*** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Flor87
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. nov. 15, 2019 12:16 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Flor87 » dj. des. 19, 2019 7:45 am

Hola a totes,

Primer disculpes per desaparèixer, però aquest cop he intentat distreure'm el màxim. M'encanta que estigueu tan actives, no he pogut llegir-ho tot.

Crunchi, no sé si encara estàs per aquí, Moooltes Felicitaaats!!!

Ego: Avui havia de fer el test i ha sigut negatiu. Ja sabíem que les possibilitats eren baixes però teníem l'esperança. Imagino que ara deixaré la progesterona i vindrà. No sabem que farem a partir d'ara. Si continua amb IA, parar un parell de mesos per recupera'ns.... Ja us aniré informant.

Genis tu també tenies avui, com vas?
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dj. des. 19, 2019 8:08 am

Bon dia boniques!

Savava: aquest matí he pensat en tu, com t’hauria anat i si ja sabies alguna cosa... em sap greu. Us han dit d’esperar algun cicle per la pròxima? O es decisió vostre?
Jo ja he fet analiques i com que venen festes no començarem fins gener o febrer.

Ànims bonica, que tot arriba!

Jo també he estat desconectada aquests dies. He llegit algunes warry, abraçada forta a totes!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dj. des. 19, 2019 1:47 pm

Savava avui és la teva DNW? Però potser l'hormona de l'embaràs encara no és detectable, no? Vull dir, en teoria, el resultat no és fiable fins 5 setmanes després de l'última warry... Què us ha dit el metge????

RedBerry ànims amb el desesperoo!! No havia sentit mai que una baixada de defenses afavoreixi els panxus, m'ha picat la curiositat! Pel que diuen el nostre sistema immune ataca a l'esperma i a l'embrió, ja que els considera intrusos... Llavors una baixada de defenses afavoreix que els intrusos es colin amb més facilitat??? (deducció meva cutre) Què curiós en tot cas! El cos és tan complex que li trobo lògica i tot... intentaré refregar-me per les barres del metro a veure si pillo algo!! Jajaja

La resta com esteu???
A mi encara em queda una setmana de desepero. De moment ja em fa mal el mugró esquerre... els símptomes de sempre vaja!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Vannion » dj. des. 19, 2019 2:30 pm

Savava, imagino que igualment et faran fer una beta de confirmació, oi!?
I si no, pensa , que ja esteu en camí.

Anika, jo crec fermament en el que diu la Redberry. Jo em vaig quedar embarassada del petit indi just després de passar la grip A xD i en broma el Vannionet em deia: és que havies de baixar les defenses! Sempre tant a la defensiva... Al final tindrà raó jajaja

Un petó ben gran! Aquí comencem a escalfar motors!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » dj. des. 19, 2019 3:23 pm

anika que bona amb això de refregar-te a les barres del metro jajajajaja m'has fet riure molt!!

jo tampoc sabia que això afavorís, però de fet una amiga que es va quedar prenyi va ser també just un mes que estava ben engripada!
a veure si pillem un bon constipat doncs!!! jajajaja

savava pot ser que encara sigui d'hora? us el podeu repetir en uns dies o com funciona?

sine88 com t'entenc! em recorda al que vaig viure l'ultim cicle amb el meu maromo que també arriba la SW i deia que no en tenia ganes! són la pera!!! jajaja al final nosaltres ho vam remuntar però t'entenc perquè em va fer molta ràbia

ego: la meva DNW és dissabte però taxaaan ja començo a tenir petits tacats de preW i dolorets de sempre. Aixi que....crec que pinta malament. I això que aquest mes tenia esperança perquè he estat molt tranquila i vam fer bons deures en els dies claus, i amb Omifin i tot! però pinta malament.... en fi...esperar a que acabi d venir del tot i a pel gener!
Flor87
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. nov. 15, 2019 12:16 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Flor87 » dj. des. 19, 2019 4:30 pm

Hola a totes,

Per ara m'han dit que continuï amb la progesterona 3-4 dies més i que em torni a fer un test. La veritat és que no tinc cap sensació ni de què hagi de venir, ni de què no. Jo ja he assumit que és negatiu i dilluns al matí ja faré un altre test. Divendres tinc sopar d'empresa, estic farta de cuidam per si de cas, faré un parell de copetes de vi i res de gintònics.

La vegada que vaig quedar embarassada vaig agafar un refredat impressionant, pot ser les defenses. A partir d'ara res de cuidar-nos :)

Ostres Nuri00 molt aviat comença a avisar que ha de venir, potser fa un amago. Tant de bo.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dj. des. 19, 2019 7:10 pm

Hola boniques!! :***: :***:

Redberry, m’alegro un munt que estiguis més positiva!!! Espero que tingueu sort aquest mes!!!

Savava, espera a dilluns. No llencis la tovallola. Que vés a saber! Però gaudeix del sopar o dinar d’empresa!! Tampoc cal ser tan puritanes. Jo porto massa sent així quan s’acostava el moment clau i, ja veus!, per res! Així que he canviat la tàctica i no em capfico tant. Happy flower, vaja!

Anika, quina gràcia! Que bona! Refregar-te a les barres del metro!!! Jajaja!! He rigut molt llegint-te. Jo vaig estar malalta el mes passat i res. Va ser un mes fatídic per tot. Bé, ja ho sabeu. Igualment, no acabo d’estar del tot bé. Vaig tossint i el coll patxim patxam.... Demà que diuen que plou i si surto amb màniga curta? Jejeje!! A veure si em sona la flauta ja!!!
Ànims per la setmana que et queda!!!

Nuri00, creuo els dits que no sigui la w!!!

Vannion, que vagin molt bé els motorets calents!!

Ego: nosaltres estem allargant sw. avui fa una setmaneta. La culminarem dissabte si no passa res. No sigui pas... Mireu, potser no m’hi quedo, però tindrem un cutis magnífic!! No diuen això? No serà per no intentar-ho de valent!!! No estic super esperançada (encara que cregui que ho hàgim fet de treure barret), però a veure si algun bitxillu paxorron s’ha pres una vitamina i és d’una p. vegada speedy González!!!

Vingaaaaa!!! Demà divendres!!! Nadal, Nadal!!!
Lalala!!! xx:-D xxo.0.o
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dj. des. 19, 2019 7:22 pm

Vannion que vagi molt bé la SW!

Nuri els símptomes i els tacadets poden significar qualsevol cosa! Creuarem els dits perquè no baixi!

Savava millor anar amb peus de plom, però no tiris la tovallola encara!!

Naneta que el ritmoooo no pare!!! Vaja setmaneta!! I siii, diuen que millora el cutis i redueix les ulleres, aquestes festes estaràs es-pec-ta-cu-lar!!!!
xxkiss:: xxkiss::

Doncs res noies, a partir d'ara deixaré de menjar mandarines, jajaja ja només ens faltava això!! Després de prendre'm la tempe, fer un TO, prendre'm l'àcid fòlic, fer pinxo, cames amunt durant 10min, reduir cafè, tabac, alcohol... ara hi sumarem anar descalça per casa i dormir amb la finestra oberta! jajajaj quin horror, que s'acabi ja aquesta creeeeeuu!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » dj. des. 19, 2019 8:00 pm

jajajaja noies és que em pixooo amb totes les tonteries que diem! jajajajaja sou bonissimes!!!! quina sort havet decidit escriure al forum i formar part de tot això. Ja que hem d'estar uns quants mesos o anys, almenys estar divertides!!! jajajajaa

demà totes amb maniga curta sota la pluja esperant a pillar una bona pulmonia jajaja

Naneta que bé aquesta Sw!!!! >.-<: >.-<: exacte! almenys si no hi ha panxu que tinguem un cutis radiant i això que ens emportem!!! aquesta és l'actitud!!!


a veure...pel què m'esteu dient, els tipics tacadets preW poden no acabar amb W??? no ho havia sentit mai. Jo imaginava que si tenies tacadets ja era segur que baixava. Pot fer un amago i deixar de tacar i sortir +???
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Vannion » dj. des. 19, 2019 8:51 pm

Heu aconseguit que m'hagi arrepentit de vacunar-se de la grip xD crec que si em toca trear a planta entraré als aïllaments de grip sense mascareta jajaja

Doncs Nuri, a mí em va passar d'aquesta manera. Imagina't si ho tenia clar que hem vaig posar un Tampax i tot, el dia de la NW perquè pensava que m'havia vingut xD i mel vaig treure que va ser pitjor que haver tret "papel de lija" d'allà dins jaja

Ànims amunt! I si no, a gaudir del camí :) com la Naneta xD que veig que no ha flaquejat!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » dj. des. 19, 2019 9:06 pm

ostres Vannion gràcies per explicar el teu cas! primera noticia qur això podia passar!! encara no ho tinc tot perdut doncs! :b-)))

acabo de recuperar el desespero jajajaja haure d'esperar a que arribi dissabte doncs que és la meva DNW, a veure si finalment acaba baixant o a veure què passa! aiixx creuo els dits perquè en tinc taaaantes ganes! tan de bo! :love:
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Genis » dv. des. 20, 2019 12:10 pm

guapis,
entrada desde el soso mobil, que avui tenim un dia a la feina de dinars i d'ambientillu, que no parem!!!!
la warri silenciosa d'aquests dies avui la començo a notar, aixi que o aquesta nit o bé demà apareixerà, ... ja us aniré informant.. dilluns hem poso al dia!!!!!
Molts pepos!!!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dv. des. 20, 2019 2:42 pm

Genis, mentre no vingui la w, hi ha esperança. Ja sé que totes ens coneixem el cos, però a veure si no fa acte de presència!!!

