**_** Cercadores de gener '22 **_**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. gen. 07, 2022 10:38 am

Aquestes SW, són tota una història. Nosaltres estem en dies clau, a veure si fem bons deures. Però ahir mateix dia de Reis que teníem els dos al cap de trobar una estoneta íntima, vam acabar dormits al sofà ... zz:-) :ufs: jajajaja adéu dia. Encara tenim dies bons, però volen. A veure si agafant el cap de setmana pel mig aprofitem. :miko:

Espero que ahir fos un bon dia de Reis per a totes i que les nostres cartes hagin arribat!! Naniei la teva ha estat la més puntual >.-<:


Estic contenta de que aquest grupet estigui creixent, poder parlar de la sw i coses aixi, quin desfogue. :love:

abraçades
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Naniei » dg. gen. 09, 2022 9:36 am

Moltíssimes gràcies a totes! :-()-)

Algunes m'heu fet riure molt amb els vostres comentaris i d'altres m'heu emocionat una mica i tot! >.-<: Gràcies!

Per cert, benvinguda Marmotes!

I sí, sí. La veritat és que encara em costa de creure, però estem molt contents! Ara a la panxa no hi tinc massa molèsties, el que noto més són els pits que estan una mica més grans i sensibles. Les olors també les noto molt i em sento més cansada del que és habitual... És el que toca!
Ja us aniré informant!

Sayuri, com ho portes? Demà és la teva DNW, oi? A veure, a veure... Ja sé que no estaves massa optimista aquest mes, però no se sap mai! Ànims!

_farfalla_ això ja passa! Hi ha dies que dius: avui cau un bon pinxito! I després res de res! No sé si ja hauràs ovulat o no, en tot cas, espero que estigueu aprofitant aquests dies.

Terrallum és molt fàcil de dir, però espero que no et desesperis gaire! De tota manera ves informant i així segur que podem donar-te una mica de recolzament.

Una abraçada, noies! :--/)
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: XèniaAP » dg. gen. 09, 2022 7:19 pm

Edat dels dos: 32 jo i 34 ell.
Cicle de cerca: 6è.
Num.de fills: 1 nena de 3 anys (en fa 4 al març)
DNW: 21/1

Hola a totes!!! feia dies que no em connectava i que xulo connectar-se i veure bones noticiesss!!! felicitats Naniei :-()) :-())
I bueno hi veig molt bones vibracions... molts possibles sagnats d'implementació >.-<: >.-<:

Modo ego: Jo estic una mica així... aquest mes m'he fet TO i sorpresa.... no m'està sortint l 'ovulació.... i ja estic a dia 17... molt estrany... en fi he demanat que em truqui la llavadora.

Petons i sort a totes... que aquest 2022 sigui un any ben especial per a totes :love:
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Sayuri » dg. gen. 09, 2022 8:25 pm

Boniques... Ja tinc els tacadets de la W aquí....
O sigui que demà ja em baixarà puntual... Acostumo a ser molt regular. Per això em desconcerten tan aquests filets marrons a mig cicle.
Al marc farà un any que em va donar l'alta la gine per tornar a la cerca després de l'ectòpic. Però com us deia, entremig vam fer parón per la vacuna. Si no m'he quedat al març, com que em tocarà revisió, li comentaré això dels filets i si puc fer alguna cosa més...
Ja em va dir ella que a la meva edat mínim 8 cicles, que són els que porto.
O sigui que veurem el febrer...
Em sap greu que sóc pessimista... Però és que està sent dur.

Per altra banda molts ànims terrallum amb el desespero, i farfalla tu també! Acabeu d'aprofitar sense estrès.
Xènia a tu també et queda poc per la dnw. Ànims!
A veure si em doneu una altra alegria i cantem alguna panxu més!
Naniei, deus estar en un núvol. Que contenta estic per tu. Disfruta el moment.

Petonets a totes. Perdoneu el meu rotllo... :--/)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. gen. 09, 2022 11:35 pm

Sayuri just pensava en tu. Aixi sembla que arriba la W? vaya, quin rollo, sempre és un fiasco. Si tens revisió està genial que li comentis, potser pots demanar que et truqui com la XeniaAP.
Tenir informació sempre va bé i que ella ho sàpiga.
No pateixis pel pessimisme, aquí estem per desfogar-nos.

XeniaAP, doncs ja fas bé de demanar trucada, crec que sí que pot passar que un mes no s'ovuli. Has estat amb època d'estrés potser? A vegades afecta molt.

ego: nosaltres donem la SW per acacaba, al final hem fet els deures d'aquella manera. Tot i que crec que hem enganxat el dia de l'ovulació perque vaig tenir 2 dies de CW a tope i vam poder fer deures. Ara ja me'n vaig al desespero total. Ojalá no sigui tan dolent com el mes passat :-)(-: va ser de bojos tots els psicosímptomes.

Com ho encareu la resta??

Molts ànims i abraçades :p-)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 10, 2022 10:28 pm

Bona nit cercadores!!! :--/)

Sayuri Quina me...Doncs això dels tacats marrons intermenstruals si que ho podríes comentar amb la gine perquè jo havia llegit que a vegades pot ser per tenir progesterona baixa. Pots demanar un anàlisis hormonal i que t'ho mirin així també aneu descartant cosetes, no?

XeniaAP ufff jo aquest cicle també he fet test d'ovulació...i realment entre el dia 13 i el 17 anava fluctuant la LH i sortint ben marcat...Al final em vaig guiar també per la CW i les sensacions per definir dia de Ovulació. Al final és molt difícil enganxar un TO positiu...te l'hauries de fer 2 cops al dia mínim, sempre a les mateixes hores...i tot i així a mi mai m'ha sortit supermarcat eh...jo al final faig una lectura global...Vull dir que potser no has detectat el pic de l'hormona però si has notat CW jo potser em fiaria més d'això.

Naniei Com segueixes?! Ja ho tens més coll avall???!! Quina emoció!!!

Farfalla Que tal el desespero? Que bé si vau enganxar els dies de CW!!!

Ego Penso que poc se'n parla de la tortura psicològica dels dies de desespero quan s'està cercant...Aiiiixxx a mi sempre em passa que quan hem acabat la SW estic supersegura que hem encertat...Després a mesura que passen els dies em vaig tornant més pessimista...Però quan comencen els símptomes premenstruals em torno boja amb els psicosíntomes i llavors anem a dies...a dies estic segura que si i a dies que no...quina tortura!!!!

:-o00m :-o00m :-o00m
Imatge

Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: XèniaAP » dt. gen. 11, 2022 6:55 am

Sayuri ànimsss ara a concentrar-te amb el mes de febrer :p-) ... i si tens hora a la gine doncs no està de més comentar-li.

terrallum farfalla ànims amb els phsicosintomes, ja falta menys per sortir de dubtes.

Modo ego: jo avui m'he tret un pès de sobre.... estic ovulant >.-<: a dia 20!!!!!!! Increïble!!!! Així que tinc unes ganes que arribi la nit i fer pinxitus :love: nose si ja ferà masses hores del test positiu... però en fi... estic tannn contenta d'estar ovulant que mira si aquest mes no hi ha panxu doncs tampoc serà un drama. Perquè ho he passat malament pensant que no ovulava, i el TO positiu ja ha estat una alegria... de fet aquest matí em trucarà la gine jejeje.... no se què li diré.

Vingaaaaa boniquessss que segur que d'aquí poc podrem cantar algun panxu mes!!!!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Sayuri » dt. gen. 11, 2022 8:14 am

Que bé Xènia AP!
Ho deus haver passat malament pensant que no ovulaves...
Suposo que de vegades ens pensem que tot és matemàtic i el cos humà no és realment així.
Vinga doncs, a aprofitar!!!

Terrallum i farfalla, ànims amb aquest desespero! Mireu de distreure-us amb altres coses i no pensar-hi massa, i que vagin passant els dies.

Necessitem cantar panxus!!!

Jo ja estic amb la W 100%. Ja mentalment pensant en Febrer. :ok:
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Naniei » dt. gen. 11, 2022 9:36 pm

Bona nit, noies! :--/)

Gràcies per anar-me preguntant com va!! Sou uns sols! :***:

XèniaAP, tal i com deien algunes de les cercadores, si has tingut alguns dies d'estrès o de canvis, és fàcil que s'atraci l'ovulació, no sé si és el teu cas. A mi em va passar aquest desembre: pel pont de la Immaculada vam passar uns dies fora de casa i suposo que aquest va ser el motiu perquè acabés ovulant a dia 24 després de la worry! I mira, al final ha acabat amb panxu! :-()) M'havia passat altres vegades i sempre ho he associat a nervis, viatges, etc. Ja et dic que no sé si serà el mateix cas, cada persona és un món!

Sayuri em sap greu l'arribada de la worry... tot i que tu ja ho deies i ningú es coneix més que una mateixa. El que deia la Terrallum de la progesterona baixa, també ho havia llegit, tal i com deia ella, podries demanar un anàlisi, sí. Mai està de més!

Terrallum estic totalment d'acord amb tu! Se'n parla molt poc del procés de cerca d'embaràs i dels símptomes o psicosímptomes d'aquest dies. Fins que no et poses a buscar embaràs no saps realment què representa tot plegat!

_farfalla_ et diria que t'ho prenguis amb calma, però ja sabem que és molt difícil! :-o00m "la suerte ya está echada!", que diuen en castellà. Espero que no tinguis tants psicosímptomes com el mes passat, tot i això, si els tens: aquí estem per llegir-te! El mateix et dic Terrallum!

Mode ego: He tingut unes petites pèrdues (flux rosat i marronós) i m'he ratllat una mica, sé que pot passar les primeres setmanes d'embaràs, però m'ha recordat a l'altre embaràs que també em va passar i no va anar bé... De moment són mooooolt lleus i no crec que calgui anar a la gine perquè tampoc veuran res encara. Ja us diré com avança.
I per la resta estic molt contenta i feliç, i encara hi ha moments que no m'ho crec! Vaig demanar hora a la llevadora, me la van donar per finals de mes, perquè em van comentar que encara estic de molt poc.

Abraçades! :love:
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Eria » dc. gen. 12, 2022 9:32 am

Bon dia noies! :--/) Sóc nova al forum i fa uns mesets que amb la meva parella volem tenir un fill així que, després de llegir-vos durant un temps m'he decidit a participar-hi per poder compartir experiències >.-<:

Edat dels dos: tots dos 32 anys
Cicle de cerca: el 4rt. Els 2 primers van ser sense tenir present quan ovulava ni res d'això. Ara fa 2 mesets que faig els TO. Normalment ovulo cap al dia 14 o 15 del cicle.
Núm. de fills: De moment 0
DNW: 22/01/22
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Jo ja he acabat la SW, hem fet els deures tant bé com hem pogut, ara a esperar que no vingui i que tinguem sort!!


Esperem que hi puguin haber alguns positius aquest més, i si més no, que hi estiguem totes ben a prop!! :cnen:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dc. gen. 12, 2022 9:36 am

Bon dia cercadores!!!

XeniaAP Aiii que bé! Així si has detectat ovulació...al ataque!!! Ueee

Naniei Bonica, sí, com bé has dit és molt normal que hi hagi aquests tacats, però entenc que ha de ser angoixant. A veure si passen els dies i van desapareixent!

Eria Benvinguda!! Veig que t'uneixes a la setmana de desespero amb la Farfalla i amb mi!! Ens farem companyia!!! :p-)


Ego 6é día post-ovulació i 0 símptomes de res...de tant en tant alguna punxadeta d ovaris... :-o00m A més em vaig comprar uns TE i ara he vist que són de 25ml/ul per tant fins que no hi hagi falta no em podré fer el test...jaja aii mare..quin desespero!
Edito!!! Vale he d'editar perquè he anat al lavabo i al eixugar-me fluxe marronet!!! Jo que estava tan tranquila! Però seria massa aviat per ser sagnat d implantació oi? Estic a 6 DPO. Avui he tingut mal d'ovaris...potser la regla que s'avanci? Però tant? O potser té a veure amb els tacadets de principi de mes...jooo quina meee!!! Ara si que ja estic ben ratllada!!!
Imatge

Imatge
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Eria » dc. gen. 12, 2022 7:13 pm

Terrallum, entenc la teva preocupació, te n'ha sortit més quantitat durant el dia? Ha canviat de color? Tens altres símptomes? Seria estrany que s'adelantés tant la regla, alguna altra vegada t'habia passat de tacar una mica a la fase lútea?

