❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: aixamb » dt. juny 23, 2020 7:58 am

Bon dia!
RES!! TE ben blanc!! :ufs: ?-)
Imatge

Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: perdudapelmon » dt. juny 23, 2020 11:41 am

Aixamb sento aquest TE embaràs negatiu z2:-) Quin rotllo.... Molts ànims guapa! Nou cicle, nova oportunitat..

Amb tot això NOTÍCIA IMPORTANT


Com sabeu les que em seguiu, resulta que portem 8 mesos de cerca.....sense resultats. Ens hem fet tots els anàlisi i tot estava bé....però quedava una cosa per fer que era hipersenzilla però que a IVI no ens van demanar dins les primeres proves: l'analítica de PROGESTERONA
per confirmar que hi ha hagut ovulació.

És una anàlisi que val 20 euros i super fàcil de fer (Es fa el dia 21 del cicle).

Toca estar mínim a 5 ng/ml i idealment a 10 ng/ml...... Doncs resulta que jo la tinc a 4,6 ng/ml.

He enviat corrents els resultats al metge i m'ha dit que és dubtós i que tira cap a negatiu i que m'he de repetir la prova i si el pròxim cicle està igual de baixa.....m'haurà de donar MEDICACIÓ per OVULAR.

Així que noies, sembla que portàvem 8 mesos tirant els ..::·· ..::·· ..::·· per la borda o no sé com denifir-ho.

Per tant, si teniu problemes i no us ho han mirat, FEU-HO!!!!!! És importantíssim!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dt. juny 23, 2020 5:58 pm

Bona revetlla a totes!!!!!!!! :globus:

Pensava que havia passat a escriure algun dia d'aquests i hi han moltes respostes!!! Ostres que he anat llegint, però sense contestar!!!
Aviam si ara que tinc una estona tranquila al treball puc contestar personalitzant una mica... amb el mòbil impossible... :-:)

Miri27 Sento moltíssim aquesta maleïda W... espero que estiguis bé d'ànim i al juliol a donar-ho tot!!!! Aquests moments de baixón son normals suposo, a mi em passa sovint i tb em dona per pensar "si no em quedo prenyi es pq no ha de ser..."... però no es així!!!! Espero que agafis moltes forçes amb Sant Joan i al Juliol amb alegria!!!! Una forta abraçada bonica!! :-()-)

Yop Què fort tot el tema dels sogres... ni punyetero cas!! I la teva mare és normal que pateixi per tu si vas tenir complicacions, però no ha de ésser així en aquesta vegada, molts ànims i així m'agrada a seguir lluitant pels teus somnis!!!!!! I fins a la morfo aguantaries??? Qué valenta!!!!
Per la resta, estem ben bé iguals tu i jo!!! :p-)

perdudapelmon Molt important l'analítica!!!!!!! Tampoc t'ha donat un valor molt dolent!!! Però clar ara amb l'ajudeta de la progesterona segur que és arribar i moldreeeeeee!!!! Vinga has de pensar q per fi has trobat el què, ara a por ello més i millor!!!!!
Tema de les ganes de fer pipi, potser és massa aviat per tenir aquests símptomes... a mi tmb em va passar l'altre cicle i no hi havia embaràs, pero tan debó sigui que siiiii i ho has notat super aviat!!!!!!!! :-())

Xap Clar que si, sempre positiva i mirant endavant!!!!!!!! T'apunto doncs per 15 juliol propera no warry!!! ;-)

aixamb De moment sense W no??? queda't amb això!!!! Vingaaaaa ànims!!!!!!! Quedem en espera de que no aparegui la maleida... :-o00m

Maria_lovecats Aissss Maria aviam si ets la nostra primera panxu de mes!! Fa bona oloreta els teus símptomes!!! Ànims amb el teu xicot!!!! Ja ens vas dient!!! ..::··

EGO Avui ja a CD23, a 6 dies de la NW, encara que potser a 5... encara no ho veig per fer TE però soc una ansies, avui anem a un sopar en petit comitè i hi haurà alcohol!! I no sóc de beure mai mai, però bueno només paro a pensar que si per un casual estigués prenyi....¿? Davant el dubte millor no bec però pffff... voldria saber-ho ja de ja! ha sigut un desesper molt tranquil pq no tinc moltes esperances, estic com la yop, entre ja esperant la W pq crec q no hem encertat... i entre que em queda un % d'ilusió que el mes que menys m'ho he treballat ni pensat... doncs pam!!!
En fi... que no vull fer TE per veure blancs nuclears, em fan mania pq tampoc em deixen tranquila pq penso "potser es aviat"... i m'entra la paranoia del mes passat i no ho vull...
Crec que intentaré aguantar fins el capde si no ha aparegut la W...
No tinc simptomes només pits més grans però no sé si es d'aixo o que ja toca W o que m'he engreixat... ves a saber!!!!!!

Que tingueu totes una bona revetlla de Sant Joan i espero amb candeletes cantar alguna panxu d'aquí a Juliol!!!!!!!!!!!! No perdo l'esperança!!!!!!!

Petonets!!!!!!!!!!! neukiss-)
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Miri27 » dt. juny 23, 2020 8:11 pm

Hola a totes i bona revetlla!

Nayade gracies per les teves paraules! Estic més animada, però ja és el compte enrera... que hi farem!

Perduda! ostres i si és això? Fàcil solució! Vinga que ja queda menys!!

A totes passeu una bona revetlla i
cremeu tot allò que volgueu que desaparegui i purifiqueu-vos!!

petonetssss!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dt. juny 23, 2020 10:36 pm

Súper ego. Mhe fet TE i obvi, blanc. Encara em queden 6 dies de desespero pero vaja, ja no hi compto! ...

Bona revetlla!!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dc. juny 24, 2020 3:38 pm

:--/)

Miri27 Vinga que en el compte enrere thi quedes!! ;)

Ego. Ahir TE negatiu, no vaig beure alcohol igualment, i ja tenia coll avall que no era el mes. I avui ja he començat a tacar així que definitivament de pet a Juliol!!!
Sabia que era súper difícil amb 2 polvos rápids. Ara la put*** es que he d'esperar que en baixi del tot per tornar a calcular el cicle i em posa dels nervis pq se'm fa etern.... varis dies tacant i sabent q no hi ha panxu i esperant q baixi.... :-o00m

De totes maneres encara que sapiguem que es difícil un mes amb pocs pinxitos et queda la petita esperança que algún ..::·· hagi arribat.
També em feia Gràcia q hagués estat de març com el meu pare.... Pero res....
Aviam si puc encertar al juliol que sería d'abril, el meu més preferit de l'any, fem anys de casats i sempre he pensat que un bebé d'abril m'encantaria... son xorrades ho sé i tan debo es pogués escollit així de fácil :content:

Tinc males notícies del treball, finalment després de gairebé 2 anys, al setembre em quedo sense treball. No es problema pq ja m'han assegurat continuïtat en un altre CAP, però realment esperava dir adéu amb una panxu i no tornar a començar a un altre lloc... i això també em fa posar-me les piles... Pq si comença a un nou lloc i em prenyo al poc em faria molta cosa :ufs: (sé q es el q hi ha i no n'han d fer res pero.... ostres q malament m'ha sortit)....

Ara mes que mai pensó q n'hi hauria d'haver posat molt abans i no deixar-me emportar per xorrades de mesos i tonteries així.... :-:)

En fi avui no es el meu dia definitivament....

Un petoooooo!!!!
Imatge Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: perdudapelmon » dc. juny 24, 2020 6:17 pm

Nayade guapa, sento molt aquesta Warry-pre-Warry i que les coses no t'estiguin anant com havies planificat.

Sé que no és consol però veig que totes, d'una manera o altra, aprenem una lliçó important en aquest camí de la cerca: les coses mai van exactament com volem. És una feina d'acceptació i de veure allò positiu del que sí que tenim: feina, parella, família, amics..... I si, sé que és bo de dir i mal de fer quan tens un mal dia. Bé, molts ànims i a seguir provant que aviat arribarà el panxu!

De tota manera, per això que comentes dels tacats abans de la regla, potser seria bo que et fesis l'analisi de la progesterona, no? A veure si és que està baixeta, com en el meu cas. No sé, eh? Potser no té res a veure....però pel que costa...
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dc. juny 24, 2020 6:29 pm

:--/)

Perduda tens molta raó, totes aprenem d'una manera o d'una altre, alguna lliçó important. No tot es arribar i moldre. Tot requereix el seu esforç.
Gràcies per les teves paraules!!!

Em vaig fer aquest anàlisi fa 1 any i totes les hormones estaven OK. Lo dels meus tacats es de sempre, tota la vida, abans de tenir l'E ja em passava i dp q em va tornar a baixar després de la lactància, igual....

Merci per suggerir-ho, potser m'ho torno a mirar q no sigui x això!!!

Petonets bonica!!
Imatge Imatge
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mònica90 » dj. juny 25, 2020 6:06 am

Bon dia,
Desitjo que hàgiu passat una bona revetlla i Sant Joan.
M’alegra llegir-vos i veure que no estem sols en tot aquest procés. Aquest dies estem una mica ratllats amb el meu home perquè entre la meva feina i un petit problema familiar els nervis podran fer que no ho hagi :-()) ! Vam començar el mes amb molta energia i durant la setmana d’ocultació va anar molt bé.. però ara s’ha complicat tot.
Aquest cap de setmana passa el meu home ha perdut les ganes de fer l’amor... al parlar del tema em va dir que està preocupant per l’avortament i diu que te molta pressió perquè tot vagi bé. No ser com animar-lo... crec que hem de baixa el nivell d’intencitat i que vingui quan vingui. El problema es que últimament molts amics o tenen fills o ens diuen que estant embarassats i no ajuda! I l’afegit de la setmana passada l’ingrés d’un familiar a l’hospital!
Perdoneu el rotllo, no ho estem gestionant gaire bé aquests dies! D’aquí una setmana em ve la no W... a veure si tenim sort!
Molts d’anims a totes, i aquests TE negatiu cap al Juliol! L’abril es un molt bon mes per néixer! :oset: :oset:
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: yop » ds. juny 27, 2020 5:16 am

Bon dia!
Monica90 si la setmana d'ovulacio va anar be, tranquila que la feina ja la teniu feta.
Puc entendre les pors del teu home, però això són coses que pasen i no tenen perquè repetirse, donali una mica de canxa i no li diguis quan ovules ni res. No et rallis. Al menys ell t'explica les seves pors. Que no tots ho fan.
Ànims!!

Ego total: dia 29 del cicle, 14 dies després ovular. Test de tira ( - )
Desde ahir mal de W. Estará al caure, vamós
Que el resultat ja el dono per bo.
Segur que baixa demà O aquesta nit. Així que un altre més més sense panxu.
Em fustra tant saber que el 1er va ser un saltador de preservatiu, ( us juro q no es va trencar) , el segon una marxa enrera i el tercer 1 nit loca... I ara que busquen res de res. En fin que cabrona la naturaleza a vegades coi.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » ds. juny 27, 2020 9:01 am

:***:

Bon dia futures mamis, bimamis, trimamis i quatrimamis! :-())

Monica90 ostres quin greu, tocarà relaxar-se una mica i no pressionar, es normal sentir aquesta pressió per ells, es difícil gestionar coses q no podem controlar ni canviar... Donar-li temps!! Lo bo es que la SW ja esta ben feta ;-) molts ànims!!!! Com va el desespero??? :-o00m

Yop vaja, aquest mes sembla q tampoc, espera aviam pero els maleïts TE blancs ens deixen pel terra.... :ufs:
A mi també em fa molts rabia el que dius, pero em sap greu pq aquí hi sou de fa molts mesos i el "normal" Es trigar uns cicles a encertar, pero ostres amb la nena van dir Vinga Pim PAm i ja estava prenyada i ara 3 cicles i res de res, un dels quals es impossible que no arribessin els ..::·· de tanta deures q vam fer... ?-) fa rabia i com dius tu, els teus tres fills van ser pimpam també...
En fi, algún cicle serà el nostre... :-o00m nomes em queda pensar això :-()-)

EGO. A dia d'avui encara no m'ha baixat del tot la W, segueixo amb tacats i dolor lumbar, com q està a punt i res... Pero vaja em tocava nw demà o dilluns, aviam si baixa d'una vegada!!!! I puc tornar q començar.

Tinc al Nayado deprimit, no vull res amb ell sexualment i no se el pq encara, ell d'alguna manera no para de dir-ho i en fa rabia i es va allargant la situació. Entre lo del treball, la regla... Estic KO mentalment. Noto el rellotge tictac i no hi ha Pandu i ja ens toca l'abril!!!! Jo que sempre deia q no volia un fill de l'estiu.... en fi..... Será el q hagi de ser esta clar ....


Jo també tinc dues amigues embarassades una 12s i l'altre 29s... Una cosina del Nayado... Sembla q tots s'han passat d'acord i nosaltres q ho tenim planejat de fa 1 any i no ho aconseguim..... :-o00m

En fi molts petonets a totes!!!!! Com van els vostres desesperos????

Per cert alguna vol ser jefa al juliol??

Muakssss
Imatge Imatge
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » ds. juny 27, 2020 6:03 pm

Hola noies!!!! Bueno nosaltres ja hem passat la SW!!! Ara toca esperar... Aquest mes he ovulat abans no sé si te a veure amb l'avort no sé... us volia fer una pregunta. Jo noto que ovulo perquè és quan tinc més ganes de tema jeje!! Doncs diuen que és bo tenir relacions tres dies abans de la ovulació i dos després. Doncs el dimarts em vaig fer TO perquè veia que s'apropava l'ovulació i em va sortir positiu positiu. Doncs clar vam tenir relacions aquell mateix dia el següent i 2 més O sigui dimarts TO positiu dimecres dijous y ahir. Claro ens hem perdut els dies d'abans que serien dilluns i diumenge. Però clar no em pensava ovular abans... Si el dimarts em va sortir positiu vol dir que vaig ovular aquell dia? Creieu que amb els dies que hem tingut relacions hi ha suficient? Osti tu és que es com un màster tot això :-o00m :-o00m :-o00m
Per cert nosaltres portem un any buscant el segon... El meu primer va ser a la primera.....
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 29, 2020 6:42 am

:--/) Bon dilluns a totes!!!!

Mire20... No soc una experta, parlo del que he llegit per aquí i per allà. Diuen que dos dies abans del TO+, el mateix dia, i dos després... pensa que els ..::·· aguanten bé 48-72h a dins nostre, si ho fem dos dies abans del TO, poden esperar a que surti l'òvul i fecundar!
Jo tenia entès que quan surt el TO+, és que en 12-24h màxim surt l'òvul...
Realment es un máster total i no sé, ho veig tot negre últimament...

Ego. Avui per fi m'ha baixar la regla en tot el seu esplendor, ahir tenia un mal de cap bestial q em vaig espantar i tot amb el tema covid, pero era una cefalea premenstrual q no recordava de fa anys... :ufs:
Ara ja a començar altre cicle encara que porto ja 5 dies amb petits sagnats (unes gotetes al dia), i ara a seguir amb sagnats, se'm fa realment etern, es com una doble W...
Aquest mes aviam si pujem l'ànim pq el tenim una mica pels terres, entre que estem tots dos estressats amb la feina, desanimats pq tenim 0 temps de res amb la nena que està hiper intensa :-o00m en fi un combo molt dolent per la Panxu.
Mai saps quan trigaras a quedar-te prenyi pero pensava que seria qüestió de mesos que abans de finals d'any ja ho tindria i no... No se com serà pero de moment mestic decepcionant, i més quan no paren de sortir Panxus al voltant (he de dir q aquestes panxus són buscades per llarg temps....) que no ajuda gens!!!!!

En fi una M.... a sobre ara a aguantar dolors de W amb el calor mortífer que fot i a currar.... :ufs:
Perdoneu avui estic d'un negatiu... q no ús vull encomanar.

Que tingueu bon inici de setmana!!!! :-()-)
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Mire20 » dl. juny 29, 2020 9:11 am

Gràcies bonica!!! Bueno doncs a veure que tal... Els dies previs se'ns han perdut ja que no m'esperava ovular abans pero bueno... Si en fet diana deu ser per el mateix dia del test O el següent... No res... Tentenc perfectament... Nosaltres portem 1 any buscant i aquest mes després de l'avort se m'està fent molt dur no se la veritat... El primer va ser tan fàcil... No res noies moltes forces!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 29, 2020 3:17 pm

Mire20 ha escrit:Gràcies bonica!!! Bueno doncs a veure que tal... Els dies previs se'ns han perdut ja que no m'esperava ovular abans pero bueno... Si en fet diana deu ser per el mateix dia del test O el següent... No res... Tentenc perfectament... Nosaltres portem 1 any buscant i aquest mes després de l'avort se m'està fent molt dur no se la veritat... El primer va ser tan fàcil... No res noies moltes forces!!!!


Tha passat el mateix que a mi, per casualitat vaig mirar a CD12 i pum! Estava en plena ovulació i em va agafar sense estar preparada.... Et queda la sensació de deures mal fets!!! Pero només cal un pinxito ;-)

Com esteu la resta???? Aixamb??? No se qui més desesperava!!!! Perduda pel món???
[Yop i AndreaAlberto??????

Tema Jefa, mes igual quedarme de jefa el mes q ve pero si alguna s'ofereix li passo el torn!!!! A cap de vosaltres li fa ilu??? Vinga volem panxetes a l'estiu :***:

Petonets!!!! :love:
Imatge Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. juny 29, 2020 3:25 pm

Hola guapes,

A mi la regla em va venir fa 2 dies....amb bastant de mal.... no sé....la setmana prèvia pensava que tenia infecció d'orina perquè notava una pressió rara i ganes d'anar al lavabo però l'anàlisi d'orina sembla que estava bé. Així que potser és alguna cosa del sistema reproductiu.

El meu cas és estrany perquè tinc la regla cada 28 dies, tinc tests d'ovulació positius, clara d'ou....tot de manual, però alguna cosa no està bé, segons l'anàlisi de la progesterona i tenint en compte que portem ja 8 mesos. Però encara no sé ben bé què és el que no rutlla en el meu cos.

He demanat hora a un altre ginecòleg a veure si em treu de dubtes i esclarim d'on ve aquesta progesterona baixa.

Nayade, bonica, és normal que ho vegis tot negre. Especialment quan ha de venir la Warry o quan ja la tenim. Aquest mes he començat a prendre Rhodiola Rosea, un suplement molt xulo que ajudar a no tenir estrès i apuja l'ànim. També va bé per la feritilitat, segons que he llegit.

Mire90 heu mirat que tot estigui bé'? En principi, més d'un any pot indicar algun problema. I potser és una tonteria, però et recomano que us ho mireu encara que ja tingueu un baby.

Res, noies, sembla que acomiadem el juny amb zero :-()) . Mal de muchas, consuelo de tontas, però què voleu que us digui? A mi sentir que no soc l'única m'ajuda una mica. Espero que vosaltres també us sentiu més acompanyades en aquest procés.

Petonets per totes. I ens anem informant.


Algú obre el juliol?
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 29, 2020 3:29 pm

perdudapelmon ha escrit:Hola guapes,

A mi la regla em va venir fa 2 dies....amb bastant de mal.... no sé....la setmana prèvia pensava que tenia infecció d'orina perquè notava una pressió rara i ganes d'anar al lavabo però l'anàlisi d'orina sembla que estava bé. Així que potser és alguna cosa del sistema reproductiu.

El meu cas és estrany perquè tinc la regla cada 28 dies, tinc tests d'ovulació positius, clara d'ou....tot de manual, però alguna cosa no està bé, segons l'anàlisi de la progesterona i tenint en compte que portem ja 8 mesos. Però encara no sé ben bé què és el que no rutlla en el meu cos.

He demanat hora a un altre ginecòleg a veure si em treu de dubtes i esclarim d'on ve aquesta progesterona baixa.

Nayade, bonica, és normal que ho vegis tot negre. Especialment quan ha de venir la Warry o quan ja la tenim. Aquest mes he començat a prendre Rhodiola Rosea, un suplement molt xulo que ajudar a no tenir estrès i apuja l'ànim. També va bé per la feritilitat, segons que he llegit.

Mire90 heu mirat que tot estigui bé'? En principi, més d'un any pot indicar algun problema. I potser és una tonteria, però et recomano que us ho mireu encara que ja tingueu un baby.

Res, noies, sembla que acomiadem el juny amb zero :-()) . Mal de muchas, consuelo de tontas, però què voleu que us digui? A mi sentir que no soc l'única m'ajuda una mica. Espero que vosaltres també us sentiu més acompanyades en aquest procés.

Petonets per totes. I ens anem informant.


Algú obre el juliol?



Guapa ens hem creuat!!!!

Si vols ser jefa de Juliol endavant ;-)

Doncs si, a mi també em fa sentir acompanyada egoistament, q estem totes igual... Pero tinc l'esperança que en no res comencem a cantar panxus a dojo!!! O això espero... :-())

Mapunto el suplement que dius!!! Potser mho plantejo... Pq sento una mica que potser estic tirant el temps ....

petonets
Imatge Imatge
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Maria_lovecats » dl. juny 29, 2020 4:55 pm

Hola boniques!!!
Espereu que tingueu un bon inici de setmana.
Jo ara estic a 11/12 DPO.
Als 8/9 DPO i als 9/10DPO em vaig fer un TE y negatiu i vaig pensar: prou de fer TE! Perque em conec,...

Total, porto uns 4 dies amb un mal d’esquena a la part baixa (lumbago/ronyons) que no vegis,.. I mai m’habia passat! Vaig pensar,... sera del llit? De la cadira on m’assento a teletreballar cada mati a casa? Pero nonte sentit,... perque tot aquest temps mai mha fet mal,.. i aixo estic.
No em vull fer cap TE pero es molt raru,... no m’havia passat mai. Avui em noto panxa inflada,... la meva FNW es per dimecres/dijous,...

No em vull flipar perque altres mesos he tingut d’altres coses i no era res finalment aixi que, aixi estem jajajaaj

Em sap greu a las que us ha baixar ja la W,... anims amb la que estigui a SW i anims a las que estiguin de desespero.

Petonas per totes!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 29, 2020 5:20 pm

Maria_lovecats ha escrit:Hola boniques!!!
Espereu que tingueu un bon inici de setmana.
Jo ara estic a 11/12 DPO.
Als 8/9 DPO i als 9/10DPO em vaig fer un TE y negatiu i vaig pensar: prou de fer TE! Perque em conec,...

Total, porto uns 4 dies amb un mal d’esquena a la part baixa (lumbago/ronyons) que no vegis,.. I mai m’habia passat! Vaig pensar,... sera del llit? De la cadira on m’assento a teletreballar cada mati a casa? Pero nonte sentit,... perque tot aquest temps mai mha fet mal,.. i aixo estic.
No em vull fer cap TE pero es molt raru,... no m’havia passat mai. Avui em noto panxa inflada,... la meva FNW es per dimecres/dijous,...

No em vull flipar perque altres mesos he tingut d’altres coses i no era res finalment aixi que, aixi estem jajajaaj

Em sap greu a las que us ha baixar ja la W,... anims amb la que estigui a SW i anims a las que estiguin de desespero.

Petonas per totes!!


Quina bona oloreta fa això a panxuuuuu!!!!! :-()) >.-<:
Imatge Imatge
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores Juny 2020 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Maria_lovecats » dl. juny 29, 2020 6:40 pm

Nayade!

Al final m’he fet un TE (es que sempre faig igual), no ho he pogut evitar i blan nuclear,.... aixi que crec que sera que no, pero bueno, esperare a que vingui la W, ojala no vingui :***:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::