*****cercadores de juliol 2016*****
*****cercadores de juliol 2016*****
benvingues cercadores de juliol!
Hola mares (perquè totes som mares des de que ens posem a cercar)!
Com que ningú s'animava, he obert el post! Jo pooooooques vegades podré entrar des de l'ordinador, així que seré una jefa una mica sosaines!
Però perquè la tipografia i els emoticonos no siguin un problema de fer-ho tot soso, farem les nostàlgiques i omplirem el cercadores de juliol pleee de cançons de l'estiu de la nostra infància! Com que serem d'edats diferents farem tota una llista d'spotify!
Quan pugui ja posaré més coses sobre aquest mes, que ara estic al tren!
Així que les dades seran les següents:
Nom usuària:
Edat dels dos o de les dues:
Cicle de cerca:
Data NW:
Num fills / filles:
Trucs que feu servir:
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu:
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància:
Vingaaa que la meva és la Lambada!
totes a ballar!CERCADORES DE JULIOL
Nom usuària: capseta
Edat dels dos: jo 27 i ell 35
Cicle de cerca: el 4t
Data NW: 26 juliol
Num fills / filles: 0
Trucs que feu servir: sóc grafiquera (temperatures, controlar fluxe i TO), prenc àcid fòlic i vitamines, ell pren maca per millorar els bitxets, anem fent pinxitos tot el cicle deixant un o dos dies de descans (normalment a la nit: tancar cames i a dormir).
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: ara els meus cicles són molt irregulars i estan sent curtíssims, per això a lo tonto ja portem 4 cicles. Tenim moltes ganes de ser pares i ojalà pugui ser aviat, per motius familiars seria una pujada d'il.lusió i ganes de seguir endavant per tots.
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: la bomba de King Africa, quins records al càmping!!
Nom usuària: Elantris
Edat dels dos o de les dues: jo 33 i ell 39
Cicle de cerca: bufff després del legrat és el 4rt, però si contem des de que vam començar és el10è...
Data NW:11/07/2016
Trucs que feu servir: Pinxitos a discreció, maca i Ovusitol
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: Ja fa dies que em coneixeu a mi jejeje!
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: buf! d'infància? Pot ser pre-adolescència i dir Foc al Cos? Tot i que no sé pas si és d'estiu o d'hivern...
Nom usuària: jpd1980
Edat dels dos o de les dues:34 ell i 35 jo.
Cicle de cerca: El primer.
Data NW: aquesta setmana propera m'ha de venir la W, desprès d'aquesta comencem.
Num fills / filles: tinc un petit de 2 anys.
Trucs que feu servir: Després de com va anar el primer embaràs no faré res més que pinxitus quan ens vingui de gust, a poder ser un dia si i altre no, i cames amunt una estona... poc més... no faré TO en aquesta ocasió, escoltaré al meu cos i a veure si hi ha sort.
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: Tinc molta ilu de un germanet (si es germaneta millor. jeje) però també una mica de por de no arribar a tot, de com anirà, per la meva edat... però crec que es normal i poc a poc...
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: La de Verano azul... me gusta! jajaja
Nom usuària: LOULY
Edat dels dos o de les dues: 35
Cicle de cerca: 6è
Data NW: 10 de juliol
Num fills / filles: 1 de 3 anys acabadets de fer
Trucs que feu servir: un dia si i un dia no, o un dia tb! ara ja anem a totes! i un got d'aquarius al dia després de l'ovulació fins que arribi la DNW!
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: Ja portem molts temps desitjant un altre/a fill/a i des de gener que ens hi hem posat... amb el primer va ser pim pam el primer mes...aquesta vegada sembla que ens esta costant més!
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: ostres...aquí m'heu ben agafat...ara mateix noi me'n surt cap, de seguida que en tingui una l'escric!
Nom usuària: mariag
Edat dels dos o de les dues: els dos 32
Cicle de cerca: 1r
Data NW: 21 juliol
Num fills / filles: una guerrera de 2 anys
Trucs que feu servir: cap ni un! Amb el 1r embaràs tot va ser molt ràpid i fàcil, per tant, calma i a gaudir!
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: feia temps que parlàvem de donar-li un germanet/a a la petita i finalment ens hem decidit!! Mai he estat massa regular amb els cicles però quan em va tornar a venir la W després del part la cosa ja és un desmadre molt serio... Amb la qual cosa no sé mai per on agafar els dies fèrtils... Confio que noto els símpromes i això m'orienta una mica però nusé...
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: qualsevol de les que cantàvem de campaments! El Bon Dia dels Pets, per exemple ;)
Nom usuària: Albaxiii
Edat dels dos o de les dues: 29 els dos
Data NW: 23/7/2016 (en teoria, sóc bastant irregular)
Trucs que feu servir: De moment vaig calculant amb TO i fent cas una mica al meu cos, i durant aquells dies dia si i dia no. Potser començo a mirar això de les temperatures i fer-ho més exacte.
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: doncs vem començar al setembre a no fer servir anticonceptius i anem fent. Tinc cicles mooooooolt irregulars o sigui que... Sóc una mica impacient, ho reconec, però ja arribarà jeje!
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: mmm... Com es deia aquella cancó de "Cuando llega el calooooor, los chicos se enamoran,..."
De seguida m'ha vingut al cap però no se de qui és jaja.Nom usuària: petit_somni
Edat dels dos o de les dues: jo 27 i ell 28
Cicle de cerca: 1er
Data NW: 17 de juliol (en teoria, els últims cicles están sent més llargs)
Trucs que feu servir: De moment hem començat a fent pinxitus quan ens ve de gust sense mirar gaires dates, passat l'estiu sino començarem amb algún truc del SP.
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: Doncs jo era força regular amb cicles de 27-29 dies pero des de que ens vam plantejar tenir un bebe el cicle s'ha alterat arribant a tenir cicles de 36 així que amb la DNW vaig una mica perduda.
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: Més aviat és juventut pero he pensat en Besos de el Canto del Loco.
Nom usuària: Lannah83
Edat dels dos o de les dues: jo 32 i ell 36
Cicle de cerca: 3er
Data NW: 18/07/2016 >>El meu Cumplee!!<<
Num fills / filles: 1 nena de 3 anys (2013)
Trucs que feu servir: cap
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: vaig ser jefa de Mamis Juny 2013. Aquest gener i febrer vam intentar buscar sense èxit, vam descansar i ara tornem a l'ataque a veure si hi ha sort.
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: ara mateix ni idea jaja
Nom usuària: Daibutsita
Edat dels dos o de les dues: 30 jo i 34 ell
Data NW: en ppi era el 6 de juliol però diria que vaig ovular tard i per tant, calculo sobre el 10 de juliol aprox
Num fills / filles:0
Trucs que feu servir: quan ens vingui de gust i aquest mes per conèixer els meus cicles he fet TO
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: prenc Ovusitol d. m'agrada molt disfrutar amb el meu marit d'un bon sopar amb un bon vi i també gaudir de la natura amb la nostra gossets i encara més viatjar!
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: és més aviat de l'adolescència, xo m'encantava Carolina de M Clan.
Nom: Marta_1986
Edat dels dos: 35 ell 29 jo
Cicle de cerca: 12 , el 9è post avortament
Data NW: 5 juliol
Num fills / filles: 1 nen de dos anys i mig
Trucs que feuservir: prenc àcid fòlic i pinxitos quan crec que ovularé (normalment a la nit: tancar cames i a dormir) iTO . Ara he començat amb les gràfiques.
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu:he començat a fer grafiquss perquè la ginevol veure si hi ha algun problema amb la meva segona pzrt del cicle.
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: ostres,,,, paquito el chocolatero ahahahaha sempre sonava a les festes del poble
Nom usuària: ARI83
Edat dels dos o de les dues: 33 I 35
Cicle de cerca: 2n CICLE POST AVORTAMENT
Data NW: 2 - 3 JULIOL, sóc molt irregular
Trucs que feu servir: Durant la ovulació acostumo a tenir molts mals de panxa per gasos i intentem dia si dia no.
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: Desprès d'haver tingut un avortament el passat mes d'abril, estic prenent Seidivid.
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: ara mateix no en recordo cap.
Nom usuària: Noyja
Edat dels dos o de les dues: Jo 29 i ell 35
Cicle de cerca: Realment cerquem molt pasivament. Serà a l'agost quan ens possem a tope
Data NW: 17 Juliol
Num fills / filles: 1 princeseta de 2 anys i mig
Trucs que feu servir: Encara no, però els TO em van venir genial a l'anterior embaraç, no fallen i tens una cerca més precisa i crec que és més fàcil encertar.
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: M'agradaria donar-li un germant/a a la meva nena, però per alatra banda em fa peneta...nose, és com tenir sentiments contradictoris.
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: Els cassets dels Rumba Total o Verano Total que comprava cada any el meu papi quan ens anavem de vacances amb el cotxe....jeje
Nom usuària: Memer
Edat dels dos o de les dues: Jo 36 i ell 43
Cicle de cerca: 1er després de deixar les pastilles anticonceptives!
Data NW: 18/07/2016
Num fills / filles: 1 nen de 3 anys i mig!!
Trucs que feu servir: woman log per intentar saber quan és l'ovulació
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: estem una mica obsessionats! volem el germanet JA pq el nostre nen ja tindrà 4 anys..... De fet el nen el vam fer a la primera, però ja portava un any sense prendre les pastis, fent servir preservatius. Ara ho hem decidit de cop i volta i encara no he tingut la regla des que vaig deixar les pastilles... Estic tenint tot de símptomes i m'estic ratllant, pq he llegit que els símptomes de deixar les pastilles s'assemblen als de l'embaràs... Dir-vos que la primera vegades que vaig deixar les pastilles no vaig tenir cap símptoma i portava 10 anys... A més a més, vaig notar el primer embaràs abans de la primera falta, em marejava anant amb la bici i els pits em fotien un maaaal.... Ara també tinc mareig, especialment pel matí fins al migdia, tinc punxades als lligaments de la pelvis i em molesten els pits (ni de conya com el primer cop, però suficient com per ratllar-me!) Ja sé que és molt agosarat intentar fer un altre bebè a la primera, però el gine em va dir que és una llegenda urbana això de que després de deixar els anticonceptius orals no es recupera la fertilitat fins al cap d'una mesos... ja veurem. De fet, la meva data de NW és dilluns vinent, així que aviat ho sabrem...(clar que també pot ser que no em vingui pq el meu cicle encara no està regulat, llavors patirem, però jo em compro el predictor el dimecres si no m'ha vingut!! )
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: L'Empordà
Nom usuària: Mona
Edats: 32
Cicle de cerca: 3r
Data NW: 15 juliol
Trucs/alguna coseta que voleu explicar de vosaltres: venim d'un avortament. L'embaras es va aturar a les 7-8 setmanes i em van fer un legrat. Son moments durs, però tornem a estar molt il.lusionats!
Cançó d'estiu d'infància: la lambada!
DATES NW
ARI83: 2-3 juliol
MARTA_1986: 5 juliol
DAIBUTSITA: 6 juliol
LOULY: 10 juliol
ELANTRIS: 11 juliol
MONA: 15 juliol
PETIT_SOMNI: 17 juliol
LANNAH83: 18 juliol
MARIAG: 21 juliol
ALBAXIII: 23 juliol
CAPSETA: 30 juliol
Marta_1986: 30 de juliol
jpd1980: 3 d'agost
Noyja: 8 d'agost
Elantris: 10 d'agost
Memer: 13 d'agost
Lannah83: 20 d'agost
Mariag: 29 agost
PANXUS DE JULIOL
MARYLA

PETIT_SOMNI
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.
PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry
FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.
Postures super sexys per fer diana:
- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat
- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...
Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
mona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 30, 2016 8:16 pm, en total s’ha editat 14 vegades.
Re: *****cercadores de juliol 2016*****
Gràcies mona per obrir-lo!!
M'hi apunto:
Trucs que feu servir: sóc grafiquera (temperatures, controlar fluxe i TO), prenc àcid fòlic i vitamines, ell pren maca per millorar els bitxets, anem fent pinxitos tot el cicle deixant un o dos dies de descans (normalment a la nit: tancar cames i a dormir).
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: ara els meus cicles són molt irregulars i estan sent curtíssims, per això a lo tonto ja portem 4 cicles. Tenim moltes ganes de ser pares i ojalà pugui ser aviat, per motius familiars seria una pujada d'il.lusió i ganes de seguir endavant per tots.
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: la bomba de King Africa, quins records al càmping!!
Petonets a totes les cercadores d'aquest mes!!
Ànims!! Que aviat serà el nostre torn!

M'hi apunto:
Petonets a totes les cercadores d'aquest mes!!
Ànims!! Que aviat serà el nostre torn!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Nom usuària: Elantris
Cicle de cerca: bufff després del legrat és el 4rt, però si contem des de que vam començar és el10è...
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: Ja fa dies que em coneixeu a mi jejeje!
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: buf! d'infància? Pot ser pre-adolescència i dir Foc al Cos? Tot i que no sé pas si és d'estiu o d'hivern...
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
Hola boniques!!
Jo també m'apunto!!! Gràcies per obrir-lo!
Data NW: aquesta setmana propera m'ha de venir la W, desprès d'aquesta comencem.
Trucs que feu servir: Després de com va anar el primer embaràs no faré res més que pinxitus quan ens vingui de gust, a poder ser un dia si i altre no, i cames amunt una estona... poc més... no faré TO en aquesta ocasió, escoltaré al meu cos i a veure si hi ha sort.
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: Tinc molta ilu de un germanet (si es germaneta millor. jeje) però també una mica de por de no arribar a tot, de com anirà, per la meva edat... però crec que es normal i poc a poc...
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: La de Verano azul... me gusta! jajaja
Jo també m'apunto!!! Gràcies per obrir-lo!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Cuketes precioses!
Copio desde el grafiqueres!
Mode ultrasoso dsd la costa brava (celebrant 1r aniversari!) per reportar un TE negatiu com un piano (zasca en tota la boca). El boletu va insistir xq li feia ilu i mira, vaig pensar, q perdem... En fi, es el early aixi q ara a esperar la warry... I sant tornem-hi...
Dema m'apunto i personalitzo!
Un petonarro a totes! Guapes, guapes i guapes! Juliol is THE month!
Copio desde el grafiqueres!
Mode ultrasoso dsd la costa brava (celebrant 1r aniversari!) per reportar un TE negatiu com un piano (zasca en tota la boca). El boletu va insistir xq li feia ilu i mira, vaig pensar, q perdem... En fi, es el early aixi q ara a esperar la warry... I sant tornem-hi...
Dema m'apunto i personalitzo!
Un petonarro a totes! Guapes, guapes i guapes! Juliol is THE month!
Primer de tot moltes gràcies Mona per agafar la iniciativa i crear de nou el post per les cercadores de juliol!!
Trucs que feu servir: un dia si i un dia no, o un dia tb! ara ja anem a totes! i un got d'aquarius al dia després de l'ovulació fins que arribi la DNW!
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: Ja portem molts temps desitjant un altre/a fill/a i des de gener que ens hi hem posat... amb el primer va ser pim pam el primer mes...aquesta vegada sembla que ens esta costant més!
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: ostres...aquí m'heu ben agafat...ara mateix noi me'n surt cap, de seguida que en tingui una l'escric!
Modo ego: Estic a una setmaneta de la DNW i potser es la primera vegada en tots els mesos de cerca que porto que no noto res d res...fins i tot els pits q se'm posen com dues pilotes de durs aquest cop ni això...algun calambret a la zona lumbar i ja esta...a veure si els no psicosimptomes voldran dir que si!!!
Modo ego: Estic a una setmaneta de la DNW i potser es la primera vegada en tots els mesos de cerca que porto que no noto res d res...fins i tot els pits q se'm posen com dues pilotes de durs aquest cop ni això...algun calambret a la zona lumbar i ja esta...a veure si els no psicosimptomes voldran dir que si!!!
Hola marones!!!
Quina il·lu que ja tinguem el post de juliol! Fins ara estava a la banqueta però fa 4 dies que ens vam posr a cercar i estic que no m'ho crec!
Trucs que feu servir: cap ni un! Amb el 1r embaràs tot va ser molt ràpid i fàcil, per tant, calma i a gaudir!
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: feia temps que parlàvem de donar-li un germanet/a a la petita i finalment ens hem decidit!! Mai he estat massa regular amb els cicles però quan em va tornar a venir la W després del part la cosa ja és un desmadre molt serio... Amb la qual cosa no sé mai per on agafar els dies fèrtils... Confio que noto els símpromes i això m'orienta una mica però nusé...
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: qualsevol de les que cantàvem de campaments! El Bon Dia dels Pets, per exemple ;)
jpd1980 a mi també em fa por no arribar a tot... Però segur que podem!!! I de sobres!!!
Quines ganes de fer pinya per aquí i de retornar al SP!!!
Quina il·lu que ja tinguem el post de juliol! Fins ara estava a la banqueta però fa 4 dies que ens vam posr a cercar i estic que no m'ho crec!
jpd1980 a mi també em fa por no arribar a tot... Però segur que podem!!! I de sobres!!!
Quines ganes de fer pinya per aquí i de retornar al SP!!!
mariag l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 03, 2016 8:37 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Hola!
M'estreno amb aquest post al portal sócpetit i amb moltes ganes!!
Trucs que feu servir: De moment vaig calculant amb TO i fent cas una mica al meu cos, i durant aquells dies dia si i dia no. Potser començo a mirar això de les temperatures i fer-ho més exacte.
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: doncs vem començar al setembre a no fer servir anticonceptius i anem fent. Tinc cicles mooooooolt irregulars o sigui que... Sóc una mica impacient, ho reconec, però ja arribarà jeje!
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: mmm... Com es deia aquella cancó de "Cuando llega el calooooor, los chicos se enamoran,..."
De seguida m'ha vingut al cap però no se de qui és jaja.
Petonts!!
De seguida m'ha vingut al cap però no se de qui és jaja.Petonts!!

Benvinguda Albaxiii!!!!
Noies, el que us comentava a la meva presentació sobre els meus cicles irregulars... bbbrrrfff... és una murga ara que m'interessa saber del cert quan ovulo...
En teoria aquest mes el meu dia de NW és el 21, i per tant començo període fèrtil més o menys avui calculant que tinc uns cicles d'uns 30 dies. Però el cicle anterior va ser de 37 dies!!!! I des d'ahir que noto símptomes d'ovulació!!! UNA LOCURA!!!!
Pot ser que s'hagi avançat, no??? I més sabent que lo meu no és la regularitat... Si no estiguéssim buscant l'embaràs no hi donaria cap importància, però és clar, ara la cosa canvia...
I tot aquest rollo en MODO EGO perquè necessitava compartir-ho!! Total, que des d'ahir que tinc la sensació que podem encertar i això m'emociona i m'espanta a l'hora!! Jejejejeje!!!
Noies, el que us comentava a la meva presentació sobre els meus cicles irregulars... bbbrrrfff... és una murga ara que m'interessa saber del cert quan ovulo...
En teoria aquest mes el meu dia de NW és el 21, i per tant començo període fèrtil més o menys avui calculant que tinc uns cicles d'uns 30 dies. Però el cicle anterior va ser de 37 dies!!!! I des d'ahir que noto símptomes d'ovulació!!! UNA LOCURA!!!!
Pot ser que s'hagi avançat, no??? I més sabent que lo meu no és la regularitat... Si no estiguéssim buscant l'embaràs no hi donaria cap importància, però és clar, ara la cosa canvia...
I tot aquest rollo en MODO EGO perquè necessitava compartir-ho!! Total, que des d'ahir que tinc la sensació que podem encertar i això m'emociona i m'espanta a l'hora!! Jejejejeje!!!

Hola noies!!! La meva data NW és demà, i de moment res de warry, o sigui que de moment no m'apunto, no fos cas!!!
Gràcies Mona per obrir el post!! seràs una jefa genial!!!
Apa noies us vaig informant!!!

Gràcies Mona per obrir el post!! seràs una jefa genial!!!
Apa noies us vaig informant!!!

Albaxiii ha escrit:Hola!
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: mmm... Com es deia aquella cancó de "Cuando llega el calooooor, los chicos se enamoran,..."De seguida m'ha vingut al cap però no se de qui és jaja.
Petonts!!
Benvinguda a cercadores! Si tens pensat fer gràfiques seras molt benvinguda al post de grafiqueres de juliol. Alla som totes cercadores però un grupet més reduït i unes controladores totals del tema temperatura, ovulacions, tests, fluxes.... Hi estaras molt bé si també hi vols participar a part de aquí
Guapessss!! No personalitzo que m'he connectat ara un moment que acabo d'arribar a casa de passar l dia fora, demà m'hi poso amb calma.

Maig '16: comencem la cerca
Cercadores! Ja som un grupet ben bonic!
Ànims a totes amb desesperos i molta energia i passió per la sexy week
!
De moment, estarem al cas de la Mossa77. Bonica! Tinc moltes ganes d'estrenar-me com a cantadora de panxu amb tu! Ja ens aniràs informant!
A veure si demà puc modificar l'entrada i poso les nostres dates de NW i personalitzo una mica!
Ai, pensava que entrar a un foro m'agobiaria, però la veritat és que entre totes es crea molt bon ambient i es fa tot una mica més planer!

Ànims a totes amb desesperos i molta energia i passió per la sexy week
! De moment, estarem al cas de la Mossa77. Bonica! Tinc moltes ganes d'estrenar-me com a cantadora de panxu amb tu! Ja ens aniràs informant!
A veure si demà puc modificar l'entrada i poso les nostres dates de NW i personalitzo una mica!
Ai, pensava que entrar a un foro m'agobiaria, però la veritat és que entre totes es crea molt bon ambient i es fa tot una mica més planer!

Que bé! Ja tenim grup de juliol! Gracies Mona
A mi em pasa com la Mossa, la meva DNW és dimecres, de moment no m'apunto per si hi ha sort.
No tinc res de simptomes i no tenia gaires esperances però avui ja hauria de començar a tacar i surt blanc!!
A veure que passa. Si demà seguim igual faré TE el dimecres al matí.
A veure si podem cantar juntes Mossa i estrenem el mes.
A mi em pasa com la Mossa, la meva DNW és dimecres, de moment no m'apunto per si hi ha sort.
No tinc res de simptomes i no tenia gaires esperances però avui ja hauria de començar a tacar i surt blanc!!
A veure que passa. Si demà seguim igual faré TE el dimecres al matí. A veure si podem cantar juntes Mossa i estrenem el mes.
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Bon dia!
Gràcies Mona per obrir el post
Jo m'estreno en el grup de cercadores, vinc de banqueteres i tot i que la nostra data d'inici de cerca era Agost em decidit adelantar la cerca unes setmanes
Encara no em crec que estigui escribint aquest missatge
Nom usuària: petit_somni
Trucs que feu servir: De moment hem començat a fent pinxitus quan ens ve de gust sense mirar gaires dates, passat l'estiu sino començarem amb algún truc del SP.
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: Doncs jo era força regular amb cicles de 27-29 dies pero des de que ens vam plantejar tenir un bebe el cicle s'ha alterat arribant a tenir cicles de 36 així que amb la DNW vaig una mica perduda.
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: Més aviat és juventut pero he pensat en Besos de el Canto del Loco.
Jpd ja hem passat a l'altre costat
veig que som unes quanted noves per aquí així que ara toca posar-se al dia!
Molts anims a les que esteu en desesperos
, Mossa i Maryla estem pendents de vosaltres
i a les que esteu en SW a tope
!!
Gràcies Mona per obrir el post
Jo m'estreno en el grup de cercadores, vinc de banqueteres i tot i que la nostra data d'inici de cerca era Agost em decidit adelantar la cerca unes setmanes
Encara no em crec que estigui escribint aquest missatge
Nom usuària: petit_somni
Jpd ja hem passat a l'altre costat
veig que som unes quanted noves per aquí així que ara toca posar-se al dia! Molts anims a les que esteu en desesperos
, Mossa i Maryla estem pendents de vosaltres
i a les que esteu en SW a tope
!!
petit_somni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 04, 2016 3:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Mossa i Maryla estarem aquí en vela esperant els resultats!!!! segur que sou les primeres panxus!!! quina il·lusió encetar post ja cantant!!!
Benvinguda petit_somni aquí ens ho passem genial!
Modo ego: segueixo sense gaire psicosimptomes, els pits els tinc mes inflats això si, i avui me mesurat la temperatura i estava a 36,9!!! això vol dir alguna cosa? la meva tempe normal es 35,7, ojala es mantingui fins diumenge i no baixi la maleïda warry! aquesta setmana serà zennnnnn, haure d fer extra de ioga!
Benvinguda petit_somni aquí ens ho passem genial!
Modo ego: segueixo sense gaire psicosimptomes, els pits els tinc mes inflats això si, i avui me mesurat la temperatura i estava a 36,9!!! això vol dir alguna cosa? la meva tempe normal es 35,7, ojala es mantingui fins diumenge i no baixi la maleïda warry! aquesta setmana serà zennnnnn, haure d fer extra de ioga!
Ostres Marila anem igual si!!! aveure si encetem mes.... ojalaaaa!!!!
Jo de moment res de res, cap simptona de res. ni d'una cosa ni de l'altre. Tinc one steps, pero em vull esperar un parell de dies, passo de veure el negatiu com cada mes.
Jo de moment res de res, cap simptona de res. ni d'una cosa ni de l'altre. Tinc one steps, pero em vull esperar un parell de dies, passo de veure el negatiu com cada mes.
Mossa-77 i maryla , quins nervis!!!!
Tan de bo sigueu les primeres en cantar panxu aquest mes i estreneu el cercadores de juliol!!!!!
Jo segueixo pensant que se m'ha avançat l'ovulació pels símptomes... Si fos així, la meva NW seria el 13 o 14 de juliol i no el 21!!! No sé si m'estic suggestionant de les ganes que tinc o si realment és així!! Ara, em conec i sé que si el 13 o 14 no em va la W, em faig un TE fijo!! jejeje!!!
Estic encantada d'anar entrant i veure el grupet que estem fent!!
Tan de bo sigueu les primeres en cantar panxu aquest mes i estreneu el cercadores de juliol!!!!!
Jo segueixo pensant que se m'ha avançat l'ovulació pels símptomes... Si fos així, la meva NW seria el 13 o 14 de juliol i no el 21!!! No sé si m'estic suggestionant de les ganes que tinc o si realment és així!! Ara, em conec i sé que si el 13 o 14 no em va la W, em faig un TE fijo!! jejeje!!!
Estic encantada d'anar entrant i veure el grupet que estem fent!!

mossa-77 ha escrit:Ostres Marila anem igual si!!! aveure si encetem mes.... ojalaaaa!!!!
Jo aquest mes estic una mica igual jejeje!
Ja veuré el negatiu un altre dia!
TOs si que me'n faig al matí perquè mira, sinó ho fes no seria jo, però de TEs ... aix :(
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Bones cercadores!!
Torno a estar per aquí després d'uns mesos de descans!!
La meva data de NW coincideix amb el meu cumple així que espero tindre un bon regal!!!
Molts petonets a totes!
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: vaig ser jefa de Mamis Juny 2013. Aquest gener i febrer vam intentar buscar sense èxit, vam descansar i ara tornem a l'ataque a veure si hi ha sort.
Torno a estar per aquí després d'uns mesos de descans!!
La meva data de NW coincideix amb el meu cumple així que espero tindre un bon regal!!!
Molts petonets a totes!
- Daibutsita
- Entrades: 3
- Membre des de: dj. maig 19, 2016 7:58 pm
Hola SP, després de mesos llegint-vos, m'animo a escriure. Estic amb modo soso...
Data NW: en ppi era el 6 de juliol però diria que vaig ovular tard i per tant, calculo sobre el 10 de juliol aprox
Trucs que feu servir: quan ens vingui de gust i aquest mes per conèixer els meus cicles he fet TO
Alguna coseta que vulgueu explicar sobre vosaltres o sobre tu: prenc Ovusitol d. m'agrada molt disfrutar amb el meu marit d'un bon sopar amb un bon vi i també gaudir de la natura amb la nostra gossets i encara més viatjar!
Cançó d'estiu que et porti algun record d'infància: és més aviat de l'adolescència, xo m'encantava Carolina de M Clan.
Modo ego: aquest es el primer mes de cerca i amb els TO vaig anar seguint la sexy week, xo el maromo va ser fora just el dia que el TO em sortia més positiu... Abans i dspres els deures fets
, xo diria que està complicat que l'haguem encertat a la primera.
Molts ànims als desesperos i molts sort per les sexy week!!
Modo ego: aquest es el primer mes de cerca i amb els TO vaig anar seguint la sexy week, xo el maromo va ser fora just el dia que el TO em sortia més positiu... Abans i dspres els deures fets
, xo diria que està complicat que l'haguem encertat a la primera.
Molts ànims als desesperos i molts sort per les sexy week!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |