tiroides
tiroides
hola noies!
Ja sé que hi ha un tema sobre això, però no el trobo!
M'han diagnosticat hipotiroidisme, estic pendent del dimecres anar a veure la meva metgessa, i anar al ginecòleg pq ho vegi. Quins inconvenients hi ha per quedar-me embarassada??? I com funciona això?? és q no tinc ningú a la família amb això i m'agafa per sorpresa!
moltes gràcies noies
Ja sé que hi ha un tema sobre això, però no el trobo!
M'han diagnosticat hipotiroidisme, estic pendent del dimecres anar a veure la meva metgessa, i anar al ginecòleg pq ho vegi. Quins inconvenients hi ha per quedar-me embarassada??? I com funciona això?? és q no tinc ningú a la família amb això i m'agafa per sorpresa!
moltes gràcies noies

hola pilar,
jo tinc una mica q fa molt de temps q li van diagnosticar un problema de tiroides!!!
fa uns mesos q es van posar a buscar
i el primer q va fer va ser anar al seu metge per saber si aquest problem li podia comportar més problems per tenir un
i li va dir q estès tranquil.la, de fet al cap d'uns mesos s'hi va quedar...
A mi, quan vaig començar a plantejar-me el tema de tenir
tb vaig anar a la gine pq tenia problems amb la regla, i em va demanar si tenia algú a la family amb problems de tiroides, jo li vaig dir q no i em va fer una anàlitica per detectar-ho, q va sortir -, però pel q jo li vaig demanar abans de saber q no en tenia, semblava q això a mi em podia comportar problems amb la regla però no per tenir
no sé, és tot el q et puc explicar, segur q aquí hi haurà qui te'n sabrà dir més encara q jo...
petons i sort !!!

jo tinc una mica q fa molt de temps q li van diagnosticar un problema de tiroides!!!
fa uns mesos q es van posar a buscar
i el primer q va fer va ser anar al seu metge per saber si aquest problem li podia comportar més problems per tenir un
i li va dir q estès tranquil.la, de fet al cap d'uns mesos s'hi va quedar...
A mi, quan vaig començar a plantejar-me el tema de tenir
tb vaig anar a la gine pq tenia problems amb la regla, i em va demanar si tenia algú a la family amb problems de tiroides, jo li vaig dir q no i em va fer una anàlitica per detectar-ho, q va sortir -, però pel q jo li vaig demanar abans de saber q no en tenia, semblava q això a mi em podia comportar problems amb la regla però no per tenir
no sé, és tot el q et puc explicar, segur q aquí hi haurà qui te'n sabrà dir més encara q jo...
petons i sort !!!

a veus, les tiroides estan més relacionades amb el tema de la regla,
vaja amb alguns desajustaments amb aquesta maleida, q suposo no pas amb el fet de tenir
però com és lògic, per quedar-se
cal q la regla tb estigui regulada...
ho sento preciosa, no et puc ajudar més
i si ho busques al google??
jo crec q quan la gine, em va dir q podia tenir-ne vaig buscar-ho i alguna q altre info em va ajudar...
petons bonica i sort

vaja amb alguns desajustaments amb aquesta maleida, q suposo no pas amb el fet de tenir
però com és lògic, per quedar-se
cal q la regla tb estigui regulada...
ho sento preciosa, no et puc ajudar més
i si ho busques al google??
jo crec q quan la gine, em va dir q podia tenir-ne vaig buscar-ho i alguna q altre info em va ajudar...
petons bonica i sort
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Pilar estate tranquila,en la familia de mi madre toooodas las mujeres a escepcion de una tia mia y yo(ahora me han de hacer unos analisis de nuevo porque con el embarazo puede que se me haya desencadenado)tiene problemas de hipo,hipertiroidismo y bocios,y viene de generacion en generacion o se a que todas han tenido peques a escepcion de mi prima que tiene un caso muy muy extremo y no por que no se pueda quedar si no por el tratamiento,asi que estate tranquila
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |