UNA PREGUNTA I PERDONEU LA IGNORANCIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
GVG
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:45 pm

UNA PREGUNTA I PERDONEU LA IGNORANCIA

EntradaAutor: GVG » dl. feb. 25, 2008 9:44 am

Hola guapes!!!

Us vull preguntar una cosa, encara que ja ho hauria de saber perquè fa temps que busquem, pero no m'enrecordo del que em de pendre per ajudar a kedarte. Se k era àcid fòlic (o alguna cosa així) i algo més... :-())

Pero no m'en recordo.
Em podrieu ajudar?
i perdoneu lamevca ignorància.
Imatge

Imatge
karkinyoli
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dl. feb. 25, 2008 10:08 am

Hola GVG! Això depèn molt del metge, per la qual cosa et recomano que li consultis al teu gine, o al del capçalera mateix.
A mi em van dir que durant tres mesos abans prengués folidoce, que és àcid fòlic amb vitamina B, si no recordo malament. Llavors n'hi ha que també donen iode, però la majoria donen àcid fòlic én preparats més o menys potents. Si busques trobaràs un post sobre l'àcid fòlic por ahi....
karkinyoli
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dl. feb. 25, 2008 10:12 am

Ah! I no tinc clar que serveixi per ajudar a quedar-'thi. Més aviat diria que és perquè des dels primers moments de la concepció de l'embrió, fa falta molta quantitat d'àcid fòlic perquè tot es formi correctament i s'evitin patologies com l'espina bífida, per exemple. Per això et recomano que parlis amb algun metge, que segur que això t'ho explica més bé. Un petó!
TETES
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dl. feb. 25, 2008 10:12 am

A mi la gine tambe em va dir que 3 mesos abans prengues Ioduk complex, que porta acid folic, vitamina B12 i iode. PEro pel que tinc entes, no es que aixo t'ajudi a quedar-te prenyi, sino que quan estas embarazada es perque el fetus no tingui malformacions com espina bifida... es aixi oi noies??
Jo tambe t'aconsello que vagis al gine i ell t'aconsellara que prendre i quan temps abans, perque pel que he vist pel forum les recomanacions dels gines son diferents pel que fal al temps de prendre-ho abans de buscar

Espero haver-te ajudat :ok: :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. feb. 25, 2008 11:04 am

El ácido folico no ayuda a la concepción, sino a la formación de la espina dorsal de tu bebé.Ayuda a que no tenga malformaciones.
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dl. feb. 25, 2008 11:37 am

Yo también tomo Natalben, pero como dice Kitiara el ácido folico no ayuda a que te quedes, sino que evita malformaciones una vez te has quedado. Si que es cierto que muchos ginecólogos aconsejan que te lo tomes cuando empieces la búsqueda, pero creo que no tiene nada que ver.
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
GVG
Entrades: 506
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:45 pm

EntradaAutor: GVG » dl. feb. 25, 2008 1:33 pm

Gracias!

Preguntaré al ginecólogo, para ver que tengo que tomar.
Imatge

Imatge
mymy
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

EntradaAutor: mymy » dl. feb. 25, 2008 4:33 pm

una pregunteta i si tas posat a buscar sense pendre acid folic?? les nostres mames no prenien res... clar k es millor prevenir pero i si et kedes i no t'has pres res??
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. feb. 25, 2008 4:47 pm

no passa res, mymy... és preferible que en prenguis un parell de mesos abans de quedar-t'hi, però clar, és tan difícil saber QUAN t'hi quedaràs! ;-) els gines aconsellen començar a prendre-s'ho com comences la cerca... però si no ho fas i t'hi quedes abans, en la primera visita el gine t'ho receptarà!
Imatge
Imatge
gina
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: ds. feb. 23, 2008 10:01 am

YODOCEFOL

EntradaAutor: gina » dl. feb. 25, 2008 5:35 pm

JO hem prenc YODOCEFOL, es yodur de potasi, àcid fòlic i vitamina B12

Vaig començar a buscar el mes passat, sense èxit, i la gine m'ha dit que de moment m'hen prenga dues caixes!!!
mymy
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

EntradaAutor: mymy » dt. feb. 26, 2008 4:54 pm

Ara m'he kedat mes trankila, perk de fet he demanat hora al gine pero fins la setmana k ve pos res, i clar... igualment ja des de la ultima warry vem dir k passavem dels durex!! i k si ve wai i sino tampoc ens corra pressa o sigui k no es k busquem si no k si surt pos wai i com no sabia res d'aixo del acid fòlic fins la setmana passada k us vaig començar a llegir i em vaig acollonir... eh!! i corrents a demanar hora al gine per si les mosques. Weno mai se sap kuan et kedaras, per ara no miro ni temperatures ( k tampoc se com va) ni lo de la semana sesua, de fet per ara casi cada dia ho fem si ve de gust. Pero per ara no tenim la pressio de buscar-lo en serio. Pero weno moltes gràcies, aquest foro esta molt be pk estic aprenent moltes cosetes. Un peto a totes!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::