No perdem l'esperança, potser és sagnat d'implantació (tant de bo!) :-o00m

Ja ens aniràs explicant, una abraçada!!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: XèniaAP » dc. gen. 12, 2022 7:53 pm

Holaaa Noiessss

Naniei Espero que aquestes mini pèrdues no siguin res... quan tens la primera eco? Els 3 primers mesos d'embaràs també són un patir jejeje :-:) sobretot per les que hem passat per avortaments etc. Ànims i esperem que estigui ben agafadet!!!

Eria Benvinguda a la tribu i a veure si entre totes podem fer-nos l'espera més amena!

terrallum normalment se't abansa la regla???? aiaiaiiiiii que serà implementació >.-<: >.-<: no en tinc ni idea mes o menys quants dies tarda a implementar-se després de l'ovulació. Amb això de la buscada me'n dono compte que tinc molta desconeixença del meu propi cos jajajjaa

Sayuri Farfalla Com ho porteu?

Modo ego: Jo tal i com us vaig dir, ahir vaig ovular. Em vaig fer el TO positiu pel matí i a la tarda me'n vaig fer un altre i ja donava negatiu :ufs: .... igualment vam fer els deures, però com que el test ja donava negatiu no se si hi haurà sort... Me'n vaig fer un altre l'endemà pel matí per veure si m'havia donat negatiu pel moment del dia en què me'l havia fet i també va donar negatiu... Com veieu sóc la loca dels TO jajajajaja cerc que el mes que ve també faré la temperatura, tinc ganes de veure com funciona.
En fi... la suerte ya està echada ara a esperar :-o00m
Per cert em va trucar la llevadora, vam estar xerrant i em va explicar que potser que hi hagin mesos que no ovulis. També em va recomanar fer lu de la temperatura en comptes del TO i em va recomanar un complement vitamínic que ajuda a la fertilitat.

Bueno boniques molts ànims a totes, ja queden menys dies per cantar nous panxus :-()-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. gen. 12, 2022 10:27 pm

Hola Noies, guauu com s'anima aquest grup.
A veure si em vaig enrecordant de tot el que us he llegit.
Primer de tot Eria benvinguda!!
Veig que som molts en desespero, el final de mes serà fort.

Tema filets marrons podria ser implantació, se suposa que pot passar aprox 1 setmana després de l'ovulació. He de dir que a mi m'ha passat perquè sí algun cop, però t'entenc que ara et deu anar el cap a 2mil per hora. Si estaves portant bé el desespero ara cagada pastoret.

Naniei, espero que el teu tacat sigui el normal de l'inici de l'embaràs. Quan vens d'una pèrdua fa moltíssima por, però no te perque ser res. Ànims!

I ànims amb tots els desesperos que no són gens fàcils i són una punyetera tortura :sogra:

ego: doncs jo vaig fent aquest mes. Intento centrar-me en la feia, per sort o per desgràcia ara tinc una mica de jaleo i estic força ocupada. He tingut alguna sensació com punxades puntuals als ovaris i una de grans alucinant aquest cop, però res més. Amb la tonteria ja gairebé estic acabant la 1a setmana de desespero. A veure si passen els dies ràpids i fàcils i arriba la DNW.

Vinga cercadores seguim fent pinya!!
:p-)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dj. gen. 13, 2022 3:15 pm

Noies avui vinc amb un super-ego però és que necessito desfogar-me.

Avui anant pel carrer amb una baldosa aixecada he ensopegat i he aterrat amb la mà, concretament amb 2 dits.

Total, he anat a urgències i el Dr em diu que sembla que estan trencats i m'han de fer una radiografia. M'envia a raigs i abans que m'ho facin els dic que potser podria estar embarassada. Les noies m han dit que llavors no em faci la radiografia...els he demanat si em podien posar el xaleco metàlic per protegir-me i m han dit que per tema Covid ja no ho fan...total que em volien fer un TE però és que encara em falta una setmana per la DNW!!! Tot això que us explico, tot ha passat entre plors i tremolor del dolor! Un desastre!

Així que m han posat unes fèrules (quan n poden fer radiografia fan el tractament cm si estigués trencat que és el que sospiten i el que farien en cas que estigués embarassada). Pero m han dit que em faci un test d aquests ultrasensibles demà o així per anar descartant però que el dia d la falta si em surt negatiu torni i em farien la placa.

Total un drama de dia...i he anat a la farmacia i m han donat un clearblue que detecta 5 dies abans de la falta i segurament el farem diumenge que estaré a 4 dies de la falta.

Quins nervis per favor...vaia manera de començar l'any i la cercA!!!
Imatge

Imatge
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Eria » dj. gen. 13, 2022 3:56 pm

Hola noies, quantes cosetes!

XeniaAP respecte això que comentes dels TO, feia gaires dies que tel’s anaves fent? Vas poder detectar el pic? De totes maneres, si et va donar positiu senyal que estava baixant el pic, i per tant, en principi ovulant!! Jo fa dos mesets que ho faig i gràcies a ells he descobert quan ovulo, perquè amb les temperaturas tampoc és que em quedi del tot clar i amb la combinació de TO + tempes i CW vaig veient els patrons. Per cert, quin complement vitamínic et va donar la llevadora? Jo hi vaig anar fa unes setmanes i em va receptar Ovusitol, la veritat és que aquest més he notat molt més la CW (ja em va avisar que es nota més), a veure si entre una cosa i l’altra l’encertem, ehehe. >.-<:

Naniei, enhorabona per la noticia! Espero que et trobis ben bé i que aquestes petites pèrdues marxin de seguida. T’ha dit alguna cosa la llevadora o la ginecòloga? :-:)

Farfalla, que bé que estiguis ocupada aquests dies que queden per la DNW, així et pasarà més ràpid i será més fàcil de portar. A veure si hi ha sort, això dels grans, havia sentit alguna noia que li passava quan es quedava embarassada, tant de bo sigui una bon senyal! :b-)))

Terrallum, ostres quin dia el d’avui, pobra! Sort que per diumenge ja queda molt poquet! :-o00m Tant de bo tinguis una bona noticia, sempre seria una bona anècdota quan ho recordessiu, qui sap allò del “no hay mal que por bien no venga”… Espero que no et facin massa mal els dits. I els filets marrons? Has seguit tacant o ja han marxat?


Mode ego: jo estic a 4DPO, de moment em noto els pits molt inflats, però bé, em pasa sempre quan estic esperant la warry, d’altra banda porto dos dies que no tinc res de fluxe durant el dia, però al anar al bany al vespre, me’n surt força i amb textura CW.. no sé.. ?-) de totes maneres, aquest més crec que és el que estic portant millor, no hi estic pensant tant i estic força ocupada, és que el més passat va ser horrible, estaba ultra emocionada i res.. Ens ho pendrem amb filosofía i gaudint del camí, hihih.


Molts ànims a totes!!! **--o-)
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: XèniaAP » dv. gen. 14, 2022 4:06 pm

Hola futures mamis :-()-)

Com va això?

Ostres Terrallum quina mala pata... però mira així tens una excusa per fer-te el TE abans i sortir de dubtes! ja ens diràs el què diumenge... a veure si podem cantar panxu :-())

Bueno veig que les que esteu en desespero total ho esteu portant força bé aquest mes >.-<:

modo ego: jo avui he tingut alguna punxadeta i també he tacat el paper... així molt fluixet (rosa, marronós). És estrany però crec k és massa d'hora per ser sagnat d'implantació només estic a 4DPO . A més a més justament m'han agafat fongs vaginals :ufs: i potser tenen a veure amb aquestes petites taques.... en fi, jo no em vull desesperar que encara em queden dies per davant :-o00m
Eria la llavadora em va receptar ovuistol com tu! Una pregunta a les que feu temperatura... a on us la preneu? a mi la gine em va dir que em prengués la temperatura sota l'aixella i una amiga meva em va dir que ella s'havia pres la temperatura a la vagina.
En fi noies bon cap de setmana... per les que estem en desespero que puguem desconnectar molt :***: i les que esteu en SW a aprofitar a tope :love:

ànims a totes i a veure si diumenge podem cantar el positiu de la terrallum
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dv. gen. 14, 2022 4:52 pm

Hola boniques :--/)

XèniaAPostres aquests tacadets ens porten de cap eh...podria ser que haguessis ovulat 1o 2 dies abans? Podría quadrar amb sagnat d implantació! Tan de bo!!! Jo quan em prenia la tempe ho feia sota la llengua. Lu important és que sigui sempre a la mateixa hora, havent dormit mínim 4h i movent-se el menys possible i termòmetre de 2decimals!!

