- CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » ds. nov. 16, 2019 2:41 pm

Holiiii!! :--/) :--/)

Crec que l'antimulleriana mesura la capacitat que tens de produir òvuls fèrtils, si la tens molt baixa dificulta una mica la fiv, ja que no en podran extreure tants per fertilitzar-los. Però vaja, és tot un món!!! Però és bastant més determinant que el nombre de fol·licles que et puguin veure en una eco.

kiwipinya ja ens aniràs explicant quin és el procés!! Tinc una amiga que també es va fer la fiv després de molts anys d'intentar-ho i ara té una nena preciooosa!! Si pugues tirar enrere ho hagués fet molt abans ;)

crunchi a veure què et diu el gine, hi ha taaantes coses que poden afectar a la warry!! A mi els nervis i l'estrès m'afecten moltíssim, però mooolt molt, i crec que l'estrès que tenim totes amb els TO, els desesperos i els psicosimptomes no ens ajuden gens!

Per cert, parlant d'això, m'estic llegint el llibre de Xevi Verdaguer i em sembla brutal la de info que dóna sobre la regla, les hormones i com ens afecta la nutrició! És un llibre un pèl tècnic però es pot seguir bé!
Us el recomano molt! : metge :

Ego; Jo crec que amb el pinxo d'avui dono per acabada la SW i entro en DESESPERO i PARANOIA MODO ON!! Noooooo!!!!!!

Com van la resta de desesperos??? Avui pensava que amb la de cercadores que som algun panxu ha de sortir SI o SI, estadísticament mínim n'haurien de sortir dos, quins nerviiiiiis!!

Petoneeets per totes!!
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » ds. nov. 16, 2019 3:22 pm

Hola!
Ahir vaig trucar el meu ginecòleg perquè estava a dia 16 de cicle i ja notava dolorets de reglai com que el cicle passat vaig començar a tacar a dia 20 del cicle (vaig tacar marró durant vuit dies) em va dir que podia ser que tingués la progesterona baixa i que no estaria de més que em poses peogesterona vaginal durant deu dies. Ahir a la nit vaig començar. No sé si és molt precipitat tot plegat però ell ho va veure clar :$

Ja us aniré explicant!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dg. nov. 17, 2019 9:00 am

Bon diumenge cercadores!!!!

Alguna noticia? NANETA inaugures mes? No crec que la histero hagi afectat a l'ovulació...almenys no he sentit cap cas. A veure si entre les dues podem cantar ben fort! I pel rotllo, cap problema, som per això, per poder-nos desfogar i passar els cicles de la millor manera possible. En el teu cas m'estaria pujant a les parets!!nomes t'has fet un TE oi?
anika_ gràcies pel suport i els ànims!!! la veritat que començo a estar nerviosa, aquesta setmana es clau, entre dema i dema passat hauria de començar a tacar ja...i espero que no passi! li tinc moltes esperances aquest cicle!!! m'apunto el llibre per mirar-lo! cada vegada em tira més lo de l'alimentació saludable! Ànims pel desespero! t'acompanyo!

Bona entrada de setmana!!!! espero que sigui ben bona i fem un gran concert aquest dies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dg. nov. 17, 2019 9:07 am

godiva Jo crec que has fet bé!! És molt important tenir la progesterona alta durant la fase de desespero, així que estigues ben tranquil·la aquests 10 dies, i més si el ginecòleg ho veu tan clar, doncs endavant!!!!!

louly vinga que ja queda menys!!!!! Han de començar a sortir panxus ja!!! Al llibre del Xevi també parla d'aquests tacats marronets per falta de progesterona (o excés d'estrogens) i proposa menús i aliments per equilibrar-los, molt interessant tot plegat!

La resta com aneu???
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dg. nov. 17, 2019 12:11 pm

Hola!!

Savava, BENVINGUDA!!! Ens acompanyarem en aquest llarg o curt trajecte!!! Tot anirà bé!!!! Com li he dit a la kiwipinya: s'ha de veure el resultat final :ok:

Godiva, a dubtes preguntes. Fas bé. El ginecòleg és qui en sap i si t'ho recomana endavant!!

Louly, endavant!! Tu pots amb el desespero!!! Ja veuràs com aquest serà el bo!!! >.-<: el te me'l vaig fer diumenge passat. Molt aviat? Quan detecten coses aquestes tiretes? Molts dies abans??

Anika, merci per la recomanació. Jo em vaig mirant la pàgina web que té. I és interessant!!!! Jo des que no menjo farina de blat i he provat d'altres, em trobo molt millor i faig les digestions sense problemes. Ho vaig veure, ho vaig provar i mira... Em va bé!!! Potser sóc una mica intol.lerant... vés a saber!! Més endavant, ja em faré proves!

I jo... Aix.. jo... Segueixo sense la w. Noto coses, però vull estar tranquil.la. avui m'anava a fer una tireta d'aquestes, però tenia por que surtis negatiu i avui vull estar alegra i feliç que celebro el cumple a casa amb els meus. Esperaré més dies! Ho sé! Us preguntareu com puc, però prefereixo això que emportar-me dos xascos: el te negatiu i la regla. I ho hem parlat i ho farem quan veiem que sí!que són molts dies. Ara en porto cinc dies (segons app). Estic a 36 de cicle. És que si em passa el mateix que a l'agost (va baixar a 36 de cicle) de fer-m'ho, negatiu i baixada més tard m'agafarà un dia o dos sencers de depre i prefereixo esperar. Que tinc feta a la idea que ve tard o molt tard. Jo us informo!!

Feliç diumenge!! :-()-) :-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dg. nov. 17, 2019 3:28 pm

anika_ tinc entès que les nous van molt be per pujar la progesterona! aquí tinc la bossa oberta!!
Naneta tant de bo tinguis raó....però cada vegada ho tinc menys clar...tinc dolorets d'ovaris...espero que no sigui perquè ha d'arribar la warry....cada cop que vaig al wc miro el paper que no surti marronet...aish...això es un sinvivir! estic a tres dies!! Respecte al teu TE...potser sí que te'l vas fer molt aviat! ara crec que ja et sortiria el positiu...ostres quina força de voluntat que tens, jo no sé si hagués aguantat tants dies, ha de ser per molt que el cicle sigui de 36 no? espera un o dos dies més per estar del tot segura però això té molt bona pinta!!!! Quines coses notes?

Feliç inici de setmana!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 17, 2019 7:05 pm

Louly i naneta a tope amb ls desesperos!!! aghhhh quins nervis!!! Portem molts dies de mes sense cantar panxolina.... quin mes més wierd!!!

anika merci, és tot un món això de la fertilitat! Jo els nervis en buscar panxu no crec k sigui, xo vaig passar molts nervis per una situació a la feina k potser si que va ser això q em va afectar al meu cicle.... no ho sé. Em miraré el llibre que dius, quin titol és???

godiva si l gine tho ha recomanat doncs estarà bé, dic jo. :ok: Ja ns aniras explicant.

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dg. nov. 17, 2019 9:20 pm

Naneta, per moooolts anys!! :mu::
Espero que hagi anat molt bé el dinar d'avui! Admiro molt la teva força de voluntat, jo ja m'hauria fet uns 5 test mínim, jejeje Espero que tot segueixi així i ens cantis un bon panxu en un parell de dies!! :p-)
Per cert, busca per internet el cas de l'actriu Silvia Abril. Ella no sabia que era intolerant al gluten, però després de molt temps d'intentar quedar-se va anar a la consulta del Xevi i allà li van detectar. Total, que al canviar la dieta es va quedar prenyi en un mes, així que afecta moltíssim! El que més sobta és que ella no tenia cap símptoma d'intolerància, és molt fort!

crunchi el llibre es diu Tranforma tu salud. I sisisi, l'estrès a la feina afecta un huevuuu!!! Jo en èpoques de molt estrès tinc warries cada 15 dies, quan el cos no està tranquil la warry és la primera en fer coses rares!!

louly siiii, aquesta fase és una tortura! Al menys jo, a principis de cicle estic molt il·lusionada, però ara ja començo a preparar-me pel NO i entro en un bucle de negativitat... en fiiiiiii, però ahir ja em vaig comprar una suuuper pinya i demà vaig a buscar nous!!

Un petó boniqueees!!!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dl. nov. 18, 2019 6:24 pm

Bona tarda guapes!!!!

Naneta com va? per molts anys!!!a veure si l'aniversari et porta un regalassu!

anika_ a tope amb la superpinya i les nous!!! jo tampoc paro, la pastanaga tb es un bon aliment perla fase desespero!!!

Ego: Primer dia superat >.-<: , entre avui i dema hauria de començar a perdre i avui papelito blanquito!! m'estic fent molt il.lusions noies! sembla que aquest cop vaig per bon camí, noto com una pressió a la zona dels ovaris que em fa recordar al segon embaràs que vaig tenir, però alhora tb em fa tocar de peus al terra i pensar que la warry quan menys m'ho esperi pot tornar a ser aquí. És una sensació d'ambigüitat...que passa ràpid la setmana please! si divendres no hi han senyals de warry, dissabte faré test! aishhhh....quins nervis!!! una altra cosa que estic fent es prendrem la temperatura al matí, termòmetre a sota la llengua i marca 37º, és una temperatura alteta, bona senyal, en el moment que baixi voldrà dir que la warry esta en camino....així tb em vaig preparant psicològicament....

Com esteu la resta??? Genis, kiwipinya sou les següents!!!
A tope amb les que esteu de sexyweek!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Vannion » dl. nov. 18, 2019 8:33 pm

Molt bones boniques! Faig una entrada sosomobil
Louly creuo els dits totalment!! Aviam si aquestes bones vibracions són presagi d'algo genial! Volem panxetes!

Naneta! Felicitats! De veritat de la bona, espero que no t'hagi vingut la W perquè jo la veritat és que posaria la mà al foc! Volem cantar panxuuu i crec que la teva hi ha de ser si O si, com a recompensa de la llarga espera i de saber portar el desespero amb tant bon talante!

Savava, benvinguda :)

Godiva ànims , a seguir els passos que toquin!

Ànims en els desesperos. Molta libido per les SW i W curtetes O que no vinguin xD

Aquí una servidora li va venir la W ahir. Però ja ho veia clar perquè no vaig passar la prueba del algodón (no com la louly avui) i la veritat és que amb els tacadets ja m'ho esperava. Estic contenta perquè de la manera que semblava que venia... Semblava que anava a putejar i retrassarse i estar el cap de setmana i part de la setmana vinent amb la maleïda. Però així com ha vingut em quadra genial per anar a Londres en plan family y poder gaudir de la SW de vacances :)

Amb l'arribada d'aquesta W el maromo ha decidit que ens hi posem mes sèrio i ha comprat ell els TO (més implicat que mai.xD) i a Amazon va veure per 15€ un test per veure la qualitat del esperma i tambe se la demanat (junt amb vitamines varonils... Vaya , que no escriu ell al fòrum perquè no l'ha descobert xD)

Un petonàs enorme boniques! Disculpeu si em deixo algu!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dl. nov. 18, 2019 10:40 pm

louly aiaiaaaaai aquesta pressió als ovaris fa molt bona pinta, sobretot si ja la vas sentir al darrer embaràs!!! Però com tu dius, de moment millor tocar de peus a terra i esperar uns dies, però ja veuràs com en un pim-pam ens plantem a divendres!! >.-<: >.-<:

Vannion sento l'arribada de la warry, però aquesta sexy-escapadeta a Londres segur que us anirà molt bé, i més si hi poseu tantes ganes!!! Jo també hi vaig la setmana que ve amb unes amigues, just els dies que m'ha de venir la warry... coneixent-la segur que fa acte de presència just pujar a l'avió!! :sogra:
Per cert, el teu maromo és un sol!!!!! El meu em posa cares de mico quan li parlo de TO i tempes :gat:

Nanetaaaaaa alguna novetat???
Com esteu la resta??
Flor87
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. nov. 15, 2019 12:16 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Flor87 » dt. nov. 19, 2019 7:31 am

Bon dia guapes,

anika_ : Doncs encara no tenim data, però com és pagant ens van dir quan vulguem podem començar. Si no baixa aquest diumenge, dilluns mateix trucaré.

kiwipinya: A mi el FIV em fa una mica de respecte i com no fa tant ens vam quedar natural tinc l'esperança que amb les IA funcioni, això si ho provarem dos mesos sinó al FIV.

Vannion cuida molt del teu home, no tots s'involucren pas tant. El meu va costar una mica e temps, pero ara hem pregunta com vaig en les tiretes (TO) i com estic. Ara a gaudir del viatge.

louly i NANETA, tant de bo aquest mes sigui el vostre, jo em vaig quedar embarassada just després de fer-me la histo, no va afectar per a res a l'ovulació, ja que la fan just abans.
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Sine88 » dt. nov. 19, 2019 8:10 am

Hola noies,
Fa mesos que vaig seguint el grup de cercadores, però no m'havia atrevit mai a escriure, quina tonteria no?
M'uneixo al grup a veure si compartint dubtes i neures el desespero és fa més lleuger :girafa:
Portem desde gener buscant, i de moment no hem fet diana :ufs: A veure si entrar en el grup dóna sort!!!
És el segon mes que utilitzo TO, fins ara em guiava per una app, jo com a novata he tirat dels Clearblue (que costen una pasta) però volia veure si la idea que jo tenia era real de quan ovulava o no, i resulta que ovulo després del que em pensava. També tinc la regla com heu comentat algunes que dos-tres dies abans començo a tacar, és un rotllo patatero, però la gine em va dir que era normal, i que el cicle es comença a contar a partir del dia que sangres fort, fins llavors les taques marrons no conten.
Res, deixo les meves dades, petonets!!

EDAT DELS DOS: 29/39
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 11
DNW: 25 de novembre
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES : fins ara ens ho estavem prenent amb molta calma, però jo ja no puc evitar començar a agoviar-me, m'entren mil dubtes de si alguna cosa no està bé...
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Genis » dt. nov. 19, 2019 8:18 am

Bon dia noies,

quin munt de dies sense escriure, estic desconectadíssima....

Primer de tot benvingudes a les noves, Godiva i Savava ja veureu que aquí ens motivem molt!!!

Godiva, si el doctor t'ho va dir, està bé, la progesterona no et farà mal, però no està de més que et visités en lloc de fer-ho per telèfon tot.

Naneta, aixx Naneta, quina bona pinta, i bastants dies ja , jo no sé com aguantes sense fer capa te, però també t'entenc, perque així saps que tens esperança fins al final, però ja veuràs que podrem cantar panxu!!

Louly, tu que ja estàs experimentada amb dos embaraços, i et recorden els psíntomes a l'ultim, ja te molt bones perspectives. Ara a passar la setmaneta ben rápida i que segueixi així.

Tingueu-nos informades!!!!!

Vannion sento que vingués la warri... pero com dius , disfrutaràs la sw de vacances.... i que maco el vanniono que implicat, comprant-se ell vitamines, els tests, clar que si , això es cosa de dos!!! molt bé!!!!

kiwipinya gràcies per els`anims, i quan et medeixen els quistes? t'ho van controlant? quin tractament segueixes??? ai quin munt de preguntes, es q la dra. hem va dir que lo millor que podría fer era embaraça'm pero no vam parlar de tractaments ni res...

Ego... jo aquesta semana no la espero , de moment no tinc síntomes de res, així que en qualsevol moment pot venir sense avisar i fer la seva aparció estelar, sense dolorets premenstruals... a veure aquets propers dies...
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » dt. nov. 19, 2019 3:20 pm

uauuu quin moviment!!! m'encantaaa que estigueu tan actives!!!! :()():::: :()():::: és tan guaiii poder compartir tot això entre nosaltres!

Genis, quan et toca DNW? si encara no tens W sempre hi ha esperança! i més si dius que encara no tens simptomes, millor!!


sine88 i Savava benvingudes!!! veig que el teu cas sine88 i el meu són similars. Edat similar, buscant des del gener, i sense fills. A veure si tenim sort i ens estrenem en la maternitat ben aviat!!!! me n'alegro que hagueu decidit entrar, ja veureu que aixi es passa la cerca molt més rapid, i sobretot molt més divertida amb les neures de cada una de nosaltres! jajaja els TO moltes de nosaltres fem servir la marca OneStep de amazon. serveix igual i és molt més economic.

Vannion, em declaro super fan del teu home!!! jajaja sort que no sap que existeix el forum si, encara et demanara de fer-se un perfil! jajaja

louly, naneta, té moooolt bona pinta noies!!!!! aiiiiii em faria molta ilu que pugueu cantar panxu!!! que al novembre de moment no estem tenint gaire sort! i naneta....santa paciencia que tens amb aquest aguante!!! jo seria incapaç de tants dies....estem impacients!!! >.-<:

ego: jo en pleno desespero. El 25/11 és la meva DNW. De moment vaig fent bé, sense nervis, però ja em conec i els ultims dies em pujare per les parets!!! jajaja sort que aquesta setmana tinc un munt de coses a fer i estaré tan distreta que em passara el temps de seguida! per cert, ja vaig tenir visita amb la gine. El semniograma del maromo va sortir perfecte, però a mi em van dir que haure de fer la prova de la histero per anar enfocant cap a RA perquè em va sortir que tinc els ovaris més vells del que em pertocaria per edat i no em puc encantar...com que al gener farà 1 any que busquem i és el 1r embaràs i a sobre tinc endometriosi m'han dit que comencem a fer les proves per RA. No recordo qui és del grup que també té endometriosi, però a mi en cap moment mhan dit que no puguem tenir fills, simplement que pot costar més i que quan fa 1 any que busques millor no allargar-ho gaire i anar directe a RA. Tinc pensat demanar una segona opinió en breu a veure què ens diuen i ja acabar de decidir si anem a RA o seguim amb cerca natural uns mesos més (això si la histero surt bé, clar).

vinga vaaaa que ja estem a l recta final de novembre, a veure si les que quedem tenim sort!!!!!
Aliel
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 05, 2019 4:58 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Aliel » dt. nov. 19, 2019 5:26 pm

Naneta i Louly estic ansiosa per saber de vosaltres!! Fa olor a panxeta jaa ehhh?? :-()) Aneu-nos dient!!

Jo estic bastant convençuda de que aquest cicle no hem fet punteria :ufs: quin rotllo...

Faig entrada express que vaig molt liada amb els nens i la feina aquestes setmanes, però que sapigueu que us llegeixo i m’encanta que siguem tantes en la missió de trobar el positiu el més aviat possible!!! >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dt. nov. 19, 2019 6:18 pm

Hola guapes!!! Gràcies per les felicitacions! Va anar molt bé!!!

Benvinguda Sine!! Estem també a la par! Amb l'edat no. Jo sóc més gran i el maromo també, però que busquem si fa no fa. Sort!!!

Anika, ja vaig provar de fer dieta sense gluten i seguia tenint digestions pesades i se'm inf!ava la panxa. Des que no menjo farina de blat i poca lactosa super bé!!!

Nuri, ja tens hora per la histero? Tan debó no te l'hagis de fer. Voldrà dir que has fet diana!!!

Genis, tot anirà super bé!!! I et quedaràs!!!! Ja veuràs!!!

Vannion, em sap greu per la w, tot i això gaudeix un munt d'aquest viatget a Londres. Que guay! I el teu maromo... Aissss.. m'encanta!! Que maco! El podríem acollir al fòrum. Jajaja! El meu també és una mica així. Fa poc li vaig dir: i si comprem aquestes vitamines que diuen que van bé pels bitxitos? I ell: oi tant! Compra el què vulguis que jo m'ho prenc.

Aliel, encara no ha baixat. Per tant, esperança n'hi ha!!!

Ego: Nenes, demà em faig el TE. Ja no aguanto més. Estem super cagats per si surt negatiu. Llavors em rallaré un munt perquè no entendré res... Bufff! Tinc el maromo un pèl pessimista perquè portem tants mesos que crec que no es vol fer cap mena d'il.lusió. cada mes s'ha emportat un xasco. I sembla que no. Aguanta el tipus per mi, però amb la cara paga.
Ara sí que estic nerviosa! Fa dos o tres dies que si em llevo a la nit per anar al lavabo, quan torno al llit m'estic una hora per poder-me tornar a dormir donant-li voltes i voltes. Ara sí que és un sinvivir que deia la Louly. Bufff... Tenim tanta por a què sigui una falsa alarma. Tants mesos darrere i ara així. Quin rollo! Suposo que m'enteneu! És com si no pugui ser si és. Buaaa! Tan debó!

Una pregunta a les que ja han estat embarassades. Vau tenir fluxe? És a dir més aviat líquid i transparent. Porto 4 dies que mullo perquè vaig deixant. I jo a part de quan ovulo, això mai ho he tingut. Dissabte vaig pensar. Merda que ja baixarà i no... Que potser sóc rara i em passen a mi només aquestes coses. I des d'ahir també estic amb una sensació com si constantment tingués el budell buit. Molt raro! Menjo i segueixo igual. Que, per cert, gana que es diu gana.... No en tinc massa!

No sé si em vindrà, si no o què. Però que em sento diferent si. I ja no sé si són psicosímptomes o són reals. Els dolorets han minvat molt. Vaig començar amb forts dolors fa qüestió de dues setmanes i vaig pensar: tate! Ja baixa! I després tots els símptomes reglosos... Però el grau de dolor ha baixat. Ara em vaig notant molèstia lleugera, però no tant. Preferiria no tenir cap símptoma i no rallar-me!!!

