**_** Cercadores de gener '22 **_**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

**_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Naniei » dt. des. 28, 2021 9:44 am

Hola cercadores! :--/)

Encara estem a finals de desembre, però obro el grup perquè les que estàvem al grup de "cercadores de desembre" ja ens han anat passant les DNW. Comencem amb il·lusió aquest 2022 ja que segur que ens portarà coses molt bones! :-()-)

Per cert, és el primer cop que obro un grup, si hi ha qualsevol cosa que no sigui correcte, comenteu-m'ho! :ok:

A la següent entrada copiaré el diccionari de paraules i expressions útils.

Podeu anar deixant les vostres dades i actualitzaré aquest post :love:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:



LES CERCADORES DE GENER SOM:

Naniei
Edat dels dos: 32 (ell) i 35 (jo)
Cicle de cerca: 7è
Núm. de fills: 0
DNW: 05/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Sóc grafiquera des de fa un any (aprox.). Embaràs anembrionari el gener del 2021.

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: 5 abans de la vacuna i aquest és el 3r post vacuna. Per tant 8è.
Núm. de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 10/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de buscar germanet durant força temps vaig tenir un embaràs ectòpic força traumàtic que es va solucionar amb medicació. Després d'esperar 6 mesos, intentar-ho 5 cicles, després vacuna i ara 3er cicle post vacuna. Esperem tenir sort aquest 2022…!

Terrallum
Edat dels dos: 33 ell, 31 jo (el 31 de gener en faig 32)
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 1 nena que fa els 4 anys : lasito : el 23 de gener.
DNW: 20/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doncs nosaltres vam tardar 2 anys a quedar-nos embarassats de la nostra filla. :-o00m Va ser una cerca molt llarga i ho vaig viure fatal, la veritat. Al final va arribar de forma natural després de visitar un radiestèsic...si si com ho llegiu...jajaja just quan començàvem a posar-nos també a mirar tema mèdic. I ara, és el meu segon cicle de cerca però visc amb pànic a que sigui una cerca llarga com l'anterior. Quan buscàvem a la nena, vam descobrir que la meva parella té espermatozous ..::·· inmòvils...vius i estupendus però 87% inmòvils...espero que això hagi canviat... :content: També he comprat test d'ovulació per començar aquest mes ja que des de que vaig fer canvi d'alimentació els cicles em duren menys i vaig una mica perduda.

_farfalla_
Edat dels dos: 30 i 34
Cicle de cerca: 4t
Núm. de fills: 0
DNW: 22/01
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: aquesta és la nostra 2a recerca, vaig tenir un abort espontani abans de l'estiu. Ara estem tornant a buscar i, tot i que vam començar amb molta calma, el més passat em vaig obsessionar moltíssim amb els psicosímptomes, a veure si aquest mes ho porto millor.

Marmotes
Edat de les dos: 30 (jo) i 33
Cicle de cerca: 3r
Núm. de fills: cap
DNW: 14/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: bones! fa poquet hem començat l'aventura del món de la fertilitat! Engeguem el 3r mes tranquil·les i convençudes de que el 2022 serà un any molt bonic. Hem descobert que és un camí llarg, profund i... lent!
Ànims i molta sort a totes.

XèniaAP
Edat dels dos: 32 jo i 34 ell.
Cicle de cerca: 6è.
Núm. de fills: 1 nena de 3 anys (en fa 4 al març)
DNW: 21/1

Eria
Edat dels dos: tots dos 32 anys
Cicle de cerca: el 4rt. Els 2 primers van ser sense tenir present quan ovulava ni res d'això. Ara fa 2 mesets que faig els TO. Normalment ovulo cap al dia 14 o 15 del cicle.
Núm. de fills: De moment 0
DNW: 22/01/22
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Jo ja he acabat la SW, hem fet els deures tant bé com hem pogut, ara a esperar que no vingui i que tinguem sort!!


PROPERES DNW:

Naniei 05/01 :-())
Sayuri 10/01 :-()-)
Marmotes 14/01 :-o00m
Terrallum 20/01 :-()-)
XèniaAP 21/01 :-()-)
_farfalla_ 22/01 :-()-)
Eria 22/01 :-()-)
Naniei l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 03, 2022 5:55 pm, en total s’ha editat 10 vegades.
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Naniei » dt. des. 28, 2021 9:46 am

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Sayuri » dt. des. 28, 2021 10:32 pm

Hola cercadores!
Gràcies per obrir el grup Naniei!

Us deixo les meves dades:

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: 5 abans de la vacuna i aquest és el 3r post vacuna. Per tant 8è.
Num.de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 10/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de buscar germanet durant força temps vaig tenir un embaràs ectòpic força traumàtic que es va solucionar amb medicació. Després d'esperar 6 mesos, intentar-ho 5 cicles, després vacuna i ara 3er cicle post vacuna. Esperem tenir sort aquest 2022…!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dc. des. 29, 2021 10:15 am

Gràcies per crear el post Naniei

Us poso les meves dades.

Edat dels dos: 33 ell, 31 jo (el 31 de gener en faig 32)
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 1 nena que fa els 4 anys : lasito : el 23 de gener.
DNW: 20/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doncs nosaltres vam tardar 2 anys a quedar-nos embarassats de la nostra filla. :-o00m Va ser una cerca molt llarga i ho vaig viure fatal, la veritat. Al final va arribar de forma natural després de visitar un radiestèsic...si si com ho llegiu...jajaja just quan començàvem a posar-nos també a mirar tema mèdic. I ara, és el meu segon cicle de cerca però visc amb pànic a que sigui una cerca llarga com l'anterior. Quan buscàvem a la nena, vam descobrir que la meva parella té espermatozous ..::·· inmòvils...vius i estupendus però 87% inmòvils...espero que això hagi canviat... :content: També he comprat test d'ovulació per començar aquest mes ja que des de que vaig fer canvi d'alimentació els cicles em duren menys i vaig una mica perduda.

Au, ja us he fumut el rollo! Vaaa que aquest gener i principi d'any serà el nostre mes!!!!! :-()) :-()) :-())
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. des. 30, 2021 8:18 pm

Hola noies! Que bé ja tenim grup de gener! >.-<:
Aques mes el comencem amb moltes ganes veig. A veure si el nou any ens porta sort!

_farfalla_
Edat dels dos: 30 i 34
Cicle de cerca: 4t
Num.de fills: 0
DNW: 22/01
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: aquesta és la nostra 2a recerca, vaig tenir un abort espontani abans de l'estiu. Ara estem tornant a buscar i, tot i que vam començar amb molta calma, el més passat em vaig obsessionar moltíssim amb els psicosímptomes, a veure si aquest mes ho porto millor.


Que tingueu bona entrada d'any!!
Ens veiem per aquí cercadores
FELIÇ 2022!! :p-)
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Naniei » dj. des. 30, 2021 9:30 pm

Bona nit, noies!

Encara no som al gener, però aquest grup ja fa goig! :love:

Terrallum crec que no ens havies explicat la teva història. Déu n'hi do la cerca de la vostra filla, va ser llarga, no devia ser gens fàcil... I no té per què tornar-se a repetir, cada cerca és un món. Per cert, he hagut de buscar què era un radiestèsic! Encara que puguin semblar coses una mica rares, a vosaltres us va anar bé, així que "xapó"! >.-<:

Sayuri benvinguda de nou! :--/)

_farfalla_ a mi també m'ha passat algun mes, que penses que sí, que serà aquell i després res... Però no sempre és així, hi ha mesos de tot, i potser el mes que sembla que no ha anat bé, després acaba sorprenent.

Mode ego: ara la que està amb psicosímptomes soc jo! Tampoc són molt bèsties, però de tant en tant noto un lleuger dolor al baix ventre... De moment no m'hi obsessiono massa, a veure com va! Ja us aniré informant.

I feliç 2022! Espero que aquest any ens porti tot allò que desitgem! \o.o/
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dv. des. 31, 2021 1:59 pm

Boniques quin goig de grup de gener!!! >.-<:

Naniei Ai és que la setmana del desespero és de lo pitjor...ànims amb aquests psicosíntomes, ja queda poquet per la data de NW. A veure si tens un bon regal de reis :content:

farfalla Veig que tenim data NW similar...aixx jo també el mes passat fatal amb els psicosíntomes i al final se'm va adelantar 3 dies així que resulta que no ho havíem ni fet quan ovulava...jajaja i jo a tope de síntomes..en fi..el cap ens juga males passades.

Sayuri Deu ni doret la teva història també! Ai a veure si aquest és EL mes.

Modo ego Doncs jo avui així de la nada...a día 10 de cicle (ja fa 4 dies que m'ha marxar la regla) va i taco de color marró!!! Què vol dir això? alguna ho sap? No m'havia passat mai...És ben bé, porto des d'abril amb cicles més regulars que mai i amb CW molt identificada i jo anant pensant: ai que bé, quan em posi a buscar serà fàcil identificar la ovulació i ara que m'hi poso a dia 10 taques marrons?! WTF!!!

Què en penseu? Avui em faré un test d'ovulació per si fos ovulació...no vull perdre aquest mes també...en fi... :lfantrose:

Per cet aprofito per desitjar-vos....FELIÇ ANY NOU que aquest 2022 estigui ple de bebitos per totes nosaltrs!!! (Bueno bueno un per cada una eh, que com a mínim jo si em toca bessons em dona un patatús). :-)(-:
Imatge

Imatge
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Sayuri » ds. gen. 01, 2022 3:58 pm

Feliç any nou cercadores!
Jo també us desitjo una cerca curta i que el 2022 ens porti un baby a cadascuna! :cnen: :cnena:

Farfalla: molts ànims aquest mes. A veure si no ve carregat de tants psicosímptomes.

Terrallum: deu ni do la vostra primera cerca. T'entenc perfectament el pànic de començar de nou. A mi també em va costar molt amb el primer fill. Això que comentes de tacat marró potser és que encara queden les últimes restes de la w... No ho sé. Molts ànims! Ja ens diràs com va el to.

Naniei: molts ànims aquesta setmana! Ja et queda molt poquet per saber alguna cosa. Intenta pensar en altres coses per distreure't. Tan de bo tinguis el millor regal de reis.

Mode ego: jo avui també una mica de filetsarrona les calcetes. Ja hi tornem. A 10 dies de la w... El mes passat ja em vaig rallar pensant que podia ser sagnat de implantació. Ara ja simplement penso que és la w que dóna els primers senyals... Potser s'adelanta... En fi... Ja tinc poques esperances aquest mes també... Comencem l'any pessimistes :ufs:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. gen. 02, 2022 8:12 pm

Que tal noies?

Terrallum siií ens toca a prop la DNW! Ens farem costat

Sayuri Sobre això del fluxe marronós a mi m'ha passat algun cop, no sé dirte perque passa, però fa molta ràbia quan just estàs buscant i t'hi trobes. Et quedes sense saber que pensar.

Naniei com vas? Quan la DNW està lluny es porta prou bé, quan està a prop sembla que no passen les hores. Ànim, que ja queda poquet

Ego: nosaltres escalfant motors, jajaja en res comencem SW a veure si fem uma bona carta als Reis i ens porten el regalet.

Abraçades noies, espero que els Reis ens portin molta sort a totes!
neu:-) neukiss-) neu:-D
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Naniei » dg. gen. 02, 2022 9:57 pm

Bon any, noies! :p-)

Moltes gràcies pels ànims, cercadores! M'encanta poder-nos donar suport entre totes! :***: La cerca d'embaràs és un moment que portem molt discretament, però també són moments de moltes emocions i neguits, que va molt bé poder compartir.

Terrallum, finalment et vas fer el test d'ovulació? Com va anar?
De fet, podria ser que fos l'ovulació, tot i que potser és molt d'hora, no? A mi m'havia passat alguna vegada i la ginecòloga em deia que era per l'ovulació. Per cert, i últimament t'has posat la vacuna Covid o la de la grip o alguna cosa així? És que a mi, quan em van vacunar de la Covid, feia 2 o 3 dies que se m'havia acabat la worry i vaig tornar a sagnar 2 o 3 dies més.
Ja ens explicaràs!

Sayuri, tal i com diu la _farfalla_ és una incògnita quan passen aquestes coses... A mi em va passar el cicle que em vaig quedar embarassada (crec que ja ho havia comentat al grup de "cercadores de desembre"), però és cert que també m'ha passat alguna cosa similar algun altre cicle i res...
Em sap greu que diguis que comences l'any pessimista. Va dona, que si no és aquest mes, serà el següent, l'any és llarg i l'acabem de començar! :-()-)

_farfalla_ que tinguis una molt bona SW! >.-<: La part divertida, oi? Tot i que sempre hi ha aquella pressió afegida... Procureu gaudir-ho i passar-ho molt bé! :love:

Mode ego: segueixo amb les petites molèsties al baix ventre. Però si no hi penso no ho noto! Així que a saber... El que sí que noto és que tinc més gana del que és habitual, tot i que això ja m'ha passat alguna altra vegada uns dies abans de que em vingui la worry. No ho sé pas, haurem d'esperar al dia 5! De moment ho porto prou bé...

Per cert, aquest cap d'any hem estat amb uns amics i, per si de cas, només vaig fer una copeta de vi per sopar i em vaig fer un "cubata" que no portava alcohol per dissimular (només era refresc). No sé si us hi trobeu, però a vegades hi ha molta pressió de la gent per beure. I potser algun cop et trobes en el moment en el que estic jo ara que prefereixo no beure per si de cas, o potser simplement no et ve de gust, i llavors et deixen anar allò de "que estàs embarassada?". No ho sé, em fa molta ràbia tot plegat!

Vaya rotllos que us foto... Anem parlant, boniques! xx:-D
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 03, 2022 8:56 pm

Boniquetes!!!!

Sayuri Com ho portes? Has tingut més filets marrons? La veritat és que quan apareixen síntomes així és una merda, perquè et fa encara estar més pendent. Ja ens diràs com va, tant de bo sigui una implantació com una casa i en uns dies ens donis bones notícies >.-<:

Naniei T'entenc perfectament, la gent sempre posa el nas on no toca...quina ràbia tu! Com ho portes? Ara ja sí que compta enrrera, ànims aquests últims dies de desespero! :p-)

Farfalla vinga vinga que comencem la SW en 3,2,1..... :-)love(-:

Ego: Doncs em vaig fer TO i nop, el cicle va com ha d anar...Avui la segona ratlleta del TO ja començava a marcar fort...suposo que demà o passat ja sortirà ben marcada. Per si de cas ja hem començat a fer deures!!!

Per cert, vosaltres com ho feu la SW? Espereu 1 dia perquè hi hagi més espermatozous a punt o feu cada dia? mètode Margarita? Nosaltres intentem molt fer segons les ganes però de vegades no sabem si reprimir-nos i millor fer un dia si un no....per això de la qualitat de l'esperma....en fi..
Imatge

Imatge
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Naniei » dc. gen. 05, 2022 8:57 am

Bon dia, cercadores!

Com esteu?

Terrallum m'ha fet molta gràcia el que has dit del mètode Margarita! :-()-) En un primer moment no ho he entès, però llavors he pensat "m'estima, no m'estima, m'estima, no m'estima". Més clar que l'aigua! >.-<:
Doncs nosaltres a la SW ho fem segons les ganes, però procurem que no passin més de 2 dies i si ve de gust dos dies seguits, doncs endavant. Però crec que el millor és dia sí, dia no, pel que deies de la qualitat de l'esperma i més encara pel que ens vas comentar de la teva parella.
De fet, havia llegit que en condicions òptimes l'esperma pot sobreviure 5 o 6 dies a dins nostre! Però s'ha de tenir CW i a mesura que passen els dies els espermatozoides van morint... ..::·· Pobrets!

Mode ego: avui és la meva DNW! De moment res de res i segueixo amb temperatures altes (bona senyal!). També segueixo amb dolorets al baix ventre, els típics de quan t'ha de venir la worry.
Tot i això, m'ho prenc amb bastanta tranquil·litat (estrany en mi!). Però aquest cop estic sent bastant realista i com que aquests dies estic de vacances i no sóc massa regular amb els horaris com quan treballo, podria ser que variés una mica (no seria el primer cop!).
Si demà segueixo igual, suposo que em faré un TE (avui li he fet la broma al meu company que si demà tenim un TE positiu ens haurà tocat "el niño" o "la niña"!)

Que tingueu uns bons reis, noies! :--/)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. gen. 05, 2022 12:15 pm

Hola cercadores! Vinga que venen els Reis!! :p-)

Naniei estarem ben atentes. Vayaaa si us haurà tocat el niño/a, seria la millor loteria i regal de Reis!
Quins nervis

El metodo margarita jajaja a mi també m'ha deixat pensant una estona jijiji
Nosaltres anem fent i no ens fixem tot el que caldria, això també fa que costi més encertar però al farfallo l'atabala força que una setmana l'ataqui a diestro i sinietro perque toca i a la següent ale s'acabó. Si surt així perque ens surt estar engaxats no em dirà que no obviament, però que sigui així només per buscar el fa sentir una mica malament. I l'entenc, a mi tampoc m'agrada la sensació de fer-ho per obligació. Part de la recerca és trobar els moments especials.
Després és cert que em rallo perque no hem enganxat bons dies, jajaja tot te dos cares. Aixi que estem intentant un punt mig. Fixar-nos en la bona setmana i no deixar-la escapar sense arribar al punt de treure la llista de tasques per fer.

A veure con ens va, ara ja tinc CW. Seguirem fent carta als Reis i caldrà esperar.

Abraçades cercadores!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dc. gen. 05, 2022 11:15 pm

Bon dia de reis!!!

Naniei Tant de bo avui et toqui el niño o la niña!!! Estarem ben pendents de tu i envian-te molta energia!!! Ja ens diràs!

farfalla vingaaa SW a tope!! Nosaltres també fem molt segons les ganes i crec que és el millor!! Perquè forçat...uff...no ho veig, a la cerca anterior ho vaig fer i no ens va anar gens bé.

Ego Jo també estic amb CW ja, però just avui o demà que crec que ovulo el meu company està enfebrat :ufs: Així que em sembla que els deures que hem fet són tots els que farem en la SW ... Sort que aquests dies hem estat a tope, com que estic de vacances hi ha moltes ganes!!!

Les altres com esteu???
Imatge

Imatge
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Sayuri » dj. gen. 06, 2022 11:10 am

Bon dia de reis cercadores!

Com esteu? A veure si aquests reis ens porten un bon regalet aquest any.

Naniei: nervis!!!! Com ha anat això? Tenim notícies de la w? Esperem que no! T'has atrevit a fer TE? Et desitjo molta sort!

Terrallum i farfalla: intenteu disfrutar la vostra sé! És el que dieu, que si s'ha de fer per obligació és un rotllo. Tot i que a mi moltes vegades m'ha passat, que intento no perdre la setmana i pressiono al marit perque toca... I no mola. Jo també intento fer això del mètode margarita. Que bo jeje. Sigui com sigui, intenteu relaxar-nos i gaudir.

Mode ego. He tingut algun petit filet marró més i també un dia em vaig eixugar i el paper va quedar com rosa pàl·lid. Jo crec que són senyals de la w... Ja us vaig dir que no sóc gens optimista aquest mes. ... Suposo que Porto tantes clatellades ja.. que em costa.
Però no cal perdre l'esperança.

Vinga que hem de començar l'any cantant alguna panxu! Que al desembre ja no en vam tenir cap.

Molts petonets maques!
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Naniei » dj. gen. 06, 2022 4:46 pm

Hola cercadores!

Noies, noies, noies! Tinc el millor regal de reis que podia tenir: un TE positiu! :ok:

Així que....... estic embarassada!!! :-()) >.-<:

Encara no m'ho crec! Us poso una mica en situació: ahir seguia amb el dolor al baix ventre i cap al migdia/tarda em van començar a fer mal els pits, no és gens habitual en mi quan m'ha de venir la worry. I això ja em va fer ballar el cap perquè en l'altre embaràs també em feien mal els pits els primers dies. I avui al despertar-me, seguien les temperatures altes, seguia amb dolor a la panxa i als pits i ni rastre de la worry. I la resta ja sabeu com ha anat!

Estic molt contenta i il·lusionada, però alhora no puc evitar pensar en l'altre embaràs que no va anar bé... :-o00m M'ho hauré d'agafar amb calma.

En fi, us envio molts ànims, molta força i molta paciència ja que les cerques no sempre són fàcils, però tot acaba arribant! I estic segura que aquest anys ens portarà moltes coses bones a totes! :***:

Per cert, respecte al que parlàveu, el fet de pressionar a les parelles a fer "pinxitos perquè toca", és cert que no mola. Algun cop ho havíem fet gairebé per obligació i acabàvem mig enfadats. El que feia normalment és que quan començaven els meus dies fèrtils, li deia al meu company i així els 2 ens mentalitzàvem que aquells propers dies havíem de fer deures.

Sayuri hi ha mesos que és cert que pel que sigui no hi ha gaires esperances, però vaja, no se sap mai! Queden pocs dies per la teva DNW, ja ens aniràs explicant com va.

_farfalla_ i Terrallum a veure si teniu encert en els vostres pinxos!

Una abraçada !! :p-)
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Sayuri » dj. gen. 06, 2022 5:37 pm

Quina alegria guapa! ! !

Estic molt contenta per tu! Per fi podem cantar una panxu! Que ja tocava!!!

Tenia un bon pressentiment amb tu aquest mes! Tal com anava tot el què explicaves!

No t'ho deus ni creure! Mare meva, quina emoció! :-()) :-()) :b-)))

Un petó a totes!
Marmotes
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. des. 14, 2021 8:26 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Marmotes » dj. gen. 06, 2022 7:36 pm

Edat de les dos: 30 (jo) i 33
Cicle de cerca: 3r
Núm. de fills: cap
DNW: 14/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: bones! fa poquet hem començat l'aventura del món de la fertilitat! Engeguem el 3r mes tranquil·les i convençudes de que el 2022 serà un any molt bonic. Hem descobert que és un camí llarg, profund i... lent!
Ànims i molta sort a totes.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. gen. 06, 2022 8:01 pm

Naniei moltíssimes felicitaaaats!!!!
Ostres quin notición!! Comencem l'any fortes
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Quina alegria!! Vaig a atacar al farfallo ara mateix jajaja , faig broma ;)
Que he de dir que just m'està sorprenent sent ell mateix qui m'està dient que aquesta és la setmana bona i intentem no passar-la per alt. Te moltes ganes de tornar a tenir positiu i les dates de Nadal ens han posat més sensibles.

Naniei ves-nos explicant!! :-())

I benvinguda Marmotes :--/)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **_** Cercadores de gener '22 **_**

EntradaAutor: Terrallum » dv. gen. 07, 2022 9:05 am

MOLTES FELICITATS NANIEI!!!!!!!!!! Quina emoció!!! Ueeeeeee aiii m'alegro moltísim bonica, deus estar en un núvol! Ja ens aniràs explicant! :-())

Marmotes Benvinguda a aquest bonic grup! Esperem que la teva estada sigui curta perquè cantis aviat la panxeta! :ok:

Farfalla Com va aquesta SW? :p-)

Ego: Jo ahir al vespres vaig ovular clarament pels dolorets d'ovaris. Just ahir però dormiem separats perquè jo havia de deixar a la nena amb els avis i hem dormit a casa d'ells. Però, vam fer deures ahir i abans d'ahir! així que creuarem dits.... :-o00m

El que comenteu, si, és un rotllo fer deures per obligació, nosaltres ara ho fem molt quan ens ve de gust, obviament fixant-nos en la finestra fèrtil que en diuen i posant-hi consciència, tot i que he de dir que jo la SW ja vaig a tope jajjajaja vull dir que no m'hi he d'esforçar gens, em ve moltísim de gust jajajaj

Aiii ara ja començo el desespero....vinga! :content:
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::