Treure diu: dificultats
Treure diu: dificultats
Hola! Avui he anat amb la llevadora a treure'm el diu i mha dit qie no podia....que no es veien els fils i que he d'anar al ginecòleg perquè em dilati una mica el coll i que potser que sigui dolorós ....a algú li ha passat? A més des que porto el diu vaig tenint infeccio s per gardenella...a algú més li passava? M'ha deixat ben atabalada!
Re: Treure diu: dificultats
Hola niona2013 a mi em va passar que no em trobaven els fils del Diu, però m'el van treure igual, una miqueta de mal, però res que no es poguès soportar. Amb això de les infeccions no et puc ajudar.
Que no sigui res, i jo no em preocuparia gaire eh....
Que no sigui res, i jo no em preocuparia gaire eh....
Merci per contestar guapa!!
Hola!
A mi em va pasar el mateix, que els fils eren massa curts i no els trobaven. Em van fer una mica de mal però va ser un moment. Jo ja vaig anar al ginecòleg directament perquè m'havien de fer una histeroscòpia i al fer-me la prova van aprofitar per treure'l (el meu DIU era com a tractament).
Segur que quan vagis al gine t'ho treu sense problemas. Potser la llevadora no ho veía tant senzill i no es volia arriscar.
Ja ens explicaràs com va!
A mi em va pasar el mateix, que els fils eren massa curts i no els trobaven. Em van fer una mica de mal però va ser un moment. Jo ja vaig anar al ginecòleg directament perquè m'havien de fer una histeroscòpia i al fer-me la prova van aprofitar per treure'l (el meu DIU era com a tractament).
Segur que quan vagis al gine t'ho treu sense problemas. Potser la llevadora no ho veía tant senzill i no es volia arriscar.
Ja ens explicaràs com va!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |