*-* Cercadores de Novembre'21 *-*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Sayuri » dl. nov. 29, 2021 10:10 pm

Molts ànims noies amb aquests dies ... Que passin ràpid i ens ho tornem a posar! :ok: a veure si desembre ens porta coses bones.
Incansable faltes tu! A veure si tens més sort!
Exacte, seguirem fent pinya!
Petonets maques!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. nov. 30, 2021 1:43 pm

Últim dia de mes!!
Incansable quines notícies tens?

Noies això ha estat un escalfament, jeje. Ens veiem a Desembre, ara vindrà la bona i acabarem l'any "por todo lo alto"

>.-<: >.-<:
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Sayuri » dt. nov. 30, 2021 6:51 pm

Tant de bo tinguis raó farfalla i acabem l'any cantant panxus.
Jo ja estic començant amb els TO. Aquest mes en faré servir per intentar fer els deures el millor possible... A veure si així encertem. :-D

Incansable, tenim notícies?
Petonets maques! Ens veiem al desembre, que ja és aquí!
Incansable
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 19, 2021 8:14 am

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Incansable » dt. nov. 30, 2021 7:56 pm

Hola noies!! :p-)

Sento molt que aquest mes no hagi estat el vostre, però n'estic segura que desembre sí que Ho serà >.-<:

Us explico, jo no tenia rastre de la W ni cap símptoma i ahir el matí em vaig fer un test que va donar +. Avui casualitats de la vida tenia hora amb la gine per la revisió i Li he comentat i m'ha dit que per eco no es veu res i que a vegades es veia, així que ja estic ben capficada! M'ha donat hora per d'aquí a 4 setmanes, que s'hauria de veure tot si evoluciona bé... Quins nervis! No sé, teòricament estic de 4+4d, suposo que pot ser normal que encara no es vegi res. Aquesta tarda m'he fet un test i m'ha donat molt més marcat que ahir el matí... :ok: :-o00m

En fi, esperem que tot vagi bé, us aniré seguint al fòrum de cercadores de desembre i espero poder celebrar amb vosaltres el positiu! Per cert, a mi els TO em van ajudar molt a centrar-me en els dies importants i a tenir la tranquil.litat que ovulava.

Una abraçada!

Incansable
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. nov. 30, 2021 8:33 pm

NOTICIÓN!!

FELICITAAAAAATS!!

quina boníssima notícia! acabant el més a lo gran! >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-)

estarem encantades que ens expliquis coses encara que estiguem a desembre. Segur que a la propera eco ja es veu. Quan s'està de tan poquíssim és difícil. Amb el meu primer vaig voler anar molt ràpid i la doctora em va dir que millor no, que m'enduria un disgust innecessàri, perquè no veuria res.
Molt ànims!! i moltes abraçades! Gaudiu el moment i els que vindran!

:-()-)
Incansable
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 19, 2021 8:14 am

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Incansable » dt. nov. 30, 2021 9:06 pm

Moltes gràcies _farfalla_! Espero que sí, que vagi endavant i intentem ser positius i pensar que tot anirà bé :-o00m :-())

Passaré per la vostra entrada de desembre i us aniré seguint i donant ànims, que vull celebrar els :-()) amb vosaltres! I si tot va bé em surt DPP 5 d'agost i moltes de vosaltres també seria durant l'agost, segur que ens trobem després al de mames agost :ok: :p-)
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Sayuri » dc. des. 01, 2021 4:00 pm

Ostres no m'ho puc creure!
Moltes felicitats incansable! Deus estar en un núvol ara mateix!
Respira fons, i pensa que segur que tot anirà molt bé! Venim d'històries complicadetes, aquesta vegada ens toca que tot surti rodó!

Ja ens aniràs informant de com va tot!
I tant, jo amb el meu primer embaràs la doctora no em va deixar fer eco fins la setmana 7… i ja el vam poder veure i sentir-li el batec. Quina emoció.
Tan de bo poguem unir-nos a la teva panxu ben aviat.

Molts petonets, i ens llegim al desembre.

Per cert, jo ja estic amb la sexy week! Ahir a la tarda em va sortir la careta somrient al TO i ja vam fer deures. A veure si encertem!
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Naniei » dc. des. 01, 2021 6:11 pm

Enhorabona Incansable!!

Oooh! Que bé, quina súper notícia! :p-) Me n'alegro molt!
Ja ens explicaràs com va tot!
Per cert, com et trobes? Algun símptoma?

Respecte a les ecos, en el meu embaràs (el que va resultar anembrionari) vaig tenir unes petites pèrdues al principi, setmana 5 aprox. i em van fer una eco però no es veia res de res, em van dir que era massa d'hora. Així que personalment penso que és millor esperar alguna setmaneta més...

I Sayuri bona setmana, a veure si també pots donar-nos bones notícies en uns dies!

Vinga noies, a pel desembre!
Incansable
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 19, 2021 8:14 am

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Incansable » dj. des. 02, 2021 7:59 pm

Moltes gràcies a totes >.-<: , n'estic segura que aviat cantarem el vostre positiu :p-) :-())

Ja us aniré explicant com va tot, esperem que tot vagi bé! Pel que fa als símptomes, de moment no gaires, el que sí que ja em va passar l'altra vegada és que símptomes de W no en tenia (agafo normalment una mica de migranya els dies anteriors i no en vaig tenir, per exemple). I també trobo que Hi ha un augment del fluxe vaginal, com si s'acostés l'ovulació! Ah, i gasos i estrenyiment també... :--/)

Molts ànims a totes, ja us vaig llegint a les cercadores de desembre :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::