FUTURA BUSCADORA, SALUDA!!
FUTURA BUSCADORA, SALUDA!!
Hola noies!!
em presento amb aquest post, la meva història és tant curta que ni tans sols ha començat!
Vinc del fòrum de Guianupcial, sóc la Blume, amb algunes ja ens coneixem!
Aquesta darrera setmana m'han donat la bona noticia que treuran una plaça fixe a la feina on sóc i si tot va bé serà per mi!!
Aquesta era una de les condicions principals per començar a pensar en tenir petits, i el fet de veure-la tant aprop m'ha motivat a començar a posar-me les piles!!
Aquests dos ultims dies he tingut festa i he aprofitat per enganxar-me al vostre fòrum! buff he après tantes coses que desconeixia!! Com algunes ja han dit, és impossible que no t'entri el gusanillo llegint les vostres ilusions!
pel que fa a nosaltres, crec que esperarem fins a setembre (al primer aniversari de casament, per començar a fer deures sense precausions.
Bé, no m'en rotllo més, tinc molts dubtes i moltes coses que explicar, però millor fer-ho poc a poc i als post corresponents!
Finalment... FELICITATS A LES QUE JA ESTEU ESPERANT EL BB
I MOLTS ANIMS A LES QUE ESTEU ESPERAT EL +!! segur que no queda gaire!!

em presento amb aquest post, la meva història és tant curta que ni tans sols ha començat!
Vinc del fòrum de Guianupcial, sóc la Blume, amb algunes ja ens coneixem!
Aquesta darrera setmana m'han donat la bona noticia que treuran una plaça fixe a la feina on sóc i si tot va bé serà per mi!!
Aquesta era una de les condicions principals per començar a pensar en tenir petits, i el fet de veure-la tant aprop m'ha motivat a començar a posar-me les piles!!
Aquests dos ultims dies he tingut festa i he aprofitat per enganxar-me al vostre fòrum! buff he après tantes coses que desconeixia!! Com algunes ja han dit, és impossible que no t'entri el gusanillo llegint les vostres ilusions!
pel que fa a nosaltres, crec que esperarem fins a setembre (al primer aniversari de casament, per començar a fer deures sense precausions.
Bé, no m'en rotllo més, tinc molts dubtes i moltes coses que explicar, però millor fer-ho poc a poc i als post corresponents!
Finalment... FELICITATS A LES QUE JA ESTEU ESPERANT EL BB
I MOLTS ANIMS A LES QUE ESTEU ESPERAT EL +!! segur que no queda gaire!!
si, si.. molt bé, massa ràpid va passar, però bé.. alguna vegada vam parlar, jo tb sòc del GN
clareta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 14, 2008 1:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |