CERCADORES MAIG 2020

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dg. maig 17, 2020 6:24 am

Nayade: són els 3 abans, el que dóna positiu i el dia següent O sigui que avui tornar a atacar!!

Tema confinament tothom pasa a la fase 1 menys on sóc jo que s'han tret de la màniga el 0'5. La putada és que la meva família mare, Casí tots els germans i nebots estan en unaltra província. I els trobo molt a faltar. Ells arribaran abans a puguer moure's entre províncies i jo seguiré aquí més temps .
Això també em fa estar xof com tu Lima.
Ara els sogres els tinc al barri del costat..que guay! Jaja

Ego: no us puc dir gran cosa perque ja estic a la espera, fa 3 dies que la tempe està més alta així que confirmo ovulació passada. No sé si serà les hormones el aborriment O el meu estat anímic però ahir em vaig agafar un cabreig..
van acabar tots a casa netejant! Menys jo que els manava. No pot ser que no vegin la merda oi? O esque els homes són cecs i no la veuen?
Per cert ahir em vaig intentar posar uns texans i malament seguirem amb xandall pq no corden. Tants dies a casa està fent de mi un caos. Jaja
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dg. maig 17, 2020 9:12 am

hola noies!!!

si...a mi també em passa que em canvia l'estat d'anim segons el temps que fa....jajajaja estem fatal!!! jajaja

molt bé aquestes SW tan ben fetes!!!! nayade al final el TO surt de cop!

aquesta setmana que comença hi ha algunes DNW ja....a veure si anem tenint alegries!!!!

ego: jo de moment segueixo amb anticonceptius. Algun moment em donen algunes nausees, no se m'acaben de posar bé. Però vaja,ja només em queda 1 setmaneta i ja les deixo, o sigui que podré aguantar
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dg. maig 17, 2020 1:43 pm

Hola a totes!!!

Lima, benvinguda de nou! jeje... anims ! és cert que hi ha moments que es fa durillo el tema, pero si passes a fase 1, segur que ho notes!! I a veure si un positiu et dona una alegria!

Nayade! Molt bé aquests deures! Ara ja a desesperar no? O encara aprofiteu avui? que no decaigui la festa!!!

Yop! Ànims a tu també! no pateixis, quan recuperem vida normal els texans tornaran a entrar! Jo no mhe tret les malles! s'adapten perfectament a tots els kilets de més i no t'apreten!! Ben fet, tots a netejar!! (menys tu dirigint!)

Jo des d'ahir ja vaig començar amb mal de pits i ovaris. De moment cap tacadet, pero tampoc altres sensacions diferents de warry normal. Desespero activat a 5 dies de la DNW!

Petons a totessss!!
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dl. maig 18, 2020 8:04 am

Bon dia guapes!!!

Bon dilluns, i afortunades les que canviem de fase. A les que no us ho permeten mooooolts ànims!!!

Sine88 sobre el què preguntàves de la durada de la fase lutea, jo tenia entés que sí, que té la mateixa durada per tothom però pel què he llegit podria durar entre 9 i 16 dies. Això és ben relatiu.

Lima que sigui lleu aquest desesperoo!! A mi em pasa igual amb el teletreball, cada dia que passa se'm fa més feixuc i alguns dies em llevo una mica més desmotivada i la jornada se'm fa enternaaaa...en fi... paciència.

Miri27 jo abans del lleu positiu també vaig tenir els mateixos símptomes que la W, així que ànimsss!!!

Yop jo també vaig tenir dos picos de TO aaquest últim cicle!!!

Nayade al final vareu rematar??

Nuri00 última setmana de anticonceptius, cada cop queda menys!!! i després, quin és el proper pas??

EGO: Aquest dimecres vaig al gine a buscar els resultats de l'analítica. A veure com ho tinc tot i si ja em pot fer una primera eco doncs genial!!!

Que passeu un bon dilluns!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dl. maig 18, 2020 1:50 pm

:***:

Bona tarda cercadores!!!! :--/)

Yop, nosaltres també estem en fase 0,5, una porqueria pq això no acaba mai... Imagino som de la mateixa zona i de veritat veig molt difícil passar de fase amb el panorama que hi ha...
Ben fet tots a netejar!!! I anims amb el desespero!!!

Nuri00 que bé, es va acostant el día!!! :) espero q les nausees no tespatllin el día!

Lima I Miri27 anims amb el desespero I pepos!!! :miko: Vinga volem panxus!!!!!! :-())

Lalukis quina iluuuu!!!! Aviam si et fan eco I que els resultats estiguin bé!!!! >.-<: com et trobes???

Ego. Ahir vam fer TO i sortia com el de control, vam tornar a fer deures i avui estic amb molt fluxe tipus claraweb, dolor baix ventre, pits... Pero crec que avui descansem, la suerte está echada, que hagi el que hagi de ser, hem fet molts deures i els hem gaudit molt, que es el que compta.
Ara a esperar fins el 30, queda molt...
La veritat és que noto símptomes ja quan estic en plena ovulació, com ara, i per llavors ja es tard, no? Bueno, sigui com sigui farem pinxitu quan ens vingui de gust, ja sense mirar res... La veritat crec que es el mes més actiu sexualment en moooolt de temps, el meu marit es un altre, esta feliç de la vida jajajaja.
Per cert vaig dir que no li diría res d'ovulació i després era ell el que estava pendent de que fes TO, de mirar dies... Vamos que molt rotllo i ell estava igual d'interessat :-D

Pepos amunt!!!!! I calçes avall!!!!!

Molts ànims a totes!!!!! >.-<:
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 19, 2020 11:01 am

:p-) hola! Com aneu?

Passo a donar el parte. Cap novetat. Ahir no vaig fer TO ni tampoc pinxitu, estava esgotada. He descansat i avui tinc mal d pits, i poca cosa més. CD 18, i avui fa 4 anys vam "fer" A la meva filla :love: encara ho recordo tot com si fos ahir! I ara la tinc aqui, tan intensa, tan xerrameca, tan carinyosa... :love: .

Estic contenta amb els deures ben fets, ja hem fet la nostra part, ara li toca a la sort acompanyar nos!!

Vinga ànims amunt!!!!! :b-)))
Imatge Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dt. maig 19, 2020 4:58 pm

Noies, entro a saludar i a desitjar-vos sort a totes en el desesperos!!! És la pitjor fase (Almenys per a mi).

Jo SW acabada. He vist TO positiu pràcticament 2 dies. Hem fet deures 3 dies abans de l'ovulació, 1 dia abans i el dia de l'ovulació 2 cops...

Sent el 7è cicle de cerca, espero que hi hagi hagut una mica de sort! Tinc la DNW el 31 d'aquest mes....ja us aniré dient.

Un petó ben fort a totes!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 19, 2020 6:54 pm

perdudapelmon ha escrit:Noies, entro a saludar i a desitjar-vos sort a totes en el desesperos!!! És la pitjor fase (Almenys per a mi).

Jo SW acabada. He vist TO positiu pràcticament 2 dies. Hem fet deures 3 dies abans de l'ovulació, 1 dia abans i el dia de l'ovulació 2 cops...

Sent el 7è cicle de cerca, espero que hi hagi hagut una mica de sort! Tinc la DNW el 31 d'aquest mes....ja us aniré dient.

Un petó ben fort a totes!!!!

Estem ben bé igual!!!!!! Deures fets!!!!!! :p-)
Nosaltres van fer 4 dies abans del TO+, el mateix dia, i un dia després... Ara fase desespero total!!!!!

Avui mha dit el Nayado que tenia la cara brillant, que estaba mes guapa, i en brillaven els ulls... :-:) 6è sentit??? Paranoies meves i seves???
Que horribke 12 dies de desespero es massa!!!!
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dt. maig 19, 2020 8:11 pm

Hello!!!

Nayade i perdudapelmon! vingaaaa! heu fe5 molts deures i això s'ha de notar!! A veure la panxuuu! Cara brillant Nayade? bona senyal!!! jajajja!
Jo tinc la cara brillant que acabo de tornar de correr! quina suada! jo estic a 2 dies de la DNW, llavors tinc mal d'ovaris i pits, però encara sense tacadets ni el mal de cap que sempre tinc el dia abans... així que no sé! la meva sensació és de W imminent, peeeeero.... algun dia hauria de sonar la flauta! o no! Ara els cicles se m'han escursat a 26, quan sempre eren de 28.... a veure!

Laluki com et vas trobant? ja diràs que tal primera eco!

Nuri00 com vas? qualsevol novetat avisa!!

