Hola! Soc nova!...
Hola! Soc nova!...
Hola a totes!!
Em presento, soc de Barcelona i tinc 27 anys i
Ja fa cosa d´un mes que vaig llegin els vostres comentaris pero fins avui no m´he animat a escriure
Ja fa un parell de mesos que busquem... i tot i que aquesta vegada porto 8 dies de retràs de la regla el test m´ha donat negatiu :-(
Clar que potser hauria de esperar mes dies per fer-me el test... aix, no ho se que penseu vosaltres, noies?
Vaig més perduda.....
Em presento, soc de Barcelona i tinc 27 anys i
Ja fa cosa d´un mes que vaig llegin els vostres comentaris pero fins avui no m´he animat a escriure
Ja fa un parell de mesos que busquem... i tot i que aquesta vegada porto 8 dies de retràs de la regla el test m´ha donat negatiu :-(
Clar que potser hauria de esperar mes dies per fer-me el test... aix, no ho se que penseu vosaltres, noies?
Vaig més perduda.....
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Benvinguda Layona!!!!
Ets regular amb la regla??t'ho dic pq si ets d'aquelles tan regulars potser sí que estas embarassada i et surt negatiu només de moment...ara si ets no gaire regular potser és un retras, no sé, espero que sigui la primera opció!!!sort
Ets regular amb la regla??t'ho dic pq si ets d'aquelles tan regulars potser sí que estas embarassada i et surt negatiu només de moment...ara si ets no gaire regular potser és un retras, no sé, espero que sigui la primera opció!!!sort

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Hola cuqueta2
Gracies per la benvinguda... doncs si vols que et digui la veritat no ho se si soc regular...
He estat prenen la píldora durant 6 anys... ja fa 3 mesos que la vaig deixar i les altres dues vegades va venir gairebé clavada en el seu día ...pero no sse si va esser casualitat pq jo esperava que vingués amb retràs per ser les primeres vegades que tenía que venir sense pendre la anti-baby...no ho sé... potser hauría de esperar una setmana més a vere que passa i després repetir el test, que creu?
Gracies per la benvinguda... doncs si vols que et digui la veritat no ho se si soc regular...
He estat prenen la píldora durant 6 anys... ja fa 3 mesos que la vaig deixar i les altres dues vegades va venir gairebé clavada en el seu día ...pero no sse si va esser casualitat pq jo esperava que vingués amb retràs per ser les primeres vegades que tenía que venir sense pendre la anti-baby...no ho sé... potser hauría de esperar una setmana més a vere que passa i després repetir el test, que creu?
- mireiayjose
- :: puça

- Entrades: 29
- Membre des de: dt. gen. 15, 2008 1:14 pm
- Ubicació: Barbera del Valles
- Contacta:
Hola Layona, benvinguda al forum!
Jo també soc bastant nova per aquí, amb el meu anterior embaras vaig participar poc i ara estic buscant el segón, bueno encara no ens hi hem possat, estem esparant que en vingui la regla diumenge!!!!
A vegades quan deixes les pastilles et tornes irregular, pero potser depén del test d'embaras tan aviat no detecte l'hormona que a de detectar!
Et desitjo molta sort!!!!1
Jo també soc bastant nova per aquí, amb el meu anterior embaras vaig participar poc i ara estic buscant el segón, bueno encara no ens hi hem possat, estem esparant que en vingui la regla diumenge!!!!
A vegades quan deixes les pastilles et tornes irregular, pero potser depén del test d'embaras tan aviat no detecte l'hormona que a de detectar!
Et desitjo molta sort!!!!1
Benvinguda Layona i moltíssima sort!
Esperem bones notícies, eh?
Esperem bones notícies, eh?
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/1f240a
- california
- :: poltre

- Entrades: 615
- Membre des de: dc. gen. 16, 2008 10:11 am
Jo també sóc nova! M'he registrat avui mateix. Fa dies que vaig trobar aquesta pàgina web de casualitat i tota aquesta setmana he anat llegint tot el que he pogut de la Llista del Gener!!
El mes de maig vaig deixar les pastilles i de moment res de res. La veritat és que no hem controlat res de res dels dies fertils, etc... Sóc bastant regular inclús dp de deixar les pastilles (28 dies)
I ara que ja m'he començat a amuïnar, vaig pensar que a Internet trobaria informació. I mira per on vaig trobar aquesta web que trobo fantàstica.
Bé ja anirem parlant i ja us aniré demanant cosetes!!
A partir d'ara intentaré controlar-ho. S'admeten suggerències!!

El mes de maig vaig deixar les pastilles i de moment res de res. La veritat és que no hem controlat res de res dels dies fertils, etc... Sóc bastant regular inclús dp de deixar les pastilles (28 dies)
I ara que ja m'he començat a amuïnar, vaig pensar que a Internet trobaria informació. I mira per on vaig trobar aquesta web que trobo fantàstica.
Bé ja anirem parlant i ja us aniré demanant cosetes!!
A partir d'ara intentaré controlar-ho. S'admeten suggerències!!

- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
Layona ha escrit:Hola cuqueta2
Gracies per la benvinguda... doncs si vols que et digui la veritat no ho se si soc regular...![]()
hola layona..abans de tot benvinguda a la nostre familia..
, a vuere..jo vaig estar prenent pastilles durant mes de 7 anys.....les vaig deixar durant 6 mesos i depres vaig tornar a prendeles per evitar que en vingués la warry el dia del meu casament.....despres quan les vaig tornar a deixar mén recordo que el primer mes en va venir la warry dos cops.....(i als 24 dies)....i ´d´una forma molt rara...amb uns coaguls molt grans i asquerosos.......despres la warry en va venir als 34 dies.......i despres als 30, 32 ..31 dies........això va pasar al juny i ara et puc dir que els cicles se m ´han regulat ja que porto 3 mesos regulars de 30 dias clavats....aixi que no pateixis que pot ser degut a aixó......igualment espero que el retras sigui dún embaraç! sort guapisima!!!Moltes gracies a totes
La veritat es que es una gran ajuda veure que hi ha més gent com una mateixa amb tans de dubtes
A día de avui encara no m´ha vingut la regla
Anabelen, ahir vaig anar a la farmacia i em van dir aixó, que potser trigo uns messos en tindre-la regular, pero que de totes maneres si a finals d´aquesta setmana que vinent principis de l´altre no m´ha vingut que faci un altre test....Així que només queda esperar...
Aiiiixxxx!! Quins nervis!!
La veritat es que es una gran ajuda veure que hi ha més gent com una mateixa amb tans de dubtes
A día de avui encara no m´ha vingut la regla
Anabelen, ahir vaig anar a la farmacia i em van dir aixó, que potser trigo uns messos en tindre-la regular, pero que de totes maneres si a finals d´aquesta setmana que vinent principis de l´altre no m´ha vingut que faci un altre test....Així que només queda esperar...
Aiiiixxxx!! Quins nervis!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 91 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |