.•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » ds. jul. 04, 2020 12:01 pm

Boniques!!! Doncs dilluns pel matí que estaré a 1 día o 2 de la NW em tornaré a fer el test a veure el que surt. Perquè només em queden 2 tires de TE i no les vull malgastar...
A veure que tal... Us vaig informant!!!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dg. jul. 05, 2020 7:40 am

Noies bon dia!!! Bueno a veure després d'aixecar-me aquest matí i tornar al lavabo me no he pogut evitar-ho i me fet el TE. I la ratlleta avui es veu més marcada que l'altre dia :b-))) :b-))) per tant si TE positiu!!!!!!!!
Nenes estic cagadeta la veritat... Tinc molta por que em torni a passar com el mes passat... Bueno que sigui el que hagi de ser però de moment es pot dir que sí que estic embarassada :-()) :-()) :-())
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dg. jul. 05, 2020 8:42 am

Bon diaaaaa!!!

Ara si que si.... Podem per fi cantar... La primera panxu del mes de Juliol.....!!!!!!

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: MOLTISSIMES FELICITATS MIRE20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Què fort nena!!!!!!!!!! Me nalegro tant per tu!!!!!!!!! Ara tot anirà genial ja veuràs!!!!!!!! :-())
Com et trobes? Segueixes amb vòmits??? Espero q passin aviat!!!!

Ai nenes, això només pot dir que ens espera un mes molt productiu!!!!!!!! ..::··


Jo ja m'he activat i ahir va caure pinxitoooooo!!!! I aquesta nit no he parat de somiar amb el mateix !!!!! :inthebed:

Feliç diumenge a totes!!!! :lfantrose:
Imatge Imatge
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dg. jul. 05, 2020 9:15 am

Gràcies bonica!!!!! Si segueixo amb moltes nàusees... Pero Bueno amb el meu primer vaig comentar així i casi tot l'embaràs igual... Veurem aquest...
Vinga nenes esperem més panxus!!! Aquest mes és el bo segur per a totes!!!!
Náyade con mes pinxitus millor :-)(-: :-)(-: :-)(-:
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Xap » dg. jul. 05, 2020 12:56 pm

Mire quina alegria! >.-<: moltes felicitats! :-())
Tenia moltes ganes de poder cantar panxu com dieu per aquí. A veure si seguim cantant fins finals de mes!
Nosaltres aquest mes hem apostat fort I hem fet molts deures, que segons a quines hores té mèrit jjejjee a veure si també podem cantar.

Avui a celebrar-ho I a no pensar res raro, la naturalesa és sàbia I hi hem de confiar.

Una abraçada!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dg. jul. 05, 2020 5:58 pm

Hello!!

Entro a dir: Felicitats Mire90!!!! primera panxuuuuu!!!! Ja es veia venir, pero les cercadores som molt prudents! Pero ara ja si que si: ratlleta i panxetaaaa!!! Que guay, espero que puguis gaudir molt de l'embaràs!!! Això ens dona ànims a la resta!!

Ego: jo en desespero! no ho recordava! Hem marxat el finde de casa rural i he desconnectat molt de tot inclús de tots aquests temes! jajajaj

petonets, a veure qui se suma més aquest juliol! ànimssss
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dg. jul. 05, 2020 10:13 pm

:--/)

Miri27 desespero maleit!!!! Segur que té bon final!!!!! </;-)

Xap t'he llegit super positiva, vinga va deures ben fets, només queda esperar veure el +!!!! :p-)

Mire20 ostres amb els vòmits, jo tb vaig pasar mig embaràs igual i va ser horrible, no repetiria si no valgués tant la pena :love:
Un petonet i vés passant!!!!

Ego. Estic modo positiva i m'agrada!!!! Dos pinxitos per plaer, aviam si aquesta setmana sexy fem moooolts deures ben fets!!!!!
:inthebed:

Tinc molt bones vibracions amb aquest mes de Juliol!!!! No us passa?????

Petons grossos!!!
Imatge Imatge
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mònica90 » dl. jul. 06, 2020 5:58 am

Bon dia!!

Quina il•lucio llegir tant bones notícies de bon mati!! Moltes felicitats Mire90 i molts d’anims amb les nàusees!!

M’agrada veure-us tant positives!! Aquest mes serà el nostre!!
Aquest mes hem comprat TO i estem esperant que arribi! I avui tinc hora amb el ginecòleg i parlarem dels canvis amb la meva W! Ja us aniré informant de que em diu!

Molt bon dilluns a totes!
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Lalukis » dl. jul. 06, 2020 9:11 am

Bon dia boniques!!!

Com esteu?? Veig molts ànims i pensaments positius!! GENIAL NOIES!!! Això ajuda molt!
ENHORABONA Mire20!!!!!! :p-) Felicitats, Estic molt feliç que hagis encetat el meló dels positius aquest mes, veureu que això s'anima i cantarem molts més!! >.-<:

Jo Noies estic de 12 setmanes, aquest dimecres tinc la eco del primer trimestre! A veure què tal!!!


Una abraçada ben i ben gran!!!!!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dt. jul. 07, 2020 8:04 am

Bon dia noies!!!!! Com esteu per aquí??? Com van els desesperos??? Bueno d'aquí poquet segur cantem més panxus!!!!! Jo avui m'he aixecat amb els pits inflats i em fan un mal..... Osti tu tinc una talla més segur :p-) :p-) :p-)
Que paseu un molt bon dia!!!!!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: perdudapelmon » dt. jul. 07, 2020 1:21 pm

Hola guapes,´

En primer lloc, moltes felicitats Miri20 :b-))) :b-))) :b-))) . Ja ens aniràs explicant com et trobes....

Jo no m'he apuntat oficialment perquè després dels resultats de l'analítica del mes passat, toca repetir dia 21 del cicle i veure si estic ovulant o no.... Fins que no sàpiga això no tornaré 'oficialment' a la cerca, tot i que estic en plena Sexy Week i tampoc he deixat de fer alguns deures...

Us aniré explicant!

Petons a totes.
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mònica90 » dt. jul. 07, 2020 1:59 pm

Bon dia noies! (Sempre escric des del mòbil modo soso)

Us explico... ahir vaig anar al ginecòleg i vaig fotrem dos òsties! Seguiré el fòrum però no seré cercadors activa 100%.

Us faig resum: vaig arribar al Giné i li vaig explicar els problemes amb la meva W. Em va examinar i va veure que a l’ovari esquerra i tenia un quiste (tinc ovaris poliquistics, o això em va dir ahir). Com no li agradava el que va nota em va fer una ecografia i aquí va venir la sorpresa que tinc l’úter molt molt fi... segons em va dir pel temps que fa que vaig tenir l’avortament ja hauria d estar recuperat però no... de moment m’ha canviat el medicament i em faran analítiques... segons va dir ara es complicat que em quedi embarassada perquè no aguantaria però que un cop tinguem les proves i amb medicament podrem enfortir l’úter (o això espero jo) em va dir els passos que seguiríem però no vaig entendre molt... prefereixo anar el dia a dia!
També em va recalcar que no cal que deixem de buscar... que si aconsegueixo quedar-mi després faríem controls però que amb el gruix de l’úter es complicat!

A part de l’úter va fer control dels pits i patapam tinc un altre bulto (l’any 2018 em van troba un bulto i vaig haver de fer Eco i biòpsia i per sort va ser bo) em va dir que faríem els mateixos pasos que l’última vegada per descartar i mirar que estigui bé! L’altre vegada jo mateixa el vaig troba i aquest com jo no em moto res...

Total que no estic gaire d’humor i aquest mes intentarem estar relaxats sense pressió i farem totes les proves! Estic segura que tot sortirà bé però no deixa que em preocupi...

P.D: soc persona molt positiva tot i el missatge que pot sembla negatiu :-()-)
Per cert alguna de vosaltres ha tingut mai l’úter prim/fi?

Un petó per totes i m’agrada veure-us alegres, m’anima!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dt. jul. 07, 2020 2:54 pm

Bonica es normal que estiguis xof.... Jo l'úter no el tinc fi però tinc un quiste de 4 cm a l'ovari esquerre també i endometriosi i em va dir el gine que era molt difícil quedar-me embarassada.... I mira!!! Per això et dic que no et desanimis que tot pot ser. I lo del bulto segur que tot anirà bé!!! Molts ànims!!!!!

Per cert jo sempre escric des de el mvl també..
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dt. jul. 07, 2020 4:00 pm

?-)

Hola precioses!!!! Com esteu???

Mònica90 estava escrivint i ara t'he llegit!!!! Ostres quantes coses, estic segura 100% que no serà res però clar és normal espantar-se. Lo del pit estic segura que res! I lo de l'úter fi, no tinc ni idea... Però és el q diu la Mire, ja veuràs que aviat arribarà la panxu!!! El camí a vegades és llarg, però tindràs el teu regalet més aviat del q esperes ja veuràs !!!!! :-()-) tenvio moltíssimes forces i ànims!!! Aquí estarem per si vols compartir el que sigui... Una forta abraçada neukiss-)

Lalukis demà eco!!!!! Que guai ja de 12setmanes!!!!

Mire20 aisssss aquesta panxulina!!!!!! Serà de març oi??? Que guai quina enveja, esperem passar totes amb tu ben aviat!!!!! <:-<

Ego. Estem a tope... :love: ahir vam descansar i avui ja caigut!! Això sí ha sigut express perq jo arribava tard a treballar!!! Així que ni repòs ni cames enlaire :-:)

Estem molt a full i temo que la patacada sigui gran pero bueno x provar q no quediiii!!!

Em deixo el millor pel final!!!! M'han ofert una interinitat a l'ambulatori, estaré en un altre poble proper però seré interina!!!! :()():::: :--/) sóc super feliç!!!!! Tanta notícia bona junta.... No sé jo eh!!!! Estic híper contenta :love:
Ara només em falta la panxu!!!!! :-D

Com esteu la resta????

OMPLIM EL JULIOL DE PANXUS!!!¡!!!!!!!!!

Un petonet ben gros!!!!
Imatge Imatge
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Honey » dt. jul. 07, 2020 11:00 pm

Hola!!!
Em presento com a buscadora!! :globus:

Edat dels dos: Jo 30 ell 31
Cicle de cerca:12
Data NW: 2 agost
Nº fills: 0
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres: tinc endometriosi i estem pendents de proves (una eco per a mi, la antimulleriana i ell un seminograma).

Molta sort a tothom!, Tenia ganes de trobar un lloc on expressar-me i conèixer altres experiències, ja que són temes que costa parlar amb amics i familiars....
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » dc. jul. 08, 2020 4:50 am

Mire20 ostras moltes felicitats!!!! 1era panxu del mes! Toma ya! M'alegro moltíssim!!
Per cert cada enbaraç es diferent, pot ser que només sigui ara al principi això de les nàusees, sol ser el més comú.

Monica90 cullons així de sopetón 2 coses es per preocupar a qualsevol, però lo del úter tu remediaran de seguida, i el bultet segur que és el mateix que l'altra vegada. Un susto i prou. No et desanimis que en 2 dies tot solucionat. I segur q la recompensa per el "mal trago" és una bona panxu!

Honey benvinguda!

Lalukis ja 12 setmanes? Uau ja cap al 2on trimestre que fort! Com et trobés?

Moment Ego: jo dia 10 del cicle, ahir vaig entrar setmana sexy y tinc 0 ganes potser em fet un pinxito fa 4 dies en tot el mes i res més, ara si puc l'atacare abans de que marxi a treballar.
Se ma complicat la sexy week, ahir dsp de treballar vaig anar a buscar a la meva germana y als meus nevots. ( Tots els anys passen una setmana casa meva, estem aprop de la platja) i anàvem a Anat a buscarlos el cap de setmana, peroo ha hagut rebrot a Lleida, han confinar el Segrià, ells són a la Noguera, tocant Segrià, i ahir em va escriure que a una empresa de fruita a 3 km d'ells i ha hagut 30 casos, així que es cuestión de dies que confinin la Noguera. Vaig decidir anar-los a buscar abans de que els confinin. Així que ara a casa som 5 + 3 jaja una mica difícil per fer pinxitos.
Però faré el que podré jiji
Ahir em van trucar el dilluns, m'examino, és el meu cumple i operen al meu nen petit, TOT JUNT, dijous tarda li faran un PCR al hospital. Pobret el tinc cagadet, ademes no el podré acompanyar, que és el que més em preocupa.haura de anar el papa. Estic trista per no poder estar allí cuan l'adormin i es desperti. Pobret meu.
yop l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 09, 2020 4:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: perdudapelmon » dc. jul. 08, 2020 4:06 pm

Monica90 molts ànims. La part positiva és que t'ho han detectat i no perdràs temps. Així quan torni a haver-hi panxu, l'úter ja estarà medicat i en plena forma. Segur que el bony tampoc és res. Ja ho veuràs!

Honey no sé si et pot interessar fer-ho per privat, però a llocs com IVI tenen un pack de proves bàsiques per 90 euros... no és gaire i surts de dubtes! Et fan tot el que comentes. Ja ens explicaràs!!!

EGO I IMPORTANT

Us volia explicar que avui he anat a una ginecòloga diferent i m'ha fet ECO vaginal i ..... estava ovulant!!!! "Entre hoy y mañana". M'ha dit que tinc un endometri molt maco i els folicles molt bé i ..... he flipat :-:) perquè estic a dia 11 del cicle.... i els tests d'ovulació encara em donen ben negatiu. Això em fa pensar que potser he estat fent el tonto molts mesos..... confiant en els tests d'ovulació.... Quin desastre! neujor:-)

Weno, i li he comentat lo de la progesterona i diu que la repeteixi, com em va recomanar el d'IVI, dilluns o dimarts (a veure si tenint cicles curtets me la vaig fer massa tard.....).

[TO BE CONTINUED.... :()():::: ]
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dc. jul. 08, 2020 5:21 pm

Ostres perdudapelmon doncs vinga molts pinxitus!!!! Que guay que t'hagin vist l'ovulació!!!!!! Ja ens aniràs explicant!!!!!

Noies pot ser que tingui ja la panxa inflada??? No es massa aviat????
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: perdudapelmon » dc. jul. 08, 2020 5:40 pm

Miri20 deu ser pels efectes de la progesterona no pas pel tamany de l'úter, encara!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dc. jul. 08, 2020 10:41 pm

Hola noies!

Mire90, diria que ja et vaig felicitar! pero ho torno a fer, cap problema! FELICITATS! Pits inflats, panxa inflada... lo normal! i crec que és el segon oi? diuen que és nota abans, el meu srgon embaràs (que va acabatmr a les 8 setmanes) desseguida em vaig inflar molt.
Anims!

Honey, benvinguda al club! Aquí ens expliquem tot!

Lalukis! com ha anat aquesta eco?? explicaaa!

Monica90, nena em sap greu, espero que tot quedi en un sustu!

Yop! Bueno, msi se sap! Amb un pinxito nhi ha prou!!

Perduda! nena aprofita aquesta ovulació!!

Nayade! que bé l'interinitat! Ara panxu per rematar!!!

EGO. Doncs jo noies, malament....cada cop començo abans a tacar. Ahir, a 5 dies, ja vaig tenir fluxe tacat una mica, avui res, petò ja smb migranya.... no falla, demà la W... Tampoc serà el juliol el nostre mes i ja després de vacances tancarem la fàbrica... És que a l'octubre ja em cauen 43, i ja no és plan! Però bé, no passa res.

Doncs noies, anem parlant! petonets!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::