NOIES ESTIC MOLT TRISTA...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
anabelen2007
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

NOIES ESTIC MOLT TRISTA...

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. feb. 12, 2008 10:02 am

Hola noies! Doncs això que estic mol trista i necessito desfogar-me...
M´acaba de trucar una compi de feina....hi ha una altra compi que está embaraçada...dúns 6 mesos o més.....li van fer una analitica i li va sortir que havia passat la toxoplasmosis molt probabalement durant l´embaraç....li van fer una amniocentesis d´uregencia i li ha sortit que el liquid amniotic el té infectat i que Marta, la seva bebita,, podria neixer amb consecuencies molts greus com ceguera, quistes al cervell.....en fin que estic que sembla que m´hagin fotut una pallissa......i no tinc valor de trucar-la ja que está destrossada.....
en fin sento haver posat aquestes coses precisament aqui pero necesitava compartir-lo....
ImatgeImatge
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dt. feb. 12, 2008 10:10 am

Caram, aquestes notícies són aquelles que no vols sentir mai. Uf, imagino com et sents, sobretot per la impotència de no poder fer res...

Això de la toxoplasmosi sempre m'havia semblat una tonteria perquè les nostres mares no en van sentir mai a parlar i nosaltres hem sortit molt bé. Ja saps, allò de no menjar pernil ni embotits, etc., sembla fer-ne un gra massa. Però veig que no.

Serà un tràngol per la teva amiga, però segur que agrairà el teu suport quan estigui una mica recuperada. Ànims Ana-Belen!
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dt. feb. 12, 2008 10:14 am

Ostres quin pal més fort Anabelén!Pobra noia!Se sap com la va agafar?Gats, embotits, conserves?Suposo que si se n'acaba d'enterar estarà feta una piltrafa. Hi ha alguna possibilitat que la nena neixi sana, o és segur que ja està afectada per alguna cosa?
Jo el que faria seria enviar-li un sms de suport moral, més que trucar-la, perquè segur que no deu voler parlar amb ningú i almenys així sabrà que estàs amb ella. Espero que passi el que passi surti bé. Ànims!
anabelen2007

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. feb. 12, 2008 10:17 am

moltes gracies noies!
em sembla que no se sap dón la pogut agafar...pero es que pobreta meva desde el principi ha tingut un embaraç horrible....al principi amb nauseas, mareigos, vomits.....depsres la van tenir que eingresar perque tenia pedres al ronyó.....li van tenir que administrar analgesics per vena del mal que tenia i ara això......collos no es just..! :-((
ImatgeImatge
juditha
:: granota
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dv. gen. 04, 2008 1:13 pm
Ubicació: Rubí

noies estic molt trista

EntradaAutor: juditha » dt. feb. 12, 2008 10:30 am

Hola!!

Jo quan estava embarassada del segón també em va sortir que tenia toxoplasmosi a l' anàlisi del segon trimestre i en el primer no. Al final vaig tenir sort perquè varen arribar a la conclusió que el primer estava equivocat. Però de mentres no sabiem res, el ginecòleg em va tranquilitzar i em va dir que la ceguera i les lesions cerebrals eren casos extrems, que la majoria de vegades hi havia problemes lleus a la vista.
Això és el que em van dir, i era un bon ginecòleg, de la Dexeus.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dt. feb. 12, 2008 10:38 am

Ostres, Anabelén, quina mala sort! Jo també crec que el millor que pots fer és enviar-li un SMS, així no la pertorbes gaire però ella sap que té el teu suport.

A vegades la vida és un patiment constant... Suposo que ara ha de pensar molt i, si encara hi és a temps, prendre una decisió. Potser finalment tot surt bé!
molly
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dt. feb. 12, 2008 10:40 am

Ostres Anabelén bonica,
quin greu que em sap! pobreta la teva amiga i pobreta la neneta...
són pals molt forts que quan ens toquen d'aprop ens deixen per l'arrastre... lúnic que es pot fer en aquests casos és oferir-li tot el suport que puguis...
i el mateix et dic... qualsevol cosa que necessitis per ajudar-te a tu a pujar els ànims només ho has de dir...

petons guapa neukiss-)
Imatge
Mi
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:28 pm

EntradaAutor: Mi » dt. feb. 12, 2008 10:53 am

muchos animos cariño, la vida es asi de injusta, lo único que puedes hacer es darle animos y darle tu hombro para llorar, porque lo necesitará. Es un palo, pero almenos hoy en dia podemos enterarnos antes de que sea demasiado tarde. muchos besos!!!!!
brisca
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

EntradaAutor: brisca » dt. feb. 12, 2008 10:54 am

Buff, deu n'hi do quin pal! Això dels efectes de la toxoplasmosi depèn molt del moment en que hi ha hagut el contagi. Si la infecció es produeix al primer trimestre la probabilitat que afecti el fetus és molt baixa però els efectes molt greus. Si passa en l'últim trimestre és molt més fàcil que afecti el petit però de forma molt més lleu. Esperem que ho hagin agafat el màxim de tard.

Jo també li enviaria un SMS, que sàpiga que si vol parlar pot comptar amb tu. Són molt delicades aquestes coses perquè no vols atabalar amb trucades però tampoc vols que es pensin que t'és igual. Tu també intenta portar-ho el millor que puguis, ja sé que és difícil.
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. feb. 12, 2008 11:00 am

osti nena, pobres!!! :-:) :-:) :-:)

i jo també em pensava q això de la toxo no calia prendre-s'ho tan en sèrio, i la veritat és que estava passant bastant, aquest embaràs... crec que tornaré a fer bondat... :-:) :-:) :-:)

molts ànims per a la teva companya!!!
Imatge
Imatge
anabelen2007

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. feb. 12, 2008 11:03 am

gracies noies...sou uns soletes.... neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) a la tarde potser la truco...
ImatgeImatge
NANIA
Entrades: 1460
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 10:57 am

EntradaAutor: NANIA » dt. feb. 12, 2008 11:09 am

Buffff!
Quin pal més fort! Ànims!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
coseta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: coseta » dt. feb. 12, 2008 11:13 am

Molts ànims Ana Belén, suposo que tu coneixes bé la teva compi i sabràs que li pot anar millor si una trucada o un sms! Intenta ser positiva i donar-li molta força!! petons
brisca

EntradaAutor: brisca » dt. feb. 12, 2008 11:26 am

coral ha escrit:
Jo encara no estic massa posada en el tema. Em podríeu fer cinc cèntims de què és la toxoplasmosi?

!

És un protozou paràsit (Toxoplasma gondii) que es pot trobar a la carn de molts animals incloent l'home. L'hoste definitiu és el gat (ho poden agafar menjant ratolins, ocells...infestats) i encara que als gats que tenen el protozou no els dóna símptomes van alliberant el paràsit per les femtes.
L'home pot agafar la malaltia o bé perquè menja carn poc cuita d'un animal que té quistes als teixits o bé per ingerir directament el bitxo en zones contaminades (per això s'han de netejar les verdures, treballar la terra amb guants o no canviar la sorra del gat si estàs embarassada)
En una persona immunocompetent normalment no dóna símptomes ( o són semblants a a la grip)però un fetus pot infectar-se si la mare passa la malaltia durant l'embaràs, és la toxoplasmosi congénita que ja pot ser greu. En els primers análisis quan estàs embarassada et miren si l'has passat mirant si has fet anticossos, llavors no cal vigilar res
petaro
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

EntradaAutor: petaro » dt. feb. 12, 2008 11:44 am

ostres.... llavors els carpaccios no es poden menjar no??
brisca

EntradaAutor: brisca » dt. feb. 12, 2008 11:50 am

No, i a mi m'agraden molt. Jo no havia menjat mai tant pernil salat i carpaccios com aquests mesos des que ha nascut la xica. Hi ha metges que són molt més permissius que d'altres però encara que el risc sigui baix millor no jugar-se-la. Tampoc ho pots controlar tot, si vas a menjar a fora bé has de confiar que ho hagin netejat tot bé.
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ALNU » dt. feb. 12, 2008 11:50 am

ostres anabelen quin mal rotllo pobre noia....tens raó, en aquests moments no saps ni què dir...
Però el que està clar és que necessita el suport de la gent que té al costat, o si més no que sàpiga que esteu allà per el que faci falta. Dona-li molts ànims!
Imatge
petaro
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

EntradaAutor: petaro » dt. feb. 12, 2008 11:51 am

pernil salat tampoc???? o sigui cap embotit???
cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dt. feb. 12, 2008 11:51 am

Anabelen cuqui quin pal!!!!ostres, em sap molt de greu, dóna-li tot el suport que puguis pq deu estar feta caldo pobreta, ajuda-la, escolta-la, no sé fes-li costat si sou amigues pq deu necessitar el suport de tothom...i tu xata és normal que estiguis feta pols, primer pq aquesta notícia sempre et fa fresa encara que no coneixis la gent, després pq és amiga teva i a sobre pq tu tb estas buscant i com totes nosaltres sempre hi ha un moment que penses ojala tot vagi bé, que tingui els nens sans,...en fi ànims i besitos neukiss-) neukiss-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
brisca

EntradaAutor: brisca » dt. feb. 12, 2008 11:57 am

L'embotit que no està cuit no s'hauria de menjar (el pernil dolç si que es pot). Alguns gines diuen que si no és embotit casolà si que es pot menjar, el meu em va dir que només pernil dolç. Hi ha algun post per aquí que en parlava

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::