.•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

.•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dc. jul. 01, 2020 10:59 am

:***: :***: :***: Benvingudes a Cercadores de Juliol 2020!!!!!!!! :***: :***: :***:

Imatge

Venim d'un Juny molt escàs de panxus. Estic segura que el tema del covid no ens ha ajudat gaire amb els nervis, així que estic segura que ara amb l'estiuet, l'opertura de tot i la "nova normalitat" ens portarà l'energia i el relax per aconseguir moltíssimes panxus!!!! Volem omplir de petites floretes el març i l'abril de 2021!!!!

Estem al setè mes, i potser un dels mes calurosos de l'any. Aviam si amb una miqueta de vacances, piscina, relax... aconseguim fer diana!!!! ..::·· :-())



:camio: CERCADORES JULIOL :oset:


:***: Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys i mig
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 11/07
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42 anys. Estem plantejant-nos de posar una data límit a la cerca, suposo que fins agost, i així ja ens deixem d'obsessionar i serem una feliç família de 3!


:***: Mire20
Edat dels dos: jo 35 el meu home 39
Cicle de cerca: portem 1 any
Data NW: 8 juliol
Nº fills: 1 de 6 anys
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres: tinc un quiste a l'ovari esquerre i endometriosis... Així que la cosa fàcil no es... A veure com va el juliol!!!!


:***: Mònica90
Edat dels dos: jo 30, ell 28
Cicle de cerca: 3r
Data NW: 28-31 juliol
Nº fills: 0
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres: el mes de febrer vam tenir un avortament! Des de llavors tinc la W bastant peculiar... la setmana que ve tinc hora ginecòleg i li preguntaré.


:***: yop
Edad dels dos: jo 38 aquest mes, ell 44
Cicles de cerca: aquest és el 6e.
DNW: entre el 27 i el 29 de juliol. Segons les últimes W.
N°de fills 3: 16, 14 i 7 anys.
Altres coses. En principi vam parlar amb el senyor yop i aquest seria l'últim mes de cerca. Però ell vol continuar si no fem diana. Ja veurem si segueixo pensant igual a final de mes.


:***: Xap
Jo 39 ell 40
6o7 mesos de búsqueda
1 filla de 6 anys I dos aborts (un bioquimic I l'altre no va prosperar, només hi havia el sac)


:***: maria_lovecats
Edat: 33 jo, 38
Fills: cap
Cicles de cerca: 18 mesos
DNW: 1/08
Altres: el meu xicot te diagnosticat aztenozoospermia moderada. Estic pendent de ferme una analitica entre el dia 3 i 5 del cicle i veure l’antimulleriana tb. Tb tinc pendent de ferme la histerosalpingografia i el meu xicot sha de fer un altre seminograma per corroborar el diagnostic del primer que es va fer.


:***: Honey
Edat dels dos: Jo 30 ell 31
Cicle de cerca:12
Data NW: 2 agost
Nº fills: 0
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres: tinc endometriosi i estem pendents de proves (una eco per a mi, la antimulleriana i ell un seminograma).


:***: Elantris
Edat dels dos: 43 ell, 37 jo
Cicle de cerca: 2on
Data NW: 19 juliol
Nº fills: 1 nen de 2,5anys
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: A pel segon!!


:***: Náyade
Edat dels dos: 33 ell, 31 jo
Cicle de cerca: 3er
Data NW: 28 juliol
Nº fills: 1 nena de 3 anys
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: si encertessim aquest mes seria la canya!!!!!!!



PROPERES NO - WARRY:

- 8 Juliol Mire20 :-())
- 11 Juliol Miri27 :-()-)
- 15 Juliol Xap :-()-)
- 19 Juliol Elantris :-o00m
- 27 al 29 Juliol yop :-())
- 28 Juliol Náyade :-o00m
- 28 al 31 Juliol Mònica90
- 1 d'agost maria_lovecats
- 2 d'agost Honey
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 24, 2020 8:00 am, en total s’ha editat 18 vegades.
Imatge Imatge
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dc. jul. 01, 2020 2:10 pm

Ohhhhh que guay juliol!!!!!! Serà aquest mes el nostre??? Jo avui no tinc mal de regla no sé.... Si voleu canviar la meva data de NW es el 8 de juliol al final!!!!
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mònica90 » dc. jul. 01, 2020 2:48 pm

Bon fia!

