Escollir el sexe...es possible?!?!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
meri68
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

Escollir el sexe...es possible?!?!!

EntradaAutor: meri68 » dc. gen. 30, 2008 5:09 pm

Hola noies,

he trobat un text per internet, a una pàgina de fertilitat, que diu el següent:

You can increase your chances of having a boy or a girl by choosing the right time for intercourse. Sperm carrying X-chromosomes lives longer and swims slower than male Y-carrying sperm. Therefore, if you have intercourse about 3 days prior to ovulation, you have a better chance of conceiving a girl; and the closer to ovulation you have sex, the better the chances are of having a boy.

Tradueixo ma o meno el que hi posa:

Pots incrementar les possiblitats de tenir un nen o una nena elegint el moment adequat del coit. Els espermatozous que porten cromosoma X (nena) viuen mes temps i neden mes lents que els espermatozous que duen el cromosoma Y (nen). Per tant, si fas deures mes o menys 3 dies abans de ovular, tens mes oportunitats de concebre una nena, i quan més a prop del moment de ovulació ho facis, més possibilitats de fer un nen.

QUE GRACIÓS, heu vist el paralel·lisme?: estadísticament, les dones també vivim més anys (i nadem mes a poc a poc que els tios, en general) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)

Si non é vero e ben trovato...
jo de moment, amb quedar-m'hi ja en tinc prou... però si anés a pel segón... potser ho posaria en pràctica!!!!
Imatge
Neu
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dc. gen. 30, 2008 5:24 pm

Hola Meri68, jo també tinc notícia d'això que expliques! Els cromosomes Y són els primers que moren, per tant si tens relacions abans de l'ovulació és més probable que surti nena (només queden els X). Però si la relació es produeix en en moment just de l'ovulació, llavors és més probable que surti nen. Jo conec dues noies que han seguit aquest criteri per tenir nenes (ja tenien un nen) i ho han clavat! Però com dius, a nosaltres ens és igual perquè el que volem és quedar-nos-hi!!!

De totes maneres, haig de confessar que m'encantaria tenir nena!! I a vosaltres, què us agradaria més?? Totes les meves amigues han volgut sempre nenes, malgrat que després han tingut uns nens preciosos!!
meri68

EntradaAutor: meri68 » dc. gen. 30, 2008 5:40 pm

Ara tot em ve bé, peró si m'apretes et diré que ja tenim pensat nom de nena (Sara) però no de nen... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Liula
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dc. gen. 30, 2008 5:43 pm

La veritat és que és l'explicació científicament més raonable... té la seva lògica.... ho provaré pel segon... :ok:
Hem alletat 19 mesos!
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dc. gen. 30, 2008 5:59 pm

nenes, prou que costa quedar-s'hi i si a sobre hem de fer malabarismes perquè sigui d'un sexe o un altre, ja flipes!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

ah, per cert, jo també havia llegit que podies afavorir un sexe o un altre amb CERTS ALIMENTS!!! (rotllo equilibri d'àcids i bàsics a la vagina, per "matar" uns certs espermatozoos o no sé què... ara potser he dit una bestiesa de la biologia ;-) , però us asseguro que és una teoria que existeix... clar que això no vol dir res! :-:) :-:) :-:) )
Imatge
Imatge
Neu

EntradaAutor: Neu » dc. gen. 30, 2008 6:03 pm

Si creueta, si que existeix aquesta teoria dels aliments per triar el sexe. Només que una meva amiga els va seguir al peu de la lletra per tenir nena i mira, li han sortit tres nens!! Ha ha!
meri68

EntradaAutor: meri68 » dc. gen. 30, 2008 6:07 pm

jajajaja així per tenir nena s'ha de fer, bàsicament, tot el contrari del que ha fet la teva amiga,neu

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
Neu

EntradaAutor: Neu » dc. gen. 30, 2008 6:12 pm

Si, la veritat és que s'ha passat tots els embarassos menjant làctics i res de res!! Jo crec que la teoria dels cromosomes és la científicament bona. El problema de la meva amiga era el seu home, que li boicotejava tota la superdieta amb uns Ys amb molta punteria! :-D :-D :-D
pruna
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

EntradaAutor: pruna » dc. gen. 30, 2008 6:15 pm

cuqui, diuen que això és veritat eh?? A mi m'ho va explicar una llevadora!!!!! neu:-D
Imatge

Imatge

Imatge
Neu

EntradaAutor: Neu » dc. gen. 30, 2008 6:20 pm

Potser si però pensa que amb el tema del ph del flux cada persona és un món. Tinc una coneguda que tenia un ph tan fort que matava sistemàticament tots els espermatozoos del seu home. Com una mantis religiosa! Van tardar set anys en tenir un nen, després de moltes i moltes proves. Per sort s'hi va quedar a la segona FIV.
meri68

EntradaAutor: meri68 » dc. gen. 30, 2008 6:24 pm

Tinc una coneguda que tenia un ph tan fort que matava sistemàticament tots els espermatozoos del seu home.

picarols! aixó es un auto-sabotatge en tota regla!!!!
Imatge
Neu

EntradaAutor: Neu » dc. gen. 30, 2008 6:34 pm

Si Meri, la veritat és que quan ho va saber va quedar ben fotuda! I ell ben acollonit!! Qualsevol es posa allà dins!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 30, 2008 7:27 pm

juurrrrllll!!!! anda que estic jo per deperdiciar polvos per veure si surt nen o nena!! :-D :-D :-D :-D
reeeeeeeeee!!! que sigui el que vulgui, pero que sigui JAAAAAAAAA!!!!
Evakira
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dc. gen. 30, 2008 7:37 pm

jajjaja

clar q si ....amb lo que ens costa a sobres a escollir...

Meri, jo ho havia llegit també... es ben curios aixo!!
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
meri68

EntradaAutor: meri68 » dc. gen. 30, 2008 7:39 pm

. ha escrit:juurrrrllll!!!! anda que estic jo per deperdiciar polvos per veure si surt nen o nena!! je je je je je je je je
reeeeeeeeee!!! que sigui el que vulgui, pero que sigui JAAAAAAAAA!!!!

., tens l'habilitat de fer que em trenqui la caixa, catxonda!!!
Imatge
Colors
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dj. set. 11, 2008 3:50 pm

Hola noies,

ja es interesant ja el que expliqueu però no se pas si agafar-ho al peu de la lletra.

La meva cosina es va quedar embarassada el mateix dia de 2, jajajaja, porta bessonada, i son nen i nena, així que el menjar es igual i suposo que els dos son del mateix dia, no???

Pel que fa a les preferències, doncs jo vull nena (si es pot triar) però el meu home nen, hi m'ho ha dit tants cop que ja m'he fet a la idea de que sera noi, només m'agraden els noms de nen, la robeta de nen, com pintaria l'habitació, els colors dels cotxes i coses així ... no se que ja us he dit que m'he n'he fet a la idea, jajaja, es que jo sóc super planificadora, jaajaja ja veieu!!! Ara si tingues nena ho tindria que pensar tot de nou, no???
Imatge

Imatge
Sandy28
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. set. 11, 2008 3:51 pm

Doncs mira, és el mateix que li havia dit jo... aixxx jo crec que el nostre serà un nen... pq el cromosoma de les nenes, encara que viuen més... no crec que aguantesin tant allà dins jejejeje

Weno, en breve saldremos de dudas...

Doncs apa... a fer molts deures!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Sandy28
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. set. 11, 2008 3:53 pm

Colors ha escrit:Hola noies,

ja es interesant ja el que expliqueu però no se pas si agafar-ho al peu de la lletra.

La meva cosina es va quedar embarassada el mateix dia de 2, jajajaja, porta bessonada, i son nen i nena, així que el menjar es igual i suposo que els dos son del mateix dia, no???

Pel que fa a les preferències, doncs jo vull nena (si es pot triar) però el meu home nen, hi m'ho ha dit tants cop que ja m'he fet a la idea de que sera noi, només m'agraden els noms de nen, la robeta de nen, com pintaria l'habitació, els colors dels cotxes i coses així ... no se que ja us he dit que m'he n'he fet a la idea, jajaja, es que jo sóc super planificadora, jaajaja ja veieu!!! Ara si tingues nena ho tindria que pensar tot de nou, no???

Doncs la meva àvia també va tenir bessonada, nen i nena (la meva mare!!!) si... la meva mare no va tenir i ara estic jo, a veure si protem un o dos... aixxxx!!!!

La setmana q bé sortirem de dubtes... ostres si tinguessim 2, un nen i una nena doncs requetebé!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: però no ho crec
Imatge

Imatge

Imatge
Colors
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dj. set. 11, 2008 6:04 pm

Ei, doncs la meva cosina es la quarta que te bessonada d'aquesta generació!!!

Es de part de mare (nosaltres som cosines de part de pare), donc be, 3 cosins seus han tingut besson (en castella son gemelos, crec, 1 ovul dos espermatozous, no??) i ella bessons també (però els que en castellà son mellizos, dos ovuls).

Així que imagineu quin panorama!!!!

A casa del meu home hi ha bessonada pels dos costats, es a dir, per part de mare i de pare, però ja han saltat una generació (la dels sogres) i tothom te canalla menys nosaltres i no hi ha hagut cap bessonada, així que no espero ser jo, jajajaja

Un petonas i ja ens aniràs explicant a veure que tens!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Crispina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

EntradaAutor: Crispina » dj. set. 11, 2008 8:30 pm

Colors, tens tots els numeros perque et toqui!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::