°° Cercadores de Desembre'21

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

°° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. des. 01, 2021 10:35 pm

Hola cercadores!
Obro grup amb ganes i il·lusió. >.-<:
Desembre és un més plè de màgia, desitjos i bons propòsits. x*x*x Espero que l'últim més de l'any ens porti sort i, també, molt bona companyia. :--/)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-())

Copiaré a la segona entrada el diccionari de paraules i expressions útils de saber.

Podeu anar deixant les vostres dades i actualitzaré aquest post

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Num.de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:


LES CERCADORES DE DECEMBRE SOM:

_farfalla_
Edat dels dos: 30 i 34
Cicle de cerca: 3r
Num.de fills: 0
DNW:27/12
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tornem a la recerca amb la més calma i paciència que podem, tot i que costa no obsesionar-se de seguida amb els símptomes i calendaris.

Naniei
Edat dels dos: 32 (ell) i 34 (jo, en faig 35 el dia 16/12)
Cicle de cerca: 7è
Num.de fills: 0
DNW: 28/12
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Sóc grafiquera des de fa més o menys un any. Embaràs anembrionari el gener d'aquest any.

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: el primer després de gairebé un any.
Num.de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 16/12
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de buscar germanet durant força temps vaig tenir un embaràs ectòpic força traumàtic que es va solucionar amb medicació. Després s'ha empalmat amb les vacunes covid (que no tenim clar el temps d'espera per tornar a cercar) i ara hi tornarem...

AidaC
Edat dels dos: 24 i 35
Cicle de cerca: 13
Num.de fills: 0
DNW: No estic segura
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: l’any passat abort retingut i desde llavors cicles molt molt irregulars.

XèniaAP
DNW: 22/12

Terrallum
DNW: 21/12


PROPERES DNW

Sayuri 16/12 :-o00m
Terrallum 21/12 :-o00m
XèniaAP 22/12 :-o00m
_farfalla_ 27/12 :-o00m
Naniei 28/12 :-o00m
AidaC no estic segura :-o00m
_farfalla_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 21, 2021 10:35 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. des. 01, 2021 10:48 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Naniei » dj. des. 02, 2021 7:35 pm

Hola de nou _farfalla_ i a la resta de cercadores que us aneu incorporant!

M'encanta aquesta alegria amb la que has obert el grup! :***:

Aquí et deixo les meves dades:

Edat dels dos: 32 (ell) i 34 (jo, en faig 35 el dia 16/12)
Cicle de cerca: 7è
Num.de fills: 0
DNW: 28/12
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Sóc grafiquera des de fa més o menys un any. Embaràs anembrionari el gener d'aquest any.

_farfalla_ tornem a tenir DNW amb poca diferència de dies. A veure si entre Nadal i cap d'any tenim sort i ens emportem una bona "innocentada"!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Sayuri » dv. des. 03, 2021 10:20 am

Que bé que ja encetem nou mes, i a més a més, l'últim de l'any!
Un mes màgic com dius farfalla! Tan de bo ens porti uns bons regals de Nadal.

Estic molt contenta de començar aquest mes acompanyada de vosaltres! neujor:-)

Us deixo les meves dades:

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: 2n.
Num.de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 15/12
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de buscar germanet durant força temps vaig tenir un embaràs ectòpic força traumàtic que es va solucionar amb medicació. Després s'ha empalmat amb les vacunes covid i ara ens hi hem tornat a posar ...

MODE EGO: Jo ja estic acabant la SW. Hem fet deures dia sí dia no, a veure si ha estat suficient... Mai sé què és millor. Hem utilitzat TO, que ja ho havia fet altres vegades. A veure si ens ha estat d'ajuda.

Ens llegim cercadores! :--/)
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: AidaC » dg. des. 05, 2021 4:00 pm

Hola boniques! Deixo per aquí les meves dades i us desitjo molta sort :love:

Edat dels dos: 24 i 35
Cicle de cerca: 13
Num.de fills: 0
DNW: No estic segura
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: l’any passat abort retingut i desde llavors cicles molt molt irregulars.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. des. 06, 2021 9:48 pm

Que tal va el pont cercadores? Per aquí descansant.
Com qui no diu la cosa gairebé hem acabat una setmana de desembre.

Jo se suposa que he d'ovular d'aquí 7 dies ben bé, però a la passada regla vaig tenir una mica de retràs i sense contar el retràs se suposava que ovulava ara aquests dies. Avui m'acaba de sorpendre un doloret de regla que em sol passar quan ovulo, però no tinc res de claraweb que en mi és típic.... així que vaig ben perduda ara mateix, no tinc ni idea si ovularé en res i m'estic passant la SW o si anem bé i començarà més endavant.
Comencem de tort ja, jejeje

Que tal vosaltres?
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Sayuri » dc. des. 08, 2021 4:49 pm

Hola cercadores!
Què tal? Ja acabant el pont...
Farfalla, potser t'aniria bé utilitzar un TO. Jo sempre vaig molt perduda amb quan ovulo, i de fet amb el meu primer fill no vaig arribar a utilitzar-los mai, i crec que m'haurien anat bé.
Des de l'inici de la cerca del segon sí que ho he utilitzat, i crec que facilita. Tot i que no tots els cicles, perquè compro els de Clearblue i són cars.

Ànims amb la SW a totes! A veure si encerteu! ..::··

Mode ego: Segur que és paranoia total, i segur que no és res. Però avui, quan he anat al lavabo he vist una línia molt fineta a les calcetes tipus marró, i ja m'he ratllat per si podia ser sagnat d'implantació.
Que segur que no ho és, en cap dels dos embarassos he tingut aquest sagnat que diuen que existeix, però ja us podeu imaginar... estava tranquil·la i ja he començat el desespero,.... i això que encara em falta mooolt per la W!

En fi, més val no pensar-hi i que vagin passant els dies. neujor:-)

Expliqueu-me com aneu! :--/)
Que se'm fan llargs els dies!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. des. 09, 2021 7:40 pm

Sayuri ja comencen els psicosímptomes! A veure, en veritat podria ser. No és pas cap bogeria.
Jo també sóc de les que es nota de tot de cop i volta :r)
Ànim amb aquests dies, 1 setmaneta només.

Modo ego: Al final sí que estic tenin CW, ?-) per ara no volia fer servir TO per no obsessionar-me, però igualment li dono voltes al cap, així que acabo igual. jajajaja.

Que tal esteu la resta?

:p-)
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Naniei » dv. des. 10, 2021 7:10 pm

Bona tarda noies!
Hem estat uns dies fora pel pont i he estat bastant desconnectada.
Que bé que vagi creixent el grup de cercadores de desembre (per cert _farfalla_, no vull ser Pere Punyetes, però al primer post has posat "les cercadores de novembre som", enlloc de les de desembre). :love:
Sayuri en el meu embaràs vaig tenir un sagnat marronós uns 10 dies després d'ovular, però va ser més significatiu del que comentes (més o menys com els últims dies de regla). Tot i que això no vol dir res, cada dona i cada embaràs és un món!
Aiii! Els punyeteros psicosímptomes! Ja ens aniràs explicant com avança i si notes alguna cosa més, Sayuri!
Respecte als TO no n'he utilitzat mai, perquè em fixo molt en els canvis en el moc (que en mi són molt evidents) i em controlo la temperatura, etc... Però tinc amigues que sí que n'han fet servir i diuen que van bé. Tot i això, _farfalla_ si hi ha clara web és que estàs a puntet! Ànims en aquesta SW!
AidaC, en el teu cas, potser t'aniria bé fer servir TO si dius que tens els cicles molt irregulars, almenys per anar una mica guiada... Espero que se't vagi normalitzant!

Mode ego: aquests dies que hem estat passant el pont fora m'han anat molt bé per relaxar-me i desconnectar, portava una temporada bastant agoviada (feina, obligacions, etc...) i això notava que m'acabava repercutint al dia a dia. I els nervis mai són bons per buscar panxu! Per cert, estic començant la SW, ja us aniré informant! Ens toca fer deures _farfalla_!!

Seguim!! >.-<:
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Sayuri » dg. des. 12, 2021 3:47 pm

Hola cercadores!

Us toca fer deures maques! Procureu no estressar-vos, i penseu en positiu!
Tan de bo poguem cantar una altra panxu aquest mes!
Jo no seré per això... Avui, tot i que em falten tres dies per la W ja tinc tacadets de sang.... Per tant un altre mes que descarto... És el segon més de cerca post vacuna, però en realitat després de l'ectòpic ja vàrem estar cercant uns 5 mesos. Per tant representa que ja porto 7 cicles. La Dra em va dir que 8 cicles a la meva edat era l'esperable..
Encara tinc una última SW a finals de mes. A veure si entertem last minute abans que s'acabi l'any.
Molts petonets maques.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. des. 13, 2021 3:13 pm

Hola noies!
Naniei tota la raó, jeje canviat :ok:

Sayuri estarem pendents, amb el meu 1r embaràs vaig tacar dies abans, també pensava que ja em baixava i al final no va baixar. Nervis, nervis!! Fins últim moment hi ha esperança.

AidaC, que tal estàs?

Ego: Jo estic segura que ja vaig ovular, ja no tinc res de CW. M'he de fiar més de les pistes del cos i menys en el calendari, com dius tu Naniei. Farem algo més de deures, que són gràtis i tampoc disgusten :love: però estic casi segura que ja van passar els bons dies. Veurem si ens ha tocat la loteria. :ok: :ufs:

abraçades
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Naniei » dj. des. 16, 2021 9:16 pm

Hola noies!

Avui és el meu aniversari, en faig 35! >.-<:

Sayuri, avui és la teva DNW, oi? Segueixes amb petites taques o ja és definitiu que t'ha vingut la worry? Tal i com deia la _farfalla_: fins a l'últim moment hi ha esperança! Ja ens explicaràs!

Per cert, Sayuri, respecte al que deies de la vacuna covid, en el meu cas no vaig deixar de buscar embaràs quan em vaig vacunar, tot i això durant un o dos mesos no vam tenir en compte l'ovulació, simplement vam anar fent quan ens venia de gust. No sé si vam fer bé o no... En tot cas, ara ja està, ja han passat uns mesos!

Mode ego: nosaltres també hem fet els deures aquests dies, ara toca esperar... A veure com ens ha anat _farfalla_! :***: Aquesta espera és el pitjor, eh! Sembla que els dies no passin!

Abraçades, cercadores!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. des. 17, 2021 3:55 pm

Naniei, felicitats per l'aniversari :-()-)

Si noia, el desespero és el pitjor que hi ha. L'estic portant fatal aquest cop, vaig a tope de psicosímptomes: son, dolorets de regla, ganes de fer pipí... un show. :r) Ja estic amagant els TE, perque començaria a gastar-los com una boja. jajaja m'ho agafo amb humor dins de tot, sóc conscient que se m'està anant la pinça :: orrr::
Tu els portes una mica millor?

Sayuri, com estas? Tens noves notícies?

AidaC fa temps que no sabem de tu. Explica'ns coses. :--/)


En res estem en plenes festes de Nadal, són dies emocionants i alhora complicats per saber si hi ha positiu o no.
xx:-D

Ànims cercadores!
>.-<:
Incansable
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 19, 2021 8:14 am

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Incansable » dv. des. 17, 2021 9:46 pm

Hola a totes :--/)

Entro per donar-vos molts ànims, veig que de moment té bona pinta i a veure si aquest mes canteu totes positiu :-())

Jo suposo que avança bé, però encara no he tingut la primera ecografia... la setmana que ve vaig a la llevadora de la seguretat social, i la següent setmana per privat. Quines ganes que em facin una primera eco :-o00m

Una abraçada a totes!!!! :ok:
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: XèniaAP » ds. des. 18, 2021 6:37 pm

Hola a totes :--/)
Tot i que ja s'acaba el mes de desembre m'he decidit a escriure. :b-)))
Estem buscant el nostre segon embaràs, tenim una nena de 3 any (el març en fera 4). I portem 4 mesos de cerca. Jo no és que tingui pressa, però la meva filla gran s'està fent molt gran i el temps apreta. La veritat és que amb la nena i la rutina tenim poc temps de fer deures així k no crec k hi hagi sort aquest mes... la meva data de NW és el 22...
Estic una mica nerviosa perquè el meu embaràs va ser de risc, ja que tinc problemes al coll d'úter i abans de quedarme embarassada de la Isona vaig tenir un abort. En aquell moment viviem a frança i em van receptar progesterona, va ser començarme a prendre la progesterona i quedarme embarassada... però aquí no es recepta.
Bueno noies tinc moltes ganes de cantar panxus :-())
Ànims a totes i a veure si anem tenint bones noticies
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Sayuri » ds. des. 18, 2021 6:42 pm

Hola maques!

Que bé que ja esteu en desespero! Això vol dir que són dies esperançadors, perquè podeu cantar positiu! :ok:

Farfalla, com van els psicosímptomes? Té bona pinta, ves-nos explicant com vas. Ànims que falta poc per saber com anirà tot. Et desitjo molta sort. :***:

Naniei moltes felicitats! Espero que també tinguis molta sort! Aix... seria molt guai acabar el desembre amb una altra panxu. Com van els símptomes? :-o00m

Incansable, quina alegria llegir-te! Que bé que tot vagi rutllant, i quins nervis per la primera eco! Quina il·lusió passar els Nadals ja amb aquesta bonica espera. Ja ens aniràs dient com va l'embaràs. :-())

Mode ego: Al final els tacadets han acabat sent la warry, sí sí. No sé perquè sempre penso això de la implantació, quan mai m'ha passat i sembla ser que no és mol habitual.
Ara ja estic acabant-la i per tant això vol dir que aviat començo la SW.
Crec que dilluns, que serà el 8è dia del cicle començaré amb TO, i haurem de fer deures durant els dies de Nadal. A veure si tenim més sort. Són dies macos. El meu fill creiem que és de la nit de fi d'any jejeje. O sigui que seria guai repetir.

Bé, espero llegir-vos.
Un petonet molt gran. :--/)
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Naniei » dg. des. 19, 2021 10:06 pm

Bona nit i gràcies per les felicitacions, noies! :ok:

Incansable quina gràcia veure't per aquí! Com et trobes? Com va el teu panxu? Ja ens informaràs com va la visita amb les llevadores.

_farfalla_ doncs de moment ho porto prou bé, no tinc psicosímptomes. Sóc conscient que encara és massa aviat per notar alguna cosa, però segur que a mesura que vagin passant els dies començaré a notar coses rares. Són dies fotuts, eh! Perquè com que tens tantes ganes de notar coses, el propi cos se les inventa! Ànims bonica i ja aniràs informant! :-o00m

Sayuri, així que finalment sí que era la regla. Tu ja ho deies... A veure com va la següent SW i sí que estaria bé que fos de la mateixa època que el germanet gran. De fet, conec a molts germans i germanes que neixen el mateix mes o amb un o dos mesos de diferència.

XèniaAp benvinguda! A veure com va, el dia 22 està aquí mateix! Notes algun símptoma? I el problema que tens al coll d'úter vol dir que sí o sí tornaràs a tenir un embaràs de risc o no té per què? T'ho pregunto des de la ignorància, no hi entenc gens! I respecte a l'abort, crec que totes les que estem per aquí n'hem patit algun... Em sap molt de greu!

Mode ego: tal i com deia abans, de moment no noto res però perquè sóc conscient que és massa d'hora. A veure com avancen els dies...

Una abraçada, noies! :--/)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. des. 20, 2021 11:40 pm

Hola noies!

Incansable que bé saber de tu! Ai, ja ens explicaràs que tal les primeres visites. :love:

XèniaAP benvinguda! :-()-) Deu nidó també la teva història. En aquest grup crec que et podrem comprendre, venim totes de camins complicats. Ja falta poquet per sortir de dubtes.

Sayuri vaya al final sí que era W. M'alegro que ho estigueu pensant en positiu i ja mirant la propera SW >.-<: Les dates de Nadal són dates amb molta màgia.

Naniei veig que vas millor que jo. jejeje Ja ens queda poc per saber com ha anat.

Ego: Els meus psicosíntomes van fent, ara només tinc dolorets de regla que no paren. Suposo que el cap me l'està jugant, aquesta passada nit he somiat que tenia un altre abort d'un bebè de molt poquetes setmanes. És complicat tornar a buscar. Per sort estem a les portes de festes i m'ajudarà a aguantar la setmana que em queda sense tornar-me boja del tot. :r)

Fortes abraçades :--/) :--/)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Terrallum » dt. des. 21, 2021 6:06 am

Hola noies!

Aquest mes de desembre us he anat llegit des de les ombres jaja.

Ha sigut el meu primer mes de cerca del 2n embaràs i avui m'ha baixat la regla per tant, m'apuntaré al cercadores de gener!

Vinga a veure si aquests dies màgics podem acabar de cantar alguna panxu!!!!
Imatge

Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: XèniaAP » dt. des. 21, 2021 3:49 pm

Hola maques!!!
Que bé terrallum com més serem més panxus cantarem :-()-)

Naniei i _farfalla_ ja us queda molt poquet per sortir de dubtessss quinssss nerrvisssss :p-) :p-)

Sayuri vingaaaaa que ara et toca la part més divertida de totes >.-<:

Modo ego: demà era la meva data de NW i no m'he pogut aguantar i m'he fet un test embaràs jejeejjeje i res de res.... no hi ha panxu.... com segueixi així em gastaré tot el sou amb testos de embaràs.
Crec k si vull panxu haurem de trobar el moment per fer més deures... vinga aquest mes faré TO a veure què tal.
Vingaaaaa vaaaaa que encara queden 2 panxus que poden ser.... no podem tancar el mes de desembre sense cantar-ne cap :-())

Buenoooo m'uneixo al grup de buscadores de gener... vinga que aquest 2022 ens ha de portar bones vibracions >.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::