SOP i estimulació fallida Dexeus

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Rider
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. set. 09, 2020 3:11 pm

SOP i estimulació fallida Dexeus

EntradaAutor: Rider » ds. abr. 03, 2021 8:17 am

Hola sóc nova i vull demanar-vos consell o a veure si algu li ha passat com a mi.
Tinc ovari sindrome poliquistic i tinc 40 anys.
He passat una setmana de m.....
La eva experiencia es a la dexeus, molt dolenta , de fet no m'ha semblat en tot el procés que estiguessin segurs del que feien.
Em va dir el un docrtor d'alli que eria tot un exit perque tinc una reserva ovartica exel·lent i jo iLUSIONADA HE FET MÉS QUE UN ESFORÇ ECONOMIC OER FER-ME LA FIV.
Després de ferm-me una fecundació in vitro +icsi , tenia 25 ovuls en ecografies.
despres de la punció van treure 14 ,només van fecundar al final 4 , 2 van morir pel camí i al final despres de fer-li el dgp no va quedar cap viable .Em van dir que tenien cromosoma 21, el 13 i un altre més , cosa que em sembla extraña perquè el cariotip meu i el del meu marit era normal.
No m'ha quedat cap embrió i el metge no em dona resposta , diu que ha de pensar que fer, que no sap que ha passat , que ho intentem un altre cop , que no promet res ...
i amb la angoixa que tinc m'ha donat hora per d'aqui un mes per parlar de que es pot fer...estic molt enfadada perque no hi ha dret d'esperear 3 setmanes per una visita per saber que ha passat i em responen a dexeus que esques'han d'anar de vacances els metges!!! :ufs: :ufs:
ostres tu!!! i no m'ho podien donar hora abans d'anar-se'n l'hora de visita?
clar..com ja an cobrat , tot i habent tenint dolents resultats...
em sento estafada i no vull ovuls de donant , vull els meus.
Encara estic en llista d'espera per la ss , i tinc davant 440 persones mes o menys, creieu que em falten molts mesos?
que opineu del que m'ha pasat?
Estic començant a pensar que això son falses promeses i no penso gastar més diners perque estic decepcionada i enfadada i sento que he perdut l'esperança i no tindré mai fills .
Violeta_38y
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. juny 19, 2021 10:03 am

Re: SOP i estimulació fallida Dexeus

EntradaAutor: Violeta_38y » dg. juny 20, 2021 9:00 am

:***: Hola,
Jo també estic a la Dexeus i no va anar bé tampoc perquè no va haver cap embrió i diuen que fem una altra fiv per a veure com va, jo buscaria una altra opinió d'un altre lloc o si cal faria més proves a la parella per si de cas, mireu el tema de fragmentació.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: SOP i estimulació fallida Dexeus

EntradaAutor: Gustineta » dl. juny 21, 2021 8:47 am

Hola, Rider,

Primer de tot: em sap greu que després d'una FIV (amb tot el que implica) no tingueu cap embrió viable després del DGP.

Penso, després de llegir-te, que el ginecòleg en el teu cas sí que hauria de poder donar-te una explicació o almenys tenir diverses idees.

Jo tinc una estructura ovàrica poliquística, tot i que no he desenvolupat SOP. De tota manera, vaig tenir una experiència semblant a la teva quan tenia 33 anys.
El primer de tot que vaig aprendre és que una bona reserva ovàrica no sempre equival a bona qualitat ovàrica. I la qualitat ovàrica va empitjorant amb els anys.
El segon que vaig aprendre és que els fol·licles poden madurar de manera desigual. Això es pot intentar controlar previ a la punció, però també et diré que no es pot saber si abans no fas una estimulació.
Un cariotip normal no correlaciona amb tenir un embrió sa.
I sento ser una mica brusca, però l'edat és un factor que juga en contra i per això a partir d'un determinat moment proposen l'ovodonació. Imagino però, que a la Dexeus ja saber que tu vols tenir fills amb els teus òvuls.

Estic amb la Violeta, feu més proves si no les heu fetes. La prova de la fragmentació que diu personalment la trobo imprescindible.

Espero que quan pugueu fer la visita al ginecòleg pugui donar-vos explicacions.

Ah, potser si escrius a l'apartat de reproducció assistida, trobaràs més persones que hagin passat per experiències similars.

Una abraçada :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::