastant l'estàndard i n'estic força contenta... fins ara que em pensava que anava boig i no, resulta que realment la tempe és baixa la primera part del cicle (entre 36.2 i 36.4) i alta després de l'ovulació (entre 36.6 i 36.9), i baixada brusca (a 36.5) el dia de la regla.
meri, no serveix de res comparar-te amb altra gent, perquè el que per a tu és baix, per a un altre és altíssim o viceversa...
la qüestió és comparar les teves taules diversos mesos... si és que no t'hi quedes abans!
perseverància i paciència!

Mery68;
Les meves temperatures solen estar entre 36.5 i 36.8 abans de l'ovulacio, pero un cop he ovulat aquestes es disparen fins i tot a 37.4 o 37.6 i es mantenen fins que em ve la warry i tornen a baixar. Amb un parell de mesos que ho fassis ja podras veure que es el normal en el teu cos.
Les meves temperatures solen estar entre 36.5 i 36.8 abans de l'ovulacio, pero un cop he ovulat aquestes es disparen fins i tot a 37.4 o 37.6 i es mantenen fins que em ve la warry i tornen a baixar. Amb un parell de mesos que ho fassis ja podras veure que es el normal en el teu cos.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
pruneta, maca, no et vull donar més esperances de les que ja et fan tenir tots aquests psicosímptomes...
però has vist aquesta baixada bèstia de la segona fase? doncs al fertility friend es parla de l'"implantation dip", és a dir, una baixada de tempe que es produeix amb la implantació... aquesta sol tenir lloc entre els dies 6 i 10 després de l'ovulació, aprox, pel que tinc entès...
tot i que val a dir que adverteixen que no està gens demostrat ni és metòdic!!!
ai ai aiiiiiiiiiiiiii

però has vist aquesta baixada bèstia de la segona fase? doncs al fertility friend es parla de l'"implantation dip", és a dir, una baixada de tempe que es produeix amb la implantació... aquesta sol tenir lloc entre els dies 6 i 10 després de l'ovulació, aprox, pel que tinc entès...
tot i que val a dir que adverteixen que no està gens demostrat ni és metòdic!!!
ai ai aiiiiiiiiiiiiii

creueta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 10, 2008 5:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |