Maca andina
Maca andina
Hola, guapes!
Tinc una consulta per les aue heu comprat maca per vosaltres o la vostra parella. On la compreu? Com us la preneu? Pastilles, infusió? Si ja prenc yodocefol, puc igualment prendre la maca o cal.que ho comenti amb el.gine?
Moltes gràcies !
Tinc una consulta per les aue heu comprat maca per vosaltres o la vostra parella. On la compreu? Com us la preneu? Pastilles, infusió? Si ja prenc yodocefol, puc igualment prendre la maca o cal.que ho comenti amb el.gine?
Moltes gràcies !

Re: Maca andina
Jo les vaig comprar a un centre de naturopatia, són unes càpsules i les prenia el meu home, 1 al dia. Ell diu que quan les prenia notava canvis al semen, com més dens.
Són naturals, les pots prendre amb el yodocefol
Són naturals, les pots prendre amb el yodocefol
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: Maca andina
Bon dia mona!
Jo vaig comprar a Andorra la maca (en capsules tambe) pero no me la he pres, es pot pendre amb l'acid folic sense problema, vaig preguntar-li a la farmaceutica, i la trobaras a farmacies o dietetiques!
Jo vaig comprar a Andorra la maca (en capsules tambe) pero no me la he pres, es pot pendre amb l'acid folic sense problema, vaig preguntar-li a la farmaceutica, i la trobaras a farmacies o dietetiques!

TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |