tiroides

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
pilar
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

tiroides

EntradaAutor: pilar » ds. gen. 12, 2008 9:47 am

hola noies!

Ja sé que hi ha un tema sobre això, però no el trobo!
M'han diagnosticat hipotiroidisme, estic pendent del dimecres anar a veure la meva metgessa, i anar al ginecòleg pq ho vegi. Quins inconvenients hi ha per quedar-me embarassada??? I com funciona això?? és q no tinc ningú a la família amb això i m'agafa per sorpresa!
moltes gràcies noies :cabra:
Imatge
Imatge
xell13
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » ds. gen. 12, 2008 9:59 am

hola pilar,
jo tinc una mica q fa molt de temps q li van diagnosticar un problema de tiroides!!!
fa uns mesos q es van posar a buscar <:-< i el primer q va fer va ser anar al seu metge per saber si aquest problem li podia comportar més problems per tenir un :-()) i li va dir q estès tranquil.la, de fet al cap d'uns mesos s'hi va quedar...
A mi, quan vaig començar a plantejar-me el tema de tenir :-)(-: tb vaig anar a la gine pq tenia problems amb la regla, i em va demanar si tenia algú a la family amb problems de tiroides, jo li vaig dir q no i em va fer una anàlitica per detectar-ho, q va sortir -, però pel q jo li vaig demanar abans de saber q no en tenia, semblava q això a mi em podia comportar problems amb la regla però no per tenir z2:-)
no sé, és tot el q et puc explicar, segur q aquí hi haurà qui te'n sabrà dir més encara q jo...
petons i sort !!! :globus: :globus: :globus: :globus:
pilar

EntradaAutor: pilar » ds. gen. 12, 2008 10:03 am

xell, a mi m'ho han trobat pq mai em venia la regla i el ginecoleg em va enviar a fer-me uns anal·lisis complets i per això ho sé, però de moment no sé si afecta per quedar-te o que
Imatge
Imatge
xell13
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » ds. gen. 12, 2008 10:08 am

a veus, les tiroides estan més relacionades amb el tema de la regla,
vaja amb alguns desajustaments amb aquesta maleida, q suposo no pas amb el fet de tenir <:-<
però com és lògic, per quedar-se :-()) cal q la regla tb estigui regulada...
ho sento preciosa, no et puc ajudar més
i si ho busques al google??
jo crec q quan la gine, em va dir q podia tenir-ne vaig buscar-ho i alguna q altre info em va ajudar...
petons bonica i sort :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » ds. gen. 12, 2008 3:23 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
D.J.
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » ds. gen. 12, 2008 4:50 pm

Pilar estate tranquila,en la familia de mi madre toooodas las mujeres a escepcion de una tia mia y yo(ahora me han de hacer unos analisis de nuevo porque con el embarazo puede que se me haya desencadenado)tiene problemas de hipo,hipertiroidismo y bocios,y viene de generacion en generacion o se a que todas han tenido peques a escepcion de mi prima que tiene un caso muy muy extremo y no por que no se pueda quedar si no por el tratamiento,asi que estate tranquila
ImatgeImatge
pilar

EntradaAutor: pilar » ds. gen. 12, 2008 9:39 pm

ostres noies, moltes gràcies!!! a vegades t'amoïna una mica aquestes coses, però gràcieS!! :ok:
Imatge
Imatge
Oscmar
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » dc. gen. 16, 2008 5:49 pm

Hola Pilar,

Jo tinc hipotiroidisme subclínic i l'únic que m'han dit és que s'ha de controlar més i ja està, augmenten una mica la dosi de la pastilla i fan més controls, però que no hi ha perquè haber-hi cap problema.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pilar

EntradaAutor: pilar » dc. gen. 16, 2008 5:51 pm

Avui he anat al metge de capcelera i m'ha dit que tinc hipotiroidisme subclinic però que no em donarà cap pastilla. Que torni d'aqui a un any a veure si la cosa ha pujat o està estancada o que.... ?-) ?-)
Imatge
Imatge
Oscmar
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » dc. gen. 16, 2008 5:59 pm

Doncs aleshores és que tens molt poquet, jo no em preocuparia pas. ;-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pilar

EntradaAutor: pilar » dc. gen. 16, 2008 6:09 pm

a veure!!!! Es que com a la família ningú ha tingut, doncs espanta, però a veure si tenim sort! :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::