Quin Omega 3 recomaneu?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Quin Omega 3 recomaneu?

EntradaAutor: BuffIta » dl. feb. 01, 2021 8:53 am

Hola,
Quin Omega 3 recomenau? he estatllegint molt del tema i sembla que NO tots els OMEGA 3 tenen la mateixa qualitat i el mateix efecte.

M'han parlat molt bé (i la meva ginecologa també me l'ha aconsellat encara que sigui mes car) el OMEGA de PHARMANEX, MARINE OMEGA... el fa una empresa que treballa realment amb productes naturals...

L'heu probat?

Gràcies boniques
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 01, 2021 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: QUIN OMEGA 3 RECOMANEU?

EntradaAutor: Anna Maria » dl. feb. 01, 2021 9:47 am

Hola!
Jo no he près mai comprimits d'Omega 3, així que no et puc recomanar cap marca en concret. El que sí que et puc recomanar, a part del peix (però que a cops ens fa por per l'anisaki i el mercuri), també hi ha aliments que contenen omega 3:
- Oli d'oliva! ep, em de vigilar no engreixar-nos molt, però posa un raig ben generós a l'amanida i al pa amb tomàquet. Altres olis vegetals també en porten però no tant.
- Fruits secs, a més de portar molta fibra (més que els espinacs del popeye) que et pot anar bé.
- Alvocat. Si li poses un bon raig d'oli d'oliva apa que serà bo i el doble d'omega 3.
- Les llavors de lli i de xia.
Vagi molt bé!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::