❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: yop » dv. juny 05, 2020 6:40 am

Bon dia noies!!!

Perdudapelmon : puja i després baixa, si estic segura q és psicològic.
Si fos unaltra època podria pensar que està cansat O estressat a la feina, però no és el cas.
Prenc nota de fet abans de llegir-ho crec q ja te fet cas, ahir a la tarda em diu q anem? I li vaig dir no m'apeteix ara. Així que res, ara esperaré que torni a intentar-ho...

Miri27 : ell em diu que no sap la raó pq li passa, que no és per mi, perque si no allò no pujaria al principi, que no ho enten, i que li sap molt greu. I després sempre em diu t'ho compensaré.

No lo dic a ell però com sabeu ja em preocupi, doncs mai li havia passat... I en els últims 3 mesos varies vegades. ( No les he contat) però és recurrent.

Avui estic fent un ego total i absolut perdoneu!!!
Finalment ahir a mitg día ja havia baixat la LH de les tires. Donat que normalment em dona dos dies positius crec q només s'està preparant tot. Ja em va pasar fa 2 mesos el mateix i Casí bé mateixos valors però el dia 2 del cicle .

Merci per els consells noies!!!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. juny 05, 2020 9:48 am

Yop, segur que és això. És com si nosaltres estiguessim obligades a tenir un orgasme. Seria contraproduent total!!!

Per tant, segueix així, o fins i tot pots tenir una mica de sexe però evitar la penetració. Digues que et fa ganes fer altres coses.... que ell no senti que se li ha de mantenir l'erecció necessàriament. Centreu-vos en el teu plaer. I ja veuràs com t'acaba pregant!!! hehehe.

Pobres homes, ells també ho deuen passar fatal encara que no ho acabin de dir!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dv. juny 05, 2020 11:07 am

Hola boniques!!!! Divendres ja al fi!!!! :p-)

Mònica90 no pensis que el vas perdre per avions i demés... Encara que es inevitable culpabilitzar-se, ja saps que molts embarassos acaben així tot i fent vida tranquila.... Ja veuràs que en breus tornem a cantar la teva panxu i aquesta vegada es quedarà!!! :love:
Com estàs bonica? Al final W o encara hi ha esperança? >.-<:

Yop com et diuen segurament és la situació, la pressió, ... Et tocarà jugar una mica a Fer com que no busqueu embaràs... I aviam què!!! Segur que s'anima la cosa!!! Ja ens vas explicant.
Jo tema tempes sóc una negada, no entenc res Sorry.

perdudapelmon ole els resultats no??? Molt bé!!!!! Aviam dimarts que et diuen!!!

Miri27 ja saps que amb un polvo ja hi ha possibilitats!!!! Ànims amunt!!!!!

EGO acabant per fi la fase avorrida... El meu marit diu q ja està ansiós per començar!! Jajajaja!! Quines ganes!!! >.-<:
També Porto 1 setmana de dieta i he perdut 1,8kg, no és gaire tenint en compte q estava amb la regla i inflada fa 1 setmana però em vaig espantar força amb el pes, tinc sobrepès i Bueno... Mentre cerco si aprimo ni que sigui uns kilets, bon són, no? Tothom em diu que si em vull prenyar ja m'espero però ostres sinó prenyada me'n vaig ràpid als 80 kg i tinc pànic........


Poc més a comentar!!!! Ànims!!!!!!! >.-<:
Imatge Imatge
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mònica90 » ds. juny 06, 2020 9:16 pm

Bona nit zz:-) zz:-)

Yop fa temps li passa? Aquests dies amb els nervis del confinament o de la feina pot passa factura....hi ha gent que estant a casa tenia mes ganes i d’altres no...no et preocupis :-()-)

Noies us explico el meu cas a veure que opineu. Dimecres com us vaig dir vaig està tacant molt poc... dijous vaig tenir la w i divendres sorpresa tacó una mica i ha desaparegut.... no ho entenc, normalment tinc la w 5 dies el primer i últim fluix i la resta fort. Us ha passat mai? Sabeu perquè pot haver passa?
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: yop » dg. juny 07, 2020 7:35 am

Bones!

Mònica90 : pot ser tema hormonal, nervis etc.
Però si no ho veus clar i no t'has fet un test, jo me'l faria, per si acas. Si surt negatiu ja saps que és O bé nervis O hormonal. I així no et preocupes.

A mí pero exemple tinc w irregulars de 26 a 31 dies i em pot durar 3 dies ( amb poca cantitat) com aquest mes O 5 com el pasat rotllo inundació. Però en mi és normal.

Si en tu no, jo ho faria, por si acaso..

Lo del meu home pues es intermitente i li passades fa uns 3 mesos.

Ego: He de dir que ahir al matí va cumplir del tot i al migdia tornava a buscar marxa i a la nit altre cop. Però no el vaig deixar jaja.
Tinc molt mal de queixal i no estic molt per la labor.
Tot i que estic a 9 del cicle per lo tanto en sexy week. Jo calculo que em queden uns 3-4 dies per la ovulació.
Aquest mes serà light. Perque la prox setmana probablement operin el meu fill petit de fimosis, i a part dimarts treballo 12h. Així que amb tot el jaleo en plena sexy week no crec q trobem molts moments. Però be, faré el q podre.

Bon diumenge a tothom!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dg. juny 07, 2020 3:15 pm

:--/) Hola cercadores!!!! Com esteu????

Mònica90 com estàs? Ostres que raro, pot ser desajust hormonal... si tens un TE me'l faria per descartar, per si de cas, i ja donar per vàlida la W.
Molts ànims bonica :-()-) Estem amb tu en aquest procés!! neukiss-)

Yop veus com era la pressió!!!!! Jejejeje si es que els tios són molt així... Ja ho saps!!!! :miko:
Molts ànims amb la operació del teu fill, segur que va genial i Pim pam! :p-)
Aviam si trobes moments per :inthebed:

Ego Res nou, avui cd7 i ja començarem a escalfar motors!!! :b-))) aviam si aquest mes encertem! Tinc el Nayado super content esperant ja .... I també tinc els TO preparats!!


Petons!!!!! Bon cap de!!!!
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Miri27 » dg. juny 07, 2020 5:48 pm

Hola a totesss!

Monica90, a mi tampoc mha passat, tot i que si he tingut W més curtes, però tallar-se en sec no... però com et diuen, fes TE per descartar embaràs i si no, cal pensar en un desajust.... Jo crec k tres mesos de confinament ens han trastocat a tots els nivells...

Vinga Nayade, SW a topeeee! jo vaig començar a dia 9 ! mai se sap! Amb el ritme k porteu anireu rapid ja veuràs!

Yop! Aix aquestes SW que son quan pitjor ens va! Segur que la operació va bé i trobeu un momentet per fer pinxituuuu! Amb un nhi ha prou, així que si l'encerteu podeu fer dianaa!

Ego: ja en fase avorrida pre desespero, sense cap simptoma destacable i trankila... a veure si hem fet diana! :ok:

petonetssss
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dt. juny 09, 2020 9:39 am

Hola!!!!! Em dic Mireya. Fa mooooooolt que no entro!!! Tinc un nen de 6 anys O sigui que fa aquest temps que no entro. Us explico. El divendres dia 5 em vaig fer un test d'embaràs de aquestos de línies. Em va sortir una línia molt fluixeta. I al dia següent en vaig fer un CLEARBLUE i em va sortir embarassada de 1-2 setmanes. El diumenge 7 em vaig fer un altre de línies i em va sortir la línia igual que el dia 5. I avui dia 9 me fet un altre i surt més fluixa.... És normal?? En teoria no hauria d'anar pujant la hormona?? Estic ratllada... Merci!!!!!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dt. juny 09, 2020 9:49 am

Hola noies!!!! Em dic Mireya. Fa mooooooolt de temps que no entro.... Tinc un nen de 6 anys. A veure us explico. La regla m'hauria d'haver baixat el dia 7 diumenge. El divendres dia 5 em vaig fer un test de tires i em va sortir una ratlleta molt fluixeta. El dissabte 6 em vaig fer un CLEARBLUE i em va sortir embarassada de 1-2 setmanes. El diumenge 7 em vaig fer un de ratlleta i va sortir igual que el dia 5. Però avui dia 9 me fet un altre i la ratlleta és més fluixa.... És normal??? No hauria de sortir més marcada perquè puja l'hormona??? Estic bastant ratllada... Perquè ovular estic casi segura que va ser el dia que tocava....
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dt. juny 09, 2020 9:50 am

Hola noies!!!! Em dic Mireya. Fa mooooooolt de temps que no entro.... Tinc un nen de 6 anys. A veure us explico. La regla m'hauria d'haver baixat el dia 7 diumenge. El divendres dia 5 em vaig fer un test de tires i em va sortir una ratlleta molt fluixeta. El dissabte 6 em vaig fer un CLEARBLUE i em va sortir embarassada de 1-2 setmanes. El diumenge 7 em vaig fer un de ratlleta i va sortir igual que el dia 5. Però avui dia 9 me fet un altre i la ratlleta és més fluixa.... És normal??? No hauria de sortir més marcada perquè puja l'hormona??? Estic bastant ratllada... Perquè ovular estic casi segura que va ser el dia que tocava....
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dt. juny 09, 2020 9:55 am

Perdoneu noies se m'ha enviat varies vegades ....
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dt. juny 09, 2020 11:02 am

Una cosa que se m'havia oblidat... Tinc uns mals de regla.... Com si em vingués tota l'estona... Vaig al lavabo i em miro perquè em penso que m'ha vingut... Semblo primerenca....
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dt. juny 09, 2020 4:45 pm

:--/) Hola a totes!!!!!!

miri27 me n'alegro que tot bé, desesperant, aviam si cantem +!!!!!

mònica90 com estàs bonica? Al final vas fer TE? Espero que tot bé!!!!

mire20 benvinguda!!! Primer de tot felicitats!!!!!
Segon... Pot ser que el test de línies sigui més flux en general, inclús la línia de control? És bastant aviat per pensar res, la veritat, deixa passar uns dies més i repeteix TE.
El dolor de regla és normal, els primers dies es confón com si baixés!!
Ara toca relax i esperar :-o00m molts ànims bonica!!!!!! Tot anirà bé!!!!

EGO res... Es que estic a cd9 i ahir q podríem haver inaugurat el mes, la nena se'ns va ficar al llit a les 00h i ja... Res. Aviam aquesta nit. Demà començo a Fer TO encara que ja sé que no faig + fins a CD15...

Bon dimarts!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: yop » dc. juny 10, 2020 4:44 am

Bon dia !

Mire20 si t'has de quedar més tranquila fes-te un altre CB. Els de les ratlletes jo no faria massa cas, si hi ha ratlla hi ha panxu.
Felicitats!!!
Modo ego total perdoneu-me:

Jo crec q aquest mes és el més estrany de tots els últims 3 mesos que me anat fent to man donat positiu 2 dies super ++ els 13 i 14 del cicle ( maig 12 i 13 del cicle) ( pero el 11 o 12 ja era elevar) Avui dia 12 estic to que no es veu Casí ni la segona ratlla.
Aquests dies passats he tingut fluxe transparent i clara huevo pero els test negatius tots. Avui ja no sento aquest fluxe. No sé si no he ovulat, si ovularé tard, si vaig ovular el dia 6 del cicle que el marcava picó... En fin si vaig ovular el 6 no vaig tenir pinxito fins el 8, el 10 i avui tocaria... Els altres mesos em fet tots els dies "fèrtils i no ha funcionat" aquest mes volía fer dia si dia no per què tampoc es sentís presionat i donar-li temps a renovar els soldaditos. No sé si se ma pasat el dia O q.
Ahir em van treure un queixal i estic que trino del mal.
Ja us mantindrem informades.
Me emportat un xasco al veure avui q no ha pujat ni una mica. Paciència. I si no cap a juliol.. sexy week una mica rara i xof
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Lalukis » dc. juny 10, 2020 9:50 am

Hola noies!!
Com esteu totes? Com van aquestes fases de Cicle?
Com us vaig comentar us vaig seguint en el silenci (jejeje!).
Per les que no varem coincidir a cercadores de Maig, jo vaig estar al grup el mes passat i vaig tenir un positiu així que no estic en aquest grup però us vaig llegint.

Entro també per contestar a la Miri20 perquè potser et passa igual que em va passar a mi. Tal i com t'han dit la Nayade i la yop les tires aquestes de TE no son molt efecitves. A mi tb em va passar el mateix que tu, jo vaig fer-me un parell de tests abans de la falta i em van sortir una ratlleta moooolt fluixeta, em vaig fer un test el dia de la NW i igual, i uns 2 més tests quan tenia 2 dies de falta i van sortir igual una línea molt fluixet, fins que no vaig tenir 3-4 dies de falta no em va sortir la línea més marcada.
Així que et dic el mateix que les noies, potser perque et quedis més tranquil·la fes un CB. Jo també vaig tenir tots els simptomes de com si m'hagués de venir la W en qualsevol moment, també mal de regla, i al final no va venir així que tot potser que tinguis un positiu. FELICITATS!!!

Una forta abraçada a totes noies i molts ànims!!
Estic esperant amb candeletes a veure si canteu totes panxusss!!!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dc. juny 10, 2020 1:03 pm

Hola noies... Bueno avui he comentat a tacar... Sembla que vindrà la W.... He anat al ginecòleg i m'ha dit que no es veu res perquè encara es molt aviat... Sabeu si s'hauria de veure alguna cosa?? També m'ha dit que poden ser pèrdues O que em vingui d'aquí poc... Merci per tot!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dc. juny 10, 2020 4:01 pm

Mire20 ha escrit:Hola noies... Bueno avui he comentat a tacar... Sembla que vindrà la W.... He anat al ginecòleg i m'ha dit que no es veu res perquè encara es molt aviat... Sabeu si s'hauria de veure alguna cosa?? També m'ha dit que poden ser pèrdues O que em vingui d'aquí poc... Merci per tot!!!

Entro ràpid per contestar. Poden ser dues coses,pèrdues en l'embaràs o un abort bioquímic... És massa aviat per veure res, només queda esperar. Si el TE es va fent més fluix es q es un bioquímic, s'ha produït la concepció però no s'ha implantat.
En el cas de pèrdues durant l'embaràs, fes tot el repos que puguis i cuidat molt!!!! Estem aquí per fer-te suport a distancia, molts ànims bonica!!!!!! :-()-)
Imatge Imatge
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dc. juny 10, 2020 4:33 pm

Merci bonica!! Si fos bioquímic per tornar-ho a intentar cal esperar o es por tornar a intentar quan marxi la regla?
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: perdudapelmon » dc. juny 10, 2020 5:37 pm

Hola noies,

Entro a fer EGO per parlar de la meva visita a IVI. Tot està bé,. El metge ens ha dit que ell esperaria fins que faci un any...que segurament no ens farà falta cap tractament i seria tirar diners. Jo que em moria de ganes que em fes una inseminació...hehe....i hauré d'esperar!!!

Res, començant avui Sexy Week i a tenir molta paciència!

Petons a totes i ànims!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Miri27 » dc. juny 10, 2020 10:47 pm

Hola a totes!

Mire20, benvinguda!! Desitjo que no sigui bioquímic i puguis tenir rstlleta marcada! Com thsn dit, només et queda esperar, aquí estem per recolzar-te!

Yop! Ànims, quin lio amb els TO! esoero que estiguis millor del queixal.... a veure si juny va bé i si no.... seguim!

Perdudapelmon! bueno, doncs a seguir provsnt! A veure aquest mes...

Nayade com vas? has pogut començar SW?

Ego: poca cosa... tinc un lleuger mal d'ovaris, però res diferent. Em queden 6 dies per la W.... en fi! No hi penso gaire, a veure!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::