Eria Jo també pensava provar l ovusitol el més que ve! Com portes el desespero?

Farfalla Com ho portes? Ja ens queda menys!!! :p-)

EgoAvui he tornat al metge i al final no em faran radiografia perquè no val la pena, creuen que no estan trencats els dits...així que de moment res de TE, prefereixo esperar a la falta, igualment he fet comanda a Amazon de test de 10ml
Pel que fa tacadets...es un temazo...és el tercer dia que tinc tacat. Només taco quan vaig de ventre, sempre vaig bé però fa dies que vaig restreta i amb l esforç taco fluxe elastic i tacat marró. Avui he tacat amb filets tosadets estranys...la resta del dia no taco absolutament res...us ha passat mai? No ho entenc...estic a 8dpo i he tacat un cop al dia el 6 dpo, 7dpo i avui...per la resta cap síntoma, de tant en tant dolor d'ovaris...res més!

Em queden 5 dies de desespero o potser se m adelanta...a veure!!! :cnen:
Imatge

Imatge
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Eria » dv. gen. 14, 2022 5:09 pm

Hola noies!!

XèniaAP ostres doncs a veure si té raó amb el que diu la TerraLlum i vas ovular un xic abans i aquests tacadets són d'implantació! T'habia passat en algun altre cicle? Seria extrany que fos la regla, és molt aviat encara... Ja ens aniràs informant!
Respecte a lo del termòmetre jo també ho faig sota la llengua, tot i que he sentit a molta gent dir que on és més precís és a la vagina, però bé, a mi m'ha anat bé per anar-me fent una idea de les fases del meu cicle, i el pitjor de moment... saber que em vindrà la regla, quan no l'espero :-o00m (perquè baixa en picat la temperatura).

Terrallum, si a mi m'ho va comentar la llevadora, més que res perquè em va dir que millora la qualitat de l'òvul i com que son vitamines vaig pensar que no em faria cap mal, tot al contrari, si hi pot ajudar, endavant! El que sí que he notat (i tot just fa un més que me'l prenc) és que noto molt més els canvis de fluxe i sobretot la CW!
Ai me'n alegro que no tinguis els dits trencats i respecte això que dius del tacat, ostres sembla molt sagnat d'implantació pel que comentes! Tant de bo també ho sigui! Vinga que amb el cap de setmana pel mig aquests 5 dies passaràn "rapidets".

Farfalla i tu com estàs? Com portes aquests dies? Algun símptoma?

Ego; Jo porto un parell de dies com amb mal de ronyons a la part baixa de l'esquena i el ventre com si m'hagués de venir la regla, però res més. Aquesta nit he tingut molt molt mal de panxa i d'esquena de cop, tant que he tingut una mica de diarrea i tot, però se m'ha passat de seguida i avui estic tant perfecte, només amb una mica de mal d'esquena encara... no sé pas! A algú li ha passat algo semblant?


Vinga una setmaneta i a veure si hi ha notícies bones en aquest grup! Una abraçada!! :love:
Incansable
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 19, 2021 8:14 am

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Incansable » ds. gen. 15, 2022 2:51 pm

Hola noies :--/)

Que bé que veig que aquest grup es va animant, Hi ha molts símptomes que tenen molt Bona pinta i segur que aviat canteu algun altre :-())

En primer lloc enhorabona Naniei!!!! >.-<: segur que tot va superbé, ja ens explicaràs! Diuen que els tacats al principi de l'embaràs són molt normals, no crec que tinguessin a veure amb què l'anterior no anés bé!! Esperem que tot avanci :ok: . Pel teu mes Hi ha algun grup de fòrum? Pel meu no n'hi ha cap i Ho trobo a faltar...

Per la meva banda, vaig agafar el covid i em van Fer punxar heparina i vaig tenir visita amb la gine a les 9+4 i tot el que es podia veure es veia bé. La setmana que ve tinc l'eco de les 12 setmanes i molts nervis perquè és en aquesta on van veure que l'anterior no anava bé... O sigui que creuem els dits, ara toca que vagi bé oí? :-o00m

Una abraçada gegant i molts ànims a totes amb la cerca!

Incansable

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::