Seguro de Salud

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ilerda
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 4:05 pm

Seguro de Salud

EntradaAutor: ilerda » dv. gen. 25, 2008 5:08 pm

Hola a todas, soy nueva, bueno, es la primera vez que escribo, pero de vez en cuando entro a leeros. Soy de Lleida capital, creo que hay alguna otra chica de aqui, por eso me he animado a haceros mi preguna.
Mi marido y yo estamos empezando a plantearnos ser padres... Pero tenemos claro que no queremos ir al Arnau, asi que queremos mirar alguna clinica privada, pero ni él ni yo conocemos ninguna, ni tenemos ningun tipo de información. Una amiga me dijo que ella era de ASISA y que le cubría todo el tema, y como clinica tenia el Perpetuo Socorro. Estuve mirando por internet como funcionaba lo de los seguros de salud y creemos que es una buena opcion. Pero tampoco hemos tenido ninguno ni en mi familia ni en la suya. Mi suegra tuvo a alguno de sus hijos por privada, pero pagando cada consulta y luego la estancia para el parto.
Yo no se que hacer... ni siquira como plantearlo a la hora de ir a una clinica. Miraremos varios seguros tambien, ASISA, Adeslas, Sanitas...
Y hay va mi pregunta ¿Cual de ellas esta mejor?
No conozco a ningun ginecologo aqui en Lleida, las veces que he ido a sido por la SS y han sido diferentes.
Me encuentro muy perdida y mientras mas tarde en decidirme mas tiempo tardaremos en ir a buscar un bebe... por lo del periodo del carencia quiero decir.

¿Podeis decirme algo, vosotras que teneis mas experiencia?
Muchas gracias.
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dv. gen. 25, 2008 5:22 pm

BENVINGUA ILERDA!!!! :koala:

Jo no et puc ajudar amb aixo .... Algú de Lleida que puqui ajudar a la Ilerda?
Imatge
Pepeta
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dv. gen. 25, 2008 5:25 pm

Hola ilerda, benvinguda!

mira, en aquests posts vam parlar de mútues, segur que trobes força informació:

Mutuas
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... ght=mutuas

mutues

Metges de mútua
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
ilerda

EntradaAutor: ilerda » dv. gen. 25, 2008 5:31 pm

Moltes gracies, ara entro a donar un cop d'ull!!!
anabelen2007
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dv. gen. 25, 2008 5:50 pm

BENVINGUDA ILERDA!
BUENO JO SEMPRE HE TREBALLAT A CLINIQUES PRIVADES I AMB MUTUES...DE LES QUE HAS DIT HEM QUEDO AMS SANITAS! DE FET TANT EL MEU HOME COM JO SOM DE SANITAS! ;-)
ImatgeImatge
ilerda

EntradaAutor: ilerda » dv. gen. 25, 2008 6:01 pm

Doncs una pregunta anabelen2007 si em permets. Tu que treballes en una clinica privada... Es pot anar directament a la clinica i demanar un ginecoleg o un presupost pel part o algo aixi??? o no treballen directament amb els pacients sino mitjançant mutues??
anabelen2007
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dv. gen. 25, 2008 6:21 pm

DONCS ARA MATEIX NO SABRIA QUE DIRTE...HAS DE TENIR EN COMPTE QUE NO NOMES COBRA EL GINE SINO TAMBÉ LA CLINICA..IGUALMENT T´ACONSELLO QUE T´APUNTIS A UNA MUTUA...ET SURT A COMPTE..CREU-ME!TINDRAS UNS MESOS DE CARENCIA PEL PART PERO SI ET QUEDES ABANS DE AQUESTS MESOS DE CARENCIA AL MENYS LES VISITES T´ENTRARIEN I JA T´ESTALVIARIES UNS DINERS.....SI VOLS PREGUNTO A LA COMERCIAL DE SANITAS A QUI POTS TRUCAR PER QUE TÍNFORMI! ;-)
DIJOUS PRECISAMENT VAIG A LA GINE AMB LA CUAL VAIG ESTAR TREBALLANT UNS ANYS SI VOLS LI PREGUNTO LO QUE POT COSTAR UN PART PER PRIVAT....
ImatgeImatge
ilerda

