❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: perdudapelmon » dt. juny 16, 2020 11:20 pm

Bona nit noies,

Entro modo-soso-mòbil només per dir que segueixo viva, jo també! Que ja he passat la SW fent deures. Més o menys a -3 ovulació, -1 ovulació i ovulació si els tests no m'enganyen.

Des que vam anar al metge i ens va dir que tot estava OK estic més relaxada, amb la confiança que algun dia arribarà. De fet, no m'he fet tempes aquest mes! Era un rotllo i m'obsessionava.

Dilluns he d'anar a fer-me l'analítica de progesterona per confirmar que estic ovulant i si surt bé, doncs en principi només resta esperar que sigui el mes que l'encertem :-o00m ....ja va sent hora perquè aquest serà el 8è intent.

Molts ànims a totes! I entraré en un altre moment per personalitzar!
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dc. juny 17, 2020 3:19 pm

Molt bones!! >.-<:

Sóc l'Andrea. Torno a estar a la casella de sortida noies... per qui no em conegui, a principis de març vaig estar al grup de cercadores, però com veieu, la meva experiència amb l'embaràs no ha dura't gaire.

Per no fer-me pesada... perquè us podria explicar moltes coses... bàsicament, vem tenir un avortament gestacional, amb dos sacs (es a dir que en principi venien dos) , un d'ells ni tansols va arribar a tenir-hi vida. En l'altre, si que n'hi va haver, però el creixement es va aturar a la setmana 6.

Vaig haver de prendre les pastilles abortives, i ara que ja s'ha estabilitzat tot i que ja tinc els cicles normals, tornem a intentar-ho!!

Hem passat un confinament modo muntanya russa... A les dues setmanes de començar el confinament, em vaig assabentar que estava embarassada, una setmana més tard, ho vem comunicar a la família, i a les dues setmanes, ja l'haviem perdut... així que un puja-i-baixa d'emocions...

Envio la meva info de nou:
Edat: 31 jo, 35 ell
Fills: cap
Cicles de cerca: 2
DNW: 28/06

Ara tenim moltíssimes ganes de tornar-ho a intentar i que de nou tinguem aquesta sensació de ser la persona més feliç del planeta! :love:

Una abraçada enorme a totes!
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Xap » dc. juny 17, 2020 3:49 pm

Hola andrea, doncs benvinguda!
Jo passo ja al grup del juliol...com a mínim ha sigut puntual I no estic amb el desespero fins diumenge. Probaré el pròxim mes test d'ovulació, fins ara m'orientava amb el fluxe, confirmaré la meva teoria a veure si funciona millor..seguim...
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: aixamb » dc. juny 17, 2020 4:14 pm

Hola!!

Andrea ostres!! Com estàs? Una abraçada molt gran, bonica!!!

Xap millor així, si ha de venir, que sigui puntual!!

Jo segueix en modo despespero, a principi de setmana pensava que potser havíem fet diana, però cada vegada ho veig més fotut.

Petonets!!
Imatge

Imatge
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mònica90 » dc. juny 17, 2020 8:58 pm

Bona nit noies,
Entro Modo soso mòbil!
Vaig molt perduda aquest mes. Aquesta setmana es setmana d’ovulacio.... a veure si tenim sort. Estem fent pinxitos casi cada dia per si hi ha sort.... ..::·· ..::·· :cnena:
Ara la no Warry m’ha de venir 2-5 de juliol!
He llegit que utilitzeu testos d’ovulacio... quines marques hi ha i com funciona?
També he llegit que us mireu temperatura? Com ho feu? Termòmetre normal?

Andrea molt d’anims I una abraçada molt forta!
Aixamb paciència.... son dies d’ansietat esperant....ja informaras!

Perdoneu per tantes preguntes!,
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: yop » dj. juny 18, 2020 6:18 am

Bon dia!

Nayade to estic com tu ganes de pinxitos 0.

Mònica 20 jo utilitzo fermomenter els compro per amazon. A mí en van be.
Tema tempe jo fins ara feia servir un termòmetre normal. Aquest mes pasat vaig agafar també el fermomenter de 4 digits.
Ho anotés cada dia a la aplicacio y et diu entre les 2 coses cuan has ovulat.
Aquest mes em diu que vaig ovular el mateix dia tant per to com per tempes.
Tot i que em fio més de els to.

Així em deixo coses que dir però entro desde el móvil i encara estic mitg dormida!

Ja som fase 3 noies!! Aquest finde per fi vaig a veure a ma mare i els meus nevots i a una de ma germanes. Estic contentísima!!

Aaah els psicosimptomes jo no en faig cas. El subvoncien és un traicionera.
Jo cuan he estat embaraçada amb els 2 grans, no en vaig notar res ( no els navem a buscar) amb el primer lo i IC extrany que em va pasar és que vam anar a celebrar un cumple, y vam jugar al duro ( US recordeu del duro??) Doncs m'entraven unes basques que no podia, vaig haver de retirarme, una setmana més tard em vaig enterar q estava embaraçada. Amb el mitjà res. Amb el petit sense sicosimptomes però vaig tancar uns 6 dies després del únic pinxito que havia fet aquell mes, i algo dins meu va pensar: estàs embaraçada. 2 dies abans de la W dia 26 al sortir del cotxe Casí caic a terra, em vaig fer test i positiu.
Però ni mal de pits ni res. Amb els 2 primers ni ho hagués imaginat fins el dia de la falta. Amb el tercer no sé perquè però ho sabia, sabia que estava prenyi.

Ego: com ja he dit tinc ganes 0 de arrimarme al senyor yop. Pobre, el que si he somiat que havia embaraç i no anava be. És el primer cop que em pasa.
No donen hores per ginecologia de moment si no estàs embaraçada de moment, si no ja àuria anat que em mirin progesterona O algo. Es el que em falla, amb el peque desde la setmana 23 vaig estar amb repòs per part prematur amb òvuls de progesterona per parar el part.
I també per les meves W tan irregulars.
Jo estic a dia 5 post ovulació. Així que estic en desespero total. Pq es Massa aviat per tot inclús per fer testos embaraç jaja així que tinc que esperar. Aquest mes Porto bastant bé la espera, doncs crec q hi ha molt poques possibilitats de haber fet diana. El que si em pasa es que Desde que vaig ovular el meu fluxe, perdoneu, és cada dia clara d'ou, és estrany pq per normal ja no àuria de tenir. però bé que sigui el q sigui.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 18, 2020 8:33 am

Bon i plujós dia!!!

Intento posar-me al dia després de molts missatges!!! Uauuuuu!!! Que bé que estem actives!!! Que sense adonar-nos ja estem a finals de juny què fort!!!!

Primer de tot Benvinguda AndreaAlberto!!!!, espero que tot vagi bé ara i sento molt les teves pèrdues. Molts ànims bonica!!!!!

Xap Sento molt la W, al menys és com dius, ha sigut puntual i no ha fet de les seves... prova els tests, a mi m'ajuden molt!!! Si fos per mi faria pinxitos post-ovulacio i no servirien de res...

perdudapelmon Clar que si, me n'alegro que estiguis més tranquila des de la visita al metge, i millor fora tempes!!! Aviam dilluns l'analítica què et surt!!! Aquest serà el mes vaaaaaa!!

aixamb No perdis l'esperança!!! Ànim amb el desespero!!! Pensa que no notar res ni per bé ni per mal, també es bona senyal!!! Aquí estem per escoltar-te ien aquesta fase tan ... desesperant!!!

Mònica90 Vingaaaa pinxitos a dojoooooo!!! :inthebed: T'apunto la propera NO WARRY. Tests d'ovulació vaig provar els One Step i força bé, i ara estic amb els de fermometer, a amazon hi ha per 8€ et venen 20 tests. Et pots baixar la app gratuita i t'ajuda a interpretar els TO. Està bé!!!

Yop Quina alegria fase 3 jaaaaa!! Per fi!!!! Nosaltrtes tb podrem anar a Tarragona aquest capde q tenim una "choza" petita a un poblet petit i tenim tantes ganes de desconnectar!!! Això ens portarà moltes alegries i segur que més panxus!!!!
Tema psicosímptomes, ja ho pots ben dir... quan amb la nena no vaig notar gaire res, només el tema que deia el meu marit dels meus baixos... per la resta, dolor de pits, dolor de W inminent... poca cosa... lo mateix de cada desespero!!! Em vaig fer TE 1 dia abans de la DNW i positiu fluix! Aixi que... definitivament la nostra ment ens juga males passades... aquest mes espero de veritat estar zen pq sempre dic el mateix i arriba la fase desespero i tot són símptomes i senyals ... i passo de més patacades!!!
Què fort lo del somni, no?? Jo tb ho he somiat alguna vegada... suposo que el nostre insconsient està 100% pendent del tema panxu...
Jo també a 6 dies post ovulació i massa aviat per a res, 0 ganes de pinxitos (tinc el Nayado q es puja per les parets aquest cicle...) i desesperant i queden per davant moooooolts dies....
El tema del fluxe de claraweb la veritat ni idea... ami tmb m'ha passat alguna vegada (sense estar buscant panxu), hi han mesos més "humits" que altres... aquest per exemple, fatal, si no fos pels test no sabria q havia ovulat...... tela marinera.

EGO Exactament igual que la Yop, cicle extrany, sense ganes de pinxitos, sense adonar-me que era la meva SW i només amb 3 polvos (i un fora de poder fer diana, pq va ser a CD9), doncs juguem amb molt poques papeletes. El mes passat ho vam donar tot i aquest sincerament no em trobo amb ganes, sé que vull la panxu i la vull el més aviat possible però si no tinc ganes, no em penso forçar només per la panxu,... el meu marit estava super engrescat veient com va anar l'anterior cicle, amb 10 pinxitos... doncs aquest mes nanai... i bueno jo estic ja en fase desespero on, i sense ganes de res, ni de pensar ni de no pensar... no sé com explicar-ho. Aquest mes m'està volant literal, feia 2 dies estàvem a l'abril i ara de cop aquest capde és estiu... flipant, de veritat.
A vegades quan estic agobiada amb la nena només penso, i vols un altre fill? en serio? si amb 1 ja vas de cul, no, el seguent... què pretens? Sincerament no ho sé, vull panxu, vull tenir un altre fill però alhora em fa por, imagino és normal... pero quan estàs així una mica de bajon, tot es fa gran.
De totes maneres, segueixo cercant pq poden més els pros que els contres... i de veritat espero que no trigui molts mesos, encara que veient com va el tema, va per llarg!
Tinc una amiga prenyi com us deia, i em fa envejeta. Ella té un nen de 4 anys. I penso... ostres, jo tb vull!

Perdó per la xapaaaa!

Bon dia tingueu totes!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 18, 2020 9:13 am

Xap ha escrit:Hola andrea, doncs benvinguda!
Jo passo ja al grup del juliol...com a mínim ha sigut puntual I no estic amb el desespero fins diumenge. Probaré el pròxim mes test d'ovulació, fins ara m'orientava amb el fluxe, confirmaré la meva teoria a veure si funciona millor..seguim...

Bonica em sap molt greu.... :-()-) el juliol será el mes!!!!!
Quan es la teva propera data NW??

Petonets!!!
Imatge Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: perdudapelmon » dj. juny 18, 2020 10:26 am

Bon dia, guapes!

Entro per donar ànims a l'AndreaAlberto! Em sap greu la pèrdua. Segur que estaves molt il·lusionada i vas ser molt valenta d'explicar l'embaràs tan d'hora. Molts embarassos acaben en avortament i no ens enterem perquè ningú ho diu. Però és una bona idea normalitzar-ho i poder fer el dol en companyia. No és res del que una s'hagi d'avergonyir!!!

El pròxim embaràs anirà molt bé, ja ho veuràs!

Yop jo, la progesterona, me la faig per privat! Al laboratori d'IVI val 20 euros....així que si t'has de quedar tranquil·la potser et surt a compte! Entre el dia 21-23 del cicle s'ha de fer i no cal que vagis en dejú ni res. A qualsevol hora va bé!

Xap ànims amb aquesta Warry!!!

Nayade jo estic més o menys al mateix moment del cicle, ....bé, 4 DPO. Jo segueixo fent pintxos no tant per ganes sinó perquè vaig llegir que és bo per tema immunològic perquè els nostres cossos no rebutgin ..::·· . També perquè si ho deixo de fer, perdo les ganes. És com que...com més ho faig, més ganes en tinc. I també perquè així el tinc content i despistat, que no sap ben bé quan és la SW. Però cada parella és un món i si a tu no et ve de gust, doncs fora!

Respecte dels sentiments de por crec que són del tot normals! Qualsevol cosa valuosa de la vida du implícits sentiments de por. T'has de permetre sentir-los i ja està!


De la resta, sabem res? Miri27????
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 18, 2020 10:32 am

:--/)

El perdutpelmon deu estar contentíssim >.-<:

Es veritat com tenim a la Miri27???? ¿ :-o00m :-()) :cnena: ?????
Imatge Imatge
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mònica90 » dv. juny 19, 2020 6:12 am

Bon dia,
Noies moltes gràcies per la informació dels testos ovulació! Si aquest mes no tenim sort els compraré per Amazon!
Aquest mes estem molt motivats, suposu pel desconfinament, i els pinxitos no son tant per buscar sinó per disfrutar! :***: :***:

Nayade es normal tenir dubtes i dies de baixon! Tu estigues tranquila hi ha mesos millor i altres no tant! No et rendeixis!

P.D: no m’agrada contestar sense veure els comentaris perquè després m’oblido d’escriure coses de totes!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dv. juny 19, 2020 10:08 am

Hola noies!!! Aquí segueixo ja millor. La setmana que ve començo la SW!!! I la meva data de NW es el 10 de juliol. Jo tinc 35 anys i el meu home 39. I tinc un nen de 6 anys. Ho dic per si em voleu apuntar a la llista.
Ànims a totes!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dv. juny 19, 2020 6:49 pm

Bon divendres precioses!!!!!! :--/) >.-<:

Com esteu????

Mire20 ja estas apuntada!!!!! ;-)

Mònica90 quina alegría llegirtr-te tan feliç amb la cerca!!! ..::··

Com esteu les desesperos??? Miri27 i aixamb!!!!

No podem tancar el post de Junt sense panxuuuuuuu!!!!!!!! :-())

Ego. Cap novetat, menys que ara mateix vaig a plegar del treball i me'n vaig a Tarragona al fi!!!!! Desconnexió i muntanya, és el que necessito...
Segueixo sense ganes de res i l'únic que noto es dolor al pits, al baixar les escales em fan bastant mal. Per la resta... Desesperant :-o00m encara que tinc molt poques esperançes....
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Miri27 » dv. juny 19, 2020 10:40 pm

Hola a totes!!!

He estat desconnectada, ja he tornat a la feina gairebé al 100% de la jornada i ja vaig de cul com sempre.... el nen i el papa a casa encara, però jo ja vida laboral.... Volia pendre'm les coses difetents despres d'aquest confinament, però amb un jefe hiperactiu.... he passat de zero a 100! A lo que iba, res de panxu. A dia 26 de cicle es va presentar la W, ni vaig tenir temps de tenir psicisimptomes... una kk... torno amb les meves paranoies de que mai més m'embarassaré i després penso que amb el nen estem superbé, molt autònom és un encant i per què em vull complicar la vida, si som superfeliços!
Doncs així estic, de cap al juliol. Bé, prou ego!

Andrea, sento la perdua, crec que ho vaig llegir en algún altre grup, em sap greu, però no queda més que tirar endavant! en breu estareu cantant panxu, segur!

Nayade, Yop... fins que no hi hagi W hi ha esperança! ànims boniques!

Aixamb, anims amb el desespero!

Perdudapelmon! i tu? mode desespero?

Mire90, anims també, aquestes coses passen sovint i no ens enterem, i en aquest cas t'has enterat... en fi, a seguir!

Si mhe deixat algú sorry! Feia molts dies que no entrava!

petons i bon finde!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: yop » dg. juny 21, 2020 6:01 am

Bon fia!

AndreaAlberto: no et vaig llegir!! Quin greu.ho deus haver pasat molt malament, però ànims!! pensa que ara serà la bona!! I ràpid ja veuràs!

Perdudapelmon: aquest me ja no sóc a temps. Però m'ho plantejaré per el més proxim. Merci per la info.

Nayade: mira a vegades jo també m'ho replantejo, si estic boja O que, ara que ja tinc els grans criats, un a punto de entrar a batxiller, l'altre a 3er de la eso, el petit encaminat, per a que liarme si per fi en sento més lliure?
Deprés també hi ha els moments de caos que sesbarallen i sembla casa meva la 3era guerra mundial i em donen ganes de regalarlos a tots. Jaja.
Pero per altra banda vec panxes per tot arreu i vui, no sé com explicar-ho. Potser si estic xalada. Jojo.

El tema de dir-ho jo amb el primer només sortir positiu ho vaig dir mare y sogres, per sort tot va anar bé.
Amb el 2o li vaig dir a ma mare i després de la eco als sogres i Casí els dóna un patatús literalment.
Amb el tercer no li vaig dir ni a deu fins que no estava de 14 setmanes i només a mamare i germana.
Ara tanto mamare con els meus sogres estan totalment en contra de que anem a buscar un altre, la meva mare per els problemes de úter irritable, i que amb el petit O va pasar molt malament pq vaig fer repòs absolut, té por.
Els sogres pq pasen de que en tinguem unaltre. Simple y llanamente!
Però sabeu que me la repampimfla!! Jaja. I tinc clar que si em quedo no obriré la boca fins la morfològica.
Ego:
Ahir ja vaig poder anar a veure la family a Lleida!! Quin gustazo!! Vam fer una paella amb llenya al aire lliure, uff no sabeu com ho necesitava! Avui marxem a la masía d'un familiar del senyor llop amb els sogres tirant a Girona. Vamos un finde completito!
Així tampoc penso amb res.
Avui dia 23 del cicle, 9 post ovulació, en queden entre 5 i 7 dies per la W. Intento no pensar-hi massa.
Cap psicosimptomes. Crec que me fet a la idea que aquest mes tinc poques possibilitats, així que no espero massa.

Venga a veure qui canta panxu, no pot ser. Que ningú al juny!!!! Vingaaa!!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: perdudapelmon » dg. juny 21, 2020 1:47 pm

Noies,

Entro a fer supeego.

Estic a 5_6 dies de la warry i amb un símptoma que no sé què és ni si podria ser embaràs.

Resulta que m'estic pixant tota l'estona. He anat al metge i no tinc cap infecció.

És estrany. Sento com una presió al baix vendre + ganes de fer pipi cada estona però no tinc cistitis infecciosa.

El metge em va dir que podia ser muscular.

No sé, espero que no sigui res....o que siguin bones notícies....algú més ha patir algo similar???
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Xap » dg. juny 21, 2020 11:55 pm

Hola noies,
Andrea jo també he tingut dues pèrdues, una només saber el positiu (però dolorosa igual) I l'altre de 8 setmanes I em sap molt greu tot el que heu viscut. Dir-te només que us permeteu sentir-ho ja que és l'única manera d'integrar-ho a la teva vida, m'ha costat molt arribar a aquesta conclusió per això la comparteixo per si et pot ajudar.

Yop no facis cas del que opinin els altres, I menys quan no aporten res. Vosaltres sou els amos de la vostra vida, a rodejar-se de gent positiva I endavant.

Noies del desespero...ja queda menys..ànims!

Avui em sento optimista I ho volia compartir, a veure si s'encomana. Si volem realment algo ho hem d'aconseguir I ho farem aviat, ajuntem energies I totes panxus amb final feliç ben aviat!

La meva pròxima no warry serà a mitjans juliol, just a punt per ficar-me el biquini.

Bona nit guapes!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: yop » dl. juny 22, 2020 10:58 am

Holaa noies espero que hagueu gaudit del cap de setmana.

Perdudapelmon: lo del pipí és dels primers símptomes cuan estàs prenyi, però no sé si dir-te q abans de la falta, pq no mi he fixat en això.
Però no és per donar-te falses esperances però és possible.
Per altra banda també podria ser que mengis més fruita diürètica saps?
Espero que sigui la primera opció!!!!!
Algú ha de cantar panxu aquest juny no?
Aps si ets regular amb un erly sensibilitat 10 igual ja podries fer-te una idea. Diu q detecta fins a 7 dies abans W

Moment Ego curt.
0 símptomes, no em noto res ni molèsties ni res de res de res. Dia 24 del cicle ( ja se q es aviat) test palito 20mhl negatiu.
Si el aquest cicles és de 28 em queden 4 dies però com sóc irregular potser em queda més per la W. Segons test 9 dies post ovulació. Massa aviat per saber res. Crec q se m'allargada el cicle aquest mes. Vaig ovular més tard del normal. Així q a esperar.
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: aixamb » dl. juny 22, 2020 1:11 pm

Hola noies!! Com esteu??

Perdudepelmon a veure si és símptoma de bones notícies!!
Creuem els dits!!
Yop som unes ànsies!! XDD això de tenir els TE a casa és perillós!! Jo me'n vaig fer un dilluns i un divendres, i han sortit blancs nuclears, però encara no m'ha baixat la regla i no tinc massa símptomes de res, algun com mareig que no em sol passar, però pot ser de mil coses, algun doloret al baix ventre, però també pot ser de qualsevol cosa. Avui he anat mil vegades al banny perquè em pensava que em baixava la regla, i de moment res... Ah! I els tests eren de 10 ml, també. Demà potser me'n faré un, al matí (el de divendres no va ser al matí), però no ho veig massa clar, no...
Imatge

Imatge
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Maria_lovecats » dl. juny 22, 2020 8:54 pm

Hola noies!!!
Com va tot??

He estat molts dies sense dir res pero us he anat llegint!!
Jo ara estic en fase desespero i no noto res de moment.
El dia de l’ovulacio si que vaig notar molt de mal als ovaria i normalment no em fan tan mal,.. aixi que no se que voldra dir,... la meva fnw es per l’1 o 2 de juliol,... esperem que no vingui i tenir panxu,... aixx aquest mes no hem fet gaires deures la veritat, el meu xicot esta passant una mala epoca per problemes familiars i d’herencies pero be, algu hem fet,...

La resta com aneu? Perdudapelmon i Yoo, veig que esteu en desesperu tb,... molts anims!!!!!

Petonas ben gran!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::