°° Cercadores de Desembre'21

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Naniei » dt. des. 21, 2021 6:13 pm

Hola noies! :--/)

Que bé que cada com siguem més! Benvinguda Terrallum! :p-)

L'he liat una mica, així que si no us sap greu, començo pel mode ego: ENCARA NO HE OVULAT! Crec que més o menys ja us vaig comentar que em controlo el moc per saber quan s'acosta l'ovulació i la temperatura per saber quan he ovulat (no sé si sabeu com va, però l'ovulació només es pot confirmar quan passa i se sap quan tens almenys 3 dies de temperatures altes i sostingudes). Doncs bé, la setmana passada vaig tenir CW i just l'endemà un augment de temperatura, tot i que no va ser tan substancial com ho és habitualment, però com que més o menys es mantenia, vaig donar per fet que havia ovulat. I ahir vaig tenir una temperatura molt baixa i vaig tornar a tenir CW. Així que no he ovulat encara! De fet, no és el primer cop que em passa...
Faig servir aquest mètode perquè volia entendre què hi passava al meu cos, però potser al final hauré de fer-me TO...!
Així que res, a seguir fent deures i a esperar l'ovulació.
Encara que ovulés avui, fins al gener no sabré com haurà anat. Així que _farfalla_ ets la nostra esperança pel mes de desembre! :***:

I ja prou parlar de mi! Per cert, perdoneu pel rotllo!

XèniaAP, em sap greu que t'hagi donat negatiu el TE... Sempre és una "baixona", però espero que t'ho agafis com una nova oportunitat per aquest any nou, i vosaltres també Sayuri i Terrallum! I entenc perfectament el que dius XèniaAP, els últims dies es fan molt difícils, tot són psicosímptomes, sensacions rares i necessites saber-ho! I sinó que li diguin a la _farfalla_, oi? En tot cas, per no estar tan ansiosa, pensa que si no és ara, serà el mes que ve i sinó l'altre, però el panxu acabarà arribant (això és el que intento pensar jo quan estic en aquests dies d'espera).

A veure com van aquests últims dies de l'any i primers del vinent, que tal i com dèieu algunes: són dates màgiques! I segur que en general trobem més estones per fer deures.

AidaC, segueixes per aquí? Com va?

Una abraçada, noies!
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: AidaC » dc. des. 22, 2021 11:31 pm

Hola noies! Disculpeu per no haver passat per aqui :ufs:

Volia enviar una forta abraçada a aquelles que heu fet TE i ha sigut negatiu o les que ja heu tingut a la W, a agafar el proper mes amb força! :()()::::

Les que encara no, com esteu? Com porteu els simptomes? :love:

Ego: Nosaltres aquest mes hem passat bastant del rotllo ja que hem estat molt liats i avui tenim la Warry aqui, ja ens ho esperavem! Avui he començat anticonceptives per veure si regulem aquestes warris i al març hi tornarem a veure com va la cosa :()():::: Tot i així, us aniré llegint a les que esteu per aquí i espero que ja no hi estigueu al març :-())

Una abraçada molt forta per a totes i a veure si alguna té el seu regal de nadal :love: :love: :love: \o.o/ \o.o/ \o.o/
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. des. 24, 2021 5:21 pm

Hola noies!

Terrallum benvinguda!! Encara que pel que expliques saltes a gener genial que ja estiguis per aquí :--/)

XèniaAP, provareu a fer servir TO? Explica'ns que tal, jo ho vaig provar amb la meva anterior recerca i no m'hi vaig acabar d'entendre. No els sabia interpretar prou. ?-)

Naniei ostres quina sorpresa, encara no has ovulat? No sé si ho he entès massa o sigui aquest mes t'has saltat l'ovulació o és que tindràs un cicle molt més llarg? pregunto des de la ignorància total i curiositat.
Quan expliques que ets grafiquera i com et fixes en els canvis t'admiro molt, perquè jo m'ho enduria ràpidament a l'obsessió en el mal sentit i veig que tu ho portes d'una manera molt quotidiana.

AidaC, que bé saber de tu. Aleshores fareu una aturada fins març? Si és així esperem veure't per aquí igualment :ok:

Incansable ja vas anar a la primer ecografia?? :love:

modo ego. Per on començo? jeje Avui m'ha vingut la W. Després del mes amb més psicosímpotes del mon mundial, m'ha vingut la W. Fiasco total i lliçó de paciència. A sobre al matí m'havia fet un TE, al ser dia 24 em feia patir si podia beure algo d'alcohol tranquil·la o no. A part que tenia ficadíssim al cap que veuria les 2 ralles, doncs no només ha sortit blanc i m'he quedat en plan en serio? Que a mig matí ha aparegut la W de sorpresa. Molt bé! >.-<: (ironia total)
Com a mínim m'ha servit per confirmar que sí vaig ovular quan vaig tenir la CW i no quan deia l'aplicació del mòbil. El cicle anterior se'm va atrassar la W, però jo vaig tenir la CW com si no hi hagués hagut retràs i al venir-me avui la W torno a agafar les dates de cicle com em tocava abans.
Ara ja he canviat de xip i m'ho estic prenent com anecdòtic. Així que, a per un altre cicle de recerca.

Noies que tingueu molt bons dies de Nadal. En res ens veiem a gener, va qui s'anima a obrir el grup? A mi em toca descansar de jefa. jejejeje

x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Naniei » ds. des. 25, 2021 11:17 am

Bon Nadal, noies! \o.o/

_farfalla_ quin greu! Aquests maleïts psicosímptomes! Val més que t'ho prenguis com t'ho prens, però segur que no ha estat fàcil de pair... Una abraçada! Fa un temps em van dir que aquestes situacions són com petites pèrdues, com "micro-dols", perquè hi ha una esperança i una il·lusió dipositada en una cosa, que de cop i volta s'esvaeix! No sé com ho veieu vosaltres.

AidaC doncs a veure si se't regularitza una mica la worry. Suposo que a vegades és necessari parar la cerca un temps per no capficar-s'hi i reprendre-ho amb calma cap al març (o quan sigui). Ànims!

Per cert, ja he ovulat i ja tinc DNW definitiva: el 5 de gener!

_farfalla_ gràcies pel elogis, dona! :-()-) Hehe! De fet, suposo que el més important és entendre que no som rellotges i que el cos es va adaptant als canvis del dia a dia. És com el que deies que havies tingut alteracions entre els dies de CW i la W, alguns mesos pot variar i no passa res.

Un temps abans de buscar embaràs, em vaig informar sobre el tema i vaig fer un mini-curs online sobre com interpretar temperatures, moc, fertilitat, etc. Vaig flipar amb moltes coses de les que no era conscient sobre el meu propi cos!
I aquest mes representa que tindré un cicle més llarg (de tant en tant ja em passa). Això es pot deure a canvis en les rutines, nervis, alimentació, etc.

Per cert, els TO tampoc sé com van... No me n'he fet mai cap! Les que n'utilitzeu ens ho haureu d'explicar. >.-<:

Ara ja diria que totes som cercadores de gener, oi? Encara que algunes de nosaltres ja portem els deures fets de desembre (si tinc una estona, intentaré crear el grup).

Abraçades! neujor:-)
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: °° Cercadores de Desembre'21

EntradaAutor: Sayuri » dt. des. 28, 2021 7:30 pm

Hola cercadores!
Disculpeu tants dies sense escriure! Tot i que us he anat llegint! Entre dinars familiars etc no he trobat el moment.

Xènia i terrallum benvingudes! Que bé, més cercadores!

Aidac. Espero que ens poguem retrobar bon aviat al grup de cercadores, i que reguleu els cicles. Molta sort!

Farfalla, quin greu la teva w... Fa molt mal quan ho tens mig coll avall.... Tot són símptomes... Etc. I de sobte tot s'esvaeix. Arribarà segur! Ens farem suport al gener!

Naniei, sap greu la teva w també. Gràcies per obrir el grup al gener!

Ego: acabant ja la sw. De fet ahir el to em va marcar ovulació. El que mai tinc clar és si avui encara podem rematar o ja s'ha acabat... Suposo que intentarem per si de cas.
Deures fets el millor que hem pogut, i ja m'apunto al grup de gener maques.

Molts petons a totes! Ens llegim!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::