BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Petit36
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Petit36 » dc. març 30, 2016 8:42 pm

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Diuen que buscar un petitó es cosa de dos… es un dessitg que neix de l’interior de la dona.. es un dessitg que es desperta en nosaltres, una il.lusió que juntament amb els nostres homes volem fer realitat.
Començem el nostre camí… un camí plé d’entrebancs per algunes, per altres mes recte, mes fácil, pero n’estic segura que per totes, es un camí que recorrerem amb el nostre home… de la mà, i fins al final…

DEDICAT A VOSALTRES... VALENTES!!!
Volem un petit ser dintre nostre, que per les nits ens desperti dels copets que ens dongui, amb el que poguem parlar, sentir, amb el que viure intensament minuts de glòria i tendressa, diminuta humanitat sense sexe, de vegades t'imaginarem nen, de vegades nena...al que estimarem sense coneixe't i nutrirem, esperant el dia que et tinguem als nostres braços...

REGALITU PER VOSALTRES FUTURES MARONES!! :love: :love:

http://youtube.com/watch?v=sqeyKGYDIns

Vull recordar també les panxes del mes de MARÇ, i donar les gràcies a la XINXA per ser una jefa estupenda!!

MINTA :ok: JA TENIM AQUÍ LA PRIMERA PANXA DE MARÇ! FELICITATS :-()) :-()) :-())
CRIS 1986 :ok: SEGONA PANXA DE PRIMAVERA! FELICITATS :-()) :-()) :-())
JENN90 :ok: JA TENIM AQUÍ LA TERCERA PANXA DE MARÇ! FELICITATS :-()) :-()) :-())
DAYNA :ok: I AQUÍ TENIM LA QUARTA PANXA DE PRIMAVERA! FELICITATS :-()) :-()) :-())

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Petit36

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Petit36 » dc. març 30, 2016 8:44 pm

Bé mamis wapes!!! ja tenim a punt el post d'Abril per rebre'l amb els braços oberts oi que siiiii??????????

demà us començo a apuntar... ara ja podeu començar a enviar-me les dades... jejeee...

:content: :content: :content: :content: :content:
Petit36

EntradaAutor: Petit36 » dc. març 30, 2016 8:45 pm

LES CERCADORES D'ABRIL SOM (per ordre alfabètic):

Podeu presentar-vos seguint aquest format i us aniré afegint a la llista:

Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar.

❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈

ELANTRIS

Nom d'usuària Elantris
Edat dels dos jo 32 i ell 39
Cicle de cerca i durada del cicles aquest serà el primer després del legrat, però vam començar el 28 de setembre de 2015.
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) doncs no ho sé perquè encara l'espero després del legrat. Crec que vindrà el dia 1 així que no l'espero fins el 29 o 30 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs res, que estic una mica acollonida perquè tinc coll avall que dona legrada dona prenyada i com no sigui així....buuuffff :(
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Prenc Natalben Supra, crec que provaré l'Ovusitol i fem pinxitu des de que surt el positiu al TO fins un dia després d'ovular. A vegades fins i tot un dia abans del TO, sense descansar.

TERRALLUM

Nom d'usuària Terrallum
Edat dels dos Jo 26 i en terrallu 28
Cicle de cerca i durada dels cicles Doncs ja és el cicle 11......els cicles ultimament duren 35 dies
N. Fills 0
Data NW el 30 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent Doncs ja fa temps que volto pel sóc petit però em vaig agafar dos mesos de desconexió i porto les piles càrregades tot i que 11 cicles a l'esquena ja pesen i només faig que pensar que algo del terrallu o meu no funciona...intento no agobiar-me...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Doncs aquest mes vull reprendre temperatures o test d'ovulació. Fem SW però sense agobios, una mica quan ens ve bé

SELENEMAR

Nom d'usuària Selenemar
Edat dels dos Jo tinc 32 i ell 35
Cicle de cerca i durada dels cicles Doncs ja porto uns quants cicles buscant, aquest és el meu cicle 12 i la durada dels meus cicles, és una mica irregular, però al voltant de 31 dies.
N. Fills Encara cap :(
Data NW 1 de Maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent Doncs que després d'uns quants mesos desaparaguda torno per aqui.
A veure si aquest mes ho aconsegueixo, que començo ja a estar una mica desesperada, perdent el meu PEPO que he mantingut desde que vaig començar, ara farà un any més o menys.
Suposo que costa una mica perque a més de ser irregular tinc un mioma, que imagino que potser fa la punyeta (tot i que la ginecologa no diu que hagi d'afectar) Doncs això, a veure si aconseguim aquest mes cantar una victòra, perque no hi ha res que em faci més il·lusió que ser mare, la veritat. :-())
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Estic prenent unes capsules naturals que porten unes quantes vitamines, entre elles l'àcid fòlic, tan recomanat. També han hagut mesos que he pres Maca, de fet segurament aquest mes hi torni a prendre, a veure que tal em va. Faig SW. A veure si els ..::·· arriben a la meta aviat ;)

XINXA

Nom d'usuària: Xinxa
Edat dels dos: Jo 32 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: tercer cicle, 25 dies de durada
Nº Fills: un nen de 2 anys ;-)))
Data NW (importantíssim!): 16 abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Tenim moltes, moltes i moltes ganes d'ampliar la família, així que esperem que aquest mes puguem fer deures quan toca
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Prenc el Yodocefol i farem sw, fem to i quan aparegui el positiu intentarem fer-ho dia si i dia també!

PITXILLU

Pitxillu
Edat dels dos: 37
Cicle de cerca i durada del cicles: portem uns 7 mesos buscant, Els cicles, des que he estat mare, van entre 26 i 30 dies, així que poc regular.
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 28 d'abril segons App ( i aquest mes intentarem no fer TE abans del 28)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig tenir el meu petit després de dos avortaments amb legrat a la setmana 9. Ara anem amb por, i sembla que ens està costant una miqueta.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Fem SW dia sí, dia no, i aquest mes, en vista d'aquests cicles irregulars, allargarem la SW. No faig temperatura perquè ho vaig intentar amb el primer nen i em va atabalar més, però no descarto més endavant, per controlar ovulació, ja que no tinc molt clar quan ovulo.

LANINA1981 SUPERPANXETA ACONSEGUIDA! !!!!! :-()) ) >.-<:

LANINA1981
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Res especial.. anar a piscina.. beure alguna cerveseta artesana i Ah!! I seguir-ho intentant
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Aquest mes cambiem la cançoneta... Zara Larsson - Lush Life (em posa de mooolt bon humor)
Edat dels dos: 34 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: ultimament molt irregular (28-29-32-35...)
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): Amb les irregularitats d'aquests ultims cicles ja no ho sé, però Mycalendar em diu 29/04 (ja sabeu que estic a l'espera de què passi dissabte 02/04 amb el TE pq encara no ha vingut)

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc deficiència del Factor 7 sanguini des de fa molts anys, cosa que també m'ha frenat per anar a buscar un embaràs ja que pot provocar hemorràgies importants, pero el gine m'ha dit que no m'he de preocupar massa i que sabent-ho el control és mes exhaustiu. Bé, amb el meu costi ja portem 11 anyets i els dos hem sigut bastant lliures i esbojarrats però ara ja comencem a tenir petitons al nostre voltant i ja sabem que això s'encomana i més des de l'avort al mes d'agost 2015 (6 setmanes) ara ens ho hem agafat amb més ganes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Abans prenia Acfol però des de fa un mes prenc Natalben preconceptiu. No faig masses proves de SM o SW, de moment ho anem provant.

MARTA1986

Nom d'usuària: marta1986
Edat dels dos: 35 ell 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles aquest és el 9è, però el 6è des de l'avortament. Durada dels cicles:24 dies, tot i que des de Gener que tinc uns cicles estranys...
Nº Fills 1 nen de dos anys
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs bàsicament que m'encanta la primavera i estic enamorada del meu fill hehehee
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar.
doncs àcid fòlic, però vaig prendre ovusitol D un mes.... Després he estat fent homeopatia pels dolors pre warry i tal.

PICARA79

Edat dels dos : jo 36 i picaró 39
Cicle de cerca i durada del cicles : Desde que vaig donar a llum per cesarea els cicles son de 28 dies pero nomes tinc la warry tres dies i despres vaig tacant fins al infinit .... un rotllo !
Nº Fills 1 :cnena: te ara 20 mesos.
Data NW (importantíssim!) 7 Abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs la primera cerca va ser l'agost de 2013 i en 3 mesos em vaig quedar embarassada i ara tontejant doncs res de res i com tothom diu tenim una nena trampa perque menja i dorm i es porta super be aixi que ens hem decidit a anar per la segona o segon. Us dire un secret, m'encantaria tenir bessons pero al meu Picaró cada cop que li dic es desmaia jajajaja . Per tant a mi m'agradaria tenir 3 fills i ell amb 2 ja en te prou.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Jo com l'altre vegada tinc una APP que es diu Womanlog que em va anar bastant be per indicarme per on anaba l'ovulacio. mai hefet TO pero no ho descarto . prenc SEIVID. I aquest mes el que intetare es a la SW fer dia si dia no i despes fer la BAtwoman i a dormir.

GEMMAGEMMA

Nom d'usuària gemmagemma
Edat dels dos jo 33 i el 34
Cicle de cerca i durada del cicles el primer de cerca, amb l'anterior embaràs a la segona ja estava embarassada, veurem ara com va
Nº Fills 1 de 2,5 anys
Data NW (importantíssim!)30 abril

COOKIEE46

Nom d'usuaria: Cookiee46
Edat dels dos: jo 32 i ell 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Segon cicle de cerca. Des de que vaig deixar les anticonceptives he tingut cicles de 26 i de 29 dies però aquest últim ha estat de 35.
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): contant cicle de 28 dies seria el 26 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc una gosseta de la que estic enamorada, m'encanta sortir a passejar amb ella i amb el mr galleto i espero que d'aquí poc ens acompanyi un baby ben preciós! :love: :love:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Faig TO's, fem SW dia si dia no i prenc Natalben preconceptivo.

MARYLA

Edat dels dos jo 33 en 2 dies i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles aquest serà el primer cicle que iniciem la cerca però vam deixar els anticonceptius al gener. Regulars de 28 dies
Nº Fills 1 (un nen de 18 mesos)
Data NW (importantíssim!) 16 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Sóc nova al forum i disculpeu les faltes d'ortografia però es la primera vegada que escric en català. Sóc de Saragossa però visc a Catalunya desde fa temps. Ara iniciem la cerca del segon fill i estic una mica acollonida.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Prenc Natalben Preconceptivo. Fem pinxitu dia si dia no desde 5 dies abans de l'ovulació.

DALILALA

-Nom d'usuària: Dalilala
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir de les classes de dansa
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Viva la vida de Coldplay
-Edat dels dos: Ell 34 jo 39!
-Cicle de cerca i durada del cicles: 19é cicle (crec que sóc la més veterana) I tinc uns cicles bastant regulars de 26-30 dies
-Nº Fills: 0
-Data NW (importantíssim!): 26 d'abril
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Quan vaig començar a buscar el ginecòleg em van trobar dos quistes a l'ovari de 8 cm que s'havien d'operar. I em va deixar uns mesos per si m'hi quedava. No m'hi vaig quedar i finalment m'he operat. Després de tant de temps ens hem fet altres proves i tot ens ha sortit perfecte a part de l'endometriosisi i un pòlip. Per ara la doctora ens recomana intentar-ho de nou de forma natural i no anirem a RA (reproducció assistida) fins després de l'estiu. Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura).
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Ara faig dieta i acupuntura per augmentar la fertilitat. Sembla que funciona pq les proves hormonals ens han sortit fantàstiques i la reserva ovàrica també. Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.

MALIBUNA

Nom d'usuària: Malibuna
Edat dels dos: 35 ell i 33 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el cinquè (ja comencen a pesar). Cicles irregulars entre 23 i 31 dies.
Data NW (importantíssim!): entre el 23 i el 28 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs que ja comencen a pesar els mesos! Volem panxu ja!! El Mali ja es comença a desesperar ...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenem Yodocefol i Maca Andina els dos. Faig TO i intentem començar la SW 3 o 4 dies abans del TO+ fins un dia després de l'ovul·lació (dia si dia també). Faig cames amunt una bona estona i aquest mes hem incorporat 2 coixins a sota la pelvis per estar més amunt (sexy total, jajajaja). Em sembla que començaré a fer tempes per controlar si la fase lútea és la correcta i volem allargar una mica la SW. Deu i do la de coses que fem!!!

Boleta-BCN

-Edat dels dos jo 34 i el Boleto 35
-Cicle de cerca i durada del cicles Cicle 9 de cerca i 29-30 dies durada
-Nº Fills cero patatero
-Data NW (importantíssim!) 10 d'Abril
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. He recuperat el meu optimisme inicial (potser el socpetit ha tingut alguna cosa a veure, jeje)! A més, aquest mes m'apunto al gimnàs, crec que m'anirà bé. Viatjo per feina i hi haig de fer les mil i una per encaixar els viatges fora de la SW, jajaja!
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Sóc grafiquera, faig tempes i TO's. Freqüència; dia si dia no a la SW, resta del mes pinxitus recreatius quan ve de gust. Prenc Femasvit. He fet anàlisi CD3 (perfecte!) i aquest mes em toca histero (quina por...)

AIRUN81

-Edat dels dos 34
-Cicle de cerca i durada del cicles irregulas :p-)
-Nº Fills cap
-Data NW (importantíssim!) podria ser 28 abril
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. El mes passat vaig està de baixon total; molts embarassos a l enton, la medicació no ha funcionat, quiste ovari, canvi de feina,... . Però estic intentant canviar el xip. Desprès de més de 16 mesos de busqueda és nirmal derrumbar-se :-o00m
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar.

MOSSA-77

Nom d'usuària MOSSA-77
Edat dels dos 33 i 38
Cicle de cerca i durada del cicles Tinc cicles de 28 dies justos i clavats. I aquest serà el tercer desprès de l'ultim abort.
Nº Fills 1 nena de 7 anys
Data NW (importantíssim!) 25 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Odio els dinar familiars (deu ser perque ara n'he tingut un) :dimoni:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Fins la ultima DNW he pres ovusitol D, però em provoca moltissim mal de cap, i uns dolors d'ovulació, i dolors de Warry, exagerats. O sigui que ho he deixat. Ara mateix faig un descans. El mosso es pren la maca des de fa 3 mesos, ja, i de moment no veiem cap resultat. Solem fer SW dia si dia també, i de tant en tant algun de recreatiu quan podem. No em puc pendre tempes, ja que treballo en torns rotatius, i mai tinc horari de dormir ni de llevar.me, o sigui que una bona caca tot plegat.

MLLEBUENDIA

Nom usuària: mllebuendia
Edat: 26
Cicle de cerca i durada dels cicles: 3r cicle de cerca i jaja, ric per no plorar. De sempre 24. L'últim, 30. Així que fem mitjana i posem 26-28.
Num fills: 0
DNW: 28 Abril aprox, però fins que no sàpiga ovulació exactament... Ja ni em conec
Alguna cosa per explicar, trucs..: estic molt emprenyada amb mi mateixa, faig tempe sempre i la continuo tenint alta i amb la W, en fi, una bona merda. :ufs: A més, prenc gestagyn, faig SW però aquest cop farem abans, durant i després d'ovulació per si de cas. Faig truquets com l'acuarius, rematar feina i cames amunt sense moure's després.

VANNION

Nom d'usuària: Vannion
Edat dels dos:28 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles: El 7 o 8 i en quant a durada aleatori, tot i que els ultims dos s'han quedat en 30-32 dies! :O
Nº Fills: cap ni un
Data NW (importantíssim!): Aquesta vegada ni APP ni res, si tot segueix com hauria... la NW hauria de ser el 13 d'abril (falta naaaaah)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Ultim més d'intent de modo ZEN, aquest diumenge, vam segrestar un gat del carrer i ara estem superenfeinats fent que s'adapti i que ell i la nostra gosseta es portin be! Potser es la distracció que necessitavem (jo amb l'excusa, no toco caca de gat xD)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: mai he fet TO, ni tempes.... havia comptat dies i coses similars, pero aquest es el meu segon mes ZEN... aixo vol dir nomes pinxitus recreatius. Per altra banda, prenc natalben preconceptivo (no vaig tant a lo loco). Creuem els dits!

ASPI

Nom d'usuària Aspi
Edat dels dos Ell 30 i jo 28
Cicle de cerca i durada del cicles el segon mes de cerca i em duren entre 30 i 34 dies
Nº Fills 1 nen de 18 mesos
Data NW (importantíssim!) No ho sé exacte fins que em dongui positiu el TO però sobre el 25 d'Abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Tenim moltes ganes d'encarregar el germanet :miko:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. intentem fer SM però no sempre es pot seguir a "raja tabla"

NÁYADE

Nom d'usuària: Náyade.
Edat dels dos: 27 jo, 29 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest considero que es un entrenament, pre-primer cicle. Durada de cicle d'uns 28-30 dies (depèn del mes).
Nº Fills: 0 de moment, però tenim una gosseta que ara ens fa de filleta :love:
Data NW (importantíssim!): 5 Maig.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs algunes ja em coneixeu, porto al SP un munt de temps, amb milions de ganes de ser mare, però primer no m'hi veia i sentia que no era el moment, després si ho era però el tema treball estava força malament (sóc suplent) i vàrem decidir esperar al Maig, però com veieu no ens hem pogut aguantar les ganes!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Estic prenent Folidoce des de finals de desembre, de moment no fem cap patró de pinxitus, només quan ens ve de gust, almenys aquest cicle!! El que sí que fem és que em quedo estirada un cop acabem i no m'aixeco al WC.

PETIT36

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: ballar, veure bon vi i pernilet..
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Vivir mi vida -Marc Anthony.
Edat dels dos: jo 36 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicles de 26 justos clavats!
Nº Fills: 1 :cnen: preciós!!
Data NW (importantíssim!): 8 Abril (es el día que NOOO m'ha de venir.. ;-)))
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs ja porto 4 mesos post-avortament. .. Esperem sigui l'última. . I per lo demés ja hem coneixeu!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest cicle Ovusitol D i el petito amb Gestadha. i freqüencia.. som dels que preferim dia si dia no desde la W. Aquest mes anirem fent. Aquest mes hem anat a tope al tenir festa.. ho hem donat tot aixi que esperem que dongui els seus fruits!! jejee..

A L'ABRIL POSITIUS MIL!!!.. DATES NW

1ª SETMANA : DEL 1 AL 3 D'ABRIL

2 d'Abril - LANINA - PRIMER SUPERPOSITIU D'ABRIL!! :-()) :-)(-: :love: no ha pogut ser... Anims reina!!

2ª SETMANA : DEL 4 AL 10 D'ABRIL

7 d'Abril - Picara79 SEGON SUPERPOSITIU D'ABRIL :-()) <:-< :love:
8 d'Abril - Petit36 :-()-)
10 d'Abril - Boleta-BC . :-()-)

3ª SETMANA : DEL 11 AL 17 D'ABRIL

13 d'Abril - Vannion :-()-)
16 d'Abril - Maryla :-()-)

4ª SETMANA : DEL 18 AL 24 D'ABRIL

19 d'Abril - Xinxa :-()-)
21 d'Abril - Marta1986 :-()-)
del 23 al 28 d'Abril .. - Malibuna :-()-)

5ª SETMANA : DEL 25 AL 30 D'ABRIL

25 d'Abril - Mossa-77 pendent... ai ai aiii..
26 d'Abril - Dalilala :-()-)
28 d'Abril - Pitxillu :-()-)
28 d'Abril - Airun81 :-()-)
28 d'Abril - Mllbuendia :-()-)
30 d'Abril - Terrallum
30 d'Abril - Gemmagemma
1 de Maig - Selenemar
5 de Maig - Náyade
6 de Maig - Cookiee46
7 de Maig - Elantris
Petit36 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 30, 2016 2:08 pm, en total s’ha editat 27 vegades.
Elantris
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dc. març 30, 2016 9:34 pm

Nom d'usuària Elantris
Edat dels dos jo 32 i ell 39
Cicle de cerca i durada del cicles aquest serà el primer després del legrat, però vam començar el 28 de setembre de 2015.
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) doncs no ho sé perquè encara l'espero després del legrat. Crec que vindrà el dia 1 així que no l'espero fins el 29 o 30 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs res, que estic una mica acollonida perquè tinc coll avall que dona legrada dona prenyada i com no sigui així....buuuffff :(
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Prenc Natalben Supra, crec que provaré l'Ovusitol i fem pinxitu des de que surt el positiu al TO fins un dia després d'ovular. A vegades fins i tot un dia abans del TO, sense descansar.

Jefa tia quins super primer post no??? Quin nivell poseu noies! m'encanta! jajaja! Ànims amb la nova feina i esperem que cantis mooooooltes panxus! >.-<: >.-<: >.-<:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Terrallum
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dc. març 30, 2016 10:47 pm

Hola!!! Torno per aqui!!

Nom d'usuària Terrallum
Edat dels dos Jo 26 i en terrallu 28
Cicle de cerca i durada dels cicles Doncs ja és el cicle 11......els cicles ultimament duren 35 dies
N. Fills 0
Data NW el 30 d'abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent Doncs ja fa temps que volto pel sóc petit però em vaig agafar dos mesos de desconexió i porto les piles càrregades tot i que 11 cicles a l'esquena ja pesen i només faig que pensar que algo del terrallu o meu no funciona...intento no agobiar-me...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Doncs aquest mes vull reprendre temperatures o test d'ovulació. Fem SW però sense agobios, una mica quan ens ve bé

Petit! Mencanta aquesta entrada de post!! És superpositiu i dona moooolt bon rotllo!! Aquest abril ple de panxulinessss!!! :content:
Imatge

Imatge
Selenemar
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 3:50 pm

EntradaAutor: Selenemar » dj. març 31, 2016 8:13 am

Hola noies,

Nom d'usuària Selenemar
Edat dels dos Jo tinc 32 i ell 35
Cicle de cerca i durada dels cicles Doncs ja porto uns quants cicles buscant, aquest és el meu cicle 12 i la durada dels meus cicles, és una mica irregular, però al voltant de 31 dies.
N. Fills Encara cap :(
Data NW 1 de Maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent Doncs que després d'uns quants mesos desaparaguda torno per aqui.
A veure si aquest mes ho aconsegueixo, que començo ja a estar una mica desesperada, perdent el meu PEPO que he mantingut desde que vaig començar, ara farà un any més o menys.
Suposo que costa una mica perque a més de ser irregular tinc un mioma, que imagino que potser fa la punyeta (tot i que la ginecologa no diu que hagi d'afectar) Doncs això, a veure si aconseguim aquest mes cantar una victòra, perque no hi ha res que em faci més il·lusió que ser mare, la veritat. :-())
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Estic prenent unes capsules naturals que porten unes quantes vitamines, entre elles l'àcid fòlic, tan recomanat. També han hagut mesos que he pres Maca, de fet segurament aquest mes hi torni a prendre, a veure que tal em va. Faig SW. A veure si els ..::·· arriben a la meta aviat ;)

Per últim, dornar-vos ànims a totes en aquesta bonica cerca i desitjar-vos un bon positiu ben aviat ;-))) I a la jefa, moltes gràcies per aquesta positiva entrada del mes d'Abril :-()-)
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dj. març 31, 2016 9:54 am

Hola noies! Ja soc aquí!!!

Primer de tot, Petit, t'ha quedat un post molt bonic! Segur que ens portarà molta sort a totes!!! :-()) :-()) Ja pots apuntar-me:

Nom d'usuària: Xinxa
Edat dels dos: Jo 32 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: tercer cicle, 25 dies de durada
Nº Fills: un nen de 2 anys ;-)))
Data NW (importantíssim!): 16 abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Tenim moltes, moltes i moltes ganes d'ampliar la família, així que esperem que aquest mes puguem fer deures quan toca
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Prenc el Yodocefol i farem sw, fem to i quan aparegui el positiu intentarem fer-ho dia si i dia també!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
mllebuendia
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: mllebuendia » dj. març 31, 2016 10:00 am

Ui, jo us he escrit la meva aventura al Cercadores Març, el passo aquí?
pitxillu
Entrades: 70
Membre des de: dv. març 11, 2016 9:11 am

EntradaAutor: pitxillu » dj. març 31, 2016 10:01 am

Bon dia cercadores!

Petit, m'ha encantat l'entrada. I paties per no fer-ho bé? Ves afinant la veu, que aquest mes ens quedem afòniques, i tindrem molts nens nadalencs i de reis!!!