Esperem que aquest mes amb la calor estiguem totes més animades i puguem celebrar més :-())

Jo ahir el mati vaig començar s tacar i finalment la W em va venir a la tarda! Ara la següent NW m’ha de venir del 28/31 juliol!
El mes passat només em va venir un dia i aquest mes s’ha avançat dos dies! Durant la nit l’he tingut forta però des de mig mati que sembla que tornar a tenir-la poc... la veritat no ser que li passa aquesta meva W! El dia 8 tinc hora al ginecòleg i li preguntaré!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dc. jul. 01, 2020 7:05 pm

Mire20 ha escrit:Ohhhhh que guay juliol!!!!!! Serà aquest mes el nostre??? Jo avui no tinc mal de regla no sé.... Si voleu canviar la meva data de NW es el 8 de juliol al final!!!!


Quina intriga nena, Vinga va uns dies més i sortim de dubtes!!!!!! >.-<:
Quines ganas de cantar panxulines!!!!!!! :b-)))

Mònica90 ha escrit:Bon fia!

Esperem que aquest mes amb la calor estiguem totes més animades i puguem celebrar més :-())

Jo ahir el mati vaig començar s tacar i finalment la W em va venir a la tarda! Ara la següent NW m’ha de venir del 28/31 juliol!
El mes passat només em va venir un dia i aquest mes s’ha avançat dos dies! Durant la nit l’he tingut forta però des de mig mati que sembla que tornar a tenir-la poc... la veritat no ser que li passa aquesta meva W! El dia 8 tinc hora al ginecòleg i li preguntaré!


Sento molt la W bonica, molts ànims. I si, el día 8 demana que t'ho mirin bé i aprofites la visita! Una abraçada i pepos (pensaments positius) per la propera SW!!!!!



Recordeu inscriure-us!!!!
Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Data NW:
Nº fills:
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres:




Muakssssssss :-()-)
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dc. jul. 01, 2020 7:42 pm

Hola a totes!

Nayade ! mil gràcies per obrir post!
La meva DNW és l'11 de juliol... a veure! Aquest mes només un dia noies! sense TO, només guiant-me per sensacions! el tema és que ho hem fet un cop en periode de SW. Però mai se sap! Estic animada i al mateix temps traquila, si no m'hi quedo no passa res! I si em quedo m'agafarà molt vertigen ! Tot estarà bé.

Us he anat llegint, però al tornar a l'oficina i ja amb una jornada llarga i mil reunions, gairebé no us he escrit. En fi, sento aquestes W! No hi ha cap desespero oi? A veure si juliol és més productiu!

petons a totes!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dc. jul. 01, 2020 7:44 pm

I aquí la resta de dades!

Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys i mig
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 11/07
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42 anys. Estem plantejant-nos de posar una data límit a la cerca, suposo que fins agost, i així ja ens deixem d'obsessionar i serem una feliç família de 3!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dc. jul. 01, 2020 10:16 pm

Noies aquí les meves dades!!!

Edat dels dos: jo 35 el meu home 39
Cicle de cerca: portem 1 any
Data NW: 8 juliol
Nº fills: 1 de 6 anys
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres: tinc un quiste a l'ovari esquerre i endometriosis... Així que la cosa fàcil no es... A veure com va el juliol!!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: aixamb » dj. jul. 02, 2020 5:53 am

Bon dia!!

No estic missing (bé, una mica sí!, però segueixo viva!).

Nayade gràcies per obrir el post de juliol!! jo aquest mes no sé si apuntar-me o deixar que flueixi tot, inclús estar pendent del SP... ja són molts mesos, i la W d'aquest mes ha estat un cop fort (tenia força esperances i com que es va atrassar 6 dies...). En principi només em queden 3 mesos de cerca, abans de tancar paradeta... i no sé com agafar-me'ls, la veritat!!!

Una abraçada gegant per totes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » dj. jul. 02, 2020 6:37 am

Bon dia i bon mes!!!

Vinga a per panxus aquest mes s'ha de compensar el del mes pasat. Jeje

Dades:

Edad dels dos: jo 38 aquest mes, ell 44
Cicles de cerca: aquest és el 6e.
DNW: entre el 27 i el 29 de juliol. Segons les últimes W.
N°de fills 3: 16, 14 i 7 anys.

Altres coses. En principi vam parlar amb el senyor yop i aquest seria l'últim mes de cerca. Però ell vol continuar si no fem diana. Ja veurem si segueixo pensant igual a final de mes.

Molta sort i moltes dianes per totes!!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dj. jul. 02, 2020 7:57 am

Hola noies bon dia!! Com va tot per aquí??
Aixamb tentenc molt bé... Nosaltres portem 1 any de cerca i el mes passat l'avort i la veritat tinc por... Heu de fer el que us vingui de gust. I a vegades deixar que tot flueixi pot ser per un bé.
Yop sou uns campions tu!!! Amb 3 i per un altre!!! Jo no seria capaç jeje!!! I com la yop si deixeu que flueixi sol sense preses no sé... Sense presions a vegades surt millor...

Doncs jo avui m'he aixecat i un altre cop bummm no arribo al vàter.... No vomitó pero es que tinc unes nàusees molt fortes... No sé noies estic ratllada... No vull tornar-ho a passar malament. El mes passat vaig quedar tocada... 1 any buscant i l'avort bioquímic sabeu?? Tinc por de fer TE... No vull fer-me ilusions per res.... Si puc m'esperaré fins la NW si no ve abans clar.... Que paseu un molt bon dia!!!!!!
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Xap » dj. jul. 02, 2020 1:48 pm

Hola a totes,
Mire aquestes nàuseas no són normals, no sé si el cap és capaç de provocar això (psicosintoma). Desprès de mesos d'observar-me he comprovat que abans de la regla a vegades tinc gust metàl.lic que també vaig tenir en els embaraços així que tot ens fa despistar I desesperar molt..no sé si les teves nàuseas poden ser de ball d'hormones.
Dades meves:
Jo 39 ell 40
6o7 mesos de búsqueda
1 filla de 6 anys I dos aborts (un bioquimic I l'altre no va prosperar, només hi havia el sac)

A veure si el juliol és un gran mes...jo estic aquí esperant a veure si fem bona migdiada o directe a treballar...quan té son no hi ha manera..estem en SW
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dj. jul. 02, 2020 2:35 pm

Aiiii xap que vols que et digui.... Doncs no sé si el meu cap s'està tornant majareta que ja pot ser... Aquests psicosimptomes són molt molt dolents.... A vegades tinc mal de regla que em fa pensar que em vindrà i altres estones no en tinc... Bueno mira que sigui el que hagi de ser.. perquè si no em tornaré boja fins dimecres que bé.... Mira que jo mai he tingut psicosimptomes i portem un any buscant... Arrel del mes passat amb l'avort em passa tot això....
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Maria_lovecats » dv. jul. 03, 2020 6:44 am

Bon dia boniques!

Jo ja tinc a la meva estimada W aixi que Nayade, et deixo les meves dades:

Edat: 33 jo, 38
Fills: cap
Cicles de cerca: 18 mesos
DNW: 1/08
Altres: el meu xicot te diagnosticat aztenozoospermia moderada. Estic pendent de ferme una analitica entre el dia 3 i 5 del cicle i veure l’antimulleriana tb. Tb tinc pendent de ferme la histerosalpingografia i el meu xicot sha de fer un altre seminograma per corroborar el diagnostic del primer que es va fer.

Si tor va be la setmana que ve em faig totes les proves,... estem fent aixo perque ens puguin posar en llista d’espera de RA de la SEguretat Social i anar avançant temps,...

Aquest mes ha sigut curios perque vaig notar perfectament quan vaig ovular, em feia molt mal i normalment no men fa i curiosament el calendari ara em posa que, en comptes d’haver ovulat un dimecres (el dia que em feia mal els ovaria) vaig ovular el divendres (a la nit) calculo jo,... o sigui que no m’haig de fiar gaire pels dolors creient que estic ovulant en aquell moment,... sera que l’ovul s’esta preparant per sortir i realment ja es aixo, unes 24 - 48 hores,... ho tindre present alhora de posar deures perque aquest mes ha estat molt desastre,...

Com aneu la resta? Algu en desespero??
Va molts anims noies,... que cada cop esta mes a prop tot plegat!!!!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dv. jul. 03, 2020 9:39 am

Hola noies bon dia!!
A veure jo crec que definitivament se m'està anant el cap... Avui al matí me fet un TE no he pogut esperar perquè continuo amb les nàusees i jo crec i dic crec perquè ja no estic ni segura... Veig una línia molt fluixeta... No sé... Ja dic m'estic tornant boja :-o00m :-o00m :-o00m
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dv. jul. 03, 2020 10:04 am

:--/)

Mire20 ens estas dient que tens un TE+????? Pero que ràpid no????? Ostres aviam si pots penjar la foto del TE.... I si tens dubtes fer-se el clearblue que no deixa cap dubte!!!!!

Ostres quina ilusión sería començar a cantar panxus a dia 3 de juliol!!!!! Totes anirem darrereeeee!! Que el ritmo no pareeeeeee :p-)

:b-))) Ja esteu totes apuntades al Juliol!!!!!! :b-)))
Us desitjo a totes moltíssima sort!!!!!

No sabem res de la AndreaAlberto!!!! Bonica aviam si passes i ens alegres el mes!!!! ;-)

Aixamb sento moltíssim la teva W, també que vulguis desconnectar... Pero si us plau si aquest Juliol tens panxu, entra a alegrarnos!!!!!! Una forta abraçada, pensa que segur que en el compte enrere tindràs el + !!!!

Sento no personalitzar més, tinc treball i estic amb el mòbil.

CD5 avui i ja apenes tinc W, he pensar fer-me anàlisi d'hormones (era a dia 21 de cicle???) per si de cas estem tirant x la borda mesos de cerca.
Espero i desitjo tenir bona sort i sinó cantar moltes panxus vostres :-()) :b-))) una va darrere l'altre;!!!

Un petonet hiper gran!!!!!! neukiss-)
Imatge Imatge
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dv. jul. 03, 2020 11:21 am

Bueno doncs no sé si és positiu O no perquè no sé si m'he le imaginat o que jeje!!! Ara ja m'esperaré fins la falta si no ve abans.... Perquè jo tinc mal de regla i estic de mala llet com quan estic premenstrual així que no sé com acabarà tot això... Us vaig explicant!!!!
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mònica90 » dv. jul. 03, 2020 2:11 pm

Edat dels dos: jo 30, ell 28
Cicle de cerca: 3r
Data NW: 28-31 juliol
Nº fills: 0
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres: el mes de febrer vam tenir un avortament! Des de llavors tinc la W bastant peculiar... la setmana que ve tinc hora ginecòleg i li preguntaré.

Mire90 esperem amb moltes ganes poder celebrar un TE+!!! Ja aniràs informant.

Aquest mes nosaltres ens ho agafarem amb calma, ja que estem pendent fer trasllat de pis i serà un mes amb estrès! Però tot i així no deixarem de intentar-ho!
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Lalukis » dv. jul. 03, 2020 3:11 pm

Hola guapes!!!

Entro per desitjar-vos a totes que tingueu molt bona fertilitat aquest mes de juliol que comença i que canteu moltes panxus!!!! Molts ànims que això acaba arribant. Amb les que hem coincidit a altres grups de cerca ja us ho vaig explicar, nosaltres portaven casi 10 cicles de cerca (encara que el gine em va dir que no eren tants pq els 2-3 cicles després de deixar els anticonceptius no compten, pero per mi si que contaven!! Jeje) i jo estava cada cada mes mirant ovulacions, temperatures i mirava de fer els deures i el mes que més bé vaig fer-los va arribar el positiu, vull dir que a vegades la gent diu: no t obsesiones el mes que menys hi pensis vindrà! I a vegades sí que és aixi ehhh! Però en el meu cas no, jo aquell mes hi estava pensant igual o més que els altres mesos i va ser.

Ara tb volia explicar-li a la Miri20 que jo aquell mes tb tenia mal de regla igual que altres mesos i que tb em vaig fer un TE 4 o 5 dies abans de la falta i que tb va sortir sortir una ratlleta super fluixeta, de fet Miri20 me'l vaig fer cada dia fins 2 dies després de la DNW i ja llavors va sortir una línea més forta. Així que jo penso que pots dir que SIIII que amb una probabilitat bastant alta tens un POSITIU
ENHORABONA!!!!!!!!!!!

Us desitjo el millor a totes!!!!

Una fortissima abrassada!!!!!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dv. jul. 03, 2020 7:42 pm

Gràcies lalukis!!! D'aquí uns dies tornaré a fer-m'ho i veuré si han sigut imaginacions meves O que jeje!! I de quan estàs tu ara??
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » ds. jul. 04, 2020 11:11 am

o-o:) Bon dia precioses!!!!!! Feliç dissabte a totes!!!!

Lalukis gràcies per passar !!!! Com estàs???? :-()) Merci x les teves paraules :love: esperem aquest estiu omplir-lo de panxus!!!!!
Un petonet bonica!!!

Mire20 vint a queden 4 dies... Com et trobes?? Vingaaaaa volem panxuuuuuuu >.-<:

Mónica90 ànims amb la mudança!!!!! :()()::::

Ego. Ja no tinc reglaaaaaa ;-))) i ja tinc ganes de pinxutejar, Vinga aquest mes vaig a per totes!!!!! ..::··
I vosaltres també!!!!! >.-<:
Per començar aquest cap de estem a la caseta de Tarragona :-o00m desconnectant!!!!!

Petons a totes i ànims amunt!!!!! :p-)
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::