_.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Tribuchang » dj. des. 10, 2020 12:47 pm

Carabasseta!!! La nostra IA será demà :love: Estem amb moltes ganes i il.lusió però aquest cop prenent tot amb més calma i deixant fluir més la cosa :-o00m :***:
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: floretta » dj. des. 10, 2020 3:00 pm

Bona tarda noies!!

Krla Benvinguda!!

Ennaraa com vas? sensacions??

Tribuchang Què vagi molt bé demà!!

_farfalla_ El tema dels TO és un món. Jo en l'altre embaràs en vaig fer servir els dos mesos de cerca i el que em va sobtar és que la meva ovulació un mes i l'altre va ser diferent. Si que és cert que pot arribar a obsesionar i fer deures només en funció del TO en comptes de disfrutar el moment en parella.

carabasseta jo vaig una mica de cul sempre, però això del ioga potser m'ho hauria de plantejar per relaxar-me una miqueta...

Blue Moon crec que aquestes reflexions que fas són més generals del que ens pensem. Jo sempre he tingut clar que vull més d'un fill/a, i ara que el petit de la casa està tan graciós, ens fa riure, juguem i no parem de fer coses penso que què més necessito, però crec que no vull que no tingui germans/es. Suposo que també entra en joc la feinada que comportarà a nivell d'organització familiar, si dormirà bé o no, si serà bon menjador, etc Però si ho poso tot a una balança guanya la part de fer més gran la famíia!

modo ego: jo avui he tingut revisió anual del gine i m'han fet citologia. M'ha dit que està tot correcte i que semblava que la cosa estava receptiva. la veritat és que ahir el TO em va sortir força marcat i avui ja ha anat a menys, així que no he agafat el pic però la ovulació ja està aquí. A veure si aquest mes l'enganxem!!

Anem parlant i a tope amb les SW!!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Blue Moon » dj. des. 10, 2020 3:25 pm

Bona tarda noies!

Tribuchang, que vagi molt bé demà la IA!

Ennaraa, com anem?

Ego: Avui he fet un altre TO i bingo, la ratlla està més marcada que la de control, així que en 24/48 hores sortirà l'òvul! creia que tindria una ovulació més tardana però en fi, haurem d'atacar avui o demà! I seguiré fent TO per conèixer bé el cicle, tot i que diuen que després d'un pic ja no n'hauríem de fer més perquè el nivell va fluctuant i ens podria liar ..::··
Carabasseta i Floretta, gràcies per compartir, avui he parlat amb una amiga el tema dels dubtes i em diu que no s'ha de pensar, que si en vols més d'un a l'atac, que si ho penses no tindries ni el primer perquè és responsabilitat, feina i despeses per totes bandes jajaja... està embarassada del 2n ara jiji. Diu que ni es planteja els problemes que li vindran a sobre, que ja se'ls trobarà (i penso que té raó, però el meu cap no para de voltar, tan de bo el pogués apagar una estoneta!) :-D

Comencem SW la majoria, oi? A l'atac!!! :content: :content: :content:
Imatge
Imatge
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Krla » dj. des. 10, 2020 4:23 pm

Hola noies!! Que tal? :--/)

Doncs la data de DNW seria 29/12

Blue Moon: A mi tmb em passa el mateix que tu i també tinc dubtes però m’agradaria que no fos fill únic el meu... Crec que l’altre cop tmb vam compartir cerca però tu vas tenir positiu abans que jo :ok:

Ennaraa: Novetats?? T’has tornat a fer TE??
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: AidaC » dv. des. 11, 2020 2:11 am

Hola boniques!

Veig que la cosa va molt bé en general eh? >.-<: >.-<:

Tribuchang molta sort per la IA ! :()()::::

Ennaraa com estàs? Algún TE nou?

Ego ràpid: per aquí sense novetats, el dia 3 em va semblar que finalment estava ovulant pero a aquestes altures ja no se res a ciència certa. Veurem com va la cosa...

De moment us vaig llegint amb molta il•lusió de que surti alguna panxu aquest mes!

Una abraçada noies i ànims!! :love: :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. des. 11, 2020 3:11 pm

El grup s'animà, ara tenim més temes entre mans, que bé anar tenint notícies de totes. >.-<:
Jo de tema 2n fill no puc opinar però em poso en situació i crec que tenir dubtes ha de ser el més normal del món.

Llegint-vos a les que també feu TO, crec que ja vaig pillant més lo de la intensitat del color.

Doncs res, no tinc massa a explicar, però m'agrada la vidilla que està agafant el grup. neu:-D
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Ennaraa » dv. des. 11, 2020 3:29 pm

Hola Noies!

Tribuchang molta sort!!

Blue Moon això que comentes del segon fill, és molt normal. A mi també em passa i he passat mesos de tot. Tot i que quan vaig tenir el positiu a l'octubre, em vaig quedar molt tranquil.la amb aquest tema. miris com ho miris tot té les seves coses positives i les seves negatives, però al final el què sentim és el més important. Tot s'anirà posant a lloc i nosaltres, ho farem lo millor que podrem i així no ens podem equivocar.

EGO: Aquest matí m'he fet un TE i ha sortit ben blanc, ni una sombreta petita. Segueixo sense regle..així que no se que pensar ni què fer. Segurament setmana que ve demanare hora, ja que estar així és molt frustrant ?-) . Necessito tancar el cicle.

Que vagi ben bé aquests dies!
seguiré pendent :--/)
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Minta » ds. des. 12, 2020 6:46 pm

Hola hola!!!

Benvinguda Krla! Ja te he afegit al post inicial amb la teva DNW :-()-)

Blue Moon, en relació amb lo del 2n fill, t’entenc perfectament...
Sempre haviem parlat q voldriem dos fills, pero quan arriba el primer tot ens va venir a sobre... continuar treballant, poca ajuda a nivell familiar, estrés, sempre patint x si ho estarem fent be o malament, l’educació... i quan et dones compte, ja te 4 anys, es mes autònom i en el nostre cas ens fa un pal increible tonar a començar.
Al final en llençem a la piscina, xq sabem q volem tenir dos fills, q es tinguin l’un a l’altre i pal ens donarà igual ara o mes endavant.
Fins i tot penso q potser nos hemos dormido un poco en los laureles zz:-)
Pero bueno, son decisions i al final la vida es això... viure amb totes les consecuencies ;-)))

Ennaraa, AidaC, us seguim la pista! A veure si hi ha sort!! :love:

Tribuchang, espero q tot anés be!!

_farfalla_ Tota la raó. Jo tb estic una mica liada amb lo dels TO. A mi encara no m’ha sortit el pic d’ovulació... o això crec!

EGO:
Aquí anem fent TO a tope cada día. No li acabo d’agafar gaire el truquillo.
Segons els test, encara no he començat a ovular, pero avuí noto molesties com d’ovulació.
Aquesta setmana hem fet algun pinxito q altre, per si de cas :***:

I res mes noies!! S’apropen dues setmanes de SEXY WEEK!!! No les desaprofitem!!!
A topeee!! ..::··

Petonets!!
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Ennaraa » dg. des. 13, 2020 8:23 am

Bon dia noies!

Entro ràpid per dir que ja ha baixat la malaida. La veritat que ho agraeixo, començar cicle nou i endavant!
Ara dies per reflexionar, aquest bimes ha set el pitjor i no vull que la cerca es converteixi en això, vull poder enfocarme en altres coses i que el cicle flueixi. Algú te la pastilleta màgica? Hahahah

Les que us prenei ovusitol em podeu explicar que és, com funciona i si teniu o coneixeu experiències?

molta sort a totes.
AidaC segueixo pendent de tu.

Us vaig llegint!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Elantris » dg. des. 13, 2020 10:54 am

Hola noies!!

Fa mil que no entro per aquí!
Edat dels dos: 37 jo i 43 ell
Cicle de cerca: 7è
Num.de fills: 1 de quasi 3 anys
DNW: 9/12/20
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doncs ja fa 7 mesos que cerquem.

Tot i que aquest mes no sé què fer, estic amb molèsties a l’esofag i segurament em voldran fer proves i no sé si parar aquest mes fins que me les facin o què fer. Demà ontentaré localitzar al meu metge.
La veritat és que ens està costant una mica, aquest mes pensava que havíem fet diana i al final res de res, i tot i que ho portava molt bé fins ara, ara ja començo a impecentar-me, em fa patir que ens costi tant com en el primer fill que entre avortaments i tot plegat vam tardar 2 anys.

Vosaltres què tal?
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: carabasseta » dg. des. 13, 2020 6:51 pm

Hola precioses!!
Que bé que això es vagi animant >.-<:

No puc personalitzar gaire que estic amb el mòbil...

Ennaraa, ostres, sap molt greu aquesta warry però si havia de venir quan abans millor. Això és que estava tot destirotat, ara a començar un cicle nou i segur que has fet neteja! Deu ser dur tanta incertesa, jo tampoc tinc la pastilleta de la tranquil·litat hehe, però quan el cicle és regular és veritat que hi ha més calma i abans saps què passa. Segur que el proper cicle ja tot va rodat !!

Tribuchang, espero que anés molt bé la IA!!

Elantris, benvinguda!!! Entenc que tinguis el dilema aquest, a banda, que així com està la situació a la sanitat tot el que no és urgent va lentíssim, si tens mútua suposo que no tant. A veure si parlant amb el metge pots sortir de dubtes i el possible tractament d'això de l esòfag no afecta i pots aprofitar el cicle.

Ego: doncs en principi jo vaig ovular el dijous CD12, i he fet pinxos CD10, CD12 i CD14, a veure si hi ha sort... Segons la teoria semblen béçone bé aquests dies alterns per caçar l'ovulet, no? :-()-) hehe... així que feina feta i esperem que hi hagi sort!

La resta que esteu en SW a tope i sobretot,a passar-s'ho bé!!

Una cosa, us passa que després de la SW esteu com més cansades i us fa inclús com certa cosa fer pintxos? En teoria no hauria d'influir en la implantació però és una sensació rara...i me fa ràbia només limitar-ho a la cerca... :-:)
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Elantris » dg. des. 13, 2020 11:02 pm

Carbasseta doncs totalment eh! I a mi a vegades se’m allarga tota la regla la sensació aquesta. Però és curiós que només em passa quan estem cercant crio, després ja torna a la normalitat. La ment suposo que em fa males passades jajajaja!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: AidaC » dl. des. 14, 2020 9:24 am

Hola noies!

Benvingudes Krla i Elantris !!

Carabasseta el que dius crec que ens passa a totes inconscientment :ufs:

Passo ràpid per fer una consulta ja que estic una mica ?-) ?-)
Ahir al matí em vaig aixecar tacant rosadet i doncs vaig pensar que per fí la W estava aquí, pero no. Tot el dia tacant molt poca cosa rosadeta i avui ja casi no tinc res. Creieu que podria ser implantació? Jo crec que ovulació va ser el día 3 (amb deures fets) , pero no estic segura.
Ennaraa la teva W ha sigut normal després de l’abort? ?-)

Vinga noies molts d’ànims amb les SW!! Us vaig llegint :love:
AidaC l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 14, 2020 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Krla » dl. des. 14, 2020 6:40 pm

Hola a totes!

AidaC: Això pinta mb! Pel que sé quan es implantació pot ser que taquis de 1-3 dies rosadet o marró fluix i després marxa!! :ok: Ja ens aniràs explicant!! ;-)

Elantris: Benvinguda :--/)
Minta: Gràcies x afegir-me!! :ok:

Ego: Jo avui m’he notat al costat dret que em punxava... no sé si es ovulació o alguna altre cosa... A veure com anirà... SW a tope! neu:-D
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Minta » dl. des. 14, 2020 8:13 pm

Bona nit!!

Ennaraa: sento lo de la maleida. Es una me, pero a la vegada es lo q to dius... si a de vindre q sigui rapid per començar una nova cerca amb mes forces!

Sobre l’ovusitol, m’ho va recomanar la meca ginecologa x l’embaraç del meu fill.
La recomanació va ser xq els meus cicles son irregulars.
L’ovusitol es un complement alimentici, q millora la calitat de l’ovul i ajuda a regular els cicles.
Entre d’altres porta mioinositol, vitamina D i acid folic... x tant, jo no prenc cap vitamina mes.
No se si va ser casualitat, o no, pero vaig quedarme en el primer mes de cerca.

En aquesta segona cerca, aquest cicle es el primer q m’ho he començat a pendre.

Elantris, benvinguda! Juraría q vam coincidir a la primera cerca. Vaig ser cercadora al febrer 2016 :content:

Carabasseta, ara toca lo pijor, fase desespero total! Anims!

AidaC, uiuiui! Això pinta be! Jo crec q si podria ser implantació! Per sortir de dubtes en 2 o 3 dies podries fer TE >.-<:

Krla, a tope amb la SW!!! ..::··

EGO
Per fi sembla q avuí al TO surt q estic ovulant, així q m’esperen dies de pinxito. Aquests 3 dies anteriors tb hem fet deures, xq ja em sentía una mica els pits i mal de panxa... així q jo tb amb SW a full!! >.-<: ..::·· >.-<: ..::··
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Mmatas » dl. des. 14, 2020 9:48 pm

Hola!!
Us llegueixo des del principi però no m havia animat a escriure.
A veure si es veritat això de que hi ha més panxes al desembre :-()) :-())
Nosaltres estem al primer mes de cerca
Hem començat a fer T. O. A la primera cerca no els vam fer servir, varia un dia o dos amb l'app.
Estem a la SW, he vist que coincidim unes quantes
Sort a totes!!! :--/)

Edad dels 2: 36 i 40
Cicle de cerca: 1r
N° de fills: 1
DNW: 29/12
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Minta » dt. des. 15, 2020 9:06 am

Benvinguda Mmatas!
Et desitjo moooolta sort a la teva cerca!
Som moltes les q tenim DNW a finals de mes >.-<:

Ptns!!!! :-()-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. des. 15, 2020 2:50 pm

Hola cercadores, benvingudes Krla, Elantris i Mmatas
:--/)

Elantris a veure què et comenten de les proves. Segur que un cop t'expliquin també et quedaràs més tranquil·la per seguir a tope amb la recerca. Si hi ha moments que no et trobes bé ha de ser engorrós tot plegat.

AidaC ui ui uiii home no sona gens gens malament. Creuem dits! Ja hiha ganes de cantar panxes, viam si acabem l'any amb bones notícies.

Sobre mi, no gaire a dir. Em falten 9 dies per la suposada data NW la feina ja es va fer i estem intentant seguir fent quan ens ve de gust per no focalitzar només a la SW, estem en racha, jajaja.
El mes passat em vaig sentir mil psicosímptomes i aquest no estic notant casi res. :()()::::
No diré que no tinc ganes de començar a fer TE a tort i a dret, els caps de setmana és quan més hi penso. Quan entro en setmana laboral aguanto millor. Però és molt dora així que toca esperar i esperar.

neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Blue Moon » dt. des. 15, 2020 3:53 pm

Benvingudes a les noves, què guai que s'estigui fent gran el grup!

AidaC, això pinta totalment a implantació, escalfor als peus i la panxa i en uns dies TE! Creuarem els dits!

Carabasseta jajaja, i després durant l'embaràs també fa una mica de cosa (sobretot el 1r trimestre, i al 3r la panxa molesta), al pospart si tot va bé són 40 dies mínim... o sigui que s'estan uns mesos de secà les parelles, és el que toca! Jo a la 1a cerca els primers 2 mesos vaig fer margarita tot el mes (dia sí, dia no), perquè estàvem de vacances i ens ho podíem permetre, però vamos, a la que vam tornar a la feina anàvem als dies clau i gràcies zz:-)
I sí, idonis són del CD 10 al CD 18 dia sí, dia no...

Elantris, ànims, cada cop que surt un obstacle i hem d'esperar es fa etern, a veure si t'ho solucionen ràpid o et diuen que no hi ha problema per continuar amb la cerca... Fins 1 any diuen que és normal, jo de la nena vaig trigar 7 mesos, molta sort!

Ennaraa uffff, doncs ànims fins que desaparegui la W, és cert que quan abans ve, abans pot començar nou cicle!

EGO: nosaltres finalment vam fer feina el CD 9 (que em va sortit TO positiu) i el CD 11... he continuat amb els TO i avui un altre cop positiu, no se si ovulo 2 cops o què... el cas és que el meu marit s'ha quedat sense feina i està intentant arrencar un negoci propi (de moment fent stock i ja després fer-se autònom), jo estic en ple problema amb la meva feina (sabeu allò dels casi 800.000 interins en frau de llei a Espanya? doncs sóc una de els afectades, a veure si ho solucionem a nivell estatal perquè veure'm ara mateix al carrer seria una tragèdia i no tinc temps ni per mi, com per estudiar ara unes oposicions que haurien d'haver sortit fa 15 anys), la nena cada dia més activa i els meus pares cada dia més grans... total, que hem decidit no buscar activament durant uns mesos a veure com es gira la cosa, i a veure si el covid dóna una mica de marge (almenys perquè puguin entrar a les ecos les parelles!) i ens hi posarem de veritat allà l'abril o maig, esperant i creuant dits perquè estiguem els 2 amb ganes i una mica de matalàs econòmic... tot i que continuarem sense posar protecció i prenent àcid fòlic i si arriba ens alegrarem, però no buscarem els dies fèrtils ni res.
Així que si em permeteu continuaré al post de cercadores encara que sigui una mica a l'ombra, però si comento i llegeixo com aneu les demés se'm passarà més ràpid el temps :-o00m

Mols ànims a les cercadores i a cremar la SW (i el sexy month si alguna s'anima jajaja) x*x*x
Imatge
Imatge
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: floretta » dc. des. 16, 2020 6:43 am

Bon dia boniques!! :***:

Elantris i Mmatas Benvingudes i espero que tingueu panxus aviat!!

Blue Moon La veritat que amb tot això de la pandèmia ens trobem en uns moment d'incertesa que de vegades fan tirar una mica enrere algunes coses...a veure si ben aviat podeu normalitzar la situació de les feines i esteu més tranquils. a més de vegades, quan menys i pensem PAM, així que seguirem llegint les teves notícies. Ànims!!

Ennaraa ara toca agafar el cicle nou amb ganes!!

Tribuchang què tal? com et trobes? alguna diferència amb el mes anterior??

_farfalla_ alguna novetat?

carabasseta en època de cerca tot es trastoca una mica i el cap para boig, és una cosa que no entenc, però si que les ganes o no ganes varien molt en funció dels dies en que ens trobem...crec que a totes ens passa una mica el mateix...

AidaC això té bona pinta, has tornat a tacar? i notes alguna cosa més? jo al primer embaràs no vaig notar la implantació, però moltes noies taquen dies després de que l'ovulet sigui caçat! a veure, seguirem atentes.

Krla i Minta, a tope que esteu en plena SW!!

Modo ego:
Ja estem a res de Nadals, uns nadals una mica extranys i on no es repirava l'esperit dels altres anys però a veure si ens deixa més d'una panxeta.
Nosaltres aquest mes no hem fet gaire bé els deures per temes de feina i bàsicament perquè vaig de cul pel tancament de l'any... però bé mai de sap, el dia de l'ovulació si que va caure pintxito!
De fet en una setmana més d'una esperem la DNW, en res ja hi som!!
A nivells de símptomes poca cosa perquè no tinc temps ni de pensar-hi jaja Ahir tenia com molt de flux cremos i blanc, però penso que això no és únicament si hi ha embaràs sino que el cos també ho fa quan es prepara per la W...

Bé noies, a veure si puc escriure més sovint que us vaig llegint però em costa trobar el temps per poder-vos nombrar a totes!

ànims a totes i anem afinant veus que segur que aviat cantem alguna :-()) !!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::