Jo m'apunto:

Pitxillu
Edat dels dos: 37
Cicle de cerca i durada del cicles: portem uns 7 mesos buscant, Els cicles, des que he estat mare, van entre 26 i 30 dies, així que poc regular.
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 28 d'abril segons App ( i aquest mes intentarem no fer TE abans del 28)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig tenir el meu petit després de dos avortaments amb legrat a la setmana 9. Ara anem amb por, i sembla que ens està costant una miqueta.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Fem SW dia sí, dia no, i aquest mes, en vista d'aquests cicles irregulars, allargarem la SW. No faig temperatura perquè ho vaig intentar amb el primer nen i em va atabalar més, però no descarto més endavant, per controlar ovulació, ja que no tinc molt clar quan ovulo.
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dj. març 31, 2016 11:14 am

QUIN BON ROTLLO HI HA PER L'ABRIL!!!!!

A L'ABRIL, PANXUS MIL!!!! :-()) :-()) :-()) :-())

Us desitjo tota la sort del món!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Si tot va bé seré cercadora de Maig, espero que TOTES esteu ja a l'altra banda!!!!!!!!

Petonets guapes!!!! I bebès a dojooooo si us plau!!!!! <:-< :-)(-: <:-< :-)(-:
Imatge Imatge
lanina1981
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

EntradaAutor: lanina1981 » dj. març 31, 2016 11:23 am

Uala Petit, quina entrada més bonicaaaaaaaa!!!!

Va, ja sabeu el desespero que porto fins dissabte, però m'apunto per si de cas:

LANINA1981
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Res especial.. anar a piscina.. beure alguna cerveseta artesana i Ah!! I seguir-ho intentant
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Aquest mes cambiem la cançoneta... Zara Larsson - Lush Life (em posa de mooolt bon humor)
Edat dels dos: 34 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: ultimament molt irregular (28-29-32-35...)
Data NW (importantíssim!): Amb les irregularitats d'aquests ultims cicles ja no ho sé, però Mycalendar em diu 29/04 (ja sabeu que estic a l'espera de què passi dissabte 02/04 amb el TE pq encara no ha vingut)

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc deficiència del Factor 7 sanguini des de fa molts anys, cosa que també m'ha frenat per anar a buscar un embaràs ja que pot provocar hemorràgies importants, pero el gine m'ha dit que no m'he de preocupar massa i que sabent-ho el control és mes exhaustiu. Bé, amb el meu costi ja portem 11 anyets i els dos hem sigut bastant lliures i esbojarrats però ara ja comencem a tenir petitons al nostre voltant i ja sabem que això s'encomana i més des de l'avort al mes d'agost 2015 (6 setmanes) ara ens ho hem agafat amb més ganes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Abans prenia Acfol però des de fa un mes prenc Natalben preconceptiu. No faig masses proves de SM o SW, de moment ho anem provant.
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. març 31, 2016 12:18 pm

Uolaaaa!!ole petit36quina super entrada!!! M'encantaaaaa >.-<: :love: :***:

Doncs apa uuuuun aaaaaltre cop m'apunto... crec que començo a ser veterana al grupet hehehe vaig coneixent noves futures mamis hehehe novè mes que m'apunto! Heheh

Nom d'usuària: marta1986
Edat dels dos: 35 ell 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles aquest és el 9è, però el 6è des de l'avortament. Durada dels cicles:24 dies, tot i que des de Gener que tinc uns cicles estranys...
Nº Fills 1 nen de dos anys
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs bàsicament que m'encanta la primavera i estic enamorada del meu fill hehehee
doncs àcid fòlic, però vaig prendre ovusitol D un mes.... Després he estat fent homeopatia pels dolors pre warry i tal.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
picara79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: picara79 » dj. març 31, 2016 1:03 pm

Ieeeep companyes

tornem a estar per aqui !!!

Picara 79

Edat dels dos : jo 36 i picaró 39
Cicle de cerca i durada del cicles : Desde que vaig donar a llum per cesarea els cicles son de 28 dies pero nomes tinc la warry tres dies i despres vaig tacant fins al infinit .... un rotllo !
Nº Fills 1 :cnena: te ara 20 mesos.
Data NW (importantíssim!) 7 Abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs la primera cerca va ser l'agost de 2013 i en 3 mesos em vaig quedar embarassada i ara tontejant doncs res de res i com tothom diu tenim una nena trampa perque menja i dorm i es porta super be aixi que ens hem decidit a anar per la segona o segon. Us dire un secret, m'encantaria tenir bessons pero al meu Picaró cada cop que li dic es desmaia jajajaja . Per tant a mi m'agradaria tenir 3 fills i ell amb 2 ja en te prou.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Jo com l'altre vegada tinc una APP que es diu Womanlog que em va anar bastant be per indicarme per on anaba l'ovulacio. mai hefet TO pero no ho descarto . prenc SEIVID. I aquest mes el que intetare es a la SW fer dia si dia no i despes fer la BAtwoman i a dormir.
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dj. març 31, 2016 2:41 pm

Petit36... quin debut noia! Un post maquíssim! Felicitats!!
Passo a desitjar-vos molta molta molta sort!! A veure si es compleix la dita i com diu la Petit A L' ABRIL PANXUS MIL!
Us aniré llegint, amb algunes hem compartiti alguns mesos de cerca, així que em tindreu per aquí per anar veient com aneu. Una abraçada a cadascuna de vosaltres i els millors desitjos panxurils!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Petit36

EntradaAutor: Petit36 » dj. març 31, 2016 2:47 pm

Gràcies Dayna!!! esperem que ens vagis explicant com vas!! neukiss-)

Marta1986 hem falta la teva DNW!!!! :ok:

a les demés, ja us he apuntat a la llista del día que NO vindrà la marranota!!!!! vaaaaa... que ja tenim aquí la primavera i la sang alteraaaaa!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
gemmagemma
Entrades: 69
Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm

EntradaAutor: gemmagemma » dj. març 31, 2016 3:36 pm

Nom d'usuària gemmagemma
Edat dels dos jo 33 i el 34
Cicle de cerca i durada del cicles el primer de cerca, amb l'anterior embaràs a la segona ja estava embarassada, veurem ara com va
Nº Fills 1 de 2,5 anys
Data NW (importantíssim!)30 abril
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: cookiee46 » dj. març 31, 2016 5:48 pm

Hola boniques!!! Petit el post de benvinguda és genial!

M'apunto!! ;-))) ;-)))

Nom d'usuaria: Cookiee46
Edat dels dos: jo 32 i ell 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Segon cicle de cerca. Des de que vaig deixar les anticonceptives he tingut cicles de 26 i de 29 dies però aquest últim ha estat de 35.
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): contant cicle de 28 dies seria el 26 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc una gosseta de la que estic enamorada, m'encanta sortir a passejar amb ella i amb el mr galleto i espero que d'aquí poc ens acompanyi un baby ben preciós! :love: :love:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Faig TO's, fem SW dia si dia no i prenc Natalben preconceptivo.
cookiee46 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 31, 2016 7:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
cris1986
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

EntradaAutor: cris1986 » dj. març 31, 2016 6:30 pm

Quin post més xulu Petit!!
Molts ànims cercadores! Estaré a l'ombra jijijiji
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Maryla
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

EntradaAutor: Maryla » dj. març 31, 2016 7:29 pm

Edat dels dos jo 33 en 2 dies i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles aquest serà el primer cicle que iniciem la cerca però vam deixar els anticonceptius al gener. Regulars de 28 dies
Nº Fills 1 (un nen de 18 mesos)
Data NW (importantíssim!) 16 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Sóc nova al forum i disculpeu les faltes d'ortografia però es la primera vegada que escric en català. Sóc de Saragossa però visc a Catalunya desde fa temps. Ara iniciem la cerca del segon fill i estic una mica acollonida.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Prenc Natalben Preconceptivo. Fem pinxitu dia si dia no desde 5 dies abans de l'ovulació.

Molt chulo el post de cercadores d'abril!! Espero que ens porti molta sort a totes i cantem positiu totes!!
ImatgeImatge
Petit36

EntradaAutor: Petit36 » dj. març 31, 2016 8:33 pm

Hola a totes I Benvingudes a les noves!!! Estareu molt agust aquí ja veureu!
Gracies pels vostres anims.. m'agrada q us agradi el post.. l'he fet per totes.. perque ens dongui molta sort a totes I ens sentimientos acompanyades. .

Gracies per passar-vos a les noves panxolines ens encanta q ens expliqueu com aneu!!

Dema actualitzo desde l'ordinador!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::