*_* Cercadores de febrer 2022 *_*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dl. feb. 21, 2022 6:02 pm

Ostres Nanei!!
Quin greu!! ja estaves gairebé de 10 setmanes no?
Nena, treu tot el q hagis de treure, i quan et deixin i tinguis resultats, endavant! Que de fet, el més divertit de tot això és fer la feina!! un petonàs!

Xenia? Estas per aquí?? Et toca cantar a tu no??

La resta no personalitzo (estic a un curs online i he desconnectat mentalment una estoneta....))

Jo segueixo amb tots els símptomes possibles de preregla o de panxu...mal a la part baixa de l'esquena, mal de pits (cada dia més) i sensació que en qualsevol moment em baixarà.
Ah si, i molt fluxe "espés" i de color...ai no sé, intento no pensar.-hi massa però se m'està fent molt difícil. No vull fer-me il·lusions...però és impossible...
No tinc cap TE a casa, si no crec que ja me l'haguésfet. Esperaré a comprar-ne al pròxim dilluns, que seran dos dies després de la data de NW.

Us vaig lelgint!
A veure qui s'anima a obrir març!
Un petonet!!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: nina23 » dt. feb. 22, 2022 12:11 am

hola boniques!

Naniei, em sap moltíssim de greu el que t’ha passat. el cos es recupera força ràpida però el cap i el cor tenen un altre ritme, a poc a poc…

jo vaig tenir un avortament al desembre també, estava de gairebé 10 setmanes i em van dir que es veia un esbós d’embrió però s’havia aturat. així que entenc pel que estàs passant i t’envio molta força.

qualsevol cosa, aquí estem.

una abraçada a totes i moolta sort a les que encara teniu opcions de tenir babies a l’octubre!

petons a totes :-o00m
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dt. feb. 22, 2022 4:46 pm

Guapees com esteu? Vinga que d’aquí una setmanona ja estarem al març!! :-()-)

Nínive: AI que bé que la visita et diguésin que tot correcte i que bona reserva ovárica. Merci per tots els consellets que comparteixes, la verita tés que veig que totes les ginecòlogues diuen molt el mateix, així que paciencia, cuidar-se, molt amor i tard o d’hora arribarà.

Caterinamore: M’encanta la idea de fer-te unes margaridetes a les ungles, segur que quedaran ben mones, és necessari mimar-nos també i ho veig totalment com tu, quan els futurs babys ensumin a mamis relaxades i felices, segur que venen!! Respecte al que comentes de fer pinxitus al vespre, nosaltres també solem de ser de migdia o vespre mooolt rarisimament algún matí de cap de setmana, però la veritat és que no ens hi fixem, heheh.

Naniei: Ostres em sap molt de greu els que us ha passat. Me’n alegro que a nivel físic amb la revisió que has fet et diguin que está tot bé. A nivell emocional imagino que deu ser complicat de gestionar, permetet sentir tot allò que necessitis i temps al temps, no ha de ser fácil bonica. Molts ànims i també si aneu fent proves, a veure què us van explicant sobre els resultats i possibles solucions. Una abraçada forta, escriu-nos quan ho necesitis!

Galla22: aii quins nervis, avui ja estem a dimarts! Ha baixat o no la W? Aii tant de bo poguem cantar la teva panxeta!!! Ja ens diràs com estàs i si hi ha novetats!!


Ego: A mi avui m'han donat els resultats de l'antimulleriana, i resulta que tinc molt bona reserva ovàrica! La ginecòloga ens ha dit que està tot perfecte i que no hem de patir gens, que molts embarasos tarden 8,9,10,11,12 mesos.. i que no per aquest fet vol dir que hi hagui algun problema, que sobretot molta calma, que estiguem la mar de tranquils i que no ens hi obsessionem. Així que apa, amb ganes de que sigui març i portar a terme aquest canvi de xip que ens hem propossat entre els dos.
Per cert! He estat buscant centres d'acupuntura, demà trucaré a un que m'ha fet bona pinta i a veure quan em donen hora. Uiii, uii que començaré a mimar-me i això no tindrà aturador, hahaah.


Un petunàs boniiquiiiss :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. feb. 22, 2022 11:50 pm

Naniei ostres, què dir-vos? sento moltíssim el que us ha passat. Us envio una forta abraçada, carinyo i molts ànims. Moltes aquí et comprenem massa bé, pots comptar amb nosaltres :love:

Noies febrer s'està resistint, va que encara tenim una candidata per trencar la racha.

ego: Al venir la W vaig pensar en agafar març amb moltes ganes i fer una SW de deures molt ben fets i fixant-nos, però poc a poc se'm va passant. Crec que aquest mes intententaré desconnectar al màxim i deixaré fluir. M'acabo obsessionant cada mes i al final tot és un estrés. No estic vivint la recerca gaudint-la, sinó més com una feina i no em fa bé.

Així que seguiré per aquí, no us penseu, però els meus deures per aquest mes són relaxar-me, gaudir del farfallo i un cop passats els dies clau oblidar-me. La idea també és estar una mica menys pendent del foro, perque l'acabo obrint 10 cops al dia a veure si alguna te novetats.
Que m'encanteu eeeh, però és que no tinc mesura. A veure que tal ho porto.

Segur que l'arribada del sol ens fa respirar fons a totes i ens porta bones vibracions

:***: :-o00m
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dc. feb. 23, 2022 9:53 am

Helloooooo :content:

NanieiOstres bonica, m'has deixat glaçada. Quin greu. T'envio molt d'amor i llum per recuperar-te d'aquesta pèrdua. Pren-te el temps que necessitis per agafar forces.

Farfalla Em sembla superbé això que dius, relax i a gaudir!

Ego Jo aqui estic encara esperant la regla per poder començar nou cicle però se m'està resistint...no acaba de baixar i això que ja fa dos dies que noto doloret d'ovaris...demà torno a tenir hora amb l'acupuntora a veure com ho veu. A mi m'ha anat molt bé tot això per relaxar-me i aprendre a esperar jajajaj a més...us confeso que ens estem mirant una casa per comprar i mudar-nos a l'estiu i això em té hiper ilusionada i entretinguda!!! :love: :love: :love:

A veure...no sé si ho esteu veient però si aquest mes de febrer només cantem una panxu o dues...(vinga va Galla22 o XèniaAP) sabeu que vol dir no? Que al març en cantarem moltes!!!!! No ho dic jo...ho diu l'estadística jajajja.

Qui s'anima a ser la jefa de març? Vinga que ens queden només uns dies per canviar de mes!!!!
Imatge

Imatge
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dc. feb. 23, 2022 11:50 am

Noiess vinga que ja queden poquets dies per acabar el mes de febrer:

Farfalla: T’entenc perfectament, jo també estava en aquest punt de semi obsessió-estrés i la veritat és que te n’adones que això no ens fa cap bé. Aquesta cerca també s’ha de gaudir i intentar fluir més. És fácil dir-ho però quan una mateixa se n’adona, és el més important per poder fer un canvi de xip. Estic totalment com tu, a partir d'ara slow, desconnexió i cuidar-nos molt. Segur que aquest canvi de mentalitat ajuda en tots els aspectes, una abraçada gran!

Terrallum: Uo uooo enhorabona pel projecte de la caseta!!! Quina il.lusió més gran, espero que us surti tot genial i que a l’estiu pogueu fer la mudança, que xulo! D’altra banda, que guai també lo de l’acupuntura per relaxar-te a part de com t’ha ajudat també, a veure què et diu avui! I aii amb la regla, quan l’esperem no baixa.. hahah el mon al revés.

Vingaaa doncs a veure si aviat tenim notícies de les que falteu!!!

Ego; jo avui he demanat hora per fer-me una primera sessió d’acupuntura, haaha no n’he fet mai i de fet tinc cita d’aquí dues setmanes, però em fa super il.lusió! Pel reste bé, treballant-me el canvi de xip, però contenta d’encarar-ho amb més Flow, hihi, sento com si la presió que m'havia autoimposat ara pesés menys.

Ahh i per cert!! Si ningú s'anima... m'fereixo per ser l'amfitriona del grup de cercadores de març :***: M'espero un parellet de dies i zaass l'obroo!


Petonets boniiquesss :love:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dc. feb. 23, 2022 3:26 pm

Hola noies! Com anem?
Només entrava a donar molts ànims a la Naniei, què dur... a veure si aviat et pots sumar a la cerca sabent per què s'han aturat i amb alguna sol·lució.
T'esperarem per quan vulguis/puguis tornar...

I Eria, per mi perfecte si ets tu l'amfitriona del grup de març, gràcies per oferir-te!

PD. Estic en plena SW, la vam encetar ahir jeje, i com crec que se m'ha avançat l'ovulació el dia clau hauria de ser avui, veurem si els soldadets d'ahir han aguantat i atrapen l´òvul ..::··

Vagi molt bé la setmana, vinga que encara tenim alguna possible panxu de febrer!!!
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dc. feb. 23, 2022 7:13 pm

Bon vespre noies!!

Eira!! Que bé aquests resultats!!!! >.-<: Segur q et porta sort ser l'amfitriona de març!!

Farfalla, jo també sóc de les que entro 10 vegades al dia a veure si hi ha novetats...no sé com funciona això de no obsessionar-te...a mi em costa mil.....

Ninvie, veus que bé! Feina mig feta ja! jajaja Acabeu de gaudir d'aquesta setmana!

Ego: doncs jo de moment segueixo sense W (i que duri!), en teoria em tocaria divendres. Tinc moments de tot, aquest matí m'he despertat i em pensava que em baixava, i res. Mooolt fluxe i molt espés, no sé si abans m'havia passat...no m'hi fixava.
Però he tingut un mal de cap molt fort, i em passa quan em ve la regla, així que una mica desanimada...ai no sé. Aquesta setmana se m'està fent eterna. I no, no m'he comprat cap test. Inentaré aguantar mínim fins la setmana vinent, si no em ve abans..
Res, creuem dits...us continuo informant!

Petonets per totes!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Sayuri » dc. feb. 23, 2022 9:08 pm

Hola cercadores!

Disculpeu que sempre entro ràpid i des del mòbil, i no tinc temps de personalitzar.

Primer de tot Naniei em sap molt de greu ... T'envio molts ànims i molta forca! I esperem veure't en plena cerca ben aviat.

Galla: ets l'última esperança d'aquest mes de febrer tan ensopit... ànims en aquesta recta final de desespero! Ja ho gens a tocar.

La veritat és que amb la de cercadores que som portem una estadística nefasta! Com dèieu, això només pot voler dir que vindran moltes panxus al març. !

Erià moltes gràcies per obrir el grup.

Ego: jo ja he donat la sw pràcticament per acabada però hem fet molt mals deures aquesta vegada. Així que no sé si participaré massa de la cerca de març. Només dos pinxitus en tota la sw i una mica abans de l'ovulació. No tinc esperances... En fi.
M'estic plantejant visita Giné al març. Ja farà l'any de l'alta des de l'ectòpic. I tot i que vam fer parón per vacunes... És molt temps. I em faig gran. I la pressió és forta.

M'agrada molt que parleu de cuidar-vos i desconnectar una mica *(farfalla, eria)...
Sinó al final això és una obsessió i no pot ser bo per res.

En fi. Un petonàs a totes i disculpeu que no personalitzi més.
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dj. feb. 24, 2022 9:48 am

Boniques bon diaa :-()-)


Sayuri; No diguis això de mals deures, pel que comentes son encertats, així que a veure si aquests soldadets fan el camí que toca. Respecte a la visita amb la gine, sempre està bé fer una revisió per asegurar-nos que tot està correcte, si ens pot donar consells, etc. Entenc el que comentes de la pressió que sens, a vegades es fa molt feixuc, però bé intenta pensar que cada més que passa hi ets més a prop.

Galla22: Ai aiii quina emoció, bé aguanta una mica més a veure si tenim la sorpresa. Seguim amb els dits creuats, qualsevol coseta ja ens diràs!! Ànims!!

Nínive: ole olee doncs anar fent aquesta setmana, "sin prisa pero sin pausa"!! tant de bo els soldadets estiguin per la feina i atrapin l'òvul, a veure!! Ara molta paciència amb els dies que vindràn i anar fent, hehe.


Per cert!! Ja tenim el fil de març obert!! :b-))) Abraçades!!!
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dv. feb. 25, 2022 6:59 am

On dieu que està el post de març? :ufs:

Puntual com un rellotge suís...i aquest cop com un gerro d’aigua congelada...vaig a intentar pair-ho...

Un petonet, quan pugui entro al març...
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. feb. 25, 2022 12:40 pm

Ostres Galla!! Ho sento molt. Pren-te el teu temps, març no es mourà d'allà.

Quin mes noies, quin mes.... L'únic aprenentatge que en trec és que l'embaràs és un procès impossible de controlar, per molt que fem fórmules i provem mètodes el cos humà és un gran misteri.

:-o00m
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dv. feb. 25, 2022 12:46 pm

Ostres Galla!! Quina caca!!!!

Aquest mes de febrer ha estat un fiasco... :-((
A veure si amb l'arribada de la primavera la cosa s'anima una mica. Si més no, ens anima a totes amb el bon temps. :***:
Digali al Gallu que avui sopeu/preneu alguna cosa especial (tot i que avui fa un dia molt gris i no ve de gust sortir). Espero que et mimi molt.

Una abraçada molt gran!! :love:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dv. feb. 25, 2022 1:31 pm

Ho sento Galla22, quin mes, amb totes les cercadores que hi érem, com ha fallat l'estadística... el punt positiu és que ens retrobem totes al març, bebès desembrers si no m'equivoco, oi? A veure qui arribarà al Nadal 2022 amb un regal en braços...

Nosaltres estem KO amb la setmana carnavalenca de la nena i només hem fet feina 1 dia, no veig un mes gaire prometedor, però bé, l'intent s'ha fet, ja veurem si l'hem encertat...

Ens veiem al març :-()-)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dv. feb. 25, 2022 6:53 pm

Boniquessss!!! :love:

Vaia fiasco de mes de febrer :ufs: :ufs: :ufs:

Doncs finalitzo aquest mes com a jefa, ja em sao greu no haver portat gaire sort :content:

Peroooo com ja vaig dir auguro un mes de març florit i ple de panxulines!!!!!!!!

Ens veiem al març boniques :love:
Imatge

Imatge
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Naniei » dl. feb. 28, 2022 6:25 pm

Moltíssimes gràcies a totes! :-()-)

Ens veiem ben aviat pels grups de "cercadores"!

Una abraçada i us desitjo molta sort a totes en la cerca de panxus! :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::