EntradaAutor: ilerda » dv. gen. 25, 2008 7:15 pm

Doncs t'ho agraïria, mes que res per saber.
De totes maneres mirarem les mutues, començare per Asisa, Adeslas i Sanitas. No se gaire de cap de les tres, aixi que... mirare que em diuen i despres triarem.
Teniu alguna preferencia??? Anabelen t`ho has dit que treballeu i ets de Sanitas oi? He mirat les webs de les tres, pero no veg gaire diferencia.
Quines creieu que son les preguntes mes importants a fer abans de contractar?
anneta_73
:: tigre
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:50 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: anneta_73 » dv. gen. 25, 2008 7:19 pm

jo sóc d'adeslas però visc a barcelona, així que no crec que et pugui ajudar gaire... si penses a quedar-te embarassada, sobretot compararia entre el temps de carència...

:pandi: benvinguda al socpetit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :pandi:
ilerda

EntradaAutor: ilerda » dv. gen. 25, 2008 7:44 pm

Tinc un dubte amb el periode de carencia... he estat mirant els enllaços que m'heu donat i no m'ha quedat clar... El periode de carencia es pel temps en quedarte embaraçada o el temps a donar a llum?? o sigui si hi ha un temps de carencia de 10 mesos, passats dos messos et podries quedar embaraçada i et cobriria??
california
:: poltre
Entrades: 615
Membre des de: dc. gen. 16, 2008 10:11 am

EntradaAutor: california » dv. gen. 25, 2008 8:01 pm

Hola Ilerda,

El periode de carència és per al part, les visites les pots fer abans.

Jo sóc de Winterthur i estic molt contenta.

Benvinguda a socpetit.
ilerda

EntradaAutor: ilerda » dv. gen. 25, 2008 8:06 pm

Gracies California, ara ja estic mes tranquila, pensar en haver d'esperar tant per quedar-me embarçada no em feia gracia...

Gracies a totes per la benvinguda!!!
betzi
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dv. gen. 25, 2008 9:38 pm

Hola Ilerda :elefant: :elefant: :elefant: :elefant: :elefant: benvinguda al forooooooooooo!!!!! soc de Lleida capital ...
FA molts anys que som d´ASISA i la veritat es que estic contentisima,no he tingut mai cap problema i durant tot l´embaràs meu han controlat molt be i estic animadissima!! jo de fet vaig a la consulta privada del gine (que es de la Perpe....ASISA) pero si vols et pots visitar a la clinica tb!!! tot depen ja et passare una relacio dels ginecolegs que hi han a la Perpe i despres ho valores tu mateixa!!! bye bye :cangui: :cangui: :cangui:
ImatgeImatge
betzi
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dv. gen. 25, 2008 9:39 pm

Ahh per cert el període de carència existeix a totes les Mútues algunes son 10 mesos altres 12 i fins hi tot 15 aixo es questio de mirar-ho!!!!bye bye
ImatgeImatge
ilerda

EntradaAutor: ilerda » dv. gen. 25, 2008 9:52 pm

Hola Betxi, que be trobar algu de Lleida capital!!!! Em faries un favor si tens informació de ginocolegs de confiança, perque no tinc ni idea, ni conec cap, ni m'han parlat de cap...
Jo tinc una amiga que es tambe d'Asisa i esta molt contenta. Es la primera que vull anar a mirar... i pel que vaig veure a la seva web, el periode de carencia es de 10 mesos, que esta molt be.

Tu vas al Perpetuo Socorro? aquesta amiga m'ha dit que esta molt be desde que l'han reformat, i que esta molt be pels tema dels aparells pels neonats i tot aixo... Jo sobretot no voldria que per qualsevol problema et derivesin al Arnau.

Qualsevol informació que em puguis donar sera benvinguda!!! moltes gràcies.
petaro
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

EntradaAutor: petaro » dv. gen. 25, 2008 10:09 pm

hola ilerda
jo tb soc de lleida
doncs no se si et podre ajudar gaire, no soc de cap mutua i no ens fa res tenir el nano/a a l'arnau..... pensa que a la minima que hi ha un problema te envien cap alla....es el lloc mes preparat per parts...
comparteixes habitacio?? potser si potser no.... i que mes dona?? be e sla meva opinio pero recolzo tambe als que es volen fer d'una mutua, cadascu tria segons la seva visio de la vida, nosaltres de fet ens ho vam plantejar molt temps pero mira al final res... aixo si el gine si que anirem per privat,pero pagant cada consulta i ja esta i apart farem tambe el seguiment per la ss
jo n'he sentit parla molt be de la perpetua per parir,defet uns coneguts el van tenir alla
ilerda

EntradaAutor: ilerda » dv. gen. 25, 2008 10:45 pm

Hola Petaro, jo per sort no he agut d'anar mai a l'Arnau per mi, pero en poc temps vaig anar a visitar a varies amigues, unes per malaltia i altres per haver tingut un nen... i em va acabar de convencer. Ja se que per cualsevol problema t'envien alli, pero espero no tenir-ne cap jejejeje Pero trobo que et tracten com a animals (sense voler ofendre a ningú) pero per a ells ets nomes una mes de tantes, i jo no vull aixo. Vull sentirme part del fet que estic parint el meu fill, en aquest cas seria el primer fill, i vull decidir com el vull tenir, on i amb qui compartir-ho. A mes tambe esta lo de compartir habitació... Jo vuldria estar tranquila, que la persona que estigui amb mi estigui descansat i poder rebre les visites sense molestar a ningú.
Sona tot una mica idealista suposo, no tot es tant dolent ni tant bonic, pero bueno... pagant potser puc aconsguir apropar-me a aquest ideal, no? Al menys la primera vegada vull que sigui especial i sentir-me segura.

Quin rotllo no? jejeje
Petaro, i tu? has tingut algo o estas esperant?
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

EntradaAutor: marilluna » dv. gen. 25, 2008 10:58 pm

De tota la vida he estat d'asisa i et puc dir que "chapó", de fet jo vaig nèixer allà, a la Perpetuo jajajajaja
Bueno, tema Arnau, evindentment que si.... té uns contres, però jo valoro més els pros, i és que està millor preparat per si passa algo en un moment donat al nen/a.
La Perpetuo, m'encanta l'atenció i el tracte humà, la comoditat, la intimitat de l'habitació, el descans pel pare amb el sofá, en fi, totes aquestes cosetes que a tothom ens agrada.
Ja veus que m'agraden les dues coses....... però si he de pensar en algú, jo penso en el nen/a, per tant, Arnau és bona opció, a lo millor tenim sort i ens toca una habitació sola i una bona companya, no tot ha de ser dolent, no?
En fi, per la part d'Asisa què és el que t'interessava, éstà molt bé.
També m'han parlat molt bé d'Agrupació Mútua, dona-li un cop d'ull, no es perd res no???
Ja ens aniràs contant.
petaro
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

EntradaAutor: petaro » dv. gen. 25, 2008 11:04 pm

crec que de persones que travten com a animals a altres persones nhi ha a tot arreu.......
ilerda

EntradaAutor: ilerda » dv. gen. 25, 2008 11:06 pm

Gracies Marilluna... si tens raó amb l'Arnau, segurament es l'opcio mes segura, per aixo suposo que a part de la mutua (si em decideixo) tambe anire per la S.S., aixi si pases alguna cosa hi aniria de cap. Bueno es molt dir. Pero de totes maneres havia sentit dir que la Perpetuo Socorro estava bastant abançada en instrumental per atendre problemes amb el part i els nadons. No se, quan hi vagui a preguntar m'informaré mes be.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::