Útero en retroversió

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. gen. 30, 2008 11:19 am

hola piky!!! a mi també em va dir la gine que tinc el úter cap endarrera pero com tu molt bé dius no li va donar cap importància, lo únic em va dir que les ecos són més molestes pq ha de tirar l'aparell endarrera, em va dir que és com tenir els ulls blaus o marrons, hi han noies que el tenen recte, altres tirat cap endavant i naltres tirat cap endarrera pero no em va dir res d'esterilitat ni res de res... ?-) ?-) ?-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. gen. 30, 2008 11:45 am

Em penso que és bastant freqüent. Una amiga meva el té així i l'any passat va ser mare sense cap problema. Li va dir el ginecòleg que potser li costaria més quedar-se embarassada (no li va costar gens) però que després l'embaràs se sostenia millor (menys riscs de pèrdues).
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dc. gen. 30, 2008 11:50 am

jo tb sóc del club!!!
fa molts anys la meva gine m'ho va dir, i va afegir q quan volgues tenir fills em podia costar més!!!
llavors jo me'n vaig oblidar de tot això
i quan vaig anar al gine (el de la mútua) perque em volia quedar preny, no li va donar cap mena d'importància...
per tant, no sé q pensar, nosaltres ja portem 3 cicles dale q te pego i res de res!!! :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus:
si en teniu més informació serà molt benvinguda!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
masana
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dc. gen. 30, 2008 12:08 pm

Jo també conec a una noia que el tenia així, el ginecoleg li va dir que li costaria més del normal quedar embarassada, i ho van aconseguir a la primera.
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
Nira
:: conillet
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:47 pm

EntradaAutor: Nira » dc. gen. 30, 2008 12:10 pm

Hola noies!

Jo també tinc l'úter així i el meu ginecòleg no li dóna cap importància. De fet quan m'ho va dir jo li vaig preguntar si això podia donar problemes per quedar-me embarassada o per perdre l'embaràs i em va dir que no, que unes el tenim d'una manera i altres d'una altra. Jo he tardat 2 cicles en quedar-me embarassada, o sigui que no us preocupeu per res.

Ja veureu com arribarà aviat!! :-())
Imatge
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. gen. 30, 2008 12:11 pm

Ostres doncs només em faltava això!!!!entre que tinc els ovaris poliq i ara això que em dieu...quina ràbia!!!!!encara em costarà més :ufs:
Imatge
Imatge
Imatge
koks
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » dc. gen. 30, 2008 9:51 pm

Jo també soc del club. Des de les primeres revisions que em van fer ja m'ho varen detectar. Mai li han donat la més mínima importància. El primer doctor, ja fa uns anys , em va dir que podia tenir regles més doloroses, però res més.
I les ecos que m'han fet mentre estem buscant, sempre m'han dit que això no interferia per res. I hi vaig anar quan ja feia un any que buscavem.... i tot i així mai li han donat la més mínima importància.
Jo el que si que noto es que, al tenir relacions, algunes posicions em fan una mica de mal. Algú comentava aqui que era millor que la noia estigués bocaavall. Jo realment és quan menys mal em fa... no se si hi te res a veure..
Jo també, entre això (que no se si dificulta o no, pero ajudar segur que no), i que el meu home te molts bitxitus defectuosos....paciencia al canto!!!
electra
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dc. gen. 30, 2008 10:27 pm

A mi l'osteopata també m'ho ha detectat, a més d'estar cap endarrera, s'inclina cap a un costat. Em va fer una sèrie de manipulacions (he de dir que està especialitzada en ginecologia i en problemes de fertilitat de tipus funcional) per redreçar-lo i donar-li més mobilitat. Ella sí que creu que pugui influir en la dificultat d'un embaràs.
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dj. gen. 31, 2008 8:19 am

Doncs quan torni a anar al gine li faré més preguntes a veure que em diu... ?-)
Imatge
Imatge
Imatge
portagambas
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm

EntradaAutor: portagambas » dj. gen. 31, 2008 8:35 am

--
portagambas l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 09, 2008 9:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dj. gen. 31, 2008 1:23 pm

Ei portagambas que poquet que et queda!!!!!!!!!Et desitjo que et vagi molt bé el part!!! :ok: tu tb el tens així??bueno ja veig que en el teu cas no ha sigut cap impediment, això puja una mica la moral :lleo:
Imatge
Imatge
Imatge
m&m
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 2:29 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: m&m » dj. gen. 31, 2008 2:12 pm

Noies, jo també m'afegeixo al club!!
A mi la gine també em va dir que no hi havia cap problema. Per internet vaig llegir que en aquests casos és millor que en les relacions la dona estigui a sota i de quatre grapes, diuen que així la penetració és més profunda. No sé... serà qüestió de probar-ho, no?
Jo, com diu el ticker, estic a punt d'acabar el setè cicle. El dia 28 tinc hora a la gine i li tornaré a preguntar, perquè de moment res de res!!
cuqueta
Contacta:

Re: Útero en retroversió

EntradaAutor: cuqueta » dv. feb. 01, 2008 7:59 am

piky ha escrit:Hola noies,

quan van fer la revisió ginecològica i em van detectar els ovaris poliquístics, també em va dir la ginecòloga que tenia l'úter en retroversió, que el tenia com si diguessim cap enrere. Em va dir que per aquest motiu li costava més de veure'l a l'ecografia, però no li va donar cap més importància.

El cas és que per curiositat he mirat per Internet i he començat a veure que si en alguns casos aquest tipos d'úter pot donar problemes d'esterilitat, altres llocs diuen que recomanen tenir relacions amb la dona cara avall... en fi, alguna té alguna informació de bona font sobre aquest tema??

Gràcies! :pandi:

Tu dius la dona cara avall, vol dir al damunt??
Imatge
Imatge
Imatge
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dv. feb. 01, 2008 8:02 am

m&m ha escrit:Noies, jo també m'afegeixo al club!!
A mi la gine també em va dir que no hi havia cap problema. Per internet vaig llegir que en aquests casos és millor que en les relacions la dona estigui a sota i de quatre grapes, diuen que així la penetració és més profunda. No sé... serà qüestió de probar-ho, no?
Jo, com diu el ticker, estic a punt d'acabar el setè cicle. El dia 28 tinc hora a la gine i li tornaré a preguntar, perquè de moment res de res!!

Tu dius a sota??? ?-) ?-)

SOLUCIÓ: 2 kikis seguits, un al damunt i l'altre a sota,jejeje ;-)
Imatge
Imatge
Imatge
m&m
Entrades: 923
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 2:29 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: m&m » dv. feb. 01, 2008 1:40 pm

cuqueta2 ha escrit:SOLUCIÓ: 2 kikis seguits, un al damunt i l'altre a sota,jejeje ;-)

I tant! Dubte solucionat, no?
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dc. feb. 18, 2009 7:35 pm

noies, recupero aquest post perquè jo també sóc del club! De fet, la meva ex-gine ja m'ho havia dit i ara m'ho han tornat a dir. Vaig preguntar-li al gine si hi havia algun problema o alguna cosa.... i em va dir: "és com ser dretà o esquerrà", però es clar, no puc negar que a vegades hi penso i quan decidim començar a buscar doncs és una cosa més que em volta pel cap. Però bé, el ginecòleg em va dir que no hi ha cap problema i m'he d'agafar a això, i a més, veig pels vostres tickers, que moltes de les que vau escriure ja esteu :-()) :-()) :-()) :-()) !!!! dèieu que la postura és millor la dona a sobre....algun truqui més? jeje
ENHORABONA A TOTES LES QUE JA ESTEU :-()) !
Per cert, a vosaltres també us fa mal la eco vaginal? a l'última vaig veure les estrelles! és veritat que anava nerviosa, però potser també fa una mica més de mal del normal per culpa de tenir la matriu enrere... ???!!!?? (o no?)
Imatge

Imatge

:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 11:17 pm

EntradaAutor: nuwanda78 » dc. feb. 18, 2009 9:41 pm

Aquí e spresenta una altra amb l'uter en retrovisió!!! Be un gine em va dir que el tenia en retrovisió pero no li va donar mes importancia, l'unic que em va comentar es que segons en quines posturas podia tenir mes molesties, res més. L'altre em va comentar que el tenia recte i que aixó no tenia cap problema per quedar-me embarassada!!!
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dj. feb. 19, 2009 7:13 am

Bon dia Boniques,
una més al club de l'úter endarrera....i jo em vaig quedar embarassada al primer intent! Després d'un munt d'anys prenent pastilles anticonceptives, el primer mes que les vaig deixar em vaig quedar embarassada. De fet, a mi la ginecóloga, no m'havia dit pas que tenir l'úter endarrera tingués a veure amb dificultats per l'embaràs ni res....i a la primera!
Petons!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
musica

EntradaAutor: musica » dj. feb. 19, 2009 7:40 pm

ostres, realment veig que no és tan estrany això de tenir la matriu cap enrere...És que es clar, quan t'ho diu el ginecòleg, penses que és estrany, perquè si fos normal ja no tindria per què dir-ho, no?
i per més que et digui que no té cap importància, penses: i llavors per què ho comenta? com a curiositat?
fins i tot li vaig preguntar si és genètic i em va dir que no...
total, que jo estic tranquil·la i més veient que som unes quantes i moltes de vosaltres amb panxeta o ja amb el fillet/a en braços!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: musica » dv. feb. 27, 2009 7:27 pm

pues vaya.....A mi el giencólogo me dijo literalmente que "tenir la matriu cap enrere no influeix en quedar-te embarassada. Que és com ser esquerrà"

El que sí que em va preguntar vàries vegades (ell i la ex-ginecòloga) és si em fa mal tenir relacions o si la regla em fa mal. Ni una cosa ni l'altra. L'únic és que tinc les regles molt, MOLT abundants, i que quan em fan una eco vaginal, baixen tots els sants!!!!!!!!!!!! Però no sabré mai si és degut a tenir la matriu així, o és que són els meus nervis......
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::