Progesterona baixa?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
True
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 11:42 am

Progesterona baixa?

EntradaAutor: True » dj. feb. 21, 2008 5:17 pm

Hola a totes, aquest és el meu primer post però ja fa uns dies que llegeixo aquest fòrum pq he arribat a la fase paranoica de l'intent d'embaraç. Fa vuit mesos la meva actual parella i jo vam prendre la decisió però sense resultat positiu fins ara. Hem començat amb les analítiques i ahir vaig anar a buscar els primers resultats on l'única prova hormonal es la de la progesterona. Em sembla que em surt baixa però com fins dilluns no puc parlar amb el meu gine m'agradaria que algú que ho sàpiga m'ho confirmi. Es que estic una mica histérica...

El día 24 del cicle em surt un resultat de 3,51.

És baixa, oi?

Gracies a totes, una abraçada.

Nota: Tinc 37 anys acabats de fer. No he aconseguit mai un positiu evident amb els TO (4 mesos controlant) Hem tingut relacions programades. Fa 10 anys vaig patir un avortament espontàni amb una altra parella.
True

EntradaAutor: True » dt. feb. 26, 2008 5:07 pm

Gràcies piky per la teva resposta.

El gine s'ha limitat a contestar-me (per telèfon) que que estava dins els nivells encara que potser era una mica baixa i que haviem d'esperar als següents resultats, que demà ja els tindré. De tota manera pel que he esbrinat la primera analitica me l'haurien d'haver fet el dia 21 del cicle i no el 24, potser la progesterona baixa en picat a partir del dia 22, ni idea, estic perduda en aquest tema.

Estic super nerviosa pels resultats de demà, sobretot pq no sé quan podré parlar amb el gine. Seguiré esperant, quin remei, però em noto bastant negativa i això m'emprenya.
True

EntradaAutor: True » dc. feb. 27, 2008 8:16 pm

Hola de nou piky, el meu nivell de progesterona el dia 24 del cicle (cicles regulars de 28 dies) va ser de 3,51.

Avui he anat a buscar les segones analítiques, interpreto que tot està força bé en el meu cas i que el meu company està fet un "toro", però no em quedo i el temps passa... demà el gine em treurà de dubtes... aquesta espera em mata!!!

Merci per les respostes.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::