**_** Cercadores de març '21 **_**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Llunaa » dt. març 23, 2021 7:22 pm

Hola noies!

Que tal esteu?

Leya ja t'entenc quan van anunciant els embarassos de l'entorn es fa una mica dur, aquests dies també ha coincidit en el meu entorn. Molts ànims! Segur que aviat cantes el positiu :)
Sherhezada benvinguda de nou!! molts ànims també en la tornada :), en tema ginecolegs no sé que dir-te, a mi de moment només m'han atés una gine a urgències i el dia següent el de la mutua, són els dos nous per mi. I encara cap m'han fet més que una eco vaginal...

Gràcies noies pels ànims!
doncs jo segueixo amb les perdues des del diumenge de la setmana pasada, és a dir, 10 dies... i fins la setmana que ve no tinc hora. Depèn com torno a urgencies aquesta setmana.
l'únic que em van dir és que esperes, a veure com evolucionava, per que encara no es podia veure res. Tampoc em van mirar més, ni analítiques. Vull que passi ràpid i tenir alguna resposta, intento no pensar-hi i estar el més tranquila possible, per que serà el que tingui que ser, però és difícil quan vaig al lavabo, li acabo donant més voltes.

Una abraçada a totes!!
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Sherhezada » dc. març 24, 2021 7:19 am

Hola a totes,

Contesto qui preguntava a on visc.
Jo sóc filla de terres garrotxines però per amor estic instal·lada prop de Sabadell.

Preguntava pel ginecòleg, per fer un cop d'ull post legrat, ja que abans de la. Covid era un pas important i ara sembla que potser no ho era tant.

Com ja us vaig explicar, em van dir que si no hi havia sangrat i no feia mal, volia dir que tot ok.... Però clar, és tant relatiu! Jo sóc poc sensible pel que fa els dolors i sensacions del cos... Així que pot anar terriblement malament i que jo no me n'adoni fins que comenci a fer mal, molt de mal..... Així que no m'acaba de convèncer.

És que a més, em fa ràbia perquè vaig fer una preparació per buscar embaràs molt ben feta, posar el dia vacunes, anàlisi complert, bona alimentació, disminuir l'esport d'impacte..... I amb tot això, no vaig aconseguir que em fessin una revisió bàsica..... Tan car és ? Si posen un condó a la màquina de la eco vaginal per poder-la reutilitzar en totes les pacients... no crec que sigui tan car.....

Perdoneu però em fa ràbia, el dia que es dignin a mirar-ho, si trobem una explicació dels avortaments voldré assassinar a algú.... Que ja en van 2 i no és fàcil.

Ais, és que de vegades es fa complicat gestionar les emocions, però no em queixo.

Vosaltres què tal?

Lluna , no desesperis, per aquí s'han vist casos de pèrdues i embaràs normal. Si et diuen d'esperar, aguanta tot el que puguis, que és cert que no es pot veure res les 5 primeres setmanes per confirmar que està tot ok. I les següents no són gaire més xulis..... Fins sentir-li el cor i desitjar que funcioni per sempre.

Ànims a totes! El que hagi de ser, serà, però que no ens acusin de no intentar-ho!

Una abraçada.
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: VR26 » dc. març 24, 2021 8:36 am

Hola noies!
Espero que vagi tot bé!

Lluna sembla ser que tots paguem per una sanitat pública pero que no tenen ganes de fer res; per poder si poden fer, et podriem fer una analítica on miren els valors hcg i repetirla en 48h i el valor del hcg deuria de haber aumentat com a mínim un 60% aprox. si es tracta d'un embaràs evolotiu. Tot ho sé pel que he llegit a internet despres de molt temps de búsqueda, no soc cap profesional.
No t'han fet pas cap analítica?

La meva experiencia personal amb perdues a la setmana 3/4 ha estat un día veure una miqueta de sang al paper, casi res, a les hores anar al lavabo i sagnar moltissim de cop.

Si tens mutua i ho demanes segurament te les facin. Sino si vols ferteles pagant a internet vaig llegir que son una 20€ per analítica pero no en tinc ni idea.
Jo soc molt impacient.
Dessitjo que tot quedi en un susto i vagi tot bé.

Una forta abraçada a totes!
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: lila80 » dj. març 25, 2021 2:19 pm

Hola noies!

Normalment no escric tant seguit però és que us vull explicar una cosa que m’ha passat i m’ha fet posar alerta. Aquest matí he tacat molt poquet de sang, però falten dos dies per la W. El tema és que mai he tacat abans de la regla i quan comença sempre me’n adono primer perquè tinc forts dolors menstruals, i avui res de res. És estrany, estic bé, no em fa mal res i no tinc cap símptoma dels meus habituals abans de la regla (dolor al pits, ànsia per menjar xocolata, decaïment, sensació de nàusees i inici dolors premenstruals). De moment no he sagnat més.

Com a novetat fa dues nits que em sufoco, em desperto a mitja nit i em noto la cara molt calenta. De fet ahir ho vaig buscar a internet, perquè no m’havia passat mai, i el Dr Google assenyalava la possibilitat d’inici de premenopausia... però amb això d’avui començo a pensar que no siguin senyals d’embaràs. He llegit que no és estrany tenir un sagnat d’implantació uns deu dies després de l’ovulació, la qual cosa em quadra.

Aquest cap de setmana acabaré de veure què passa, a veure si em baixa o no la W.

Una abraçada!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. març 25, 2021 7:56 pm

Lila80 a veure a veure!!! Estarem pendents.

Doncs jo estic com tu. Esperant a veure què passa. La DNW era avui i per ara no hiha rastre. Tot i que tinc molts dolorets i un petit tacat marronòs. El que passa és que vinc tenint dolorets i tacat des de fa 1 setmana!! Tampoc m'havia passat mai tants dies, però com que des de que busquem no paren de passar-me coses que no m'havien passat mai procuro no capficar-m'hi. Encara que és difícil. jejeje

Segueixo esperant i us explico coses!!
:()()::::
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. març 26, 2021 3:44 pm

Sherhezade ara he vist el teu post de fa uns dies, no l'havia vist.

T'entenc perfectament, la frustració que deus sentir.
Jo tampoc entenc massa perquè deixen passar tan per alt aquestes situacions i tempos. Ves esperant, bueno a veure esperar... En altres situacions corren a fer proves i quan es tracta de donar vida tot és: bueno tu comença i després ja veurem per on va la cosa.

Sobre la preparació a l'embaràs tot i que és cert que ajuda a l'estat del cos, malauradament no garanteix res. Em sap greu el que t'està tocant viure quan portes temps fent una preparació tan conscient.

Espero que trobis respostes aviat.
Pik8
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. feb. 03, 2021 7:27 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Pik8 » dg. març 28, 2021 3:37 pm

Bones... fa molt de temps que no em passo per aquí... i es que les coses no ens van massa bé... la meva parella primer li van trobar infecció al semen... fet que li van donar antibiòtic i li van dir que no era res greu, simplement com una infecció d’orina de les dones... ara li han trobat verius als testicles... algú mes s’ha trobat en això? Es probable que hagi de psssr per quiròfan... ja que això pot ser una de les causes de no poder quedar-nos embarassats... a veure si algú mes li ha passat o n’ha sentit a parlar... només de pensar que això pot ser un tornar a començar.... ja portem quasi un any...
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Llunaa » dg. març 28, 2021 7:54 pm

Hola noies!!

Com esteu?

Sherhezada és dur quan necessites buscar respostes i sembla que sigui díficil fer més proves, o que et dediquin més atenció i et mirin més detingudament, normal que t'enfadis, jo com et deia fa molt poc que estic començant a mirar gines també, però crec que en algún fil del SP surten a vegades recomanacions de gines, pot ser en pots trobar per aquí algun. Molts ànims i força!! espero que aviat puguis tenir més respostes.

VR26 no em van fer cap analítica, ni test en orina el primer cop que vaig anar, aquest divendres a urgències si que per fí m'ho han fet. Sento que tu també ho hagis viscut, molts ànims!

Gràcies a totes pels vostres ànims!!

lila80 i _farfalla_ com van les DNW? Alguna novetat? lo de les calors a mi també em passava, a la nit estava acalorada i després anava amb l'escalfor a la cara, com fogots. Us desitjo molta sort a totes!! a veure si tenim un positiu abans d'acabar el mes :ok:

Pik8 molts ànims!! jo no ho coneixia però espero que puguis trobar més informació sobre aquesta infecció.

Bé, us explico una mica el que ha passat aquests darrers dies. He seguit amb el sagnat, i dijous passat a la nit em vaig començar a trobar malament com un mal de regla dels dolorosos (sempre em fa molt mal) i també va aumentar la sang i coaguls. L'endemà al matí igual i vaig anar a treballar però a les 12h vaig plegar i vaig marxar directe a urgències, d'allà vaig sortir casi al vespre... estaven una mica colapsats d'urgències. Primer em van mirar, amb eco vaginal i en principi van veure que el endeometri s'havia reduit molt des de l'últim cop, però com ells no van detectar el sac (a la mutua si) havien de veure que no estigui a cap altra lloc. Em van fer el test d'orina, i van veure que donava positiu però baix, llavors van decidir fer-me l'analítica (per fíiiiiiiiiiiiiii) això ja a última hora de la tarda..., i tornem a esperar i va donar positiu però amb l'hormana baixa. És un avortament bioquímic, però com no van veure el sac i per perill que no estigui a cap altre lloc, em van dir que d'aquí set dies em faci un test a casa per verificar que ja no estic embarassada, i que surto positiu doncs que hi torni a que em mirin, i si es que no doncs, a esperar 2 cicles per tornar a intentar. Dimecres tinc hora amb la mutua i espero que em puguin revisar i confirmar ells que ja està tot net. He tret molt aquests últims i avui crec que comença a parar. Ara només espero fer net, i que estigui tot bé, per poder descansar i recuperar-me (també emocionalment) i tornar-ho a intentar.

Sento el rotllo que us he fet, però penso que pot ser interessant explicar el que ens passa per si serveix a una altra persona. Us agraeixo molt les vostres paraules i ànims d'aquests dies. El proper mes no podré estar de cercadora però m'agradarà seguir-vos i seguir-vos animant!

Una forta abraçada a totes! a vegades no surten les coses com ens pensaven però estic segura que tard o dhora ho aconseguirem! :-()-)
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: VR26 » dg. març 28, 2021 10:13 pm

Hola Llunaa, em sap molt greu que no hagi acabat bé, em poso al teu lloc i sé que es molt dur, que amb molt poc temps ens fem moltes ilusions i estem molt adalt i de cop i volta abaix de tot. I el mes frustrant es no saber perque ens pasa, de tot cor dessitjo que en el teu cas no et torni a pasar.

A nosaltres en el primer bioquímic ens van dir d'esperar 2/3 cicles un profesional, un altre dos cicles i un altre 1 cicle (sense contar el sagnat de la perdua), i ens vam esperar 1 cicle. No sé si va ser el correcte pero sembla un tema en el que no es posen d'acord i si a la propera visita veuen que está ben net potser us diuen que quan us sentiu preparats emocionalment us hi podeu posar.

Desde aquí us envío una abraçada ben forta i ánims! Segur que al final ho aconaeguirem!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. març 28, 2021 11:02 pm

Hola noies,

Pick8 jo no n'havia sentit a parlar, la veritat. Imagino la jerra d'aigua freda al descobrir ara tot això, si ja porteu tan de temps. La part positiva és que pot ser un gran pas endavant el haver trobat la raó, un cop tingui la intervenció feta potser el camí és molt més fàcil.

Llunaa, em sap molt de greu, de debó.
Si a tu et va bé explicar el procès, fantàstic, a mi personalment em serveix per entendre i tenir informació de possibles situacions, a part crec que és bo no guardar-ho dins.
molts molts ànims.

Sobre mi: segueixo esperant, 3r dia de retràs. Demà al matí em faig test. Sensacions estranyes, doncs no sabria dir. Vaig estar la setmana passada amb tacat marronós i dolors de regla, ara ja no taco però els dolors de regla segueixen i segueixen, tot i que no baixa res. La sensació és que ha de baixar en qualsevol moment. He llegit que els dolors de regla poden ser normals durant els primers mesos ?-) Per la resta cap altre símptoma, així que demà sabrem.

lila80 tu que tal? tenies data aquest cap de setmana, oi?
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. març 29, 2021 7:36 am

Bon dia noies.
Doncs acabo de fer test i estic alucinant, als pocs segons ha aparegut la 2a ratlleta i al minut es veia ben marcada!!!
Tenim positiu!! >.-<:
És de bojos, el tenim aquí! Tan temps volent i ara no saps si creure-ho!! Ai mare!!

Aniré al CAP a preguntar i ara què, per on comencem. Espero que tot vagi endavant i bé!
:love:
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dl. març 29, 2021 9:02 am

Perdoneu que no contesti gaire, us vaig llegint però per falta de temps no em puc asseure i escriure.

Sherhezada És molt frustrant quan fas les coses bé i no passa el que ha de passar i vols respostes i ningú te les dona, suposo que com totes em sento molt identificada amb tu amb això.

Lila80 Estem a l'espera de notícies! :p-)

Llunaa Em sap molt de greu, és una cosa que no he viscut, però imagino que deu ser molt dur, et fas moltes il·lusions i després tot marxa. Molts ànims!!! :-()-)

_farfalla_ Moltes felicitats! Quina alegria deus sentir ara mateix! :D

Jo segueixo esperant el meu DNW, encara em queden 3 dies.
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mmatas » dl. març 29, 2021 10:56 am

Hola noies!

Lila80 ja queda res per saber a mi s em esta fent super llarg

Lunaa em sap molt greu. Ha de ser molt dur, si necesites desfogarte tu mateixa..

