test massa aviat???
- estrella del nord
- :: gosset

- Entrades: 496
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 1:21 pm
test massa aviat???
Hola a totes, soc nova i tinc un dubte. Avui m'he fet la prova perquè ja fa 15 mesos que busquem i un abort per entremig...i com el primer dia de a última regla va ser el 8 de gener i emfet els deures la setmana que tocava....i avui m'ha donat NEGATIU, és potser massa aviat per fer-me-la o millor no em faig més il.lusions per ara?
- estrella del nord

cicle
Gràcies, tinc cicles de 30 o 31 dies i m'he notat com marejada i necessitat de menjar més i el pits com amb presió però d'altres vegades també m'havia semblat tenir símptomes i eren premenstruals
torna't a fer el test d'aquí uns dies... jo estant embarassada em vaig fer el test a pocs dies de quedar-m'hi perquè havia de fer una excursió caminant de força kilòmetres i no volia arriscar-me i em va donar negatiu.... i vinga esperar que em vingués la regla i al cinquè dia que no em venia i em feia mal al comentar-ho a una companya de la feina em va dir que el test no era fiable tan aviat, i em va esperonar a tornar-me'l a fer... i tachan!!! total, que el nen va fer l'excursió amb mi...... i jo sense saber-ho.... ;)
Molta sort!!!!!!!!
Molta sort!!!!!!!!
Hem alletat 19 mesos!
- estrella del nord

seguiré amb l'esperança
Gràcies Liula! Seguiré amb l'esperança i ho probaré d'aquí a uns dies si és que no "m'ho confirma la regla"!! que espero que no! És que els nervis em maten i com aquest diumenge celebrem l'aniversari de la meva mare em feia il.lusió poder regalar-li "un net"! 

- estrella del nord

- estrella del nord

- Mallarenga
- :: puça

- Entrades: 34
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 9:39 pm
Test
Hola
sóc nova a la web. Me la va recomanar una amiga.
Nosaltres ho estem intentant des del mes de setembre. La meva última regla va ser el 30 de desembre. M'he fet el test avui i ha sortit un negatiu súper clar. ..
La ginecòloga ja em va advertir que pot ser que depenent del que faci que estàs prenyada no es detecti tan aviat.
Però estic força nerviosa.. El mes de novembre ja vaig tenir un retràs de 10 dies. El 9è dia em vaig fer la prova. Negatiu. L'endemà em va baixar la regla. Aquesta vegada volia esperar més, però no he pogut aguantar-me.....
Això et fa estar súper neguitosa.... ufffff
Bé, què us haig de dir!!!
Per cert, aquesta pàgina és un consol per les que "estem en ello"!!!
Mallarenga
sóc nova a la web. Me la va recomanar una amiga.
Nosaltres ho estem intentant des del mes de setembre. La meva última regla va ser el 30 de desembre. M'he fet el test avui i ha sortit un negatiu súper clar. ..
La ginecòloga ja em va advertir que pot ser que depenent del que faci que estàs prenyada no es detecti tan aviat.
Però estic força nerviosa.. El mes de novembre ja vaig tenir un retràs de 10 dies. El 9è dia em vaig fer la prova. Negatiu. L'endemà em va baixar la regla. Aquesta vegada volia esperar més, però no he pogut aguantar-me.....
Això et fa estar súper neguitosa.... ufffff
Bé, què us haig de dir!!!
Per cert, aquesta pàgina és un consol per les que "estem en ello"!!!
Mallarenga
- estrella del nord

Baixen les expectatives....
eiii, benvinguda Mallarenga!
Tens molta raó, ajuda i molt!
Avui em volia a tornar a fer la prova però esperaré fins demà, ja no ve d'un dia....però estic perdent esperances a tope ja que sospito que deu ser un retard dels nervis que porto ja que he perdut com els símptomes, vull dir que els pits ja no em fan mal i ahir ja no vaig tenir mareig ni nàusees.
Molta sort , i calma, a totes!
Tens molta raó, ajuda i molt!
Avui em volia a tornar a fer la prova però esperaré fins demà, ja no ve d'un dia....però estic perdent esperances a tope ja que sospito que deu ser un retard dels nervis que porto ja que he perdut com els símptomes, vull dir que els pits ja no em fan mal i ahir ja no vaig tenir mareig ni nàusees.
Molta sort , i calma, a totes!
- Mallarenga

Cicle menstrual. Ja no ho sé!!
Hola
aixo del meu cicle doncs no en tinc ni idea. Depèn del mes. Abans de prendre pastilles, em venia un mes cada 30 dies i el següent podia ser cada 40, 45...
A partir d'haver pres pastilles se'm va regularitzar cada 28 dies. Ara ja fa quasi un any que no faig servir res. quan vaig deixar l'anella, el següent mes, la vaig tenir dues vegades.
I fins el mes de novembre, no vaig tenir coses rares. El novembre passat vaig tenir un retràs de 10 dies. Ara ja en porto 15 de retard! M'han dit que com que em vaig fer la prova a mig matí pot ser que no sigui vàlid.
Ah, a més, tinc ovaris poliquístics, o sigui, que no sé quan ovulo. Però ja et dic el normal és entre 28 i 33 dies (l'últim any)
Com es calcula això?? La meva última regla va ser el 30 de desembre
Merci per l'ajuda
aixo del meu cicle doncs no en tinc ni idea. Depèn del mes. Abans de prendre pastilles, em venia un mes cada 30 dies i el següent podia ser cada 40, 45...
A partir d'haver pres pastilles se'm va regularitzar cada 28 dies. Ara ja fa quasi un any que no faig servir res. quan vaig deixar l'anella, el següent mes, la vaig tenir dues vegades.
I fins el mes de novembre, no vaig tenir coses rares. El novembre passat vaig tenir un retràs de 10 dies. Ara ja en porto 15 de retard! M'han dit que com que em vaig fer la prova a mig matí pot ser que no sigui vàlid.
Ah, a més, tinc ovaris poliquístics, o sigui, que no sé quan ovulo. Però ja et dic el normal és entre 28 i 33 dies (l'últim any)
Com es calcula això?? La meva última regla va ser el 30 de desembre
Merci per l'ajuda
- estrella del nord

- Mallarenga

ooh, una altra vegada serà!
Ei Estrella
així m'agrada, positivisme per davant de tot!!! Segur que a la pròxima encertareu!!!
Jo començo a notar algun símptoma pre-menstrual... només desitjo que si no estic embarassada em baixi d'una vegada...
si no, és un nervi constant!!!
A reveure
petons a totes
Mallarenga
així m'agrada, positivisme per davant de tot!!! Segur que a la pròxima encertareu!!!
Jo començo a notar algun símptoma pre-menstrual... només desitjo que si no estic embarassada em baixi d'una vegada...
si no, és un nervi constant!!!
A reveure
petons a totes
Mallarenga
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |