*_* Cercadores de febrer 2022 *_*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. feb. 14, 2022 1:26 pm

Hola a totes.

Aii Lluna no m'extranya que estiguis dels nervis, ànims que queda poquet, aguantaràs sense fer TE?

Aquí tot s'està girant. De cop tinc molts dolors de regla. És que diria que em baixa ja mateix, tot i que em falten 5dies. Només em queda 1 TE així que m'estic resistint. Espero entrar en la dinàmica de la setmana i oblidar-ho una mica.
:-o00m No prometo aguantar. És la pitjor sensació
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dl. feb. 14, 2022 1:39 pm

Bon dilluns noies!
Quants desesperos aquesta setmana, estarem ben entretingudes jejeje, molta sort i paciència a totes :-o00m

Jo me'n vaig cap al març, ahir em va baixar la W ben puntual ella, això ens dóna més temps per acumular àcid fòlic (just avui començo 2a capsa i com recomanen tenir-ne 3 acumulades ja em va bé), visita a la gine i higiene bucal, una puesta a punto total jajaja... No estic desanimada perquè era el 1r cicle, però em fa una mica de ràbia encertar-la i que no es mantingui, però en fi. riscos de fer el TE massa d'hora i descobrir l'embaràs abans de que qualli, a veure si la gine em dóna alguna indicació per ajudar.

Bona setmana que comença, esperem que acabi amb moooolts positius, i les que no doncs marxem al març, que també és bonic amb l'arribada de la primavera :love:
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: nina23 » dl. feb. 14, 2022 5:42 pm

Nínive ostres, em sap molt de greu. No sabia que això podia passar, que surti positiu i la regla vingui puntual, quina ràbia. Però potser li cal una mica més d’àcid fòlic i a la propera qualla millor! Molts ànims. Aquí estem pel que necessitis.

Lluna jo estic com tu… m’està costant molt aguantar aquesta setmana. He decidit que em faré un TE dimecres, és el dia abans de la DNW, ja seria força foable, no? No crec que pugui aguantar massa més dies…

_farfalla_ molts ànims amb el teu desespero i símptomes! És realment impossible saber què és regla i què embaràs… ja podrien ser diferents!

Va, que d’aquí 5 o 6 dies sortim de dubtes!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dt. feb. 15, 2022 12:52 pm

Hola noies!

Quant de moviment hehe! Així m’agrada :***:

Nínive: Ohh!! Que super puntual, no, la teva W? Potser sí que era massa aviat per fer el test i ens vam precipitar… Aiii aquestes ganes boges de fer testos i predir el futur… M’agrada com t’ho prens, amb ganes i alegria. Fa que jo m’animi també amb la cerca i que em recordi que tot arriba. Segur que el març ens porta bones notícies. :-()-)

Nina, Lluna, Farfalla: :()():::: Espero que trobeu alguna cosa per distreure-us ben bé aquesta setmaneta. 17,18,19. Si teniu totes panxu això serà cantar cada dia!! :-()) :-()) :-())
Xenia: I tu el 20!!! Aiiii!! Com ho portes??? :-())

Farfalla: Aii aguanta!! Jo me’n faria un cada dos per tres o no me’n faria cap. Com ens fa ballar el cap!! Potser te’l pots fer si no et ve la W… També podeu jugar a cartes o a jocs de taula amb el teu Farfallo.. a mi a vegades em funciona per oblidar-me de tot i centrar-me en guanyar la partida. Vinga que ja queda molt poquet!!! :love:

Nina: Ostres! Doncs dimecres és demà passat. Si és que no queda gens! Ja ens diràs. Preparades per a cantar Panxu o per a que ens acompanyis al març. Però esperem que sigui lo primer :p-)

Lluna: Jo segueixo flipant amb l’acupuntura!! ajaja, de fet crec bastant en la medicina alternativa així que potser que m’ho comenci de mirar… Entenc el que dius de mantenir el cap fred. A mi em costa tant!!! L’altre dia em vaig “enfadar” i vaig dir que no volia un baby, només per fer psicologia inversa als meus òvuls porucs. La meva parella per sort té molta paciència i diu que això del no-baby no s’ho creu ningú, i que deixi de fer teatre.
Aiii!! Aquest tacadet que té bona pinta…cap fred, cap fred, cap fred!! x*x*x
En fi…. espero que aquesta setmana puguis mantenir la calma tant com puguis!!! o com a mínim que no atraquis cap farmàcia i els deixis sense TES. Esperem bones notícies aviat : lasito :

Terrallum: Com va anar l’eco d’ahir? Alguna novetat? Un petó! :love:

Galla: Doncs no, no em faig TO encara… Ara li hem tret una teta al petit jeje Ara només en farem una. A veure si així hi ha possibilitat de que passin coses…
Aii aquesta sexy week!!! Espero que hagueu fet una super diana!!! i que els bitxitus hagin arribat a bon port! Ara toca el tros més difícil: l’espera eternaaaaaaa..
Ja ens aniràs explicant >.-<:

Liliana: Jo havia sentit que quan estaves embarassada a partir de no sé quina setmana millor que no et banyessis amb aigua gaire calenta (1er i 2on trimestre).
Jo tenia un bon panxot (ja cap al final) i em deien de fer banys d’aigua calenta (no cremant). També va bé per accelerar el part quan el baby no es digna a sortir. Suposo que per això les embarassades no poden anar a banys termals… perquè pot provocar l'avort. Però no tinc ni idea de si això pot afectar abans de l’embaràs.
I siii!!! ens espera la primavera!!! :-()-) :-()-) i si ens toca la rifa ara al març, la DPP és el gener del 2023. A mi em mola aquesta data!! Creuem els dits!! <:-)

Ego: Nosaltres anem fent pinxitus i esperant les vostres bones notícies!! I si no, no passa res. El març està ple de noves oportunitats!

Un petonàs!!!!!!! :love:
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dt. feb. 15, 2022 7:02 pm

Deu ni do noies quina xarrera!!!
Portem 5 pàgines i anem per mig mes! jajaja

Nínive...quin greu, a mi em va passar el mateix fa dos mesos...i sap greu...però aquesta és l'actitud! Puesta a punto! >.-<:

Farfalla!! Aguanta!! Com van els psicosímptomes?? alguna coseta més a destacar?? neu:-D

Terrallum, com va anar el gine??

I les que esteu a punt a punt, aneu informant! Quins nervis! Quines ganes de cantar panxuu!!

Aquí iniciem modo "estic a la q salto de cada mini psicsímptoma que noti al meu cos", que si se'm mou una pestanya penso: podria ser que fos perquè hi ha bebito? :-:) intento relaxar-me i no pensar-hi, però tot ho associo...i em fa por després el xasco si no és...de moment no em fan mal els pits, que per mi és símptoma clar...

Durant la fase de desespero feu pinxitos? És que penso: i si per culpa d'això no s'agafa bé? però tambñe penso: i si no he ovulat quan creia i perdo una oportunitat? :-o00m

A veure quines sorpreses ens esperen demà! :love:
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: nina23 » dt. feb. 15, 2022 10:38 pm

Hola boniques,

us escric ràpid per actualitzar: ahir vaig anar a la farmàcia a comprar el test per fer-me’l demà i… avui quan m’he llevat m’ha vingut la regla :(

Al principi m’ha fet molta pena però ara ja estic una mica millor. Sé que hauria estat massa sort que anés bé a la primera després de l’avortament del desembre però sap greu igual perquè una mica d’il•lusions sempre es fan.

La part bona és que podré fer més net i retrobar-vos al març. Però no a totes eh, que algunes heu de cantar panxus encara! I la part positiva és que l’estadística ara juga al vostre favor, esperem que aquesta sigui una vona setmana noies! :-o00m

Mil gràcies pel suport, em sento molt acompanyada amb aquest xat.

Molts petons a totes! :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. feb. 16, 2022 10:34 am

Ooh nina23, sap greu. Si que fa ràbia, sí. És un fiasco quan la veus allà "holiii" i a sobre abans d'hora. pffff.

Jo estic en desespero ja a nivell cabreig. Alguna va dir que li havia parlat als seus ovaris a veure si la psicologia li funcionava.
Doncs ahir nit em vaig veure en aquest punt. Tinc molta sensació que em baixa la W, però que vaig al lavabo perque realment em noto que és ja, tot i que em falten 3 dies. Ara mateix no és que pensi que potser són símptomes d'embaràs, veig clar que això és una W com una casa i no es decideix a aparèixer.
Doncs ahir ja és que li deia al meu cos, mira si has de baixar doncs baixa ja i matem el mes, però si encara falten dies deixa'm una mica tranquil·la amb els dolors. És que m'entra mal humor i tot.
Espero poder dir-vos aviat que he acabat el cicle perque de veritat se m'està fent etern.

Per cert, alguna també va comentar que qui canti panxu al març tindrà al bebè al gener'23. No estic segura que em quadri, a mi em surt finals de novembre principis de decembre. No sé. He mirat en aplicacions que et calculen la data teòrica de part i em diu això. És un bon meló per acabar de passar el desespero.

abraçades noies.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dc. feb. 16, 2022 11:39 am

Bon dia noies!

Ostres Nina!! Quina ràbia!!! Quin XOP! Però no passa res, seguim intentant-ho! Segur que la primavera ens sorprendrà! Una abraçada! :-()-) Ah! I pots guradar el TE pel mes que vé!! Molts petons!! :love:

Farfalla: ahhahah quin riure!! A veure si la W baixa o no baixa... però és veritat, que si baixa que baixi ja i sortim de dubtes! :()():::: Aii aquest mal humor... :ok: :ok:

Doncs vaig ser jo qui va dir que anavem al gener del 23. El meu fill va tardar tant a sortir que jo ja compto les 41 setmanes i mitja en comptes de les 37 (que és a partir de quan pot començar a sortir sent "naixement normal", abans de les 37 crec que és prematur, no?). També dir que tot això dels metges i les gràfiques -estadístiques és un rotllo, perquè et pressionen molt i no serveix de gaire res.

Però ara ho he tornat a comptar i potser si que anem al desembre, comptant 9 mesos. Aii em faig un lio!!

A veure, si ho comptem a partir del dia de la concepció i no del dia de l'última regla surt:
20 febrer (última regla)
9 març dia concepció + 9 mesos =9 de desembre.
Novembre - desembre del 2022 també mola molt!!!! >.-<:

Una abraçada!!! : lasito :
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dj. feb. 17, 2022 12:54 pm

Boniquessssssssss!!!! Allà vaig! M'he fet un word i tot per poder-vos contestar jajajjaa m'encanta!


Caterinamore: Doncs es veritat, serien del novembre/ desembre...a mi ja em va bé, jajaja en relaitat qualsevol mes em va bé. La meva filla és del gener i té les seves coses positives però també les negatives en quan a tema escolar però mira ja em faria gracia tenir-ne un de principis d’any i laltre de finals, l’única murga del desembre és que tindria l’aniversari junt amb els regalitos del tió i reis

Nínive: Bonica quin greu però estarem juntetes al març! Ens farem companyia!

Farfalla: Jajaja m’has fet riure en desespero modo cabreig t’entenc molt!!! Ànims va recta final i ja en treurem l’entrallat, vinga vinga que com va dir la nina23 l’estadística juga a favor vostre!

Nina23: Jolín quin greu bonica. Va que ens farem companyia al març trobo que és un mes preciós per cantar una panxu, no creus?

Galla22: Aixxx vaaaa que queda poquet. Nosaltres en la fase desespero pocs pinxitus fem perquè jo és que poques ganes tinc...jajaja algun si que cau però poca cosa.

Ego: Aqui va rotllo actualització. Com ja sabeu el dilluns 7 vaig anar amb l'acupuntora i em va fer un tractament i em va donar unes herbes em va assegurar que quan les acabes ja no estaria tenint perdues. El mateix dia que em van posar les agulles a la nit el sagnat s'havia reduit moltíssim, ja només tacava...total acabo les capsules aquestes d'herbes el dissabte a la nit i....hola? NO HE TACAT MÉS ?-) >.-<: :()():::: Enserio, flipeu tant com jo? És que no m'ho crec...un mes sagnant he estat...alucinant pepinillos estic.

Total, aquest dilluns 14 vaig anar a la ginecòloga de la SS, em va mirar i em va dir que no es veia res, ni pòlip ni res! Que potser s'havia desfet però que de totes formes era un mal moment per mirar-ho perquè tenia l'endometri molt gruixut i això volia dir que en breus em baixaria la regla. Em va donar hora pel dia 22 d'abril per veure com està l'endometri que coincidiria just una setmana després de tenir la regla. Em va dir que ella em veia l'úter sa i ovaris sans i que endavant amb la cerca del baby.

Ara els meus dubtes. Jo sé que vaig ovular el dia 1 de febrer (confirmat per TO i per pujada de temperatura bestial que després s'ha mantingut). Ara pregunto, perquè no m'ha baixat ja la regla???!!! No estic prenyi perquè vaig fer-me un test el dissabte, jo tinc fase lútea de 13 dies per tant el dia 14 de febrer m'hauria d'haver baixat. En fi...l'acupuntora hi vaig tornar ahir i em va dir que estava apunt de baixar-me que m'esperes a que marxes la regla un dia sense sagnar i després a l'ataque de pinxitus jajaja.

Sóc un cas quan taco vull no tacar i ara que no taco vull que em baixi la regla...en fi...A l'espera estic...Que en penseu vosaltres? Pot ser un desajust?


Va va vaig a fer una mica de jefa de febrer. Repàs de les dates DNW:
Les que marxem a cantar panxus al març: :***:
Liliana
Sayuri
Nínive
nina23
Caterinamore
Terrallum
Les que cantarem panxu aquest febrer va: :-())
Lluna[34: 18/02
_Farfalla_: 19/02
XèniaAP: 20/02
Eria: 20/02
Galla22: 25/02


VIIIIIINGA QUE AFINO VEU, DEIXEU-ME AFÒNICA AQUESTA SETMANA CANTANT PANXUS VINGA VINGAAAAAA
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. feb. 17, 2022 1:34 pm

Terrallum wala amb l'acupuntura. M'ho hauré de plantejar molt seriosament. Són flipants les medicines alternatives. A veure que et confirma la doctora, però m'alegro moltíssim del bon pronòstic.
Pel tema de que no baixi, a vegades l'estrés és el pitjor enemic i afecta moltíssim. Crec que és una mica el que m'està passant a mi, tinc força coses externes a gestionar, laboralment sobretot. Afortunadament res amb la parella pobret meu. I aquí vaig acumulant desespero, em segueixo sentint a puntet però res. Encara queden 2 dies per la DNW i tinc el SPM en totes les seves fases, ja he passat per la rabia i ara vaig a per "tot és una merda, no serveixo per res" desitgeu-me sort.
Que tal ho esteu portant les altres???
Vingaaa tic-tac!!

edito: crec que de demà ja no passa. M'he estat mirant temperatures, estava alta i mantinguda i avui ja ha baixat 4 dècimes, això és que ja està, oi?
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Lluna[34 » dv. feb. 18, 2022 8:25 am

Bon dia guapes :***:

Entro a actualitzar d'escaquis a la feina...! Una altra que us acompanyarà a fer pinya al març. Crec que ara sí que ja m'ha vingut la W... :( Dic crec perquè porto des de dimarts, que si ara taco marronet, ara no, ara torno a tacar, però no constant com una regla...ahir fins i tot com alguna "rampa" a la zona úter, dimecres i dijous em vaig fer TO i em marcaven positius, i TE lògicament negatiu. No ho sé, un xou i un desequilibri a diversos nivells, ja no sé què pensar. Avui no estic de gaire bon humor... Em consola que demà tinc sopar d'amigues, podré compartir el meu neguit i prendre'm unes quantes copes de vi ben tranquil·la.

Aquí, entre vosaltres, també m'hi sento acompanyada, gràcies per ser-hi.

Que tingueu un bon cap de setmana! Escriuré més extens i personalitzat la setmana que ve, disculpeu! Una abraçada :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. feb. 18, 2022 1:21 pm

ooh Lluna, sap greu. Aprofita la nit per treure-ho i de pas fer un beure o dos.
Jo em vinc amb tu a març, avui ja sí està baixant.
Estic tranquil·la, sabia que era un miracle encertar amb la SW que vam tenir, clar que sempre hi ha la petita esperança, però no m'està sentant malament.
Una més cap a la primavera i la resta cada vegada amb més percentatge de possibilitats. Ànims que ens espera un finde mogut de DNW.

>.-<: >.-<:

alguna s'anima a ser jefa de març? :***:
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Liliana » dv. feb. 18, 2022 2:44 pm

Hola noies,

Gràcies per les vostres aportacions i experiències, son molt reconfortants, m'he quedat més tranquila amb els banys, el que s'ha de vigilar és la temperatura!
Sobre el que comentàvem si pinxus a la fase lutea, doncs en fem sense contar dies, que és molt més relaxat, jo més que perillosos els veig beneficiosos perque el cos segrega hormones de felicitat, això ha de ser bo!
El tema temperatura basal la veritat que tinc el termòmetre a la tauleta però em despisto als matins abans de sortir del llit, així que poca gráfica puc fer... Però els TO com és en qualsevol moment de la tarda, els vaig controlant més.
Ara estem a tope en les SWs fent margarides, 10min de repòs després del pinxo, he afegit l'aquàrius i baixat l'alcohol, sembla que estigui descobrint les mesures exactes per la fórmula màgica, però qui sap si us pot servir de referent (o de tot el contrari).
He calculat i tinc DNW 3 març, així que us mantinc informades!
Petonets a totes les futures mamis del novembre-desembre :-o00m
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dv. feb. 18, 2022 4:58 pm

Bona tarda noies!
Vaja, veig que per ara marxem totes al març, oi?... a veure si les últimes DNW ens donen una alegria :()()::::

Just avui tornant del dentista he passat per davant una clínica de medicina xinesa i al llistat de coses que tractaven hi havia problemes ginecològics i infertilitat, qui sap? Jo em vaig fer només 1 dia acupuntura als genolls abans del 1r embaràs i m'hi vaig quedar just aquell mes, que també em vaig prendre una càpsula de vitamina D (molt important mirar-se-la, si està baixa cal suplementar, acostumem a estar tots baixos fins que arriba la primavera-estiu, a l'hivern estem sota mínims), una de ferro i havia deixat el cafè (prenia descafeïnat per recomanació de la nutricionista), així que no sé si va ser barreja de tot o va haver-hi una peça clau, val la pena provar ;)
Dilluns visita a la ginecòloga, segur que em fan alguna analítica a veure com està tot, ja us epxlicaré.

Bon cap de setmana, a veure si surt alguna panxeta aquests dies :-())
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dv. feb. 18, 2022 8:50 pm

Bona nit!

Aix...quin greu tantes warrys.... :-((

Nina tens raó, fer-te il·lusions és inebitable...i després fa més mal...un petonet bonica!

Farfalla, els ovaris t'han fet cas... :ufs: saps q tens uns ovaris molt obedients, així que posa'ls deures pel proper mes!!

Lluna, que estrany tacant poc tants dies pre regla...disfruta i desconecta al sopar d'amigues! q això sempre va bé!!

Terrallum, aquest desajustament, potser té a veure amb la vacuna?

Liliana, principis de març! queda res!! SW a tope!! :b-)))

Xènia, Eira? Tenim novetats??

Ego: doncs jo continuo amb dolor de ronyons, i avui m'han començat a fer mal els pits, però com a cremor...res, q em queda una setmana eterna (espero, q tmpoc voldria q s'avancés la W), per sortir de dubtes...

Bon cap de setmana!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » ds. feb. 19, 2022 11:07 am

Bon dissabte boniques!! :-()-)

Quantes cosetes, jo també m’he fet un Word per anar-vos contestant a totes, hihi comencem!

Terrallum: Uau estic alucinant amb totes les coses que expliqueu d’acupuntura, nena que bé el tractament i les herbetes no?! I que fort que la ginecòloga et digués que ja no hi havia res, quina noticia més bona, me'n alegro molt per tu! A veure el més de març (que és molt maco, hihi) com va i a l'abril què et torna a comentar sobre l’endometri. Et va contar folicles? Que bé que tot estigui sa i que pogueu seguir endavant amb la cerca!!!

Caterinamore: ben fet això d’anar fent pinxitos, a veure el març com anirà!! Un dia llegia un article que deia que la primavera era una època en general molt fèrtil, hihi a veure si es compleix amb nosaltres també!

Nínive: M’encanta, estàs a tope amb el dentista, gine.. puesta a punto, heheh, ben fet!! A veure què et diu dilluns la ginecòloga, segur que estarà tot bé. I ostres que bona també amb el que comentes de la clínica que has vist de medicina xinesa, jo de debò que m’ho estic plantejant molt en serio per aquest més vinent! Ja explicaràs si finalment et decideixes a anar-hi i què et comenten.

Nina23: Ostres quin greu, però bé el més de març és maquíssim, així que tampoc estaría gens malament per començar-lo prenyi, hihi ànims!!!

Farfalla: Que bé que no t’hagui sentat malament, a vegades costa de gestionar. Em quedo totalment amb el que comentes que anem cap a la primavera i cada vegada amb més percentatge de possibilitats, és que és així, ni que sigui per estadística! Jo l’altre dia vaig calcular la mitjana del que han tardat les meves amigues i gent propera ha quedar-se embarassats i em va sortir 11 mesos de mitja, així que penso, vinga, cada més que pasa hi som més a prop! Ànims que la primavera que la sang altera!

Liliana, vingaa doncs a topee amb el mètode margarita heheh que bona amb l’equilibri entre l’aquarius i l’alcohol, espero que ho encerteu i que disfruteu molt del making off.

Galla22: aiii aquests símptomes... a veure si acaba baixant o no la W..!!! Molts ànims en aquests dies de desespero que et falten per sortir de dubtes! Ja ens aniràs explicant com estàs i si notes més cosetes.

Xènia; faltes tu!!! Alguna notícia??


Ego: Uf jo tinc moltes coses a explicar, intentaré ser breu. Aquesta setmana hem tingut els resultats de la mateixa prova que vam fer, però en un altre centre… i brutal!! RES a veure!!! Ha sortit tot super normalísssim, així que no us podeu imaginar com ens vam quedar quan ens ho estaven explicant, no vaig saltar dins la consulta, de miracle! Està clar que l’altre mostra no es va guardar bé i va passar alguna coseta, així que ens hem quedat ultra tranquil.líssims i ha sigut com un xute d’alegria!!
Ahir també em vaig anar a fer la prova de l'antimulleriana (per curiositat) a veure quin valor em sortirà, la setmana vinent m'han de donar els resultats.

Aquest més jo no tenia cap síntoma de res, tret del típic mal de pits, i la W em va venir un dia abans del que l’esperava, aquest cop em va fer il.lusió i tot, perquè ja va ser una regla com les de sempre, així que l’efecte de la 3ra dosi de la vacuna només em va afectar al mateix cicle.
Així que res, he passat un febrer una mica raro, amb molts alts i baixos per les notícies, però finalment podem dir que està tot bé i que estem més tranquils i mentalitzats que mai, que ja arribarà, al març farà 6 mesets que ho intentem, així que tampoc és tant i per estadística ja ens hi anem apropant, tard o d’hora arribarà!! Quines ganes i quina il.lusió.

Us he de dir, que arrel d’aquest febrer he fet com un canvi de xip, he guardat el termòmetre de la tauleta de nit i els TO, no vull saber res de tot això, me’n adono que n’estava força pendent i no em fa bé. Seguiré fixant-me en la CW i com a cosa diferent farem pintxitus durant tot el cicle (cosa que ara no feiem perquè acabavem com "esgotats" després de ls SW). L’uròleg ens va comentar que no és recomanable fer-ho cada dia (ni que sigui uns dies) perquè els bitxitus perden volum, potencia i cada dia que pasa n’hi ha menys. Ens va recomanar el mètode margarita o deixar passar dos dies entremig. Així que ens quedem amb això, espaiar-los més durant tot el cicle, estar menys pendents, anar mes relaxats per aquest fet i anar fent.
Per cert, ens va dir que també va molt bé per l'home prendre cúrcuma que és natural i es veu que ajuda molt en mobilitat.

També m’estic mirant molt en serio lo de l’acupuntura, em vé de gust i malament no pot anar, així que m’ho prendré com un mini regalet que li faig al meu cos i a la meva ment, ja he estat mirant centres, la setmana vinent hi trucaré i ja us expicaré hihii. Alguna recomanació?

I res, que estic molt contenta de llegir-vos i que espero que el març ens porti moltes notícies bones, serà el meu aniversari, hihhi i és un dels meus mesos preferits de l’any, els ametllers floreixen, comencen a venir més ocellets… se sent l’olor a la primavera..!! Si més no, l’espero amb molta alegria. :love:


Una abraçada molt gran!!!! I disculpeu l’escrit, tenia força coses acumulades! : lasito :
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dl. feb. 21, 2022 1:56 pm

Bona tarda de dilluns!

Ostres, només queden la Xenia i la Galla22 per trencar aquesta ratxa de negatius oi? Aixxx molta sort noies, a veure si surt alguna panxeta de febrer... :-o00m

Jo ja he visitat la gine i està tot bé, bona reserva ovàrica i bon gruix d'endometri, que anem provant sense estrès, menjar més verdures de fulla verda, fruits secs i fruita, fer una mica d'exercici i deixar fluïr... que per l'edat potser no tots els òvuls són de qualitat però aquí ja ens ficaríem a RA i per un segon bebè no m'ho plantejo, pel primer sí ens ho vam mirar tot i que al final va ser natural en 7 mesos de cerca. Anirem fent i si cau bé, i sinó doncs no passa res (quina diferència amb el primer jejeje, estava estressadíssima per fer diana!). Us passo les seves indicacions per si us ajuda a vosaltres també :ok:
També m'ha recomanat el Gestagyn Preconceptive que és el que m'estic prenent perquè segons ella és el més complet, per si us interessa a la primera cerca el meu home es va prendre el Gestagyn Men, i just quan feia 2 mesos i mig de pastilles ens hi vam quedar (ens van recomanar fer 3 mesos perquè era el punt màxim de l'efecte de les vitamines, després calia deixar-ho unes setmanes i tornar-hi). Són vitamines i suplements, mal no fan, ara, era un pèl car (90 euros crec recordar la caixa de 3 mesos).
També m'ha demanat una superanalítica amb 100 coses a mirar, me l'he de fer entre el CD2 i el CD5, així que ja seria pel març si no ens hi hem quedat.

I res noies, a fer pinxitus encara que no sigui SW, que els soldadets han d'anar renovant-se i posant-se en forma, i almenys gaudim junts sense l'estrès de si fem diana o no, que després solen venir mesos de sequera sexual.
Desisteixo de personalitzar, escric des de la feina i m'és impossible literalment, pero us llegeixo a totes!!!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dl. feb. 21, 2022 2:16 pm

Bona tarda noietes!

Farfalla: Ostres quina murga! Anem juntes al març!!!! Va que segur que serà un bon mes i algun panxu cantarem… potser el dels farfallos!!! :content:

Lluna: Quina caca això de la worry. T’ho vas passar bé amb les amigues? Et vas poder desfogar? Espero que sí! I que sigués la teva última gran farra. :love:
Que raro que et marqués TO positiu no? Potser havies d’aprofitar per fer pinxitu hehe.. però amb el xof del TE negatiu entenc que costi un munt i a sobre amb la regla a tocar. Aixxxx. Esperem que el març sigui millor. Un petó!

Liliana: Com va la sexy week? Esperem que la tècnica margarida funcioni!! Sisi, s’ha d’aprofitar també de fer pinxitos fora de la sw. Així els bitxitos es renoven i també disfrutem sense presions hehe. I, pot ser que et quedis prenyi a la fase lútea? Tan Debò!
Ja ens aniràs explicant la teva fórmula màgica. Ahh i el 3 de març és a la cantonada!!! >.-<:

Nínive: A veure com va la visita al gine! Ja ens explicaràs :) Doncs això de l’acupuntura m’està deixant flipada!! Si alguna de vosaltres en coneix alguna per Barcelona que em passi el contacte plis plis. I sí, està ben nutrida també és molt important! Jo crec que ja no tornaré a voler el cafè cafeïnat. snif snif… ara el noto fortíssim si no és decaf i molt aigualit. Però pels babys val la pena!! :miko:

Xènia: Com vas? Alguna novetat? :-o00m

Galla: Com vas? No ha vingut la w, encara oi? Tens més símptomes? La teva DNW és el 25!! Falta super poquet!! Tens algun TE apunt? Espero que puguis mantenir la calmaaaa!! :globus:

Eria: Ostres! Doncs espero que aquesta primavera sigui ben fèrtil per a totes. De fet tinc una tomaquera al terrat que va nèixer al gener!! Així que ja podem esperar per cantar panxus aviat! Que fa molt bon temps!! IUJUUU pels nous resultats tiaaa!!! He rigut molt quan dius que no et podies contenir i gairebé saltes i balles allà mateix! Doncs ni idea de la prova antimulleriana, però espero que surti super bé!! :-()-)

Em sembla genial que guardis el TO i el termòmetre! Una mica de descans ja va bé! Centreu-vos en lo important. Estimar-mos molt sigui o no el dia X. Hehehe aii l’acupuntura com a regalet em sembla genial! Jo vull anar-me a fer unes margarides a les ungles. Una mica d’esmalt i prou, que no en duc mai…i així ja faig el regalet del mes. Crec que és important mimar-nos també a nosaltres i el baby segur que arriba. Quan vegi una mami-to-be que està relaxada, contenta i que es mima, segur que ve!!!! Aii quan fas anys que et felicitarem!!! :p-)

Ego: Per cert noies, sé que pot semblar una tonteria.
Nosaltres fem normalment pinxitus al vespre. Algun cap de setmana al migdia a l’hora de la migdiada també cau. Creieu que pot influenciar l’hora del dia? Algú deia d’una app que et deia l’hora exacte de l’ovulació màxima…
És més per curiositat que per altra cosa, ja que no em veig aixecant-nos a les 3 de la matinada o dir a la feina "Ei, marxo 20 minuts que he de fer deures". : lasito :

Una abraçada i ànims a les que esteu en fase de desespero!!!

Qui vol obrir l'entrada del març? La jefa segur que cantarà molts i molts de paxus!!!

De fet, del grup de febrer només falta la Galla!

Muà!
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Naniei » dl. feb. 21, 2022 3:40 pm

Hola noies! Com esteu? :--/)

Algunes potser no m'heu vist gaire per aquí: vaig ser la jefa de gener i vaig cantar panxu!

Tot i això, tinc una mala notícia: vaig tenir un avortament fa un parell de setmanes. Tot apunta a que va ser pels mateixos motius que l'avortament que vaig tenir fa un any: un embaràs anembrionari.

A nivell físic, avui he fet la revisió amb la ginecòloga i està tot bé. A nivell emocional, tinc els meus alts i baixos, però ho porto molt més bé que l'anterior vegada. :-o00m Ens han recomanat fer un estudi de fertilitat, tant per a mi com per al meu company i això farem!

Ens tornarem a veure per aquí ben aviat, tot i que de moment estaré una temporada a la banqueta...

Pel que he vist encara falten algunes DNW, espero que hi hagi noves sorpreses aviat! :love: Una abraçada!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dl. feb. 21, 2022 5:40 pm

Ostres Naniei!
Quin greu que em sap.
Quina pena més gran.
Tot i que físicament ho tinguis tot bé, espero que emocionalment et puguis anar recuperant poc a poc, no tinguis pressa i no et vulguis fer la valenta... cada cosa necessita el seu temps. Si ens necessites som aquí amb les nostres il-lusions, penes, al-legries i desesperos.
T'envio una forta abraçada i molts ànims!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::