Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mayo23
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 20, 2023 7:02 am

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Mayo23 » ds. maig 20, 2023 7:14 am

marexdonant ha escrit:A finals d'octubre de 2021 vaig decidir començar per la privada i em van realitzar la meva primera IAD.

En mig de l'espera del test d'embaràs, ja a novembre de 2021, vaig rebre la carta de la Seguretat Social citant-me per començar. No m'ho podia creure! La llei de Murphy...
Va resultar ser negatiu i per tant vaig decidir continuar la cerca d'embaràs per la Seguretat Social.

Al desembre de 2021 vaig anar a Sant Pau a la visita més esperada d'aquests 3 anys.
La llevadora/ginecòloga em va explicar tot el procés, va revisar el meu historial i em va fer les receptes de medicació per començar amb la regla de gener, ja que no arribava a temps amb la regla de desembre per vacances del personal.

Una anècdota: Li vaig preguntar quan anotaran les meves característiques físiques i em va dir que ja estàven en la meva base de dades. Jo Li vaig dir que no recordava haver donat aquesta informació. Llegint en veu alta anavem dient: No no no. Resulta que estava quasi tot inventat. Segurament per l'altra ginecòloga que em va atendre a la visita de març de 2021. El color de cabell/tipus, color de pell, ulls, alçada, pes,... Així que em mirava mentre li deia com sóc i ho va rectificar.

Em va baixar la regla de gener de 2022, vaig trucar a tots els números que em van donar perquè semblava una gimcana. També vaig enviar correus per informar i va ser gràcies als correus on van poder-me activar les receptes, (Puregon, Ovitrelle, progesterona) ja que el personal de ginecologia encara estaven de vacances, però em podien donar cita pel control folicular i IAD perquè ja hauran tornat. Així que ja he començat a punxar-me i queda res, dies per la IAD!
Després de tot... puc dir que ja he començat per la Seguretat Social!


Bones, primer de tot, espero que anés bé tot el procés. Volia fer-te una pregunta. Vaig anar fa poc a la charla aquesta global que fan per donar-te tota la informació. I em sobte bastant les dades que demanen per trobar donant similar a tu. Em fa com una mica de por, potser és una chorrada. Pero Només per marcar si ets morena, color de pell, i d'ulls i ja està... A mes que podries haver marcat qualsevol cosa, no??
No fan més preguntes després o miren alguna cosa més?!
Mayo23
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 20, 2023 7:02 am

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Mayo23 » ds. maig 20, 2023 7:38 am

meredith_888 ha escrit:Hola noies!
M'agradaria informar-vos que després d'un any i mig, aquest gener em van donar hora a Sant Pau per fer-me la histero (tot bé) i aviat començaré el tractament.

Petit resum:
- agost de 2021: derivació de la llevadora al metge
- octubre de 2021: la metgessa em deriva a Sant Pau
- juny de 2022: primera visita a Sant Pau i derivació per una densitometria (tinc amenorrea hipotalàmica)
- agost de 2022: densitometria (tinc osteoporosi i inici d'osteoporosi al maluc)
- novembre de 2022: derivació per una histero
- gener de 2023: histero feta
- abril de 2023: visita amb el tractament a seguir (tenim 4 intents)

Ahir, vaig anar a la visita en la qual em detallàvem el tractament a seguir i em van dir que les IAD tenen entre un 15-20% de possibilitats que vagin bé i que hi ha un any i mig d'espera per les FIV. Em vaig quedar paralitzada i aquí us deixo la pregunta:
- cal començar per les inseminacions i després de 4 intents has d'esperar-te un altre any i mig per les FIV?
- o en la primera visita al metge, demanes directament anar a FIV?
Us ho dic per les qui esteu a punt de començar.

Com ho porteu?

Gràcies i estem en contacte.
Txell



Bones, he vist que o has començat o començaràs d'aquí poc amb la part del procés de punxar-te i tot això. Jo vaig anar a la visita fa cosa d'un mes. I bueno, m'han dit que la meva reserva ovàrica és molt baixa. Però que farem els 4 intents. Que has anat a Sant Pau a Barcelona?!
La veritat és que ho expliquen bé, però et deixen anar tanta informació de cop i després marxes cap a casa com si haguessis sortit d'una classe de la uni i no de com quedar-te embarassada. És tot molt fred.
Bueno, com ho portes?!
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » ds. maig 20, 2023 9:59 am

Hola Mayo!
Sí, sí, no et preocupis. Vaig a Sant Pau.
Tens moltes preguntes que van sorgint a mesura que estàs fent el tractament.
Tenia molta por que no em pogués punxar i, de moment, és molt fàcil. Estic amb Pergoveris i dilluns tinc ecografia
per veure com estan els fol·licles. Suposo que aquesta setmana em faran la IAD. He llegit que abans de la IAD t'has de punxar Ovitrelle (és el que em posa en el full del tractament).

Jo també tinc poca reserva ovàrica, però em van dir que això no és cap problema. També em van preguntar si volia continuar amb el tractament i em van dir que el tractament per in vitro és també d'un any i mig d'espera (pensava que un cop t'agafaven, ja estaves a la cua i que no t'havies d'esperar més, primer IAD i després in vitro, però ja veus que no).

En fi, no cal desesperar i hem de confiar en els metges.

Com estàs?

Txell
Mayo23
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 20, 2023 7:02 am

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Mayo23 » dg. maig 21, 2023 3:28 pm

Hola Txell,

Em dic Zaira, encantada :--/)
La veritat és que són com moltes emocions diferents i no sabria dir-te. Jo tinc molt poca reserva ovàrica i directament em van dir que per la fiv no entraria. Provaré les 4 possibilitats de IA i sinó doncs aniré a una privada.

Jo encara no he començat a punxar-me, pero serà en breu. A mi això no em fa gaire cosa,... Però el fet de que no saps el donat sí. Perquè, no saps que t'estan ficant. No com sortirà...
I sí, em van sorgint molts dubtes. Sobretot de sí puc fer o puc menjar... I si et quedes normal això ni t'ho planteges. Però com em van dir que era baixa, doncs entras en paranoia de si per millorar pots fer alguna cosa.

És una mica rotllo la veritat. Però anirem fent.

Amb les pujades que tal? Notaves alguna cosa, d'efectes secundaris?!
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dg. maig 21, 2023 4:06 pm

Hola Zaira!!!
Encantada ;)
Doncs em trobo molt bé, tot i que a les nits em despertava, crec dels nervis, i amb moltes ganes de fer pipí.

Per altra banda, no ho podem controlar tot i entenc que els candidats han passat per una sèrie de proves. No saps com anirà i què passarà, però tenint parella també pot passar.

No et desanimis i confia en els professionals. Hem passat gairebé dos anys esperant i ho hem de provar. Tema salut, he perdut uns 14 quilos menjant més saludable (fora sucre, pa integral, Coca-Cola light, combinant verdures i iogurts naturals amb fruits vermells, per exemple). Ha estat una decisió meva, ja que sempre he pensat una mica més del compte. No he fet més canvis més.

He al•lucinat que et diessin que no entraries per la fiv. Quins criteris t'han dit?

Si vols parlar, envia'm un privat ;)

Petonets,
Txell
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dt. maig 23, 2023 8:00 pm

Hola!
Ahir vaig anar a Sant Pau i a l'ecografia de control fol·licular (porto 7 dies punxant-me), em van trobar dos fol·licles que encara han de créixer més (un d'11 i un altre, de 7). Per altra banda, l'endometri està a 7mm.
Dijous tinc una altra ecografia de control per veure quin és el següent pas.

Txell
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dj. maig 25, 2023 7:20 pm

Hola!
Avui he anat i al final només tinc un fol·licle de 17mm.
Dissabte tinc programada la IAD i avui m'he de punxar Ovitrelle. .

I vosaltres, com ho porteu?

Una abraçada,
Txell
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dl. juny 12, 2023 8:46 pm

Hola a tothom!
Dissabte 27 de maig em van fer la IAD a la Fundació.
Aquest dijous, 12 dies després, vaig tacar (taca rosa) i vaig pensar que era el sagnat d'implantació, per la qual cosa vaig fer-me la prova d'embaràs i va donar positiu. Divendres vaig tacar vermell i vaig tornar a fer-me la prova i tot ok. Dissabte i diumenge ja va ser molt més que un sagnat i vaig anar a urgències. Allà em van confirmar que era un possible avortament bioquímic. Em van dir que era una bona notícia que a la primera m'hagués quedat i em van recomanar deixar passar una setmana i tornar-me a fer la prova fins que surti negativa i començar de nou el tractament.

Us ho explico perquè no hem de perdre l'esperança i dir-vos que tot és possible (tinc amenorrea primària central i pocs òvuls).

Gràcies per llegir-me.
Txell
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dc. jul. 26, 2023 9:15 am

Hola a tothom!
Tinc visita el 8 d'agost a Sant Pau, però en principi estic embarassada (2n intent IAD).
Us explico una mica com va anar tot:
La setmana de l'avortament bioquímic vaig trucar l'hospital i em van dir que em tornés a punxar per iniciar el tractament (recordeu que no tinc la regla i si m'esperava hauria de començar després de vacances). Al final, vaig haver de venir tres dies pel control fol·licular i vam aconseguir un fol·licle de més de 21 mm. Dissabte 8 de juliol em van fer la inseminació.

Així que no m'ho crec i, com veieu, tot és possible, encara que tingueu IOP (insuficiència ovàrica prematura).

Com ho porteu?

Gràcies.
Txell
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Serpentina » dj. jul. 27, 2023 2:43 pm

Enhorabona Txell! Tan de bo tot vagi molt i molt bé!!
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dj. jul. 27, 2023 2:51 pm

Hola serpentina!
Moltíssimes gràcies ;)

Us animo a no defallir.

Txell
mireia1990
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. abr. 21, 2020 12:37 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: mireia1990 » ds. ago. 19, 2023 8:30 pm

Hola hola! Enhorabona Txell per l'embaràs!!

Jo entro de nou aquí després d'escriure el 2021... com passa el temps! ara ja fora de dubtes i amb totes les proves fetes, m'han baixa reserva ovàrica (AMH molt baixa x edat) però recompte de fol·licles normal (12), tota la por a que no surti bé. A l'octubre començo IAD.

Estic en procés de pèrdua de pes i alimentació més saludable (de moment he perdut 10 kg) per poder entrar per la pública i per sentir que ho poso més fàcil tot, tot i que ja he fet la feina de fer-me les proves pel meu compte i ho porto amb la meva gine.

Txell, m'encantaria parlar amb tu per parlar del procés i compartir experiències, si et fa ganes em dius i t'escric!

Una abraçada a totes,

Mireia
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » ds. ago. 19, 2023 8:38 pm

[code][/code]
Hola Mireia!
Moltes gràcies :) i felicitats per la pèrdua de pes saludable (en vaig perdre 15).

T'he de dir que tinc un hematoma retrocordial i he de fer repòs.

Envia'm un privat i en parlem.

Petonets,
Txell
Mayo23
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 20, 2023 7:02 am

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Mayo23 » dt. oct. 10, 2023 7:44 pm

Bones,

Com aneu?
Txell com ho portes?

Jo vaig fer el primer cicle al juny i res. Després em van dir que m'havia de posar un recordatori de la rubèola i que havia d'esperar dos mesos per poder fer el segon intent.
Però aquest tampoc ha funcionat. Ara començaré el tercer i espero que el definitiu.