Pik8 Això de varius es un varicocele? Em sona d haver ho llegit en algun foro de reproducció assistida i que un cop operat va genial, hi ha gent que s ha quedat de seguida. Ho pots consultar

Farfalla Moltes Felicitats!! Quina alegria. I quina paciencia has tingut abans de fer te el TE

Nosaltres estem a sis dies de la dnw i s em menjen els nervis
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Sherhezada » dl. març 29, 2021 3:22 pm

Farfalla!!!! Ara no et mengis el tarro i a poc a poc.
Nosaltres anàvem passet a passet. Si vas per seguretat social, et farà una visita la Llevadora entre les 5 i 7 setmanes. Primera eco entre 11 i 13. No he arribat més enllà, encara.
Tota la força per tu !

Perdoneu que no personalitzi que estic amb el mòvil. Jo quan estava embarassada no podia ni dormir al llit de les calors que tenia. Em posava al sofà sense llançol ni res. Dormia molt poc però no estava cansada. Efectes i misteris de les hormones.

Lluna, quina merda.... Només dir-te que a poc a poc i bona lletra. Veuràs que els primers dies són durillos.... Jo la única manera de portar-ho bé ha sigut tornar-ho a provar. De vegades no hi ha més resposta que aquesta.

Ànims, a la noia que s'ha d'esperar a solucionar temes per tornar-s'hi a posar, qui sap si pot ser la causa, si així fos, paciencia que un cop arreglat... Però el temps passa molt lent, ho sé.... Recolza't en tothom qui ho sàpiga i no temis ser pesada parlant d'aquest tema si aixi ho sents.

Les altres, que esteu esperant, molts ànims!

Una abraçada
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. març 29, 2021 10:37 pm

Gràcies noies! :love:

Doncs és una sensació curiosa, per una banda estic eufòrica i per l'altre sembla algo que li estigui passant a algú altre. jajaja No t'ho creus del tot.

Al CAP hem donen visita amb la llevadora d'aquí 3 setmanes i aleshores programarem la 1a eco per un altre dia. Em sembla moltíssim temps la veritat, m'ha xocat. La setmana que ve anirem a algun privat a que ens diguin alguna cosa, perquè 3 setmanes sense cap informació ho veig etern.

Anem a descansar que ha estat un dia llarg.
Gràcies a totes de nou! :content: >.-<:
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Llunaa » dt. març 30, 2021 6:28 am

Bon dia noies!!!

Moltíssimes felicitat _farfalla_ !! >.-<: Quina il•lusió!
A gaudir molt!! Ja ens vas informant!

Una abraçada a totes!
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Sherhezada » dt. març 30, 2021 7:07 am

Farfala, es fa dur però tampoc pots fer-hi res. Com a mínim aguanteu fins la setmana 6 per anar a coneixer'l, que engoixa més anar-hi i que no es vegi res que no pas no saber-ho.

Petits objectius, així vam sobreviure nosaltres.

No et preocupis pels síntomes, si ens tens o no.... Tu Tranquil·la i endevant.

Quina il·lusió ! A veure si algú més canta panxu, que els de desembre tenim una llum especial

Una abraçada!
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mmatas » dc. març 31, 2021 4:08 pm

Hola!

Farfalla nosaltres al primer embaràs vam anar per mutua i no vam fer eco fins la setmana 7.
Però t entenc, esperar tant per veure que va bé.. Es fa etern.

Doncs jo no sé que pensar pq dilluns em vaig trobar malament. Amb nauseas i mal de panxa i ahir vaig tacar marro. Primer vaig pensar que venia la w. Però mai s adelanta tant i va ser només un cop. Així que estic pensant que potser era sagnat per implantació. Encara es aviat però demà em faré un TE
No em vull fer ilusions :-o00m :-o00m
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dj. abr. 01, 2021 8:01 pm

Mmatas a veure si tenim bones notícies! Estem a l'espera.

Jo ahir em vaig fer un TE que va ser negatiu i avui m'ha vingut la w, puntual com sempre... Ja no em faig tantes il.lusions però això comença a semblar el dia de la marmota.

Estic pensant en anar a una mutua a qué em facin una revisió, en els vostres CAPs us han fet una revisió bàsica (analítica, vitamines, hormones...) quan heu volgut posar-vos a buscar?
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mmatas » dj. abr. 01, 2021 10:12 pm

Hola!

Leya sento aquesta w. A mi no em van demanar cap prova a part de la tsh pq la tenia elevada ( ja ho sé del primer embaràs)

Aquest vespre m he fet un te i ha sortit una ralleta. Super fluixa però es veia bé >.-<: >.-<: :-())
No m ho acabo de creure encara que he tingut tots els símptomes de la implantació
Tinc una baixa reserva ovàrica i pensava que ens costaria i ho hem aconseguit al segon intent. Estem super contents però amb precaució. Espero que tot vagi bé

Farfalla les que no voliem que fosin pel desembre.... Ens ha tocat :p-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::