I nuri00, també!!! A veure si tenim bones notícies i us afegiu a la Crunchi!!!!

Si, Vannion. Per tossuda no em guanya ningú. Uns dies xof i ja està! No s'acaba el món!!! A continuar i provar! I mentre, cutis impressionant!!!! Jajaja!!!

Bon finde!!!!
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » dv. des. 20, 2019 7:28 pm

noies entro un moment per dir que ja m'ha baixat la warry....s'ha avançat un dia. Aixi que me'n vaig també al gener! al gener ja farà els 12 mesos de cerca, deunido, es diu ràpid!

en fi... Genis molta sort per tu!!! a veure si podem cantar la teva panxu!!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » ds. des. 21, 2019 9:21 am

Nuri00, em sap greu!!! Si! Es diu aviat un any... aix... nosaltres pel Setembre va fer un any que vam decidir iniciar aquest camí i es va fer estrany estar igual encara... En aquell moment, per festes, vaig pensar que ja tindria un petitoi passejant-lo... que innocent.... No sabia que ens costaria tant! Però ho aconseguirem!! No en tinguis cap dubte! Gaudeix del Nadal a tope!!! I aquí estarem pel gener!!! Jo la primera que, fins gener, cap noticia!

\o.o/ :()():::: neujor:-) :b-))) :ok:
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » ds. des. 21, 2019 9:28 am

Bon dia boniques!!! Per fi vacances!!! Han estat uns dies de bojos però ara ja amb temps i calma per poder escriure-us! quina feinada!!!
Primer de tot a les que us ha vingut la maleïda molts ànims!! a fer xin xin i xin xan aquestes festes a tope a veure si pel mes de gener o els reis us porten un regalassu!
Ostres amb això de posar-nos malaltes!!! m'he fet un tip de riure!!!! però ara potser no es el millor moment no? amb les festes! m'ho apunto de cara el gener, encara que els autònoms ho tenim xungu això d'agar la baixa!!
Naneta amb aquesta activitat us mereixeu haver fet diana i començar amb un positiu el 2020!!
Genis novetats?

Ego: estic a dos dies de la warry i per ara no taco ni res...però no em vull fer gens d'il·il·lusions, aquest mes hem baixat el ritme de pinxitos. ha estat un mes intens a nivell laboral i acabem rebentats, poca esma per fer res...vam fer dos abans de l'ovulació i llestos. El que sí que he notat és molt de tan en tan unes pressions als laterals dels pits...que m'han fet pensar en els pre-simptomes, però tampoc li he volgut fer molt cas per no deixar-me endur per les il·lusions que el mes passat em vaig endur un xascu gran... dos dies de desespero!!! espero que no se'm allargui a 31 com el mes passat!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » ds. des. 21, 2019 10:09 am

Nuri i Genis, sento molt aquestes warries... jolines, sembla que desembre ens està costant bastant, a veure si amb l'entrada de l'any canvia la nostra sort, segur que si!! 2020 serà el nostre any, ja veureu!!

Llavors ara tenim a la Savava en desespero màxim, i aquestes som les víctimes de la setmana que ve:

Louly 23/12 :-()-)
Sine88 25/12 :-()-) (SW amb l'esperit sant)
anika_ 27/12 :-()-)
dolly 28/12 :-()-)
RedBerry 29/12 :-()-)
Naneta 02/01 :-()-)

Louly ànims amb els últims dies de desespero, no descartis res, dos dies abans d'ovulació és un dia d'alta probabilitat!!

Ego, jo porto dos dies amb la tempe una mica més alta, he fet com una segona pujada, així que m'he venido pa'rriba i he fet un TE... que ha sortit negatiu, evidentment!!! És rotllo trastorn obsessiu compulsiu, ho sé...

A més, avui tinc el dinar de nadal que fem cada any amb les amigues i he recordat que l'any passat els hi vaig dir que havíem començat a tontejar... si senyores, una altra que porta un any igual, així que entre el blanc nuclear i tot m'ha vingut la bajona...