Sine88 també en desespero?

Petonets a totesssss
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dt. maig 19, 2020 8:37 pm

quants deures tan ben fets que veig!!! això fa molt bona pinta!!! :b-))) :b-)))

vinga que ja queda res per anar tenint DNW!!

miri27 aiaiai....aquest mes pinta molt bé...! espero que tinguis sort!!! quins nervis!!! estic ben emocionada per tu!! ves informant!!

ego: jo igual, anar prenent medicacio. Fins el 28 de maig aniré aixi sense canvis, però tinc moltissima il.lusió, quasi més i tot que quan ho feiem natural!
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dc. maig 20, 2020 9:32 am

Molt bon dia guapess!!

Miri27 crec crec que estas tenint els mateixos símptomes que jo eeeh... no tens TE d'aquests de tires? no te'n has fet cap?? quin seria el dia de la DNW??

Nuri que bé aquesta il·lusió!! me'n alegro moltíssim!!! Els pensaments positius sempre ajuden!

EGO: Jo segueixo tenint aquestes punxades (no són com un mal de regla, són punxades) quan faig algun esforç o quan m'aixeco del llit, sofà,.. i em tenen bastant preocupada. La yop ja ens va explicar que a ella tb li va passar amb el seu primer embaràs, però no se noies... els dubtes no paren d'embair-me. En unes hores sortim de dubtes i us explico. Creuaré els dits!


Una abraçada!!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Sine88 » dc. maig 20, 2020 9:43 am

Bon dia noies!!!

Nayade i Perdudapelmon SW de manual!!! molt béé!!! >.-<: Esperem que dongui els seus fruits!!! Potser aquesta cara brillant vol dir alguna cosa :***:

Miri aiii, ja estic creuant tots els dits, esperem que puguis cantar panxu!! Ja ens diràs!! Això dels canvis dels cicles és un embolic pq et desquadra els càlculs, com a mínim a mi..

Lalukis tens eco ara?? Ja veuràs com tot va bé, he llegit que les punxades són habituals no? No tinc gaire idea jo.

Nurii pel dia 28 no queda res ja!!! Normal està així, estàs a punt de començar una nova aventura!!! :b-)))

ego: a mi em va venir la regla el dia que tocava, és a dir vaig ovular el dia 19 i em va venir el dia 29, molt estrany, però no passa res!! Divendres em treuen el pòlip/mioma, que ho analitzin i sincerament, que em diguin que això era la causa i que ara ens podrem quedar sense problemes! (somiar és gratis :-:) ) No se si coneixeu a algú que li hagin fet una histeroscòpia quirúrgica però ara vaig cagada per la medicació, la nit abans haig de posar-me via vaginal una pastilla de Cytotec per dil·latar el coll de l'úter, són pastilles avortives, i he llegit comentaris del tema dolor, ja que provoquen com contraccions, no sé si només amb una és tan fort, però si teniu alguna idea, encara que sigui que sí que és horrible, per poder fer-me la idea encara més... aiii, que arribi ja dijous a la nit i passi ràpid per divendres acabar amb aquest rotllo...

Una abraçada a tootes!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dc. maig 20, 2020 12:10 pm

sine88 ostres no et puc ajudar amb això que demanes, no conec a ningú... ?-) esperem que arribi ja divendres i ja t'ho facin ràpid i una cosa menys. Has esperat molt per arribar fins aqui i és un pas molt important, ara ultim esforç i ja hauràs passat la operació!!! tan lluny que semblava quan ho vas comentar i mira, ja ho tens aqui. T'ho has currat moltissim i et mereixes que vagi tot bé!!! :-()-)

aixamb com estàs???? ja teva DNW era entre 15 i 17 de maig, com vas???

miri27 t'has plantejat fer un TE? o prefereixes esperar?
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dc. maig 20, 2020 1:24 pm

HOla de nou noies!!

Sine88 Sort amb la operació de divendres!!! Jo el què et puc explicar és que la meva cunyada el seu primer embaràs va tenir un sac embrionari buit, i recordo que el va expulsar a casa, però no recordo si amb l'ajuda de pastilles o per ella sola. El que sí recordo és que el dia que el va explusar va tenir forces dolors i va sagnar molt. Però jo entenc que no ha de ser el mateix, tu només has de dilatar o has pas d'expulsar res... no¿?

