Canvi de metge

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Canvi de metge

EntradaAutor: Aneris » dv. gen. 11, 2008 10:41 am

hola, en vista q portem des d'abril buscant i no hi ha hagut sort, el 2 de gener vam anar de visita a la ginecòloga i ens va manar a fer proves, semiograma ell, eco transvaginal i analítiques d'hormones en dies concrets del cicle jo.

vam demanar hora a la sortida per portar els resultats i ens van donar pel 23 d'abril... ¬_¬

m'ho he estat rumiant, i si només per portar els resultats i q em digui algo m'he d'esperar 4 mesos, doncs m'he decidit a canviar de ginecòleg.

ara tinc dos opcions...

- DEXEUS: Dra. Olga Salas, dia 25 de febrer a les 9:30
- TEKNOGIN: Dra. Drapé, dia 28 de gener a les 16:15

coneixeu a alguna d'aquestes ginecòlogues??

que farieu vosaltres?????????
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dv. gen. 11, 2008 10:45 am

Aneris, ho sento no conec cap d'aquestes dues ginecòlogues pero jo aniria a totes dues. Vas per mútua??doncs si no has de pagar més per anar a més d'una visita jo aniria a les dues i dp em quedaria amb la que millor m'hagués sentit i inspirat confiança, ja que canvies doncs que sigui per sentir-te agust, no??
bueno ja ens explicaras que decideixes. Bexitos neukiss-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Quica
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. oct. 18, 2007 5:07 pm

EntradaAutor: Quica » dv. gen. 11, 2008 3:12 pm

Aneris, si el temps d'espera t'angoixa truca a l'institut marquès. Et donen hora en una setmana com a màx (em sembla que tenen preus especials per DKV i una altra mútua però no sé quina)
La 1a visita val 120€ i després et faran fer proves que pots fer per mútua a una altra banda

Són encantadors, si pots esperar un mes i la Dexeus t'entra gratis doncs vés allà. Com a professionals ho són molt però compta que a la que t'envïn a reproducció ets un $ amb potes (150-199€ seminograma, 177€ visita andròleg, 1XX€ visita gine....); si la SS et fa el seminograma, porta'ls el resultat ja a la Dexeus i és una pasta que estalvies. Si tot està bé no et caldrà visita a l'andròleg

Jo com desafortunadament he passat per totes les fases penso que el temps d'espera és el més angoixant i per això et faig aquesta recomanació però d'altra banda també és cert que no fa ni un any que busqueu i això és el terme mig que una parella triga en quedar embarassada....sobretot no t'estressis guapa!

petonets i bon finde!
T'esperem amb il.lusió

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::