Després d'avort vull canvi de gine(dkv), a on anar?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
marions12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

Després d'avort vull canvi de gine(dkv), a on anar?

EntradaAutor: marions12 » dl. març 07, 2016 11:08 am

Hola!
Fa poques setmanes he patit un avortament, finalment natural, ja que es va produir abans de que em fessin raspat, a les 11setmanes de gestació.
Tot i que estic força contenta amb el gine que m'ha portat aquestes setmanes, ens plantegem un canvi a partir d'ara per fer el seguiment i el part d'un nou embaràs quan arribi el moment.
Sóc de DKV, i visc a Vallgorguina (Vallès oriental) m anirien molt bé les vostres opinions de seguiments i parts amb dkv per Granollers, Barcelona o fins i tot Girona. He llegit força sobre la Carme guasch (corachan) i seria una opció. Actualment em porta en tarbal(Granollers) però no atén parts, i ara mateix crec que necessito estar una mica cuidada i sentir-me acompanyada de cara un nou procés d'embaràs.busco algú respectuós, empàtic i que pugui fer-se càrrec del que vinc, de cara el part la intenció és el més respectat possible però evidentment faré cas del que els entesos diguin, però vull que "se'm consulti"(primer part a la quiron no va ser del tot així.) . Aquests mesos no han estat fàcils. Em serà de gran ajut tot el que em pugueu dir! Moltes gràcies!!
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Després d'avort vull canvi de gine(dkv), a on anar?

EntradaAutor: Alesta » dc. març 09, 2016 7:55 am

marions molts ànims!
Jo tenia al tarbal també en els dos anteriors embarassos (ara no tinc mutua). El primer part a Delfos :ufs: tenia clar que pel segon buscava un altre lloc i després de molt buscar x la mutua vaig acabar anant per SS a st joan de deu i mooooolt bé. Jo tenia molt clar què volia (sobretot respecte) i em vaig sentir molt respectada. El seguiment el vaig fer doble, amb el tarbal i els 3 controls de la SS.
Ara em plantejo part a casa o a casa de naixements... però ja es veurà!

No et pic sjudar amb dkv, jo tenia Adeslas. Pero la Carme Guasch és una gran opció!
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dl. abr. 25, 2016 11:51 pm

Hola

Jo tinc DKV i m'han portat els 3 embarassos l'equip del Dr Del Pozo i la Dra Gómez a la Teknon. També venia d'un abortament i em vaig sentir molt recolzada.
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dt. abr. 26, 2016 1:16 am

Jo al primer embaras i part vaig tenir la carme guasch i molt bé. Durant el part em va preguntar i informar de tot el que anava passant. (Jo volia epidural, o sigui que no sé la seva postura en parts més naturals) peró a nivell de professionalitat i de explicar-te tot el que passa estic molt contenta amb el seu tracte.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::