*-* Cercadores de Gener'21 *-*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

*-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. gen. 01, 2021 11:07 am

Valentes cercadores m’animo a obrir grup i a veure com se’m dona fer de jefa.

Gener és el mes dels inicis, els bons propòsits i de mirar endavant amb il·lusió.
Estrenem mes i estrenem any. Fa olor a nou i està ple d’oportunitats.
Gener ens deixa tornar a començar, respirar fons i agafar empenta. 365 dies per davant en els que complir el nostre somni. :love:

Molta sort a totes les cercadores de Gener, esperem estrenar l’any cantant moltes panxus.

:anec:


Aneu passant i deixeu les vostres dades, i ho aniré actualitzant al post inicial: >.-<:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Num.de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:


LES CERCADORES DE DESEMBRE SOM

:()():::: Galaxia
Edat dels dos: jo 35 ell 38
Cicle de cerca: 2
Num.de fills: 2 nens de 2 i 4 anys
DNW: 30 gener
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: amb il.lusio de buscar el tercer :)

:()():::: Farfalla
Edat dels dos: 35 i 33
Cicle de cerca: 4
Num.de fills: 0
DNW: 24/01 aprox

:()():::: Mmatas
Edat dels dos: 36 i 40
Cicle de cerca: 2
Num.de fills:1
DNW:28/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: cerquem aquest mes i sinó ho aconseguim haurem de parar dos mesos per la vacuna del covid

:()():::: VR26
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 12 aprox
Num.de fills: 0
DNW: 14/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Un cop iniciada la búsqueda se'm detecta un quist benigne al ovari i m'operen, despres d'uns mesos de parón iniciem la búsqueda, al segon mes positiu que acaba en embaras bioquímic el 21/11 de 4+4, després de l'espera recomenada ens tornem a posar, avui día 1/01 estem a la SW i ojalá el día 14 no es presenti la W. aunque no sé si aguantaré tant sense ferme un TE.

:()():::: Airuna
Edat dels 2: 32 jo, 41 ell.
Cicles de cerca: 9
N° de fills: 0
DNW: 22/01
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: 2 embarassos en aquests mesos, un acaba en avort diferit a les 8+5, i el segon, acaba en abort bioquímic a les 4+5.

:()():::: Minta
Edat dels dos: 34 jo i 36 el Minto
Cicle de cerca: 4t
Num.de fills: 1 (de 4 anys)
DNW: 30 gener
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: la W del mes passat em va desanimar moltíssim... a veure aquest any nou si ens porta bones noticies!

:()():::: AidaC
Edat dels 2: 23 jo, 34 ell.
Cicles de cerca: 3
N° de fills: 0
DNW: 10/01
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: A l’octubre un abort diferit de 8 setmanes d’un embaràs que no va ser buscat però que vam estimar molt així que ens vam animar a buscar el primer baby!

:()():::: Mariett
Edat dels dos: 38 ell i 32 jo
Cicle de cerca: 1
Num.de fills: 0
DNW: 30/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Principiants en aquest món!

:()():::: Lau86
Edat dels dos: 37 i 34
Cicle de cerca: primer, després d'un avortament
Num.de fills: 0
DNW: no ho tinc clar, finals de gener, però segurament se'n vagi a febrer,
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: a principis de novembre vam tenir positiu, però vam perdre l'embaràs a primers de desembre, a les 8 setmanes aprox (tot i que potser ja s'havia parat abans)

:()():::: Lexi
Edat dels dos: 40
Cicle de cerca: molts... 24? Iniciarem FIV en breu
Num.de fills:2 (nen fará 5 aquest mes, nena 2 i mig)
DNW: 26/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tinc SOP i el primer fill va venir despres de 3 anys de cerca... 4IA negatives i a la 1era FIV +. La nena vaig anar directa a FIV i ara...doncs desde q va neixer la nena no hem possat protecció i res...que no...I ja hem parlat amb la doctora per començar el tractament de nou, ens falta presentar analitiques.

:()():::: Ennaraa

:()():::: annah
Edat dels dos: 30 jo i 33 ell
Cicle de cerca: 5e cicle
Num.de fills: 1 nen de setembre 2019
DNW: 2/2
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Per aquí estem buscant un germanet pel meu fill de setembre19. Fa ja 5 mesos que busquem però de moment no hem tingut èxit. El nen va arribar al tercer mes de buscar i no porto gaire bé el que estigui costant tant. Em dona per donar-li voltes i em preocupa que desde que em va tornar la warry després del part ja no tinc pràcticament fluxe i ja no veig la clara d'ou. La gine al setembre va dir que estava tot correcte així que no se si es mala sort o hauria d'insistir.

:()():::: Sherhezada
Edat dels dos: 28 i 42
Cicle de cerca: 12
Num.de fills: 0
DNW: 16/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: hem passat també per 2 avortaments.

:()():::: martinina
Edat dels dos: 33 i 35
Cicle de cerca: 1
Num.de fills: 2
DNW: 28/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: feia temps que ens ronda la idea del tercer i ho hem anat aparcant. Finalment ens hem decidit arriscar pero farem 3 cicles de cerca i prou. Si no arriba ens plantem perq ja ens sembla molta diferencia la q esportaran els nens com per allargar al següent any ja. Ha sigut realment un rampell i com els dos embarassos anteriors van arribar al primer cicle.. qui sap potser hi som a temps.




:dimoni: :dimoni: :dimoni:
PROPERES DNW

Ennaraa :-()-)
AidaC 10/01 :-()-)
VR26 14/01 :-()-)
Sherhezada 16/01 :-())
Airuna 22/01 :-()-)
Farfalla 24/01 :-()-)
Lexi 26/01 :-()-)
Mmatas 28/01 :-()-)
martinina 28/01
Galaxia 30/01
Mariett 30/01
Lau86 finals Gener, inici Febrer aprox :-()-)
annah 02/02
Minta 02/02 :-())
_farfalla_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 04, 2021 2:45 pm, en total s’ha editat 29 vegades.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. gen. 01, 2021 11:09 am

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Mmatas » dv. gen. 01, 2021 5:41 pm

Hola!!! :--/)

Farfalla gràcies per obrir gener.
A veure si aquest mes podem cantar totes les panxes que no hem cantat al desembre.
Ànims noies!!

Edat dels dos: 36 i 40
Cicle de cerca: 2
Num.de fills:1
DNW:28/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: cerquem aquest mes i sinó ho aconseguim haurem de parar dos mesos per la vacuna del covid :-o00m
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dv. gen. 01, 2021 10:10 pm

:--/) Hola noies!

També estaba a cercadores decembre i ara m'uneixo al de gener! Moltes gràcies per obrir el fil!

Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 12 aprox
Num.de fills: 0
DNW: 14/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Un cop iniciada la búsqueda se'm detecta un quist benigne al ovari i m'operen, despres d'uns mesos de parón iniciem la búsqueda, al segon mes positiu que acaba en embaras bioquímic el 21/11 de 4+4, després de l'espera recomenada ens tornem a posar, avui día 1/01 estem a la SW i ojalá el día 14 no es presenti la W. aunque no sé si aguantaré tant sense ferme un TE.

Molts anims a tots/es, ojalá al setembre hi hagi un babyboom! :)
Airuna
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 11, 2020 4:26 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Airuna » ds. gen. 02, 2021 7:37 am

Bon any nou a totes!

M' uneixo al grup. Gràcies _farfalla_ per obrir fil!

Edat dels 2: 32 jo, 41 ell.
Cicles de cerca: 9
N° de fills: 0
DNW: 22/01
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: 2 embarassos en aquests mesos, un acaba en avort diferit a les 8+5, i el segon, acaba en abort bioquímic a les 4+5.

Comencem l'any amb ganes després del bioquímic al novembre. M'encantaria tenir el positiu aquest mes, jo sóc de setembre, del mateix dia que la meva mare, i la meva parella d'octubre! :p-)

Demà començaré a fer TO, serà el primer mes que els utilitzo, a veure si els sé fer servir...

Molta sort a totes en aquest nou any! x*x*x
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Minta » ds. gen. 02, 2021 11:28 am

Hola!!!!
Gràcies _farfalla_ per obrir post!

Deixo les meves dades

Edat dels dos: 34 jo i 36 el Minto
Cicle de cerca: 4t
Num.de fills: 1 (de 4 anys)
DNW: 30 gener
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: la W del mes passat em va desanimar moltíssim... a veure aquest any nou si ens porta bones noticies!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. gen. 02, 2021 12:50 pm

Benvingudes noies!!
Síi, al final em vaig animar a obrir el grup. Perquè tot i que la majoria venim de Desembre, així les noves cercadores podran trobar el grup del mes.

Galaxia, he afegit ja les teves dades que vaig veure que t'estrenaves al grup de Desembre

Noies espero que aquest mes sigui màgic amb l'arribada del Reis i ens portin l'encàrrec dels nostres bebitos :love:

Jo començo el mes com més tranquil·la i més "resignada" o sigui deixant passar i que toqui quan vulgui, a cada mes de recerca vaig aprenent coses noves de mi. Tinc TO del mes passat, però no estic segura si els faré servir i encara guardo 2-3 TE, per ara no en compraré més, m'he adonat que si en tinc pocs no em torno tan boja. L'objectiu del mes és no fer cap TE fins que no arribi la data NW i realment no aparegui.

A veure si ho aconsegueixo. jejeje :-()-)
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: AidaC » ds. gen. 02, 2021 2:53 pm

Hola boniques! No havia vist aquest nou fil, gràcies Farfalla per obrir-lo!

Edat dels 2: 23 jo, 34 ell.
Cicles de cerca: 3
N° de fills: 0
DNW: 10/01
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: A l’octubre un abort diferit de 8 setmanes d’un embaràs que no va ser buscat però que vam estimar molt així que ens vam animar a buscar el primer baby!

Tant de bo aquest mes surtin totes les panxus que no van sortir al desembre i que aquest 2021 vingui carregat d’alegries!

Una abraçada noies, a per Gener! :-()) :love:
Galaxia
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 9:36 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Galaxia » dg. gen. 03, 2021 7:19 am

Hola noies ! :--/)

Moltes gràcies Farfalla Per obrir el post de gener

Esperem que aquest 2021ens porti el que desitgem :-())

El mes passat vaig tenir un bioquímic, vaig fer-me un TE quan portava 3 dies de falta, va sortir una ratlla fluixeta comparada amb els meus altres embarassos. Al cap de 4 dies em va venir la warry ! Al llegir-vos per aquí he vist que es força habitual. Això m'ha tranquilitzat.

Molta força a totes !!!! I a fer pinxitos :love:
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dg. gen. 03, 2021 4:25 pm

Hola Galaxia,
A nosaltres ens va pasar el mateix, segons ens va explicar el ginecoleg el 90% d'embarasos acaba en bioquímic (em sembla una barbaritat) pero diuen que si no l'estas buscant es produeix de tan poc temps que pasa com una warry amb una mica de retard sense assabentarte.

La veritat que aquest es el nostre primer mes d'intent despres del bioquímic i per internet he llegit que les probabilitats son més altes :). No puc negar que tinc por de que torni a passar el mateix pero esperem que no!

Ja aniré explicant!

Benvingudes a totes ! :)
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dg. gen. 03, 2021 4:26 pm

:--/)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. gen. 03, 2021 6:33 pm

Ostres VR26, això us va dir el ginecòleg? Em sembla una barbaritat com tu has dit.
No sé, vale que és un doctor i ha estudiat això, però el 90% ??!?!? crec que s'ha flipat una mica, sincerament.

Que hagi passat una vegada no vol dir que torni a passar, segur que no és gens fàcil no tenir por o no pensar-hi. Espero que poc a poc pogueu estar més tranquil·les. Desfogueu-vos molt per aquí que nosaltres us farem suport :***:
Galaxia
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 9:36 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Galaxia » dg. gen. 03, 2021 8:07 pm

Suposo que deu passar sovint pero 90% tambe ho trobo exagerat! En fi, he decidit que a partir d'ara no em fare TE fins al cap de 1 setmana de la falta. Molts ànims a totes !! :-o00m
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dt. gen. 05, 2021 8:43 pm

Farfalla i Galaxia, si, a mi també m'ho va semblar potser va exagerar per calmarme una mica ja qué estaba molt preocupada.

Nosaltres al contrari que Galaxia si farem TE d'alta sensibilitat uns dies abans de la falta per assebentar-nos si torna a pasar, ja qué si pasa 3 vegades (espero i dessitjo que no sigui el cas), despres es quan començen a fer probes per la S.S. segons tinc entés.

Apart del perill que té tenir molts TE a mà jaja.

Aviam si aixó s'anima i algú estrena amb la primera panxu del gener.

Com va noies? En qué fase esteu?

Molts ànims!! Aquest será el nostre mes! Segur que els reis han llegit les nostres cartes! jaja
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. gen. 06, 2021 6:38 pm

Bon dia de Reis!!! €-) €-) €-)

Que tal s'han comportat ses Magestats? :camio:
Per aquí hem fet un dia familiar tranquil en petit comité, però molt molt bé!! :globus:

Doncs VR26, aquí tot just començant SW, així que, per ara, en fase fàcil, jajaja sense nervis ni massa res. Anar fent i aprofitant per donar-nos molts carinyets. jejeje
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: AidaC » dj. gen. 07, 2021 8:08 pm

Hola noies, espero que els Reis hagin vingut carregats!
Com aneu? La majoria en fase súper avorrida, no?
El que comenteu dels aborts jo també crec que es va flipar una miqueta , pero si que és cert que passa moltes més vegades de les que creiem ?-)

Ego: Jo en teoria estic en ple desespero però la veritat es que estic una mica desanimada i trista, des de la pèrdua tinc el cicle descontrolat i abans era un rellotge, els TO m’han sortit tots blancs nuclear així que una de dos: o no he ovulat o estan defectuosos ?-) Com sempre el psicosimptomes ataquen pero no crec que sigui res més que això.

Bé, ja veurem que passa...
Us envio bones vibres per abordar les vostres SW que estan al caure! :love: ..::··
Mariett
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 06, 2021 10:28 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Mariett » dj. gen. 07, 2021 10:31 pm

Hola! :--/)

Edat dels dos: 38 ell i 32 jo
Cicle de cerca: 1
Num.de fills: 0
DNW: 30/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Principiants en aquest món! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dv. gen. 08, 2021 8:48 am

Bones a totes!

Farfalla a gaudir de la SW! :)

Aida, doncs baja...jo crec que serán TO defectuosos, quan sería la DNW? No t'has fet cap TE?

Benginguts Mariett!
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: lau86 » dv. gen. 08, 2021 1:02 pm

Hola noies!!

Molta sort a totes, ajuda molt llegir experiències i compartir sensacions.

M'apunto si us sembla bé al grup tot i que no sé ben bé si arribaré a ser cercadora de gener!

Edat dels dos: 37 i 34
Cicle de cerca: primer, després d'un avortament
Num.de fills: 0
DNW: no ho tinc clar, finals de gener, però segurament se'n vagi a febrer,
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: a principis de novembre vam tenir positiu, però vam perdre l'embaràs a primers de desembre, a les 8 setmanes aprox (tot i que potser ja s'havia parat abans)

Ha estat tot un tràngol (he après moltes coses que desconeixia totalment de com funcionem, i no se'n parla prou, és un tabuu i no ho hauria de ser!), però no ha calgut cap intervenció i vaig anar fent a casa, i ara que m'ha vingut la W estic contenta perquè entenc que el meu cos ja s'està autoregulant i amb naturalitat i sense pressa, mirarem si ens hi podem quedar de nou. El metge em va dir esperar un-dos mesos, o després de la primera regla, així que diria que ja ho hem complert. Tot i que tinc bastant clar que anirà per llarg...i no em vull fer il·lusions! VR26 vam coincidir al grup de mamis juliol, me n'alegro de trobar-te també aquí...a veure si aquesta vegada hi ha sort!

L'espera serà llarga, aquest mes, perquè ni tan sols tinc clar com serà el meu cicle, però em volia apuntar per poder compartir amb vosaltres experiències, ja que veig que moltes hem passat per pèrdues i moltes també som primerenques!

Petons i molta sort!
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Ennaraa » dv. gen. 08, 2021 4:50 pm

Hola!!
AidaC et vaig contestar, no se si no t'arriben bé els avisos. Si no ho tens clar canvia de marca. Encara estas esperant la regla o finalment et va baixar al mes passat?

Benvingudes noies! No se si el 90% és molt exagerat, pero ens hem anat a trobar un grup que casi, casi podriem dir que si que ho confirma :-:)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::