No sé com ho feu amb el tema de metges i feina, jo ja no sé que més dir. A més et donen uns justificants que posen exactament la fundació. Però has de demanar per la eco, per la inseminació...
I clar, en el meu cas ja serà el tercer, per tant ja Porto unes quantes visites...
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dt. oct. 10, 2023 8:07 pm

Hola mayo!
Ja veuràs com anirà bé.
Com que sóc mestra, ho vaig comentar a la dire (també és mare soltera) i a la meva paral•lela.
En principi, el justificant de Sant Pau l'agafem a la màquina i crec que no posa res de medicina de reproducció. I tema Fundació, les dues IAD me les van fer en dissabte..., així que no vaig haver de demanar cap justificant.

Estic de 16 setmanes i vaig fent. Fa dies que em venien moltes basques pel menjar i espero que no tornin. Tinc la baixa per l'hematoma (ara és més petit) i puc descansar, llegir i escriure mooolt.

Gràcies per preguntar,
Txell
Mayo23
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 20, 2023 7:02 am

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Mayo23 » dt. oct. 10, 2023 8:25 pm

Que bé!! Felicitats!!!
No he provat a treure els justificants des de la máquina. Els he demanat. I com fica Fundació Puigvert, em fa la sensació de que s'adonaran. A més una companya a dit que està embarassada i no vull dir res perquè és algo que no sé si en el meu cas passarà.

I a més els horaris que tenen per tot, són difícils de compaginar. Atenció telefònica de 10-12 de dilluns a dijous, horari de metge a les 12...

Pero bueno, suposo que paciència i creuar als dits per a que funcioni a la tercera :-o00m
meredith_888
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 10:10 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: meredith_888 » dt. oct. 10, 2023 8:33 pm

Hola!
Moltes gràcies :)
Sí, els horaris són difícils i més quan tens pati i poquíssima cobertura... Quan em preguntaven, donava llargues i passava mooolts nervis. T'entenc perfectament. Però, valdrà la pena.

Tema justificant, bàsicament em deien que els havia d'agafar de la màquina.

En el meu cas, trigava dues hores per arribar: una hora gairebé fins a Santa Perpètua, tren a Fabra i Puig i taxi.

Ens vas informant, eh?

Txell
pradadasy
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 12, 2024 4:34 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: pradadasy » dl. feb. 12, 2024 4:36 pm

El primer pas és una cita amb el metge/ssa de capçalera i planificació familiar, segur que et poden donar una resposta concreta. Les proves i diagnòstics se solen fer al centre de referència/hospital més proper amb especialització.
whatsapp mod
YOWhatsApp
Genova
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Genova » dg. març 31, 2024 9:34 am

Hola noies,
En el meu cas:

Novembre 2023
- Ecografia i análisi de sang al CUAP
- Enviament de sol.licitud de Derivació a Hospital Clínic

Març 2024
- Cita telefònica amb la ginecòloga (explicació del procés)
- Realització de proves:
*Analisi de sang
*Citologia
*Sonohisterosalpinografia ( no em va fer mal )

Quant de temps falta més o menys per començar els intents de IA? Pensava q un cop et trucaven ja ana va tot rodat però estic llegint q després de proves moltes heu hagut d’esperar mesos i m’inquieta una mica.
En el meu cas, la reserva ovàrica és bona i les trompes estan bé també però hinc 37 anys i no vull q s’allargui molt, la veritat.

Gràcies
Mayo23
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 20, 2023 7:02 am

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: Mayo23 » dg. març 31, 2024 9:49 am

Hola Génova,

Al Març la visita va ser ja a la fundació? A mi quan em van trucar de la fundació em van donar un correu per escriure per demanar la medicació un cop jo volgués començar. Ells t'ho expliquen i tu decideixes ja quan comences.
No sé si t'has d'esperar potser als resultats de les proves.

Salutacions

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::