En fi, què us haig d'explicar a vosaltres!!!?? Estem totes en un bucle infinit :lluita::
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » ds. des. 21, 2019 1:14 pm

jajajaja anika em peto amb els teus comentaris!!!! jajajaja entre la Sw de l'esperit sant, el rollo obsessiu compulsiu de fer TE abans d'hora en plan massoques quan sabem que sortirà negatiu,i el bucle infinit... quin fart de riure amb les teves frases!

doncs si, sembla que ens hem anat ajuntant unes quantes que portem aqui una eternitat!!! jo a vegades li dic al maromo que el dia que em surti el +, o bé em pillarà algo de l'emoció i cauré rodona o bé faré 5 o 6 testos seguits en plan bucle per acabar de confirmar jajaja

també us he de dir que em sento més acompanyada sabent que som unes quantes que ja portem l'any o fins i tot més... la tipica frase de mal de muchos consuelo de tontos però és aixi tal qual

que vagi molt bé el sopar d nadal avui doncs!! jo també tinc soparet amb els amics avui, i ho penso disfrutar a tope perquè comença un nou cicle i me'l vull agafar amb moltes ganes i optimisme!!! aquesta serà la bona vaa i tindrem un petit de setembre!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » ds. des. 21, 2019 2:44 pm

Holaaaaa!!!

Que vagin molt bé els sopars!!! \o.o/

Anika, m’encantes! Jajaja! Com he rigut!!! A veure si no et baixa la marrana!! Mentre gaudeix dels dinars i sopars d’aquests dies!!! però creuaré dits!!

Louly, esperem que aquests pinxitos hagin estat fulminants!!! També dits creuats!!

[b]Nuri00, tens raó. Jo també em sento acompanyada per totes vosaltres. Malauradament, no està essent arribar i moldre. I sí, vaig dir-ho fa un temps jo també. Quan vegi el positiu no sé com reaccionaré: 1) ploro d’emoció I si ho faig tinc el maromo que m’acompanyarà! 2) em quedo petrificada o 3) li dic que corri a comprar-ne un altre pk segur que està caducat. Jajaja!

Esperem que aquest 2020 sigui el bo!!! :miko:

Ego: tan debó tinguis raó Louly i hi hagi recompensa!!! Ja donem per finiquitada la sw!!! Avui rematada final!! Tinc la d’allò que vaig ovular dijous. Per tant, ben feta! I si no hi ha regal de reis, ens ho hem passat teta!!! Que és el que compta oí??? ara relax total. A descansar uns dies, però no massa eh? Jeje!! Sense pressions!! i a veure si just canviar d’any la malamente s’oblida de mi un temps.

Que passeu bon finde!!! Jo avui vaig a veure un musical. Mare i filla de picos pardos!

Gaudiu del jalar i el vi o cava!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » ds. des. 21, 2019 7:25 pm

Hola guapes!!!necessito desfogar-me amb vosaltres!!!!
No vull comentar-ho amb el maromu perquè després pateix perquè em faig il·lusions...però es que crec que començo a tenir psicosimptomes!!! em recorden als del meu segon embaràs que només ho vaig notar amb els pits. És una sensació molt extranya...com si augmentessin però en realitat no es nota gaire, és més una sensació interior! no puc evitar fer-me il·lusions.. aquestes alçades si m'hagués de venir la maleïda ja hauria de començar a tacar entre avui i demà. Segons l'app, la data NW és aquest dilluns D27C, però menys l'últim cicle que es va destirotar, 31 dies de cicle amb un sagnat petit la setmana anterior que va durar un dia, em ve cada 25 dies aprox...avui estic a 25!!! I RES DE RES!!!PAPELITO BLANQUITO!!! no tinc tests i ara ja és la tarda, si dema el papelito segueix blanquito el dilluns al matí crec que em faré el test! no crec que pugui aguantar més...fins avui al matí ho portava bé i amb calma, però han sigut aquestes sensacions als pits que m'han connectat directament amb el meu segon embaras!!! tan de bo no m'equivoqui!! els dolorets d'ovaris de tan en tan tb els tinc per això...

anika_ entenc el teu desespero!!! però una setmana abans de la warry és impossible detectar l'hormona no? conec que n'hi han que detecten algun dia abans potser pero tants dies és més difícil! hauràs de tenir paciència! molts ànims!!! Gaudeix a tope del dinar i no cal que toquis el tema, així no t'atabalaras!
Nuri00 què bé aquest optimisme! amb aquesta actitud només pots aconseguir panxeta, clar que si!
Naneta amb la rematada que feu segur que aconseguiu començar amb una bona noticia per inici d'any!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::