EGO: he arribat del gine i sembla que de moment tot segueix el seu curs, evidentment com que és tant d'hora no es veu REEE!!! bueno es veu el saquet i una cosa que intueix que és l'embrio (però era minúscul, a vegades penso que els gines han de tenir molta inspiració per veure coses allà) . En fi, d'aquí dues setmanes hi torno. Però estic moooolt més tranquil·la.

Gràcies noies i molts ànims a totes!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dc. maig 20, 2020 5:44 pm

Hola guapes!!

Sine88, si que m'han posat aquestes pastilles en l'avortament que vaig tenir, a mi no em van fer res de mal.... estava de 8 setmanes només i fins que no em van adormir, van passar ben bé un parell d'hores... espero que et serveixi! Parlarem abans, però si no parlem, que vagi molt i molt bé!!! ja ens expliques, segur que tot s'arregla!

Lalukis! Bien! bueno, ja he vist que lo de les punxades res!, que tot normal!! no pateixis! Sempre hi ha molèsties el primer trimestre, si no és una cosa és una altra... però tu p'alante i gaudeix de l'embaràs!! Tan de bo estigui tenint els mateixos simptomes que tu!!

Nuri00! aixxxx.... vinga que cada cop estem més a prop!!! El 28 ja és la setmana que ve!!! no queda res!!!

Aixamb! acabo de mirar el llistat de DNW i veig que el 15/17 et tocava! alguna novetat????

EGO. M'heu preguntat si tenia tests de tires... si que en tinc, no sé perquè no me'l faig! com per no treure emoció al tema o al contrari, perquè si surt blanc, doncs un altre mes perdut.... però igualment, si hi ha panxu o no, això no canvia pel fet d'haver fet test... algú m'entèn??? jajaja. A nivell simptomes igual: mal de pits i ovaris, res diferent i realment estic dia 25 del cicle, tot i que ara s'han escurçat a 26, encara em falten 3 dies per fer els 28. Aix no sé!!!
L'altra és que s'acaben les oportunitats... no vull estar gaires mesos més així, ja estic pensant en parar aquest estiu, i res, serem tres i ben feliços. No sé, necessito posar un límit.
Ahir una companya de feina ens va enviar un mail dient-nos que estva embarassada! I vaig pensar que em faria molta ilusió compartir embaràs amb ella!... a veure!! somniar és gratis!

Petons a totes! I perdoneu el rotllo! Avui ho feia des del portatil i m'he animat!!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dj. maig 21, 2020 7:00 am

Bon dia!
Miri27: com va aquest desespero??? Faras test ja? Aix quins nervis!!

Sine88: que vagui molt bé divendres!!

Ego: aquest mes la aplicació de fermometer em diu que els test ovulació em van marcar positivazos el dia 12 i 13 del cicle amb lo que jo vaig donar per suposat que ovulava el 14 del cicle.
Vaig fer feina el 11, 12,13, 14 i 15 ( feina doble jaja) . I prou desde Llavors res.
La meva sorpresa que la mateixa aplicació diu que per LH vaig ovular entre el 12 i el 13 del cicle, pero per BTT la meva ovulació va ser el dia 15 del cicle . Que he de fer més cas a la BTT em diu. I em vaig sentir xoff pq si algues sapigut agues allargat una mica més la búsqueda. Un día o dos.
Vamos que tot i tenir dos dies al màxim to, resulta que vaig ovular 48h després dels to super positius.
Serà molt que haguem fet diana.
Tot i que segueix pujant la tempe estrepitosament avui 6 dies després de la ovu segons tempe a pujar de 36'3 d'ahir a 36,5.
Així q aquest mes serà llarg i amb poca esperança jeje.
O vam fer diana el dia 15 O res.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dj. maig 21, 2020 1:57 pm

:content: Bon i caluros dijous! :***:

Nuri00 queda res pel 28!!!!! Que ràpid passa! I me nalegro q estiguis tan feliç i contenta!!! :miko:

Lalukis quina alegria que tot estigui bé!!! >.-<: a créixer aquest petitó!! :love:

Sine88 que vagi súper bé demà!!!! Ja ens passaras a explicar!!! I no pateixis per aquesta nit, segur q no es tant, anims!!! Que sigui una estona curta ;-)

Miri27... Vaaaa fea TE que tenim ganes de panxuuuuu I animar això!!!!! :-())

Yop, la veritat no entenc res, jo pensava que quan surt el TO+, ja has d'haver atacat un día abans al menys, I aquell dia rematar I el següent.... De fet a mi amb la nena van fer pinxito un día abans del TO+, I el mateix día del TO+ no vam poder I mira.... Aquí tinc la meva filla :love: has fet súper bona feina!!!! No facis cas total de calculadores, el teu cos és savi! Les calculadores tmb fallen...

Ego. Ho vam donar tot taaaant que ja portem 3 si es se "sequia". No noto res de res, només molt cansada pero es del calor q fa q no ho Porto gaire bé I amb els epis... Es horrible!! Una mica de dolor de pits pero vaja tampoc res espectacular....
Només queda esperar...

Anims a toteeeees!!!!!! :p-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: aixamb » dj. maig 21, 2020 5:24 pm

Bona tarda, noies!!!
Com esteu? Com porteu la calor?

Lalukis que bé que estiguis més tranqui·la amb aquesta visita al metge!! Me n'alegro molt, bonica!! A veure si d'aquí dues setmanes ja es pot veure una miqueta millor! Sí que és un acte de fe, veure cosetes amb l'ecògraf, sí!!!

Miri creuem molt fort els dits!!

Ego: Nuri tu que em preguntaves, ja vaig comentar que havia ovulat molt tard, i que la regla m'havia de venir alguns dies més tard... doncs el dia 19 ja la tenia aquí, a més durant el confinament s'ha tornat molt silenciosa, la molt guarra, taco a primera hora una mica i al cap d'unes hores ja la tinc amb tot el seu esplendor, i sense gaires dolorets (una mica de molèsties als pits i poc més). Així que al juny que me'n vaig!!
Jo també m'estic plantejant posar-me un tope, ja tinc 37 anys i dos fills, i si no vol venir... amb tot el dolor del meu cor, potser és que no toca. Tinc el dia tontet, que ahir el petit va fer 5 anys, i m'està passant molt ràpid, tot plegat!! I la gran està deixant de ser la meva nena a marxes foçades!!

Petons!
Imatge

Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dj. maig 21, 2020 7:06 pm

Ostres, aixamb i Miri17 ....em crida moltíssim l'atenció com ho viviu quan ja teniu criatures.

Des del respecte i ignorància total, com és que ho voleu deixar fer? Vull dir, com ho fareu? Tornareu a usar mètodes anticonceptius o senzillament no us hi esforçareu tant? Jo penso que, en la vostra situació, faria el segon: potser deixaria de fer TO's o calcular.... per no agobiar-me però no posaria cap barrera per si un dia vol venir.

Clar que en el meu cas que no tinc fills és una cosa que ni em plantejo. Lluitaré tant com pugui a no ser que algun dia algú em digui que no en puc tenir. Però si ja en tingués penso que ho deixaria una mica en mans del destí.

Expliqueu-me, si us ve de gust, aquesta decisió.

A les altres, Sine, especialment....super ànims!!!!

Sobre TO's...jo el que sé és que cal tenir sexe el més a prop possible de l'ovulació però amb temps pq els bitxos arribin. Per tant, un bon moment és un dia abans o dos de l'ovulació, que sol coincidir amb el pico del TO.

Així i tot, el metge d'IVI em va dir que convé començar el dia 10 del cicle i fer-ho en dies alterns per pillar l'òvul perquè els TO's poden fallar i si esperes el pico potser ja has perdut alguna oportunitat.

Petonets.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dj. maig 21, 2020 11:16 pm

aixamb ostres quina caca doncs si ja va baixar ?-)

sine88 molts anims per demà bonica!!!! per fi ha arribat el dia!!!

sobre el tema dels TO jo també sempre he sentit que s'ha d'anar fent a partir del dia 10 i fins el 16 o 18, anar alternant. Però vaja...jo també sóc de les que amb 3 dies de pinxito seguits ja no puc seguir gaires més dies! se'ns acaben les forces si ho fem tan seguit

ego: si noies! el 28 ja està aqui mateix! aquell dia ens fan el 1r control i ja m'haure de començar a punxar hormones durant 1 setmaneta. Pensava que serien més dies, i quan em van dir 7 dies vaig pensar que no era tan!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::