.•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

.•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dv. abr. 29, 2016 1:17 pm

SIGUEU MOLT BENVINGUDES AL POST DE CERCADORES DE MAIG 2016!!!!!

Imatge

Venim d'un Abril amb molts poquets positius... així que aquest Maig l'hem d'omplir de panxetes a dojo!!!! :panxeta: Imatge :-())
A sobre, aquest mes comença amb el dia 1: EL DIA DE LA MARE!!!! Això ha de ser una senyal!!!!

Ja som al cinquè mes de l'any, i en plena primavera. La natura floreix, tot s'omple de verd, del color de les flors, d'aquesta olorera a estiu...
Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Els dies s'allarguen, fa goig passejar pel camp o pel bosc, estar fins a tard els caps de setmana... LA PRIMAVERA LA SANG ALTERA i segurament ho notarem als pinxitus més fogosos i carregats d'amor i sobretot de soldadets ..::·· disposats a crear el més bell fruit que pot donar el cos humà.... un petit/a ben preciós!!!!! z2:-)

Totes notarem com la primavera també floreix al nostre interior, i la petita llavor que ni sabiem que existia, està ben dins nostre creixent i omplint-se del nostre amor. Aquesta llavor que anirà convetint-se mica en mica en un ésser únic i irrepetible que ens farà les dones més feliçes de la terra. No hi res més natural que un fill fruit de l'amor, encarregat a la primavera amb molt pinxuteig.

Florirem com la primavera!!!

Us deixo algunes dades de la Wikipedia d'aquest maravellós MAIG que espero i desitjo que a totes ens porti una petita llavor <:-<

Mayo es el quinto mes del año en el calendario gregoriano y tiene 31 días; pero era el tercer mes en el antiguo calendario romano donde enero y febrero estaban al final del año.

El origen de su nombre es incierto. Puede derivar de la diosa romana Maia, también conocida como Bona Dea, cuyo festival los romanos celebraban este mes que llamaban Maius.1 También podría provenir de la ninfa Maya, hija de Atlas y Pleione y madre de Hermes.2 Una tercera opción de su origen podría ser del temino Maius Juppiter, una reducción de maximus, el más grande.

De acuerdo con una tradición, la piedra de mayo es la esmeralda, y su flor, el lirio.

Espero i desitjo que aquesta Maragda ens doni molta sort a totes!!! I que no falti el lliri!!!!
Imatge Imatge

Ja tenim tots els elements ben alineats per tal d'aconseguir que totes aquestes valentes cercadores de MAIG 2016 acabin ben prenyades!!! :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose:

Alguns refrans del mes que ens podem aplicar a nosaltres!:

- Al maig cada dia un raig. Al Maig, cada dia un TE+!!!! :love:
- Abril plujós i maig ventós, fan el pagès ric i profitós. En aquest mes recollirem els nostres fruits de la pluja de pinxitus d'Abril!!!! :-)love(-: =0-0-) :love:
- Maig, l'olivera florirà i el blat granarà. Nosaltres també florirem creant vida dins nostre!!!
- No és bon maig si no deixa la bassa plena. La bassa no, la panxa ben plena!!!!

Us vull a totes al Gener - Febrer 2017 amb uns bebitos ben rebonics als braços!! :o_o-o:

Imatge

(foto d'avatar de la puski :love: )

~~~~~~~~

ImatgePANXUS DE MAIG: Imatge
- marietavermella :-()) Felicitats guapa!!! Primera panxu del mes!!! :-()-) :globus:
- puski :-()) Felicitats guapa!!! Segona panxu del mes!!!! :-()) :globus:
- Pitxin . :-()) Felicitats maca!!!! Tercera panxu del mes!!!!! :-()) :globus:

I ara si que si... AQUESTES SOM LES VALENTES CERCADORES DE MAIG '16:

Nom d'usuària
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu
Flor i pedra preferida
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!

:***: Nom d'usuària Vannion
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Es una activitat alternativa per mi xD tot i que preferiria no fer-la... comprar TOs per amazon
Flor i pedra preferida De flors, tant la tulipa com la rosella, i de pedra... com que no sabia que dir, aqui deixo un bon roc: la serralada del Cadi ^^
Edat dels dos de moment... 28 tots dos!
Cicle de cerca i durada del cicles 8, aquest serà el 9
Nº Fills si compten els fills de 4 potes, en l'actualitat una gosseta i un gat (tenia un conillet, però va decidir marxar al cel dels conillets)
Data NW (importantíssim!) segons l'app que faig servir... el 20 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. M'ha fet gràcia Náyade, jo també sóc infermera, visc fora de la comunitat europea (a Andorra xD), tinc al.lèrgia estacional i estic creuant els dits per no necessitar antihistaminics (ja que la ginecològa em va dir que si en prenia, no podia cercar... alguna de vosaltres té alguna aportació?)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Aquest mes es un mes de relax, l'últim en mode ZEN (i a poder ser l'últim sense panxu), osigui que no fem res de res, nomès gaudir l'un de l'altre quan ens ve de gust! En el cas de no panxu... treurem tot el batallón, perquè se'ns acaba el temps abans de que haguem d'anar a la gine de nou!

:***: Nom d'usuària Cookiee46
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Prendre un bon vinet blanc per pujar els ànims!
Flor i pedra preferida el lliri i de pedra no tinc cap preferida
Edat dels dos 32 jo i 27 ell
Cicle de cerca i durada del cicles estem al segon cicle de cerca i aquests dos últims han durat 35 - 37 dies.
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) 6 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. M'estic llegint el llibre del Julio Basulto "Mamá some sano" que parla sobre l'alimentació durant la cerca, embaràs i post part/lactància i és força interessant, estic intentant fer canvis en la meva alimentació no només de cara al embaràs si no ja per tota la vida.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc Natalben i fem SW en principi dia sí dia no i aquest cicle he estat fent el cames enlaire.

:***: Nom d'usuària: capseta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: sortir a ballar molt!!
Flor i pedra preferida: La flor el gessamí (mmmmm quina olor!! M'encanta!!) i de pedra no se m'acudeix, però m'encanta recollir pedres a la platja!! Tinc molt poc glamour, jijijijiji
Edat dels dos: jo 27 i ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle, 30 de mitjana (però aquest any n'hi han hagut de 19 a 35 dies).
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): 27 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: es el primer mes de cerca. Tenim moltes ganes de ser papis, ha estat planificat amb molta previsió. El 10 de juny tinc un examen important i ojalà ja tingui panxu i a més a mes aprovi, així tindré uN estiu genialissim.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Doncs a veure: jo prenc acid folic des de fa 3 mesos, pero ara aniré prenent acid folic/natalben un dia un, un dia l'altre. També fa 3 mesos que no prenc gluten i la sal iodada. Aquest mes augmentaré la dosi d'eutirox que prenc (hipotiroidisme) per indicació de l'endocrí. Ell pren maca, a veure si els soldadets estan a tope (vaja, no tenim cap motiu per pensar que no però no està de més, jiji).
Pensava en fer algo aixi com sexy month, de anar fent quan vulguem al llarg del mes, intentant que sigui un dia si un dia no o un dia si dos no, i els dies d'ovulació potser pujem la freqüència. Tampoc vull que sigui molt planificat o forçat. A veure si llenceria sexi i unes espelmes ens ajuden :love: :love: :love:
I la catwoman ja veurem, que no vull mes sorpreses de infeccions d'orina ni res que s'hi assembli.

:***: Nom d'usuària: Marieta vermella
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Disfrutar de la mini mareta de 4 anys que tenim.
Flor i pedra preferida: m'agraden molt els narcisos!!!! I de pedra la amatista.
Edat dels dos: 32 jo, 34 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle de cerca i sóc súper puntual amb 28 dies.
Nº Fills: 1 mini marieta de 4 anys (la seva classe es diu marietes)
Data NW (importantíssim!): 19 Maig.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: Nosaltres ja tenim una nena preciosas però sempre hem volgut tenir la parella e inclús 3, però en el.primer embaràs hem diagnosticar un problema al úter, úter didelfo, que fa que tingui molt poc espai i que a les 25-30 setmanes volgut néixer... el.primer embaràs va ser de molt alt risc i aquest segon és encara més xk tenir una nena de 4 anys fa que no faci el.repos que he de fer, ens han dit que hi ha un 60-70% de posibilita d'avortament o part prematur... ho me rumiat molt i ho vull intentar, si ens surt malament no ho intentarem més, no volem patir, ja tenim una princesa per la que lluitar i no volem enfonsar nos, així que molts Pepos i cantarem al.maig i al.gener tindrem una canalla preciosa! !!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Nosaltres fem sext month encara que farem super SW! !! Així que aquesta setmana que entra es la nostra sw, així que al ataqueeeeee.

:***: PETIT36
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: ballar, veure bon vi i pernilet..
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Catch & Release - Matt Simons.
Edat dels dos: jo 36 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicles de 26 justos clavats!
Nº Fills: 1 :cnen: preciós!!
Data NW (importantíssim!): 4 de Maig (es el día que NOOO m'ha de venir.. ;-)))
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs ja porto 4 mesos post-avortament. .. Esperem sigui l'última. . I per lo demés ja hem coneixeu!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol i el petito amb Gestadha. i freqüencia.. som dels que preferim dia si dia no desde la W. Aquest mes anirem fent. :anec:

:***: Nom d'usuària: Puski
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Durant l'embaràs del meu petitó vaig trobar a faltar el menjar japonès...mmm...així que de moment un dia anirem a sopar segur! i anar a ballar amb algunes copetes jiji. Una mica de desmadre no va mai malament! així que per si de cas encertem ràpid, poder fer una mica el cabra, que amb un peque ja ens costa, imagina't quan en tinguem dos, així que a aprofitar!
Flor i pedra preferida: Una flor que per nosaltres va ser molt important és la paniculata, tota la nostra boda estava plena! i de pedra doncs la veritat no tinc ni idea....però si la Maragda ens dona sort, serà aquesta per sempre més!
Edat dels dos: jo 32 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 1º mes de cerca i els cicles em duren de 25 a 28. La veritat que era molt regular però de fa uns mesos ja cada més s'adelanta.
Nº Fills: 1 petitó de 2 anys i mig!!!
Data NW (importantíssim!): 23 de maig, segons l'app womanlog.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tenim un nen de 2 anys i mig, i ens venía de gust tornar a ser pares! estem molt emocionats per tornar a començar aquesta aventura, l'altre cop va ser a la primera, així que no se com portaré els desesperos...però tenía moltes ganes de començar a cercadores! Actualment estic estudiant, així que pot ser molt bon moment, creuarem els dits! A més, al gener és el meu aniversari...jejeje sería molt bon regal!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: He començat fa una setmana amb l'àcid fòlic, i una amiga m'ha passat uns TO i uns TE que li van sobrar a ella, així que també ho farem. No sé ben bé com va, però caduquen aquest mes així que els aprofitarem :ok: . l'intenció és fer pinxitus quan ens vingui de gust, i els díes fèrtils si podem mooolt sovint. Per si de cas m'he comprat el lubricant Mucus, que els temps no ens sobra i potser necesiten " ajuda".

:***: Nom d'usuària:Nuvolrosa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir de cada instant, anar a la platja, sortir de festa, anar de compres, etc
Flor i pedra preferida: M'agraden les flors liles no sé perquè i no tinc cap pedra preferida, però els diamants no estan pas malament...
Edat dels dos: jo 31 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 29 o 30 últimament. És el primer cicle després de l'ectòpic de fa 4 mesos.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 21 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent; Al setembre passat vam començar la cerca que va durar tres mesos. Quan em vaig quedar la ilusió no va durar gaire, despres de molts viatges a urgències em diagnostiquen un ectòpic i em posen metotrexat. Després dels 4 mesos d'espera que me van aconsellar torno a la cerca, amb por i menys ilusionada. Aquest mes serà una cerca tranquila si em quedo bé i sino un altre vegada serà. De moment anirem fent quan ens vingui de gust, no tempe no TO ni contar res.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: m'estic prenent ovusitol D des del primer dia d'aquest cicle. L'altra vegada em va anar bé, ja que el primer cicle que m'ho vaig prendre m'hi vaig quedar, a veure que tal aquest.

:***: Nom d'usuària Elantris
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Beure molta cervesa i bon vi i menjar moooolt sushi i pernilet!
Flor i pedra preferida Buf!! La pedra és difícil, potser l'ull de tigre, però n'hi ha moltes més que m'agaden! I de flor....no sabria dir-ne una en concret, però també en tinc una de molt especial : Sprekelia formosissima.
Edat dels dos 32 jo i ell 39
Cicle de cerca i durada del cicles Aquest és el primer cicle després del legrat, però vam començar el 28 de setembre de 2015, i vaig estar 10 setmanes embarassada, no sé si restar-ho o que fer jajajaaj!
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) El 12 de maig suposo.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs no ho sé. aviam....estic una mica boja, però amb el bon sentit suposo jejeje, estudio online a la UOC i treballo matins. M'agraden molt les manualitats i els animals.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc Femibion 1 al matí i CistiClean i Adiro 100 a la nit. Intento no fer ni margarites ni dies alterns ni res de tot això, pinxitu cada dia tota la zona fértil i que sigui el que vulgui.

:***: Nom d'usuària: sandy
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: continuar com fins ara: feina, gym, sortides, etc.
Flor i pedra preferida: Doncs ara sí que m'heu enxampat!
Edat dels dos: Estic a punt de fer els 31 i el meu marit en té 33
Cicle de cerca i durada del cicles: Vam començar a buscar pel setembre, però al gener vam decidir parar (després de donar-li mil voltes) perquè vaig començar a treballar. Se m'acaba el contracte el febrer de 2017, i volia poder acabar la feina. Ara tornem a la càrrega, així que... no sé, deu ser el 7è cicle o així. La durada crec que és d'uns 30 dies (vaig deixar l'anticonceptiva el setembre passat i m'ha fet una mica el boig)
Data NW (importantíssim!): 4 de maig (que em vindrà segur) i imagino que la següent, que ja estarem en plena cerca, tocaria cap al 3 de juny (que espero que no vingui)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: crec que ja ho he anat explicant tot, jejeje!!! Però puc afegir que m'agrada molt llegir i viatjar
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: de moment l'únic que faig és prendre'm la temperatura. Ara tornaré a començar amb àcid fòlic :) Pel que fa els pinxitus, doncs quan ens ve de gust (com sempre) :ok:

:***: Nom d'usuària: Mllebuendia (aquí podeu posar directament Vanessa, jajaja)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs continuar cercant...
Flor preferida: Doncs la lavanda. Tot i que qualsevol flor silvestre m'encanta.
Edat: 26
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicle 4 de cerca, durada últimament 27 dies.
Nº Fills: una gosseta preciosa de 2 anys i mig.
Data NW (importantíssim!): 26 de Maig.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs mira, explicaré alguna cosa personal ja que encara no ho he fet. Sóc vegana, animalista. Forma part de mi, de la meva vida i evidentment, m'estic plantejant part a casa o part natural, però amb una Doula/comadrona, és clar. Sempre que pugui ser, però no vull cesària ni que m'indueixin el part ni res de res.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència, i el que vulgueu!: fins ara gestagyn, però aniré a una altra ginecòloga aquesta setmana perque vull un altre punt de vista i comprovar que realment no necessito prendre res més. A banda, faig TO's, TB, FF (ben bé podria ser una grafiquera) i quan toca SW fem dia sí, día no i dos dies seguits. Aprox, segons com vagi la ovulació.

:***: Nom d'usuària: Pitxillu
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir treballant en el meu projecte, que em té el temps robat!!
Flor i pedra preferida: no tinc ni una cosa ni l'altra, sóc rara perquè no m'agrada gaire que em regalin flors, sóc més de veure-les al seu lloc...
Edat dels dos: 37 els dos, aquest mes jo faig 38.
Cicle de cerca i durada del cicles: portem ja uns 7 mesos, aquest serà el que fa 8 i els meus ciles, des que he sigut mare, són una mica irregulars, estan entre 25 i 30 dies.
Nº Fills: 1 petardo que ens té el cor robat
Data NW (importantíssim!): 23 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Entre altres coses, des que he estat mare la vida m'ha fet un gir de 180 graus, i ara estic dedicant part del meu temps lliure a lluitar per millorar temes de conciliació familiar i ajudar en tot el que puc a mares que han de tornar a la feina després de la seva baixa de maternitat, que és un pal tremendo i una injustícia com unes cuixes. Així que part del meu temps va cap allà.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: nosaltres fem dia sí i dia no, i prenc folidoce. Aquest mes vaig a una gine diferent, per veure si tot està bé i si em canviaré de gine per fer seguiment de l'embaràs, i potser em canvia el que prendre. Estic amb modo zen, ja que el meu cap ara, sense voler-ho, prioritza els projectes que tinc en marxa, cosa que m'alegra un munt!!

:***: Nom d'usuària: Nuriafm
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: gaudir de cada moment igualment
Flor i pedra preferida: la tulipa i la muntanya de Montserrat ;)
Edat dels dos: 41 ell i 35 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: 1 després de l'avort i durada 28
Data NW (importantíssim!): 7 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: anirem coneixent-nos a mesura que passin els dies per aquí

:***: Boleta-BCN
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: terrasseta, solet, paellitas, banyets, sushi, gintònics, algún que altre farrot, i pinxitus a full!!! jejeje
-Flor i pedra preferida: la orquídea i el rubí
-Edat dels dos jo 34 i el Boleto 35
-Cicle de cerca i durada del cicles Cicle 11 de cerca i 30 dies durada
-Nº Fills cero patatero
-Data NW (importantíssim!) 11 Maig
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Ja em coneixeu bastant, crec! jeje. Afegiria que sóc adicta al solet i al caloret i als plans a l'aire lliure, així que aquest mes estic on fireeeee!
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Sóc grafiquera, faig tempes i TO's. Freqüència; dia si dia no a la SW, resta del mes pinxitus recreatius quan ve de gust. Prenc Femasvit. He fet tooootes les proves "habidas y por haber" i surt tot bé! El dia 10 vaig a un gine nou que m'han recomenat (tinc un llarg historial de mala sort amb els gines).

:***: Nom d'usuària: Xinxa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir buscant i gaudir de la família!
Flor i pedra preferida: Doncs... no sóc ni de flors ni de pedres!
Edat dels dos: Jo 32 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 4t cicle (es comença a fer llarg) i 25 dies de durada
Nº Fills: 1 petit
Data NW (importantíssim!) 11 maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Aquest mes estem en mode zen, i per tant, serà el que hagi de ser, però tinc comprovat que pensar molt en panxu només em genera falsos símptomes!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Fem el que podem i quan podem!

:***: Nom d'usuària marta1986
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu doncs seguirgaudint del peque i de la vida
Flor i pedra preferida doncs no tinc ni flor ni pedra preferides
Edat dels dos 35 ell 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles doncs ja m'he perdut haahahah al Juny farà un any que busquem. Amb un avortament pel mig. Durada dels cicles 24 -26 dies
Nº Fills 1 nen de dos anys
Data NW (importantíssim!) No ho he mirat encara....i no ho miraré de moment.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Que estic enamorada del meu fill, el meu marit, el meu gos; m'agrada la meva feina i tinc ganes de tenir vacances per marxaramb l'autocaravana hehehe
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Àcid fòlic

:***: Nom d'usuària: Náyade
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir de cada instant amb el meu marit i la meva petita gosseta Mia!
Flor i pedra preferida: Flor del cirerer i aiguamarina.
Edat dels dos: 27 jo, 29 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle de debó!!! Aproximadament 30 dies.
Nº Fills: 0 patatero i espero que aviat arribin!
Data NW (importantíssim!): 5 Maig.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: Porto per aquí molt de temps, però no era el moment per ser mare... ara ha arribat el NOSTRE moment i desitjo amb tot el meu cor que pugui fer realitat aquest somni. Sóc infermera, visc al Baix Llobregat i tinc una gosseta de gairebé 3 anys que és la nostra mimada. M'encanta la natura, llegir i gaudir del dia a dia!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc Folidoce des de Gener, farem SW pinxitu dia si, dia no (més o menys), i començaré també a fer TO. Vull conèixer bé el meu cos!!!

:***: Nom d'usuària Maryla
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu aprofitar per mengar embotits, per el toxoplasma, i beure vi, m'agrada prendre una miqueta en el sopar i ho vaig trovar a faltar en el primer embaràs.
Flor i pedra preferida l'orquídia blanca i pedres no conec però m'apunto als diamants
Edat dels dos jo 33 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles estem al segon cicle de debò, encara que vaig deixar els anticonceptius al gener. Els meus cicles són força regulars, normalment 28 dies.
Nº Fills un petit de 19 mesos, gairebé 20 el dia 4.
Data NW (importantíssim!) 13 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. La meva primera cerca va ser de 6 cicles i vaig fer de tot (TO, prendre maca, lli, ovusitol, suc de pomelo,...). Aquesta vegada volem pendre'ns-ho amb més calma, però no puc prometre res jeje. Ara amb el petit no tenim gaire temps per nosaltres però tenim moltes ganes de donar-li un germanet/a. Avui tornem de Paris i ha coincidit amb la SW, a veure si ens ha portat sort!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! He pres natalben preconceptiu durant 2 mesos com em va dir la gine, vaig acabar la setmana passada. Fem dia si dia no durant la SW, jo em noto molt el canvi de fluxe.

:***: Nom d'usuària: Irisolda
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: perseguir als bitxillus que ja tinc
Flor i pedra preferida: no m'ho he plantejat mai jeje
Edat dels dos: 36 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles: pues aquest serà oficialment el primer mes de cerca, duren entre 25 i 30 dies
Nº Fills: 2 bombonets
Data NW (importantíssim!) : 15/05/2016
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!:
sumplement de magnesi i àcid fòlic "busco la nena" o sigui que he intentat fer-ho prèviament a la ovulació

:***: Nom d'usuària- Mossa77
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu El de sempre... com cada mes, bàsicament fer vida normal
Flor i pedra preferida La meva flor preferida, és la Rosa, com el meu nom... vaja. jeejejej. I la pedra és el quarts, que diuen que s'identifica amb el meu signe, el taure. Sempre em porto una a sobre
Edat dels dos 33 i 39
Cicle de cerca i durada del cicles 4art cicle de cerca d'és de l'abort. Fins ara em duraven 28 dies, però aquest mes 33 dies, una cosa molt extranya....
Nº Fills 1 nena de 7 anys.
Data NW (importantíssim!) Si conto de 30 dies, doncs el 30 de Maig.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs mira ja heu descobert el meu nom, com més amunt he dit.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! el mes passat i aquest estic en modo zen. No vull ni pensar.hi!! aveure si aixi va bé. Prenc acfol, i prou.

:***: Nom d'usuària: MerceSF30
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Tennis i muntar a caball
Flor i pedra preferida: Peònia i safir
Edat dels dos: 30 i 31
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle, durada del cicle uns 40 dies :s
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 06 Juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc mami d'un nen de dos anys i ja tenim ganes del germanet :)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid folic.

:***: Nom d'usuària: meipuça
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: continuar buscant i menjar mooooolt pernil
Flor i pedra preferida: no sóc molt de flors però les margarites m'agraden i com a pedra la turquesa.
Edat dels dos: jo 29 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle, pel que fa a la durada del cicles no ho acabo de controlar gaire perquè no he tingut mai la Warry regular, però acostumen a ser cicles llargs de 30-35 o fins i tot de 40.
Nº Fills: una nena preciosa de dos anys, la Mei
Data NW (importantíssim!):difícil per mi perquè no ho sé mai, però la última warry em va venir el 21 d'abril així que comptem que el 21 de maig m'ha de venir.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc mestra, i m'encantaria que quan aconseguim panxu n'hi haguessin dos, tot i que a al meu home li agafa alguna cosa si en venen 2. Ens hem posat a cercar fa molt poquet i com no un parell de dies després d'haver ovulat :ufs:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: ara començaré amb el gestagyn, que és el mateix que vaig prendre amb la nena i ens va anar molt bé, tot i que crec que vam començar a prendre-ho algun mes abans i no com ara que hem decidit posar-nos-hi pim pam. La meva idea és fer un fuego a discrecion i un SM, a veure si tenim sort aviat. Amb la nena vaig fer el batwoman i ara algun dia també ho he fet, però amb la nena és difícil.

Vull recordar i agraïr al gran treball que va fer l'anterior jefa PETIT36 i les dues panxetes d'Abril LANINA i PICARA79 :-()-)

QUE COMENCI LA FESTA!!!!! :lfantrose: :mu:: :pandi: :cangui: :lleo: :girafa: :elefant: :cabra: :lfantrose:
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 27, 2016 7:30 pm, en total s’ha editat 11 vegades.
Imatge Imatge
Náyade

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dv. abr. 29, 2016 1:19 pm

AL MAIG, FLORIREM COM LA PRIMAVERA. AL MAIG, PANXUS A RAIG!!!!!

:-eh_:: Properes NO warrys: :-eh_::

30 de Maig -mossa-77
2 de Juny - Náyade
4 de Juny - Sandysc85 - Nuriafm
6 de Juny -mercesf30
7 de Juny - xinxa
8 de Juny - Maryla
9 de Juny - cookiee46
10 de Juny - Irisolda
16 de Juny - Meipuça
23 de Juny - capseta
~~~~~~~~~~~~

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 30, 2016 9:04 am, en total s’ha editat 16 vegades.
Imatge Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dv. abr. 29, 2016 1:26 pm

I... el burro delante pa que no se espante... Us deixo les meves dades, que marxo corrents cap a Cadaqués!!!!

Nom d'usuària: Náyade
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir de cada instant amb el meu marit i la meva petita gosseta Mia!
Flor i pedra preferida: Flor del cirerer i aiguamarina.
Edat dels dos: 27 jo, 29 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle de debó!!! Aproximadament 30 dies.
Nº Fills: 0 patatero i espero que aviat arribin!
Data NW (importantíssim!): 5 Maig.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: Porto per aquí molt de temps, però no era el moment per ser mare... ara ha arribat el NOSTRE moment i desitjo amb tot el meu cor que pugui fer realitat aquest somni. Sóc infermera, visc al Baix Llobregat i tinc una gosseta de gairebé 3 anys que és la nostra mimada. M'encanta la natura, llegir i gaudir del dia a dia!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc Folidoce des de Gener, farem SW pinxitu dia si, dia no (més o menys), i començaré també a fer TO. Vull conèixer bé el meu cos!!!
Imatge Imatge
Vannion
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dv. abr. 29, 2016 3:19 pm

Quan em va venir la W el mes passat, vaig pensar que aquest mes de cerca, passaria de entrar al forum (estava molt cansada de tot en general), pero sou tan maques totes, que m'apunto, i si no m'equivoco, desprès de la superjefa de Maig!

Creuo els dits per a que aquest mes estigui ple de positius! Tant en pensaments com en TE!

Buscant por ahi, la següent dita: "Tiene mayo la llave del año" (crec que es bastant clara xD)

Aixi doncs, a aprofitar els solets primaverals, a posar-nos ben sexys i que els nostres maromos no se'ns resisteixin!

Nom d'usuària Vannion
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Es una activitat alternativa per mi xD tot i que preferiria no fer-la... comprar TOs per amazon
Flor i pedra preferida De flors, tant la tulipa com la rosella, i de pedra... com que no sabia que dir, aqui deixo un bon roc: la serralada del Cadi ^^
Edat dels dos de moment... 28 tots dos!
Cicle de cerca i durada del cicles 8, aquest serà el 9
Nº Fills si compten els fills de 4 potes, en l'actualitat una gosseta i un gat (tenia un conillet, però va decidir marxar al cel dels conillets)
Data NW (importantíssim!) segons l'app que faig servir... el 20 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. M'ha fet gràcia Náyade, jo també sóc infermera, visc fora de la comunitat europea (a Andorra xD), tinc al.lèrgia estacional i estic creuant els dits per no necessitar antihistaminics (ja que la ginecològa em va dir que si en prenia, no podia cercar... alguna de vosaltres té alguna aportació?)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Aquest mes es un mes de relax, l'últim en mode ZEN (i a poder ser l'últim sense panxu), osigui que no fem res de res, nomès gaudir l'un de l'altre quan ens ve de gust! En el cas de no panxu... treurem tot el batallón, perquè se'ns acaba el temps abans de que haguem d'anar a la gine de nou!
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dv. abr. 29, 2016 3:33 pm

Oe, grup de maig ja creat! Que tingueu molta sort totes, i canteu molts positius primaverals.

Vannion, una amiga meva que de sempre ha tingut migranyes i al·lèrgies, va ser quedar-se prenyada i passar-se-li tot! Ni al·lèrgia ni res! Diu que mai s'ha trobat tan bé com durant els mesos d'embaràs. Si no fos el teu cas, o si tinguessis alguna crisi durant la cerca, crec que la medicació que es fa servir per combatre les nàusees i vòmits de l'embaràs, el Cariban, també es dóna de vegades per tema al·lèrgies. Pots preguntar-ho a veure què te'n diuen (jo no sé on vaig veure-ho).

Molta força, cercadores!
Vannion
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dv. abr. 29, 2016 3:39 pm

Oh! Moltes gràcies Siberiana! Ja preguntaré. Jo sóc de medicar-me tots els dies de tots els mesos de temporada primavera-estiu, i l'any passat quan em vaig quedar embarassada ni un simptoma... aquest any començo a notar-los... aviam aviam,...
cookiee46
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: cookiee46 » dv. abr. 29, 2016 8:04 pm

Hola!! Passo a apuntar-me! Molt bonic el post de benvinguda Náyade!!

Nom d'usuària Cookiee46
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Prendre un bon vinet blanc per pujar els ànims!
Flor i pedra preferida el lliri i de pedra no tinc cap preferida
Edat dels dos 32 jo i 27 ell
Cicle de cerca i durada del cicles estem al segon cicle de cerca i aquests dos últims han durat 35 - 37 dies.
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) 6 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. M'estic llegint el llibre del Julio Basulto "Mamá some sano" que parla sobre l'alimentació durant la cerca, embaràs i post part/lactància i és força interessant, estic intentant fer canvis en la meva alimentació no només de cara al embaràs si no ja per tota la vida.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc Natalben i fem SW en principi dia sí dia no i aquest cicle he estat fent el cames enlaire.
Imatge

Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dv. abr. 29, 2016 8:34 pm

Holaaa!!!!
Quina entrada tant xula superjefaaa!!!!

Quines ganes tenia de poder fer això....

Nom d'usuària: capseta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: sortir a ballar molt!!
Flor i pedra preferida: La flor el gessamí (mmmmm quina olor!! M'encanta!!) i de pedra no se m'acudeix, però m'encanta recollir pedres a la platja!! Tinc molt poc glamour, jijijijiji
Edat dels dos: jo 27 i ell 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle, 30 de mitjana (però aquest any n'hi han hagut de 19 a 35 dies).
Data NW (importantíssim!): 27 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: es el primer mes de cerca. Tenim moltes ganes de ser papis, ha estat planificat amb molta previsió. El 10 de juny tinc un examen important i ojalà ja tingui panxu i a més a mes aprovi, així tindré uN estiu genialissim.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Doncs a veure: jo prenc acid folic des de fa 3 mesos, pero ara aniré prenent acid folic/natalben un dia un, un dia l'altre. També fa 3 mesos que no prenc gluten i la sal iodada. Aquest mes augmentaré la dosi d'eutirox que prenc (hipotiroidisme) per indicació de l'endocrí. Ell pren maca, a veure si els soldadets estan a tope (vaja, no tenim cap motiu per pensar que no però no està de més, jiji).
Pensava en fer algo aixi com sexy month, de anar fent quan vulguem al llarg del mes, intentant que sigui un dia si un dia no o un dia si dos no, i els dies d'ovulació potser pujem la freqüència. Tampoc vull que sigui molt planificat o forçat. A veure si llenceria sexi i unes espelmes ens ajuden :love: :love: :love:
I la catwoman ja veurem, que no vull mes sorpreses de infeccions d'orina ni res que s'hi assembli.

Bufff, quin totxaco!!! El proper mes seré més escueta. :content:

Vingaaaaaaa!!! Tinc ganes de començar, tot i que ara estic de celibat per Warry+tractament pels fongs :ufs:
Espero no retrassar gaire l'inici de cerca, que he llegit al forum que moltes noies es van quedar prenyis just en acabar la W.

:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
cookiee46
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: cookiee46 » dv. abr. 29, 2016 9:07 pm

Capseta benvingudaaa!!!!! Espero que no estiguis gaire temps per aquí!!! ;-))) I això dels fongs esperem que marxin ràpid!!
Imatge

Imatge
marietavermella
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm

EntradaAutor: marietavermella » ds. abr. 30, 2016 7:24 am

Nom d'usuària: Marieta vermella
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Disfrutar de la mini mareta de 4 anys que tenim.
Flor i pedra preferida: m'agraden molt els narcisos!!!! I de pedra la amatista.
Edat dels dos: 32 jo, 34 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle de cerca i sóc súper puntual amb 28 dies.
Nº Fills: 1 mini marieta de 4 anys (la seva classe es diu marietes)
Data NW (importantíssim!): 19 Maig.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: Nosaltres ja tenim una nena preciosas però sempre hem volgut tenir la parella e inclús 3, però en el.primer embaràs hem diagnosticar un problema al úter, úter didelfo, que fa que tingui molt poc espai i que a les 25-30 setmanes volgut néixer... el.primer embaràs va ser de molt alt risc i aquest segon és encara més xk tenir una nena de 4 anys fa que no faci el.repos que he de fer, ens han dit que hi ha un 60-70% de posibilita d'avortament o part prematur... ho me rumiat molt i ho vull intentar, si ens surt malament no ho intentarem més, no volem patir, ja tenim una princesa per la que lluitar i no volem enfonsar nos, així que molts Pepos i cantarem al.maig i al.gener tindrem una canalla preciosa! !!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Nosaltres fem sext month encara que farem super SW! !! Així que aquesta setmana que entra es la nostra sw, així que al ataqueeeeee.

Nayade et felicito per el.post de Maig que t'ha quedat molt be!!!!!

Molta sort a totes! !!!
Petit36
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

EntradaAutor: Petit36 » ds. abr. 30, 2016 2:11 pm

HOla a totes i demà començem Maig!!!

m'apunto.. encara que en modo mig-out... :-o00m :-o00m

PETIT36

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: ballar, veure bon vi i pernilet..
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Catch & Release - Matt Simons.
Edat dels dos: jo 36 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicles de 26 justos clavats!
Nº Fills: 1 :cnen: preciós!!
Data NW (importantíssim!): 4 de Maig (es el día que NOOO m'ha de venir.. ;-)))
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs ja porto 4 mesos post-avortament. .. Esperem sigui l'última. . I per lo demés ja hem coneixeu!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol i el petito amb Gestadha. i freqüencia.. som dels que preferim dia si dia no desde la W. Aquest mes anirem fent. :anec:
marietavermella

EntradaAutor: marietavermella » ds. abr. 30, 2016 4:09 pm

Noies una pregunteta.... jo hauria d'ovular el 5 de Maig, però ara mateix m'està començant el.moc aquest de clara d'ou.... llavors que significa? ?? Que ara es el moment de pinxitos? ?? Faig test d'ovulacio? ??

Ajudeu-me porfi! !!

Gràcies! !
puski
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: puski » ds. abr. 30, 2016 5:02 pm

Nom d'usuària: Puski
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Durant l'embaràs del meu petitó vaig trobar a faltar el menjar japonès...mmm...així que de moment un dia anirem a sopar segur! i anar a ballar amb algunes copetes jiji. Una mica de desmadre no va mai malament! així que per si de cas encertem ràpid, poder fer una mica el cabra, que amb un peque ja ens costa, imagina't quan en tinguem dos, així que a aprofitar!
Flor i pedra preferida: Una flor que per nosaltres va ser molt important és la paniculata, tota la nostra boda estava plena! i de pedra doncs la veritat no tinc ni idea....però si la Maragda ens dona sort, serà aquesta per sempre més!
Edat dels dos: jo 32 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 1º mes de cerca i els cicles em duren de 25 a 28. La veritat que era molt regular però de fa uns mesos ja cada més s'adelanta.
Nº Fills: 1 petitó de 2 anys i mig!!!
Data NW (importantíssim!): 23 de maig, segons l'app womanlog.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tenim un nen de 2 anys i mig, i ens venía de gust tornar a ser pares! estem molt emocionats per tornar a començar aquesta aventura, l'altre cop va ser a la primera, així que no se com portaré els desesperos...però tenía moltes ganes de començar a cercadores! Actualment estic estudiant, així que pot ser molt bon moment, creuarem els dits! A més, al gener és el meu aniversari...jejeje sería molt bon regal!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: He començat fa una setmana amb l'àcid fòlic, i una amiga m'ha passat uns TO i uns TE que li van sobrar a ella, així que també ho farem. No sé ben bé com va, però caduquen aquest mes així que els aprofitarem :ok: . l'intenció és fer pinxitus quan ens vingui de gust, i els díes fèrtils si podem mooolt sovint. Per si de cas m'he comprat el lubricant Mucus, que els temps no ens sobra i potser necesiten " ajuda".

I per ara ja està, segur que em surgeixen moltes coses pel camí, però el més important son les ganes que tenim totes d'aconseguir les nostres panxus!!!

molts PEPOOOOOS super boniques!!!
Imatge
nuvolrosa
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. des. 24, 2015 8:30 am

EntradaAutor: nuvolrosa » ds. abr. 30, 2016 7:07 pm

Hola noies, jo també m'hi apunto!!

Nom d'usuària:Nuvolrosa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir de cada instant, anar a la platja, sortir de festa, anar de compres, etc
Flor i pedra preferida: M'agraden les flors liles no sé perquè i no tinc cap pedra preferida, però els diamants no estan pas malament...
Edat dels dos: jo 31 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 29 o 30 últimament. És el primer cicle després de l'ectòpic de fa 4 mesos.
Data NW (importantíssim!): 21 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent; Al setembre passat vam començar la cerca que va durar tres mesos. Quan em vaig quedar la ilusió no va durar gaire, despres de molts viatges a urgències em diagnostiquen un ectòpic i em posen metotrexat. Després dels 4 mesos d'espera que me van aconsellar torno a la cerca, amb por i menys ilusionada. Aquest mes serà una cerca tranquila si em quedo bé i sino un altre vegada serà. De moment anirem fent quan ens vingui de gust, no tempe no TO ni contar res.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: m'estic prenent ovusitol D des del primer dia d'aquest cicle. L'altra vegada em va anar bé, ja que el primer cicle que m'ho vaig prendre m'hi vaig quedar, a veure que tal aquest.

Un petó cercadores guapes de Maig.
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » ds. abr. 30, 2016 7:24 pm

Benvingudes totes!!!

Marietavermella, si ja tens la eggwhite pot ser que hagis d'ovular abans. Si et fas TO doncs podries començar ja per assegurar-te el tanto, però sinó amb anar fent pinxitus amb la freqüència que us sembli n'hi haurà prou. Però clar, sense saber quan hi ha segur la ovulació millor allargar la sexy week (fer 2 setmanes o així).
..::·· :love:

A por ellos!!!

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » ds. abr. 30, 2016 9:46 pm

Nom d'usuària Elantris

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Beure molta cervesa i bon vi i menjar moooolt sushi i pernilet!

Flor i pedra preferida Buf!! La pedra és difícil, potser l'ull de tigre, però n'hi ha moltes més que m'agaden! I de flor....no sabria dir-ne una en concret, però també en tinc una de molt especial : Sprekelia formosissima.

Edat dels dos 32 jo i ell 39

Cicle de cerca i durada del cicles Aquest és el primer cicle després del legrat, però vam començar el 28 de setembre de 2015, i vaig estar 10 setmanes embarassada, no sé si restar-ho o que fer jajajaaj!

Nº Fills 0

Data NW (importantíssim!) El 12 de maig suposo.

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs no ho sé. aviam....estic una mica boja, però amb el bon sentit suposo jejeje, estudio online a la UOC i treballo matins. M'agraden molt les manualitats i els animals.

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc Femibion 1 al matí i CistiClean i Adiro 100 a la nit. Intento no fer ni margarites ni dies alterns ni res de tot això, pinxitu cada dia tota la zona fértil i que sigui el que vulgui.

Benvingudes a les noves!! Us desitjo una moooolt curta estada al cercadores i espero que us sentiu tant agust entre nosaltres com m'hi sento jo. Petons!

Jefes antigues, moltes gràcies!!! Jefes noves, molts ànims i molta sort, afina la veu Nayade!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
sandysc85
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » dg. maig 01, 2016 11:11 am

Hola noies!!!

Després d'una parada tècnica per motius laborals, tornem a la càrrega!!

Nom d'usuària: sandy
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: continuar com fins ara: feina, gym, sortides, etc.
Flor i pedra preferida: Doncs ara sí que m'heu enxampat!
Edat dels dos: Estic a punt de fer els 31 i el meu marit en té 33
Cicle de cerca i durada del cicles: Vam començar a buscar pel setembre, però al gener vam decidir parar (després de donar-li mil voltes) perquè vaig començar a treballar. Se m'acaba el contracte el febrer de 2017, i volia poder acabar la feina. Ara tornem a la càrrega, així que... no sé, deu ser el 7è cicle o així. La durada crec que és d'uns 30 dies (vaig deixar l'anticonceptiva el setembre passat i m'ha fet una mica el boig)
Data NW (importantíssim!): 4 de maig (que em vindrà segur) i imagino que la següent, que ja estarem en plena cerca, tocaria cap al 3 de juny (que espero que no vingui)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: crec que ja ho he anat explicant tot, jejeje!!! Però puc afegir que m'agrada molt llegir i viatjar
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: de moment l'únic que faig és prendre'm la temperatura. Ara tornaré a començar amb àcid fòlic :) Pel que fa els pinxitus, doncs quan ens ve de gust (com sempre) :ok:

Espero que tinguem totes una cerca ben curta! Veig algunes conegudes, com l'Elantris (ànims bonica, que ho aconseguiràs) o la jefa, que ja no està a la banqueta >.-<:
Imatge

Imatge
marietavermella

EntradaAutor: marietavermella » dg. maig 01, 2016 4:23 pm

Felicitats a les mares i futures mamis que tenim aquí! !!!

Ara una pregunta de novata total amb desespero de locura...

A veure com m'explico, l'última regla meva va ser el dia 21 d'abril, vaig tenir relacions el 28,29 d'abril, segons una aplicació del mòbil la meva SW es del 2 al 8, pero.segons una ruleta que tinc jo es desde el 28..... total que avui hem trobo fatal un mareig horrible i unes nàusees com.quan vaig estar embarassada.... el moc aquest el tinc desde el divendres i avui m'he fet TO i surt positiu molt fort encara que no hauria de sortir positiu segons l'aplicació. ...
Total que tinc un cacao mental horrible, podría tenir símptomes ja si hagués encertat el dia 28???

Semblo neuròtica ho sé. ...
mllebuendia
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: mllebuendia » dg. maig 01, 2016 6:13 pm

Guapes!! Us deixo les meves dades.

Nom d'usuària: Mllebuendia (aquí podeu posar directament Vanessa, jajaja)

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs continuar cercant...

Flor preferida: Doncs la lavanda. Tot i que qualsevol flor silvestre m'encanta.

Edat: 26

Cicle de cerca i durada del cicles: Cicle 4 de cerca, durada últimament 27 dies.

Nº Fills: una gosseta preciosa de 2 anys i mig.

Data NW (importantíssim!): 26 de Maig.

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs mira, explicaré alguna cosa personal ja que encara no ho he fet. Sóc vegana, animalista. Forma part de mi, de la meva vida i evidentment, m'estic plantejant part a casa o part natural, però amb una Doula/comadrona, és clar. Sempre que pugui ser, però no vull cesària ni que m'indueixin el part ni res de res.

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència, i el que vulgueu!: fins ara gestagyn, però aniré a una altra ginecòloga aquesta setmana perque vull un altre punt de vista i comprovar que realment no necessito prendre res més. A banda, faig TO's, TB, FF (ben bé podria ser una grafiquera) i quan toca SW fem dia sí, día no i dos dies seguits. Aprox, segons com vagi la ovulació.
Petit36
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

EntradaAutor: Petit36 » dg. maig 01, 2016 7:12 pm

Bona tarda wapes q tal el 1 d Maig??? Naltros celebrant el día d la mare... el meu petit m'ha fet un super dibuix!! Es el millor!!!

MOSSA com va?? Algún canvi??

Les demés d la llista q tal?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::