Bé, que quan sàpiga res ja us diré! O demà ploro d'alegria o ploro de tristesa i em preocupo.

Molts ànims a les que comenceu a desesperar i molt d'amor i frenesí a les que esteu a SW!!!
Una abraçada!! :--/)
Aliel
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 05, 2019 4:58 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Aliel » dt. nov. 19, 2019 6:29 pm

SEGUR QUE D’ALEGRIA!! :b-)))
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dt. nov. 19, 2019 6:54 pm

Aiiiiiii Nanetaaaaaaaaa quins nervis per favoooor!! Quina bona pinta que fa tot això!!! Però si, t'entenc perfectament, estàs tan conscienciada i preparada pel no que ja no et pots imaginar com seria un si. Aiaiaiiii, escriu-nos demà quan ja hagis fet la prova, per aquí ja no aguantem més el suspense!!!! jejeje
:ou:

Savava doncs a veure com van els pròxims dies (que mai se sap!) i sinó segur que anirà tot molt bé! Vés-nos dient com estàs!

Benvinguda Sine88!!!!! :--/) :--/)
El teu cas també s'assembla una mica al meu! La meva ginecòloga em va recomanar que no fes servir els TO i que deixés fluir les coses... però van passant els mesos i no arriba maaai, així que en plena crisis de desepero em vaig comprar les tiretes i no puc estar més contenta!!!!! També he descobert que ovulo dies més tard del que em deia la app. A veure si ara amb els TO anem més per feina i la cerca es fa ben curteta!!

Nuri00 Ja tens data per la prova de l'histero? A veure com va!! En funció dels resultats ja decidireu què és millor, ara cal estar positius perquè d'opcions n'hi ha moltes!!! De totes maneres, a veure com va aquest cicle també, que encara poden sortir més panxulines!!!

Genis, Aliel, louly ànims també amb aquests últims dies!! En som unes quantes en modo desespero!
Ego Jo de moment vaig fent, em noto els pits més grossos però encara no em fan mal, així que haurem de seguir esperant!! ::upi:

Un petonet a totes!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: RedBerry » dt. nov. 19, 2019 9:05 pm

Bona tarda floretes  :-()-)

Esteu a tope escribint!! He estat una setmana posant-me al dia perquè llegia i no donava a l'avast  >.-<:

Louly!! Aquest símptomes de pressió als ovaris tenen molt bona pinta i sobre tot el papelito blanco, continues igual, algun simptoma mes? Vinga  a veure si s'anima aquest mes.

Naneta... T'admiro quina força de voluntat!!! Jo crec que te molt bona pinta. Comprenc la prudencia també, pero jo crec que aquesta w ja vindrà d'aqui 9 mesos  :ok: Avui ja deus estar a dia 38 o por ahi ? Els meus embaraços han sigut diferents uns del altres, pero sempre he tingut bastant fluxe com descrius aquos, de tenir-se que cambiar les calcetes 2 o 3 vegades al dia. Tot el que descrius sona molt a panxu, la veritat! Creu el dits per tu.

Benvinguda a les noves incorporacions!! savana, sine88 i godiva!! Us desitjo molta sort una esta ben curteta en aquest costat del forum :content:

Vanion, quina punyetera la maleïda per apareixer, i que cuco el maromo. M'ha fet molt riure lo de que no ha descobert el forum.

Anika a veure si tens sort i la w no fa acte de presencia i tens un regalet de vacances amb les amigues!!

Nuri00, com tant dit a veure si t'estalbies la histereo perque hi ha una super panxu! Queda poquet per el 25 aixi que anims amb el desespero :ok:

Crunchi tu ja estas en plena sw o encare no?

Vaig una mica perduda amb desesperos, sw i la resta, perdoneu...  :-o00m

Aqui ja hem començat a la SW i deures a tope dia si dia no, esperant que surti el to+, no se si es normal, m'els vaig guardant per comparar, pero quan pensava que pujava la intensitat esta baixant, pero bueno encare soc a CD12 i el mes passat va sortir el positiu de sobte el dia 13 aixi que continuem amb deures. També m'he comprat el aquarius per si les mosques, i la pinya i les nous era per el desespero ja no?



PEPOS :-()-)  :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::