Us han canviat molt els cicles després d'un avortament?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Us han canviat molt els cicles després d'un avortament?

EntradaAutor: Castanyeta » dl. feb. 18, 2008 1:15 pm

Hola, noies,

ja he plantejat això al post de les temperatures, però penso que és més adequat obrir toma nou:

A les que heu passat per un avortament (potser també per un embaràs que hagi arribat a bon port) us han canviat gaire (una mica, força, molt, gens) els cicles després?

Ho pregunto perquè a mi sembla que se m'han escurçat molt (10 dies):
Els meus cicles eren habitualment d'uns 35 dies (no era gaire regular; podien ser, de fet, d'entre 30 i 40 dies). A l'estiu em vaig quedar embarassada, però era un ou buit i vaig fer un avortament natural a principis de novembre. Des d'aleshores, les regles se m'han escurçat molt: la primera va trigar 33 dies (m'havien dit que podia trigar fins a 60). La segona, 34, en la meva línia habitual com abans de l'embaràs. La següent, 29 i ara he ovulat el dia 11 del cicle (estic apuntada al taller de temperatures del sócpetit!), cosa que fa preveure que el cicle sencer duri 26 dies, un rècord sense precedents en el meu cas...
I vosaltres què? sóc un bitxo raro o li ha passat a algú més? és normal?
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. feb. 18, 2008 3:44 pm

castanyeta, jo també vaig avortar al maig, però la veritat és que els cicles em van quedar igual... vaig llegir que efectivament es podien escurçar, i estava ben esperançada, perquè també els tenia llarguets... però no, van continuar sent igual de llargs (32-40 dies)
Imatge
Imatge
formiga
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

EntradaAutor: formiga » dl. feb. 18, 2008 3:58 pm

A mi sí que se'm van escurçar i regular. Jo era irregular: 30, 40, 34, 52, etc... i després de l'avortament: 30, 29, 30.. i embaràs.
MoniMoni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 4:16 pm
Ubicació: Barcelonès

EntradaAutor: MoniMoni » dl. feb. 18, 2008 4:04 pm

A mi també s'em van escurçar i regular...abans de l'abort que vaig tenir a l'agost, tenia uns cicles irregular d'entre 30-44 dies, i desprès del legrat vaig tenir tres cicles de 35 dies....i m'he tornat a quedar embarassada!
Imatge
coviovi
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
Ubicació: Calafell
Contacta:

EntradaAutor: coviovi » dl. feb. 18, 2008 5:56 pm

Doncs a mi se m'han regulat (de moment). Vaig tenir l'avort d'ou buit a finasl del novembre, em va baixar l'11 de gener i ara ho ha tornat a fer el 14 de febrer, i això que era super irregular abans!!!!!!! Espero que segueixi així, més que res, per poder controlar la ovulació.......

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::