❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dl. juny 29, 2020 6:58 pm

Perdudapelmon ja m'ho han mirat. Tinc endometriosis i un quiste a lovari esquerre i les analítiques bé. El mes passat em vaig quedar embarassada però vaig tenir un avort bioquímic... així que en teoria no tinc problemes per quedar-me no sé...El dijous vaig al gine pels resultats de les analítiques però han sortit bé no sé....
Perquè al final és tan difícil no??? El meu primer va ser Pim pam....
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dt. juny 30, 2020 9:22 am

Hola noies bon dia!!! A veure jo crec que se m'està anant el cap ja ... Avui m'he aixecat del llit i he hagut d'anar corrents al lavabo perquè vomitava pel camí... Al final no res però la sensació era molt forta.... Em queda una setmana per la NW... Es possible això?? No em trobo malament només aquestes nàusees tan dolentes ... Amb el meu primer embaràs vomitava abans de la falta... Però és que ho trobo aviat no sé.... El cap pot de molt dolent no???
Encara sort que aquí puc parlar-ho si no em tornen per boja... Inclòs el meu home....
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dt. juny 30, 2020 9:47 am

Perdoneu el rotllo però el mes passat vaig tenir avort bioquímic, és possible quedar-te al mes següent??
Gràcies per escoltarme noies!!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: perdudapelmon » dt. juny 30, 2020 1:03 pm

Mire20 en principi, els símptomes poden començar a partir que puja l'hormona de l'embaràs. És a dir, cap al dia 9 després de l'ovulació.

Tinc entès que els vòmits són més endavant, però tu ja has estat embarassada i deus conèixer bé el teu cos.

Sobre si és possible quedar embarassada després d'un avortament, no et sé dir. Suposo que sí.

De totes maneres, fes-te un test. Si tens símptomes, ja hauria de sortir positiu! :-)(-:
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dt. juny 30, 2020 1:27 pm

Aixxxxx crec que m'esperaré fins la falta.... No vull que em torni a passar com el mes passat no sé.... Ja us vaig explicant...
Per cert que passa amb el mes de juliol al final?? Qui l'obre?
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: yop » dt. juny 30, 2020 1:42 pm

Bones tardes noies!!
Mire20: jo no descartaria res, no és per donar-te falses ilusions... Però si a tu tafecta a l'estomac... Jo diría que no pinta mal.

Nayade: estem igual a mí en va venir ahir la W finalment. Vamos el 29. Però el 28 ja treia una mica de fluxe "brut"
Així que cap a juliol
També tinc al senyor yop una mica del tot a règim.
No tinc ganes, no sé perquè serà.
Preparada per el 6e més de cerca.
Cullones com costa cuan busques!!!

Tema to + en principi són 3 dies abans el dia del positiu y fins 2 dies després.
Però dic en teoria pq a la práctica desde q surt positiu una pot ovular dins les 12 següents h com a les 36. Vamos que crec que mes que res et donen la idea per on has de fer més feina.
No com un mes dono positiu 12 yi un altre el 16 àuria de estar sense calces dos setmanes, jaja.
He estat utilitzant de fa dos mesos maca andina per el senyor yop, y jo ácid folic, mà germana em va dir que prengués oli d'onagra també.

Vinga a veure si cantem 1 panxu al menys!! Mire20.

Cuan obriu post m'apunto al juliol a veure si per ser el meu mes faig diana de regal de cumple jaja. A mes just em marca setmana sexy pel meu cumple jojo
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mònica90 » dt. juny 30, 2020 2:20 pm

Bon dia noies, (Escric des del tren amb mòbil)
Estic com vosaltres... em consola veure que no soc la única en aquesta situació.

No ser qui ha estat que preguntava per avortament... quan a mi em va passa em van recomanar esperar dos mesos a que el cos es recuperés... no ser si tots son iguals... soc molt nova

Estic a la espera de la W... en principi m’ha de venir dijous però aquest mati he tacat una mica... durant la resta de mati res... però suposu vindrà entre demà i dijous.
El que em sorprèn mes es que no tinc res de dolor. Normalment el dia abans o dos dies estic amb molt de dolor i inflada però avui m’ha pillat ben desprevinguda!
M’ha deprimit una mica.. encara que tingues poques possibilitats tenia esperança en aquest mes.

El dia 8 de juliol tinc ginecòleg per veure com vaig i poder li demanaré que em faci analítiques i miri que ho tingui tot bé!

Ànims noies el juliol serà el nostre mes!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dt. juny 30, 2020 6:14 pm

Hola guapes!!!

Intento possar-me al diaaaa!! Quina xerrera, quina alegria llegir-vos!!!

Maria_lovecats Si no hi ha W , hi ha esperança!!! Vaaaaaa, que els TE blancs també s'equivoquen!!! Jejejeje ànims guapa!!!

Mire20 Aviam que et diu el gine el dijous!! El tema de les nàusees la veritat no sé dir-te, crec que es massa d'hora però podria ser, clar, per poder sempre podria ser!!! Clar que et pots quedar prenyi al mes seguent de l'abort!!!
Vinga estarem pendents de tu aquesta setmana de compte enrereeee! Molta sort i paciència!!!

Yop Anem igualetes tu i jo jejeje Regla ahir, i avui he estat fatal, m'ha donat un dolor impresionant i ahir igual, dopada vaig... i sense ganes de sexe, i esperant la nova ovulació encara que mira, crec que m'ho prendré d'un altre manera, es nomes el 3er cicle i bueno, que sigui quan vulgui però ostres estic entre la desesperació de pinxutejar a tope com al Maig, o deixar que la naturalesa actui sola... aviam com em trobo d'anims pq aquest Juny fiasco total.
Que bona amb les calces avall 2 setmanes!!!!
Jo solia tenir TO+ a CD15 pero aquest a CD12 m'ha despitat...ostres quina M!!!!!!!!!!!!! Aviam si tneim sort al Juliol i ens plantem amb bebès a l'Abril!!!!!!!!!!! Seria tan genial!!!!!!!!
Cumple al Juliol, fijo que tens regalet!!!!!!!!!!!!

Mònica90 Molts ànims bonica, aviam si aaquest tacats acaben en panxu!!! Mentre no hi ha W... ja saps, hi ha esperança!!! Aviam que et diu el gine també, segur que tot estarà bé!!!!
Tema aborts, la Mire va tenir abort bioquímic, no és el mateix, crec que no ha d'esperar cap cicle.

EGO No gaire a explicar, la W ahir molt put*, amb enantyum i paracetamol a dojo i un dolor flipant com els de quan era adolescent que res em calmava... i avui un dolor molt bèstia al baix ventre del plan he de fer de ventre i no puc del dolor que tinc... molt malament.
No sé que m'està passant però tela... si segueixo aixi hauré de mirar-ho a gine, jo no tinc mutua i tal com està el tema aviam... però ara estic com una rosa, cosa que no entenc. No he tingut endometriosi ni quists ni res, però a vegades em ratllo!
Per la resta, poc més, estic com us deia abans, entre posar-m'hi a tope al juliol i que sigui sexy month pràcticament, o prendre-m'ho amb calma i que sigui el que hagi de ser... aquest mes volia que fos aixi zen i quan em vaig adonar se m'havia passat la sexy week i sense ganes de res. Així que bueno, aviam què.
Realment tenir panxu al juliol seria super especial. amb el Nayado vam fer-nos novios al febrer i al febrer va neixer la meva filla, i a l'abril ens vam casar i ... si el petit nasquès a l'abril? Seria tot rodó, son els dos mesos de la meva vida!!!
Em poso nyonya, m'agradaria tant!!! Però sé que ficar-´me pressió no m'ajuda.
Al treball, ho estic passant malament pq estic al telèfon i semblo la chica del cable, és horrible estar aixi,... i el marit tmp ho stà pasant gaire bé al treball, estem super enfeinats.
Aviam si la setmana que ve que fiquem a la nena a la guarderia, ens començem a relaxar i fem diana. Jo crec que es el ritme que portem, no parem, estic super estressada, ahir per exemple vaig tenir mal dia i hiper nerviosa... sento que no dono a l'abast... i la mare no para de dir-me, com per anar a per un 2on, eh??? i jo pensant si tu sabessis... vaja, que crec que s'olora alguna cosa. Pero es que es real, es que no puc amb tot, la nena ens té bojos... tants mesos de confinament ara li estan passant factura, nosaltres estem cansats, jo no he parat de treballar en tot aquest temps i tot el que he viscut a l'hospital i demés, em sento superada... fins el 17 d'agost no agafo vacances i nomes faig 15 dies... d'alguna manera desitjo moltissim tornar a estar embarassada però es que que fos ara mateix també en solucionará una mica la vida, per poder fer un parón i reconectar amb mi mateixa, pq tinc 0 temps per a mi, visc per la nena 100% i no puc ni anar al vater pq menteneu (les que teniu mes fills ho sabreu i encara més que jo!!)...
Enfi, que aquest estrès no m'ajuda.
Parlo sovint amb la meva amiga que està de 12s, i ella portava des de desembre cercant, va tenir el + a l'abril, i diu que va coincidir que el marit va fer el parón i ella teletreballava, tenia el nen colocat a casa i sense estrès tipic de cada dia de portar al cole correns, que el reculli nosequi, etc... i pam! es va quedar! ella diu que es per l'estres...
Amb la nena tenia 0 estrès, i ara visc estresada perduda, seguro que la mateixa naturalesa evita que em quedi...
Ja veurem.
Perdó us he fotut un rotllo infumable!!!!!!!!!!!!!!!!

Un petó molt gran cercadores!!!!!!!!!!!
Imatge Imatge
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Xap » dt. juny 30, 2020 10:57 pm

Hola noies, ara feia uns dies que no entrava. Mire tenim noticies? El juliol ha de ser el nostre mes.Nayade molts ànims guapa, et vec bastant xof I és comprensible, segur que la perspectiva de vacances a la vista ens ajuda a totes. Quina gràcia yop amb les calces avall! Encetem mes, esperem.resultats de les que ja heu fet sw, nosaltres estem en ello...aquest mes volia provar lo dels testos però hem anat al poble I passo d'anar a la farmacia d'aquí...així que seguim fent una mica escoltant el cos..a veure si encertem.
Molts ànims a totes, a veure si cantem panxu de juny I moltes del juliol! Bona nit
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dc. jul. 01, 2020 7:40 am

Hola!!! Doncs crec que esperaré fins la data de la NW pero no sé qué pensar perquè tinc mal de regla no sé... Us vaig explicant...
Si voleu podeu obrir ha el de juliol i vaig cap allà també!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dc. jul. 01, 2020 9:40 am

:***: JA SOM AL JULIOL!!!!!!!! :***:

Com aneu? Alguna que vulgui ser jefa? Puc obrir Juliol i que alguna de n'encarregui!!! O sino jo, pero segur ninguna vol ser-ho????

Ego. Modo regla a tope.... Aviam si Passa ràpid!!!!

Mire20 ha escrit:Hola!!! Doncs crec que esperaré fins la data de la NW pero no sé qué pensar perquè tinc mal de regla no sé... Us vaig explicant...
Si voleu podeu obrir ha el de juliol i vaig cap allà també!!!


Bonica com tu vulguis, aviam si el TE es un +!!!! :-()) >.-<:

Petonsssssss
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dc. jul. 01, 2020 11:04 am

No me pogut estar d'obrir el post de Juliol!!!!! >.-<: :-:) :-o00m

Si alguna se'n vol fer càrrec ho pot fer sense problema!!!!

Moltíssimes gràcies per tot , per tots els moments viscuts durant aquest mes fantàstic pero poc productiu... ens queden unes quantes cercadores pendents de confirmar si hi ha panxu o no :-()) :-o00m
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::