pregunta

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dj. gen. 10, 2008 4:29 pm

Hola pitufa! Tot i que només ovulis un dia cada cicle, pots quedar-te embarassada durant més dies perquè els espermatozous viuen un temps i l'òvul també, per això aquí parlem de la setmana fantàstica (sempre i quant tinguis relacions un parell de dies abans o després d'ovular, és clar). El predictor té l'has de fer a primera hora del matí i has d'esperar uns dies des de la primera falta de la regla. Si te'l fas uns dies abans el resultat no és fiable. No t'encaparris massa amb els dies fèrtils i totes aquestes coses perquè al final acabes que ja no tens ganes de res (a mi em passa, el mes vinent farà un any que busquem i ara ja estic molt resignada). Paciència, aquí som moltes les que t'entenem :-)
Andy
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dj. gen. 10, 2008 4:30 pm

Hola pitufa .... A veure si ho entès ... Tu demanes si ens podem quedar embarassades en qualsevol moment del periode? Si aquesta es la pregunta, la resposta es no.

Nomes ens quedem embarassades quan hem ovulat. Just abans de que ens vingui la regla.

Si no es aixi que algu em rectifiqui.
Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. gen. 10, 2008 4:30 pm

què has d'haver dit malament? ;-)

en principi només ovules un cop al mes, o dues ovulacions, però solen passar amb 24 h de diferència (bessonets d'òvuls diferents...)

insisteixo que et miris la web de donaimare, allà t'ho expliquen molt millor que el que nosaltres et podríem explicar...

i el tema del test, ja vam comentar que, segons sembla per les dates que vas comentar, encara era massa d'hora i et sortiria negatiu segur... t'has d'esperar mínim 15 dies després de l'ovulació (o fins a la primera falta)

apa, no desesperis... :koala: :koala:
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. gen. 10, 2008 4:32 pm

Andy ha escrit:Nomes ens quedem embarassades quan hem ovulat. Just abans de que ens vingui la regla.

Si no es aixi que algu em rectifiqui.

ep, que l'ovulació sol ser uns 15 (aprox) dies abans de la regla...
Andy
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dj. gen. 10, 2008 4:36 pm

Si si ... Es que me explicat malament .... Jo em referia a procediments ... Primer ovules .... despres et ve la regla ... M'ha faltat dir que això passa en 15 dies de diferència ...

Gràcies per puntualitzar .... Dit així sembla que sigui una cosa darrera laltre .... ?-)
Imatge
Cabirola
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dj. gen. 10, 2008 8:07 pm

Ei Pitufa!! Però que només et puguis quedar embarassada durant la "setman fantàstica" no vol dir que no puguis fer marranadetes sense finalitats procratives durant la resta del cicle!!!!! Canvia el xip i gaudeix del sexe!!! si no això seria com menjar només per omplir l'estómac, i és important degustar bona cuina de tant en tant!!!!!!!!! (quin símil més béstia, no?)
Cabirola
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dj. gen. 10, 2008 8:08 pm

Ei Pitufa!! Però que només et puguis quedar embarassada durant la "setman fantàstica" no vol dir que no puguis fer marranadetes sense finalitats procratives durant la resta del cicle!!!!! Canvia el xip i gaudeix del sexe!!! si no això seria com menjar només per omplir l'estómac, i és important degustar bona cuina de tant en tant!!!!!!!!! (quin símil més béstia, no?)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::