.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
.•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
SIGUEU MOLT BENVINGUDES AL POST DE CERCADORES DE JUNY 2016!!!!!!!!!

El mes de Maig es van cantar 3 panxus: marietavermella, puski i Pitxin. Us desitgem el millor en aquesta nova etapa!!!
Nosaltres també tenim ganes de seguir-vos a Mamis Febrer-Març
Que el ritmo no pare!!!!!!!!!!Ja som al sisè mes de l'any, i és durant aquest mes que arribarà l'estiu! I amb ell, els dies més llargs, les ganes de piscina, platjeta, sortir a prendre un gelat, passejar per la nit, ... comença a fer caloreta però sense que sigui asfixiant, i això permet uns pinxitus ben fogosos i alhora sense agobios amb la calor!!!
JUNO es la nostra deesa aquest mes, així que deixo una pintura d'ella aviam si ens dona sort!!! És en la mitologia romana, la deesa del matrimoni i la reina dels déus, la equivalent a Hera pels grecs

En aquest mes també és molt important que arriba el solstici d'estiu, el dia més llarg de l'any amb una nit ben curta però plena de màgia.
Al nord d'Europa les antigues tribus germàniques, eslaves i celtes celebraven el solstici d'estiu amb fogueres. Era la nit de festivals del foc i de la màgia d'amor, de oracles per l'amor i l'endevinació. Tenia a veure amb els amants i predicciones. Les parelles d'amants saltaven a través de les flames ja que es creia que els cultius creixerien tan alt com el que les parelles fossin capaços de saltar.
Una altra de les funcions de les fogueres era generar màgia simpàtica: donant un impuls a l'energia del sol perquè es mantingués potent en la resta de la temporada de creixement i així garantir una collita abundant.
La Nit de Sant Joan. És una festivitat d'origen pagà, no molt antic, que sol anar lligada a encendre fogueres o focs i amb les celebracions en què es festejava l'arribada del solstici d'estiu, malgrat que aquest és el 21 de juny. El ritu principal consisteix en encendre una foguera. La finalitat d'aquest ritu era "donar més força al Sol" que, a partir d'aquests dies, anava fent-se més "feble" -els dies es van fent més curts fins al solstici d'hivern- Simbòlicament, el foc també té una funció "purificadora" en les persones que ho contemplaven.

Juny és màgic, així que deixem-nos emportar per aquesta màgia natural, per la bellesa de les deeses de la fertilitat i de l'amor. Deixem-nos purificar i començar un nou cicle, amb un cigronet a la panxa!
AL JUNY, LA W BEN LLUNY!!!!!
I ara si que si.... Aquestes som les valentes cercadores de JUNY!!!!
Properes NO warrys:
22 de Juny - bombo38
27 de Juny - Goli
4 de Juliol - Mossa-77
5 de Juliol - Nuriafm
6 de Juliol - Maryla
7 de Juliol - boleta-BCN
10 de Juliol - louly
17 de Juliol - noyja
18 de Juliol - nuvolrosa
Panxus del mes!
- Náyade
- Irisolda
- Mercesf30

- carlotad2323

- Tartufina
- Meipuça
Nom d'usuària:
Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Data NW:
Nº fills:
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres:
Nom d'usuària: capseta
Edat dels dos: 27 jo i 35 ell
Cicle de cerca: segon
Data NW: 23 de juny
Nº fills: 0
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: el primer cicle vaig tenir tots els psicosimptomes habidos y por haber. Quan em va baixar la W el capseto era fora per feina i tot i que vaig tenir un moment fluix (2 hores de debilitat) on se'm van ajuntar moltes coses, animicament em sentia bé. Ara amb moltes ganes encetem un nou cicle de cerca. El capseto està tenint viatges de feina en els quals ha de marxar 3-4 dies, i no m'agrada gaire, espero que no coincideixi cap amb la SW!!
Si aquest mes encertem podrem celebrar el nostre 7è aniversari de parella amb un cigronet a forn.
Nom d'usuària: marta1986
Edat dels dos:35 ell 29 jo
Cicle de cerca:11
Data NW: 10 juny
Nº fills:1 nen de dos anys
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: fa mandra omplir això cada mes hehehe
Nom d'usuària: Tartufina
Edat dels dos: jo 28 i ell 41
Cicle de cerca: és el primer mes de cerca
Data NW: 22 de Juny
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: és el primer mes que ens hi posem i estem molt motivats! He pres anticonceptius durant els últims 8 anys i això em preocupa una mica...
Nom d'usuària: Nuriafm
Edat dels dos: 35 jo, 41 ell
Cicle de cerca: acabant el 2n cicle... a veure si hi haurà tercer
Data NW: 4 de Juny
Nº fills: 0, encara que les dues feres peludes ho semblen a vegades, són uns mimats
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: a punt d'acabar el 2n cicle de cerca i esperant no haver d'entrar al tercer...
Nom d'usuària: Blanca
Edat dels dos: 35 jo, 45 ell
Cicle de cerca: 2on cicle de cerca
Data NW: 4 de Juny...pero que será al Juliol, segur!
Nº fills: 1, que ara té 14 mesos i és un terratrèmol
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: el primer fill va venir sense fer càlculs, una mica de sorpresa; ara crec que és el moment d'anar pel segon, estic desitjant realment quedar-me embarassada, i crec que una mica per això, m'està agafant l'ansietat i la por de no quedar-me

Nom d'usuària: BOLETA-BCN
Edat dels dos: 34 jo i 35 el Boletu
Cicle de cerca: cicle 12
Data NW: 7 de juny
Nº fills: zero patatero
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Ens han fet totes les proves bàsiques de fertilitat i estan ok. Estic en mode zen desde fa un mes, perquè ja estava esgotada de estar tot el dia pendent, i em creava bastant d'estrés. A veure quants mesos aguanto. Al setembrem, si no hi ha panxu, ens començarem a mirar RA.
Nom d'usuària: irisolda
Edat dels dos: 36 jo i 37 ell
Cicle de cerca: cicle 3
Data NW: 10 de juny
Nº fills: 2
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: volia nena i pensava en fer-ho molt espaiadament, però el desig de ser mare unaltre cop no em permet anar jugant amb els cicles que ja tenim una edat, que sigui el que vulgui mentres hi sigui

Nom d'usuària: MiMi_M_T
Edat dels dos: jo 32 , el MiMo 35
Cicle de cerca: aquest es el segon cicle a veure si tenim sort
Data NW:27 de Juny
Nº fills: Tinc 2 nens
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: desitjo amb totes les meves ganes una nena, a veure si el MiMo les sap fer...
Nom d'usuària Cookiee46
Edat dels dos 32 jo i 27 ell
Cicle de cerca i durada del cicles estem al tercer cicle de cerca i aquests dos últims han durat 35 - 37 dies.
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) 9 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs espero que a la tercera haguem fet diana, però si no el proper cicle deixaré de fer TO's perquè em noto bastant quan ovulo i crec que també m'ajudarà a no pensar-hi tant...

Nom d'usuària: meipuça
Edat dels dos: jo 29 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 2 cicle de cerca, tot i que podriem dir com si fos el primer perquè vam començar a cercar quan ja havia ovulat. Fins ara no en tenia ni idea de la durada del cicle, és algo que no havia mirat mai i la Warry em venia quan volia i jo no ho controlava, tot i que els meus cicles eren dels llargs uns 35 40 dies, però aquest mes passat a sigut de 28 dies clavats.
Nº de fills: una nena preciosa de 2 anys
Data NW (importantíssim!) : 16 de juny si el cicle és de 28 però ves a saber)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc mestra, tinc una nena de 26 mesos, i com anècdota de la primera cerca,a veure si aquesta vegada passa igual, ens vam posar a cercar gairebé a final de cicle quan ja havia ovulat (com aquesta vegada) i de seguida em va venir la warry, i ja el següent mes nunca mas se supo i positiu al canto. Prenem els dos gestagyn, perquè l'altre vegada també ho vam prendre i a veure si així també hi ha sort, i fem pinxitus a tutti pleni per fer diana el més ràpid possible. Ahhh això si, fem collit amb la peque i evidentment ja no és el mateix.
Nom d'usuària: Maryla
Edat dels dos: jo 33, ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: El tercer i els meus cicles son de 26-28 dies
Data NW (importantíssim!): 8 de Juny
Nº fills: un nen de 21 mesos
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: estic en ple desespero i intento modo zen però és molt difícil. Aquest mes ha estat molt estressant a la feina i hem fet els deures regular. Vaig comprar TO i vaig veure que ovulo un dia més tard del que pensava. Des del dia d'ovulació estic prenent càpsules de lli perque el mes passat vaig sagnar una setmana abans de la regla cada dia. L'altre embaràs em va anar molt bé amb el lli.
Nom d'usuària: Carlotad2323
Edat dels dos: 25 jo i 28 ell
Cicle de cerca: El segon
Data NW: 12/06
Nº fills: Una nena
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: M'encanta el mes de juny i tinc molt bones vibracions aquest mes
! Tenim una nena de 10 mesos i volem que es portin poquet 
Nom d'usuària: Gironina35
Edat dels dos: 35 jo (dilluns 6 de juny faig 36) i 37 ell
Cicle de cerca: El primer
Data NW: 04/06
Nº fills: Jo cap i ell té un nen de 7 anys amb la seva anterior parella
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: que a mi fa uns anys m'haguessin dit que estaria en un fórum de búsqueda d'embaràs i hagués dit anda ya!! i aquí estic... esperant poder compartir un dels moments més màgics de la vida...
Nom d'usuària: Mossa-77
Edat dels dos: 33 i 39
Cicle de cerca: Cinquè desprès de l'abortament.
Data NW: 4 de juliol
Nº fills: 1 nena de 7 anys
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: ja no sé ni què explicar..., mira que a vegades en lloc de mossa semblo psicòloga, tothom m'explica les penes a mi
Nom d'usuària: nuvolrosa
Edat dels dos: 31 jo i 36 ell
Cicle de cerca: és el segon cicle de cerca després d'un ectòpic al desembre
Data NW: 22 de juny
Nº fills: cap
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: vinc d'un ectòpic ja ho he dit, és una experiència durilla ara vaig amb por però amb calma, volem un fillet però no ens obsessionem, pinxitos a demanda sense controlar massa de moment, més endavant ja veurem.
Nom d'usuària: MerceSF30
Edat dels dos: 30 i 31
Cicle de cerca: 3r! A la tercera va la vençuda.
Data NW: 06-10 Juny
Nº fills: 1
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Aquest mes crec que he tingut sagnat d'ovulació (vermell el 29/05), i sagnat d'implantació (marronós el dia 03/06). Si ho eren o no, només el temps ho dirà...

Nom d'usuària: Noyja
Edat dels dos: jo 29 y ell 35
Cicle de cerca: Anem tantejant...com si la cosa no va amb nosaltres...
Data NW: 19 juny
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: No volíem començar en serio fins l'agost, però últimament anem fent el tonto i crec la cerca s'adelantarà
Nom d'usuària: Laure
Edat dels dos: jo 36 i ell 38
Cicle de cerca: primer cicle
Data NW: 20 de juny
Nº fills: 1 de 7 anys
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: ens ha costat decidir-nos i posar-nos d'acord a tornar a tenor un fill però ho agafem amb ganes!
Nom d'usuària: Lanina
Edat dels dos: Jo 35 fets el dimarts i ell 34
Cicle de cerca: Jo que sé, en portem tants que ja se m'ha oblidat. Portem un anyet aprox.
Data NW: 06-Juny (i de moment res de res)
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Vaig tenir dos avorts espontanis a les 6-7 setmanes (Agost '15 i ara Abril '16). Em quedo amb facilitat però no prosperen. Després de fer-nos proves de tot, inclús genètiques, ell està perfecte però jo resulta que sóc Heterocigota, això sumat a la meva deficiència del factor VII. En un primer moment em van dir que no hi havia solució i que anéssim de cara a una ovodonació (sembla que el gine es va precipitar) però parlant amb l'hematòleg ens va dir que la meva deficiència del Factor VII és lleu (36% i hauria d'estar entre 70-120%) i que tirem pel dret. Em va receptar àcid fòlic en altes dosis (Isovorin de 7.5mg) i quan tingui el positiu a punxar-me heparina. Estic ben cagada...
Nom d'usuària: LOULI
Edat dels dos: 35
Cicle de cerca: 5è
Data NW: 16 de juny
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Hola cercadores!!! Fa casi bé tres anys vaig estar per aquí acompanyant-nos en la recerca i va ser molt divertit, aquest cop després de cinc mesos de recerca, m'he tornat a animar a compartir-ho amb vosaltres, així no serà tan depriment quan arriba la warry! Em queden tres dies perquè no arribi i els meus símptomes son mal de pits i de regla o sigui que poden ser les dues coses...això és desesperant...
Nom d'usuària: Goli
Edat dels dos: 33 i 36
Cicle de cerca: 1r
Data NW: 27 de juny
Nº fills: 1 una nina de 20 mesos
Nom d'usuària: Náyade
Edat dels dos: 27 jo, 29 ell
Data NW: 2 de Juny
Nº fills: 0, encara que tenim una gosseta consentida que ens fa el paper
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Segon mes de cerca per a nosaltres, amb ganes de començar l'estiu i els pinxitus recreatius
El Juny és un mes que m'encanta i em dona molt bones vibracions. Les tradicions d'antigues civilitzacions com la celta o germànica m'encanten i aquest solstici d'estiu em va que ni pintat!!!! Saltaré una foguera de Sant Joan per demanar un canvi a la nostra vida, per començar de nou una nova etapa, amb el fruit del nostre amor ben agafadet dins meu!!
QUE EL RITMO NO PARE!!!! 
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 02, 2016 9:18 am, en total s’ha editat 36 vegades.

Re: .•❀•._.•☼•.Cercadores Juny '16.•☼•._.•❀•.
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.
PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry
FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.
Postures super sexys per fer diana:
- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat
- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...
Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.
PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry
FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.
Postures super sexys per fer diana:
- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat
- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...
Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

I tooooorno a inaugurar el post, així ho deixo tot complert!!!! El burro delante pa' que no s'espante!!!!
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Segon mes de cerca per a nosaltres, amb ganes de començar l'estiu i els pinxitus recreatius
El Juny és un mes que m'encanta i em dona molt bones vibracions. Les tradicions d'antigues civilitzacions com la celta o germànica m'encanten i aquest solstici d'estiu em va que ni pintat!!!! Saltaré una foguera de Sant Joan per demanar un canvi a la nostra vida, per començar de nou una nova etapa, amb el fruit del nostre amor ben agafadet dins meu!!
Aquest mes seguirem amb TO, però crec que ja pararem i ens deixarem emportar per la natura
Aquest mes seguirem amb TO, però crec que ja pararem i ens deixarem emportar per la natura

Hola!!!!!
Vinga, a veure si la deesa juno ens ajuda! Jijijijiji, jo no penso saltar per sobre les flames, pero ojalà per sant joan puguem celebrar la panxu!! Que la meva DNW es el 23 de juny
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: el primer cicle vaig tenir tots els psicosimptomes habidos y por haber. Quan em va baixar la W el capseto era fora per feina i tot i que vaig tenir un moment fluix (2 hores de debilitat) on se'm van ajuntar moltes coses, animicament em sentia bé. Ara amb moltes ganes encetem un nou cicle de cerca. El capseto està tenint viatges de feina en els quals ha de marxar 3-4 dies, i no m'agrada gaire, espero que no coincideixi cap amb la SW!!
Si aquest mes encertem podrem celebrar el nostre 7è aniversari de parella amb un cigronet a forn.
Molts ànims a totes!!!!

Vinga, a veure si la deesa juno ens ajuda! Jijijijiji, jo no penso saltar per sobre les flames, pero ojalà per sant joan puguem celebrar la panxu!! Que la meva DNW es el 23 de juny
Molts ànims a totes!!!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Hola!
Sóc súper nova a aquest fòrum!
Espero no fer-me cap embolic amb tota la nomenclatura! ;)
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: és el primer mes que ens hi posem i estem molt motivats! He pres anticonceptius durant els últims 8 anys i això em preocupa una mica...
Sóc súper nova a aquest fòrum!
Espero no fer-me cap embolic amb tota la nomenclatura! ;)
Hola de nou!!
Aquí continuem amb la cerca.
Nº fills: 0, encara que les dues feres peludes ho semblen a vegades, són uns mimats
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: a punt d'acabar el 2n cicle de cerca i esperant no haver d'entrar al tercer...
Noies, aquest mes també mantenim el lema: ànims amunt i calces avall???
Un petonarru a totes i molts PEPOs
Aquí continuem amb la cerca.
Noies, aquest mes també mantenim el lema: ànims amunt i calces avall???
Un petonarru a totes i molts PEPOs
Bondia noies!
Aquest mes us he estat llegint i ara m'he decidit a unir-me al grup, si us sembla bé.
Hem començat la cerca just ara al maig, però no ho vam fer força bé, crec. La meva dada de NW en teoria és el 4 de Juny però no m'he pogut aguantar, aquest matí m'he fet un test d'embaràs i com m'imaginava va sortir blanc com la neu, era el predictor, que té una sensibilitat molt alta...així que d'aquí a poquet us tornaré a confirmar dades de la pròxima NW!
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: el primer fill va venir sense fer càlculs, una mica de sorpresa; ara crec que és el moment d'anar pel segon, estic desitjant realment quedar-me embarassada, i crec que una mica per això, m'està agafant l'ansietat i la por de no quedar-me
Les que sou més expertes que recomaneu? Dia sí dia no la setmana de major fertilitat? O tots els dies és el mateix? Quan és més probable quedar-se embarassada el dia d'abans o just després de l'ovulació?
Bueno, moltes gràcies per acceptar-me al vostre fantàstic grup! Que tingueu molt bon dia!
Aquest mes us he estat llegint i ara m'he decidit a unir-me al grup, si us sembla bé.

Hem començat la cerca just ara al maig, però no ho vam fer força bé, crec. La meva dada de NW en teoria és el 4 de Juny però no m'he pogut aguantar, aquest matí m'he fet un test d'embaràs i com m'imaginava va sortir blanc com la neu, era el predictor, que té una sensibilitat molt alta...així que d'aquí a poquet us tornaré a confirmar dades de la pròxima NW!

Les que sou més expertes que recomaneu? Dia sí dia no la setmana de major fertilitat? O tots els dies és el mateix? Quan és més probable quedar-se embarassada el dia d'abans o just després de l'ovulació?
Bueno, moltes gràcies per acceptar-me al vostre fantàstic grup! Que tingueu molt bon dia!
- marietavermella
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm
Bon dia!!!!
Entro per desitjar-vos una cerca ben corteta! !!!
Un petonarro a totes!!!!!
Entro per desitjar-vos una cerca ben corteta! !!!
Un petonarro a totes!!!!!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Bon dia cercadores valentes!
Jefa-veïna Nàyade quin post més maco, moltes mercis pel maig i ara per renovar al juny! Ets una gran jefa!
Aquí una "veterana de la cerca en mode zen" que s'apunta al juny! Aquest cicle és el 12, així que quan passi, cumplirem 1 any de cerca... a veure si ens dóna sort i la jefa canta la meva panxu!
Xinxaaaaaa anem de la maneta! yuhuuuuu!
Us passo dades:
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Ens han fet totes les proves bàsiques de fertilitat i estan ok. Estic en mode zen desde fa un mes, perquè ja estava esgotada de estar tot el dia pendent, i em creava bastant d'estrés. A veure quants mesos aguanto. Al setembrem, si no hi ha panxu, ens començarem a mirar RA.
Petonarros a totes!
Jefa-veïna Nàyade quin post més maco, moltes mercis pel maig i ara per renovar al juny! Ets una gran jefa!
Aquí una "veterana de la cerca en mode zen" que s'apunta al juny! Aquest cicle és el 12, així que quan passi, cumplirem 1 any de cerca... a veure si ens dóna sort i la jefa canta la meva panxu!
Xinxaaaaaa anem de la maneta! yuhuuuuu!
Us passo dades:
Petonarros a totes!
post de juny
va que arriba Sant Joan i segur que hi haurà un munt de panxus
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: volia nena i pensava en fer-ho molt espaiadament, però el desig de ser mare unaltre cop no em permet anar jugant amb els cicles que ja tenim una edat, que sigui el que vulgui mentres hi sigui
torno a escriure el text que no havia vist que ja hi havia post de juny, jejeje
perdoneu que insisteixi, però jo prefereixo fer tests abans i que surti negatiu que perdre una setmana d'esperança, pq assobre els nervis fan endarrerir més les regles i això allarga més la cerca
No soporto les esperes
m'acaba d'arribar el paquet amb 60 TO's i 30 TE's, jajjaja, ara jo tb m'en puc fer un cada dia i segurament ho farè quan quedi menys per la DNW
per cert avui he tacat una miqueta, estaba ben tranquil.la i al vuere els filets de sang m'he emocionat jo sola, però oi que és massa aviat pq sigui implantació? vaig ovular fa 4-5 dies, us passa o us ha passat que heu tacat a mig cicle post ovulació i després res?
va que arriba Sant Joan i segur que hi haurà un munt de panxus
torno a escriure el text que no havia vist que ja hi havia post de juny, jejeje
perdoneu que insisteixi, però jo prefereixo fer tests abans i que surti negatiu que perdre una setmana d'esperança, pq assobre els nervis fan endarrerir més les regles i això allarga més la cerca
No soporto les esperes
m'acaba d'arribar el paquet amb 60 TO's i 30 TE's, jajjaja, ara jo tb m'en puc fer un cada dia i segurament ho farè quan quedi menys per la DNW
per cert avui he tacat una miqueta, estaba ben tranquil.la i al vuere els filets de sang m'he emocionat jo sola, però oi que és massa aviat pq sigui implantació? vaig ovular fa 4-5 dies, us passa o us ha passat que heu tacat a mig cicle post ovulació i després res?
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Irisolda, jo aquest cicle he tingut unes taquetes a 5DPO i ara estic esperant a veure si el q tinc és SPM o panxu...
És que avui estic a 10 DPO i encara és aviat i segur que seria blanc nuclear.
És que avui estic a 10 DPO i encara és aviat i segur que seria blanc nuclear.
Bones;
aquí una altre que s'apunta a veure si al juny tenim sort per tenir panxu
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: desitjo amb totes les meves ganes una nena, a veure si el MiMo les sap fer...
Molta sort a totes i ens anem veient per aquí !
aquí una altre que s'apunta a veure si al juny tenim sort per tenir panxu
Molta sort a totes i ens anem veient per aquí !

M'apunto!! Náyade molt bonic el post inicial!!!
Nom d'usuària Cookiee46
Cicle de cerca i durada del cicles estem al tercer cicle de cerca i aquests dos últims han durat 35 - 37 dies.
Nº Fills cap
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs espero que a la tercera haguem fet diana, però si no el proper cicle deixaré de fer TO's perquè em noto bastant quan ovulo i crec que també m'ajudarà a no pensar-hi tant...

Nom d'usuària Cookiee46
Nº Fills cap

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Holaaà entro ràpid a fitxar:
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: fa mandra omplir això cada mes hehehe
Sorry x no passar gaire per aquí. ... naltros estem en plena SW... aquest meshe vist q he ovulat dos dies més tard...potser el mes passat tb i x això em va baixar més
Ttard.
Sorry x no passar gaire per aquí. ... naltros estem en plena SW... aquest meshe vist q he ovulat dos dies més tard...potser el mes passat tb i x això em va baixar més
Ttard.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Hola guapes! De moment no m'apunto perquè no tinc warry, m'espero a final de setmana a fer-me test i ja veurem què passa! Però anem parlant per aqui!
Avui estrenem aquest post!!!!!
Aviam si després tinc temps i actualitzo tot amb les vostres dades!
Jo continuo amb dolors warrils
Aquesta tarda o demà vull fer TE aviam què, ja que em toca warry demà i dels tacadets com sempre jo tinc 5 dies abans, ni rastre! Aviam si al final panxu!... tinc esperances!!
Mossa estem pendents de tu aviam què !!!!!! Vull estrenar aquest post cantant ben alt!!!!
Feliç dimecres a totes
Aviam si després tinc temps i actualitzo tot amb les vostres dades!
Jo continuo amb dolors warrils
Mossa estem pendents de tu aviam què !!!!!! Vull estrenar aquest post cantant ben alt!!!!
Feliç dimecres a totes

Uaaauuuuu náyade aixo pinta genial!!!! Ja sento olor de panxu teva!!! Aveure si estrenem el juny amb unes quantes panxetes!!!
Per cert benvinguda Tartufina! Ara llegia la teva carta de presentació, jeje, i dius que estàs preocupada per haver pres molt temps anticonceptius... Nomès dir-te que la meva ex-cunyada va pendre pastilles dels 18 anys fins als 36, i es va quedar prenyi al primer mes de cerca!!! O sigui que crec que això no influeix... Sort!!
Per cert benvinguda Tartufina! Ara llegia la teva carta de presentació, jeje, i dius que estàs preocupada per haver pres molt temps anticonceptius... Nomès dir-te que la meva ex-cunyada va pendre pastilles dels 18 anys fins als 36, i es va quedar prenyi al primer mes de cerca!!! O sigui que crec que això no influeix... Sort!!
Bon dia noies!!
Tartufina, jo pel meu primer embaràs (que es va aturar a les 9 setmanes) em vaig quedar a la primera després d'estar molts anys amb el nuvaring... així que ànims!!
mossa estarem pendents de quan et facis TE!!
Náyade, jefa!!! a veure si et tocarà cantar la teva panxu!!! seria una alegria!!! Estarem pendents de tu, millor que el facis demà al matí, no?
Modo-ego, jo continuo desesperant... continuo amb tots els símptomes gairebé i sense pistes per distingir spm o panxu
Em toca esperar a dissabte que és la DNW... però porto un desgavell d'humor...ara contenta, ara irritable, ara enfadad, ara contenta de nou... no hi ha qui m'agunti...
Vinga noies!!
Un petonarru i bon dimecres.
Tartufina, jo pel meu primer embaràs (que es va aturar a les 9 setmanes) em vaig quedar a la primera després d'estar molts anys amb el nuvaring... així que ànims!!
mossa estarem pendents de quan et facis TE!!
Náyade, jefa!!! a veure si et tocarà cantar la teva panxu!!! seria una alegria!!! Estarem pendents de tu, millor que el facis demà al matí, no?
Modo-ego, jo continuo desesperant... continuo amb tots els símptomes gairebé i sense pistes per distingir spm o panxu
Em toca esperar a dissabte que és la DNW... però porto un desgavell d'humor...ara contenta, ara irritable, ara enfadad, ara contenta de nou... no hi ha qui m'agunti...
Vinga noies!!
Un petonarru i bon dimecres.
bon dia!!
mimi estem igual!! dos nens i desitjant la nena jejeje, aviam si tens sort
mossa espero que no et calgui donar dades aquest mes
náyade, nuria heu notat si teniu més fluxe de l'habitual? va!! que tindrem moltes panxetes aquest mes!
mimi estem igual!! dos nens i desitjant la nena jejeje, aviam si tens sort
mossa espero que no et calgui donar dades aquest mes
náyade, nuria heu notat si teniu més fluxe de l'habitual? va!! que tindrem moltes panxetes aquest mes!

On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
- marietavermella
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm
Molts ànims a totes! !!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |