Help! Q recomaneu: Corachan, Teknon o Sagrada Família? Adesl

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
anneta_73
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:50 pm
Ubicació: barcelona

Help! Q recomaneu: Corachan, Teknon o Sagrada Família? Adesl

EntradaAutor: anneta_73 » dc. gen. 16, 2008 6:17 pm

Hola noies!

ja sé que sóc pesadeta, però com fa poc us vaig comentar, em vull quedar embarassada. El gine de sempre va marxar de província justament ara i no sé on anar.

em van recomanar un centre que es diu M.S. Ishtar. Tan sols hi he anat dos cops: la primera visita me la va fer un metge italoargentí d'uns cinquanta i escaig d'anys (crec) que es diu Di Mizzio a les 21h. Em va encarregar una analítica, em va fer la citologia i em va dir que em fes una mamografia.

doncs bé, vaig l'altre dia a fer-me la mamo i em diuen que m'esperi uns 10 dies per a demanar hora amb el metge. Jo, que sóc de mena prudent, vaig pensar a esperar els 10 dies abans de trucar. Truco avui per demanar hora i em diuen que ara hi he d'anar a fer-me una eco, que la mamo no ha sortit prou bé. La veritat és que m'he cagat (m'hauran trobat alguna cosa? ai! és que amb el meu historial!!!); però també he pensat que em podien haver trucat ells per a dir-m'ho, no?????????

total, que resignada dic que d'acord, que em donin hora per l'eco i el més aviat que em poden donar és el dia 24, però a les 21.20 de la nit!!! Què és l'horari que tenen per a fer ecografies!!!

Trobeu molt normal aquest horari?????????????????????????

Total, que crec que aniré directament a un metge de la mútua (Adeslas) que visiti a un hospital.

De la Corachan me n'han parlat força bé, fins i tot d'un centre annex que es diu Gínex, el coneixeu? Preparen per al part?

D'entre Corachan, Teknon o Sagrada Família, què em recomaneu?????

Si em deixeu les vostres opinions, us estaré molt agraïda!!! Ara mateix, estic feta un garbuix!

Petonets!
anneta_73

EntradaAutor: anneta_73 » dc. gen. 16, 2008 6:21 pm

ai! perdoneu que m'he oblidat d'una altra pregunta...

d'aquests tres centres, recomaneu algun metge en especial?
anneta_73

EntradaAutor: anneta_73 » dc. gen. 16, 2008 6:37 pm

moltes gràcies, Totxo!!!
veig que la doctora gómez m'entra per la mútua.
a més, he vist que la corachan té incubadores, cosa important. La meva germana va tenir fa uns anys la nena a la clínica del pilar i, com que va néixer prematura, se la van endur amb una incubadora portàtil cap a sant joan de déu! Ho va passar tan malament!!!

un altre cop mil gràcies!!!
anneta_73

EntradaAutor: anneta_73 » dc. gen. 16, 2008 8:15 pm

Totxo, me'n refio molt de tu! I més sabent que ets infermera!!!
Moltíssimes gràcies un altre cop!!!
Per cert, m'agrada moltíssim el ticker que has penjar!
anneta_73

EntradaAutor: anneta_73 » dc. gen. 16, 2008 8:23 pm

OHHHHHHHHHHHHH!!! És maquíssima!!!!

I, a més, es veu super viva!!!!!!!!!!!!!! Vaja, un bitxet!!!

Moltíssimes felicitats per aquesta preciositat!!!

Petonets a les dues!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 16, 2008 8:58 pm

Hola Anneta!!!

T'explico la meva fugaç experiència en el món de les embarassades!

Jo quan em vaig quedar prenyada vaig demanar hora a Ginex, amb el Doctor Oriol, perque me n'havien parlat molt bé aquí al foro. Abans de la primera visita però, ja vaig començar amb pèrdues i per tant no vaig arribar a coneixe'l!

Quan vaig començar a tenir pèrdues vaig anar-hi i em van agafar de seguida (al ser una urgència vaig passar per davant) i em van mirar, un tracte fenomenal.. cap queixa!!!! En una setmana hi vaig anar 3 vegades i em van atendre 2 doctors diferents: Dra. Gianella i Dr. Adelantado. Tots dos molt humans, molt bé! em van fer una eco cada vegada, i un tacte l'ultim dia per veure com estava el coll de tancat i tota la pesca. La Gianella millor que l'altre, perque es una noia jove, molt carinyosa i molt maca, l'altre tot i ser correcte es més distant, i em va fer una mica de mal amb el tacte (anava més a sac em sembla).

La propera vegada crec que buscaré un altre lloc, per una sola raó: vaig veure que estaven molt desbordats! La sala d'espera a rebentar de dones embarassades (que no vull ni saber les hores que portaven esperant allà), i les visites, tot i ser correctes, molt curtes: no vaig poder parlar amb calma amb cap d'ells dos, i crec que hi ha moments en que necessites poder-hi parlar.

La propera vegada potser demani hora amb l'equip de la Dra Gomez Roig, que ja es la segona vedegada que algun me'n parla molt bé!! M'agrada que estiguin a favor d'evitar cessaries innecesaries, que es el gran mal de les privades.

Sabeu si aquest equip va tant desbordat també?? Et poden atendre amb tranquilitat?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 16, 2008 11:16 pm

Moltes gràcies!!! Veig que la Dra Gomez Roig m'entra per la mútua, aixi que suposo que deu entrar tot l'equip oi? Es que d'Hernandez n'hi ha un pero l'adreça de la consulta és diferent, aixi que deu ser un altre....

Per cert, es preciosa la teva Abril!!! No té post a l'apartat del part oi? o no l'he vist....
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 17, 2008 9:23 am

Doncs suposo que jo vaig tenir mala sort!!! Hi vaig anar tant al matí com a la tarda, i sí que és cert que al matí la saleta no estava tant plena.

Deu passar el mateix a tot arreu suposo.... en fi, de totes maneres em convenç més el tema d'evitar cessaries i episios de l'altre equip!

Moltes gracies Llunae per explicar la teva experiencia amb aquets equip! Ja us dic que jo hi vaig anar perque me n'havien parlat molt bé, i el tracte humà i professional que vaig rebre genial eh?
anneta_73

EntradaAutor: anneta_73 » dj. gen. 17, 2008 10:22 am

Moltes gràcies a totes per les vostres experiències!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I és que, quan et vols quedar embarassada, tens tants dubtes sobre els professionals!!!

Però mireu, avui estic una mica més tranquil·la que ahir al vespre. Aquest matí he trucat per demanar hora per la dra Gómez Roig i la secretària (que no m'ha semblat pas antipàtica) m'ha buscat un foradet i m'ha donat hora pel dia 30 d'aquest mes.

Moltes gràcies, Totxo, per les teves recomanacions! Ets un :***:

Per cert, jo vull tenir una nena tan maca com la teva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::