*_* Cercadores de febrer 2022 *_*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dv. gen. 28, 2022 2:01 pm

Molta sort Galla22! Santa paciència l'última setmana :miko:

Jo estic plantejant-me anar a fer una neteja de boca el més aviat possible, que diuen que embarassada no es pot i hi ha problemes dentals, com ho veieu? Estem en plena SW així que seria el moment o esperar al dia 15/2! Per cert, he demanat les tires de TE a Amazon, sort que són barates jeje.
Estic prenent el Gestagyn Preconcepción, vosaltres preneu alguna coseta?

Jo només ho he dit a una amiga molt propera, si em quedo embarassada no ho penso dir a ningú del meu entorn (tret de la meva amiga) fins la setmana 12 un cop vegi el triple screening... Ja ho vaig fer així l'altre embaràs. Em posa moltíssima pressió compartir-ho amb gent propera i prefereixo estar segura que va endavant, ja he tingut un parell de bioquímics i no se sap mai... Esperem que amb les vitamines i tal el proper decideixi quedar-se :love:
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dv. gen. 28, 2022 3:12 pm

Boniques bon divendres!! >.-<:

Galla22, aii quins nervis aquests dies que falten per la NW, a veure com et vas notant aiii tant de bo hagueu encertat!!

Nínive, pel que comentes de la neteja de boca, jo me'n vaig fer una el mes passat, per si de cas, heheh però crec que no hi ha problema en fer-ne durant l'embaràs. De moment aprofita la SW a tope haha. Jo també vaig comprar les tires a Amazon i m'estan anant molt bé. I prenc Ovitusol, a veure si ajuda. Respecte al fet de comentar-ho a gent, en el meu cas només ho saben dues amigues i em va bé compartir-hi cosetes.

Farfalla, Terrallum i XèniaAP vinga, vinga escalfant motors que ja tenim aquí la SW.

Per cert Terrallum, em vaig equivocar amb el meh DNW és el 20/02 així que veig que anem sincronitzades amb unes quantes del forum hehe

Ego: Us volia demanar, les que us fixeu amb la CW com ho feu? Es a dir, el dia que veieu el màxim la CW és el dia d'ovulació? Es que he llegit que hi ha llocs que diuen que un cop la veus contis dos dies, altres que és aquell dia.. Qualsevol consell serà benvingut! hihi

Jo he demanat hora amb el ginecòleg dijous vinent, per fer-me revisió anual i també per comentar-li que estem buscant de quedar-nos embarassats, a veure què em dirà. A més, dijous estaré quasi quasi a punt d'ovular, espero que vegui un ovulet preciós esperant als seus soldadets hahahha i que em dongui idees, ja us les copartiré.


Bé boniques, bon cap de setmana i molts ànims a totes, muuà!! :***:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dv. gen. 28, 2022 3:13 pm

Hola noies!

Com esteu? Quines ganes de cantar panxus!!

Xènia: Aiii!! Agafa moltes forces per a fer els deures! zz:-) Espero que no sigui res, i que el confinament passi ràpid per fer pinxitus!!

Farfalla: Si. Va ser al poc de nèixer el nostre fill. Al cap d'un parell de dies li vaig dir a la meva parella que volia repetir. Parir és dur i genial al mateix temps. Així que hi porto pensant ja fa una temporada. :***:


Liliana
. Ànims! i aprofita algun pinxo més a veure si cola!
Ja ens explicaràs si fas de grafiquera! Tot i que esperem cantar panxu abans :love:
Jo a algunes amigues els hi he dit que si en vingués un altre que no li faria un lleig. A la meva millor amiga li vaig enviar un planning i tot, des de que ens coneixem que sap que vull molts nens (però amb un parell em conformo de moment). <:-< :-)(-:

Galla22 Ànims!!! Ja falta poquet per saber el veredicte. Esperem que no vingui la worry!! :-()) i que poguem cantar PANXUUUU!! Creuem els dits!!!

Nínive Jo no em vaig fer cap neteja hehe (tinc pànic als dentistes). Tinc una amiga embarassada, que als dos mesos es va anar a fer una neteja de boca i va vomitar. Crec que no et poden anestesiar. Si ets valenta, potser la pots fer sense anestèsia... però millor fer-ho ara que hi ets a temps!.
Ah!! Doncs ja ens explciaràs com van les tiretes de l'Amazon :ok:
Aprofita la SW un munt!!! Dispareu a discresió!!! :p-) ..::··
Jejej jo també ho vaig dir a tothom cap el 4rt mes. I tot i així em semblava d'hora. Però ho vaig haver de dir abans als amics, trobaven molt raro que no volgués cervesa.

Ego Crec (pel que em diu el cos) que ara és la nostra sexy week. Però qui sap :-o00m . El problema és que ahir em vaig refredar i res de res. Costa fer el conill quan estàs amb mocs i com un poll moll. A veure si podem aprofitar aquest cap de setmana ..::·· ..::··
Us volia demanar consell sobre cada quan us farieu el test¿? Jo m'en faria un cada dia, però acabaria boja boja. Si veig que tinc simtomes o psicosintomes potser en faig un a mitja quinzena de febrer. O potser no me'n faig cap i que sigui el que hagi de ser.
Sorry pel rotllo :globus:

ÀNIMS!!! i una abraçada a totes!!!
I bon cap de setmana!! a fer pinxus!!!
:love:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dv. gen. 28, 2022 4:39 pm

Eria, la CW cal pillar-la, crec que és 1 o 2 dies abans de l'ovulació, però ajuda als bitxitos a pujar fins dalt i com poden viure alguns dies dins l'úter és el moment idoni per fer pinxito ja que hi ha més probabilitats que arribin ie s trobin amb l'òvul! I 2 dies després de la CW repetir per si de cas.

Caterinamore, jo els TE els faris 15 dies després de cada relació, la majoria és quan detecten el positiu ;)

Bon cap de setmana neukiss-)
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Liliana » ds. gen. 29, 2022 8:15 am

Hola cercadores.

Doncs els test TO de després del positiu fort ja no marquen casi i el moc ja no es aiguós/viscós. Jo també tenia dubtes sobre quan marca el TO si l'ovulació és aquell dia o en 2 dies, ara mà quedat clar, merci!
Bo saber això de la neteja bucal i revisió per fer obturacions si cal. L'altre dia llegia que no són bons els tints pel cabell els primers mesos, que en penseu, farieu hena durant embaraç?

Continuem!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dg. gen. 30, 2022 3:43 pm

Quin moviment noies!!!

A veure, que jo també m'he hagut de fer apunts per no deixar-me res...jajja :content:

Galla22 Ai que bé, vinga vaaa a veure si haureu fet una bona puntería i podem començar el mes cantant panxus!

Nínive Sí, sempre és millor fer una bona revisió al dentista abans d'un embaràs. En el meu primer embaràs no ho vaig fer i durant l'embaràs vaig tenir problemes amb un queixal i em va costar molt trobar un bon dentista que em vulgues fer la intervenció. Així que aquest cop ja he passat pel dentista abans d'iniciar la cerca.
Tema vitamines jo prenc FEMIBION prenatal . Vaig llegir que era de les millors perquè té no se que que d'altres no tenen, però crec que gairebé totes les del mercat porten el mateix.

Eria Data canviada!! Jo quan veig CW suposo que estic per ovular i quan veig que ja marxa compto que he ovulat el dia anterior. A mi m'ajuda molt a orientarme els TO i ara espero que tmbé les tempes.

Caterinamore Jo em faria els TE com t'han dit cada 15 dies així no se t'escapa. Pots comprar d'aquests de tires d'amazon baratets i aixi no fa tanta mandra gastar-los.

Lilliana Això de fer els TO en un full com t'han dit va de conya, de debò. Tema embaràs i tint...aix no sé, jo sí que faria henna millor però no ho sé.

Ego Noies jo necessito que m'orienteu a veure si a alguna us ha passat quelcom similar. Poso en antecedents per les nouvingudes. Vaig començar a tacar el dia 12 de gener (6dpo) només al eixugar-me i vaig estar així tacant al eixugar-me intermitentment rosa/marró fins el dia 22 de gener (DNW) que ja vaig començar a fer servir compresa. 2 dies tacant marró molt poquet i des del dimarts ja amb quantitat normal...doncs avui a dia 30 segueixo amb la regla no ho entenc...porto 9 dies! ja taco només unes gotetes però coi les meves regles només duren 5 dies normalment i mai taco entre cicle...En fi...no entenc res. He enviat una e-consulta a l ameva salut a veure si em pot dir algo la llevadora però ja estic desesperada des del 12 de gener tacant...tinc ganes de tancar cicle i poder començar aquest de febrer que espero de debò després de tot això em porti sort perquè ja m'estic començant a ratllar que hi hagi algun fibroma o hematoma o jo que sé...aixxx gràcies per llegir el meu toxto noies.
Imatge

Imatge
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dg. gen. 30, 2022 4:04 pm

Terrallum, t’has fet algun test més a part del que et vas fer el dia que et va baixar la regla? En tens a mà? Jo repetiria...

Jo tema dentista fatal, per fi em vaig decidir a anar-hi fa uns dies, i m’han dit que m’han de treure dos queixals...i que si estic embarassada ho passaré malament...ja veure què passa aquest mes, i si és que no, crec q avançaré l’hora i que m’ho facin quan abans millor.
Recordo amb el segon embaràs una extracció de queixal del seny que casi pareixo allà mateix!!! :miko:

Ego: jo segueixo sense psicosímptomws, així que crec que aquest mes no l’hem encertat...

A veure si comencem ja febrer i comença la bona ratxa!
Petonets per totes!!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Sayuri » dg. gen. 30, 2022 6:08 pm

Jo també em perdo amb tantes que som! I a sobre escric des del mòbil! Així que disculpeu.

Terrallum, potser sí que ho hauries de comentar a la gine. Són molts dies de regla i tacats. No vol dir que sigui res dolent. No et ratllis. Però igual amb les vacunes es descompensen els cicles... Més que res per assegurar que està tot bé. Ànims guapa.

Galla22 a veure aquests psicosímptomes. A vegades que no n'hi hagi és bona senyal justament. Tan de bo hagis encertat. Això que comentes de la bosseta calenta als ronyons va bé? Pq també havia sentit que si escalfés molt la zona poden morir els bitxitus que tens a dins... No sé si és veritat.

Farfalla Xènia com va la sw? Esteu a tope ja?

Ego: jo estic amb un refredat de ca l'ample. M'he fet dos tests d'antigens per si de cas i tots dos negatius... No sé. Però em trobo força aixafada.
Esperem que no sigui res. Per la resta poc desespero tinc. Ja fa uns quants cicles que no tinc desespero. Inconscientment penso que no arribarà mai i llavors ja ni m'obsessiono. Vaig passar la fase de desesperos heavies l'any passat... I com que no va sortir bé... No sé. No m'obsessiono. Veurem si segueixo igual a finals de setmana...

Vinga que ja tenim opció de cantar un parell de panxus aquesta setmana!

Un petonàs guapes. Us llegeixo!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: nina23 » dg. gen. 30, 2022 10:42 pm

Hola noies!

Em costa moltíssim seguir el ritme de totes… però ho intento :--/) Escric des del mòbil i no sé com anomenar-vos una per una, perdoneu si no ho faig bé!

Veig que estem totes a moments ben diferents ara…

Terrallum: ànims amb la regla estranya… crec que fas molt bé de demanar visita amb la llevadora, a veure si er poden mirar o orientar una mica. Espero que sí!

Sayuri: espero que no sigui res greu el refredat i que et permeti entrar a la SW ja curada! Cuida’t molt!

Galla22: potser sí que l’heu encertat… no tothom té símptomes tan clars al principi. Almenys a mi, les dues vegades anteriors no vaig saber-ho veure fins que em vaig fer el TE. No perdis l’esperança!

Caterinamore: cuida’t tu tb! Espero que ja et trobis millor i hagis pogut aprofitar la SW ..::··

Niníve: tema dentista jo tb ho havia sentit i just hi vaig anar fa uns dies i em va dir que no patís, que es podien fer neteges més endavant però que no tots els dentistes volien fer-les, per si de cas. Si pots avançar-ho millor però sinó no pateixis que segur que podràs fer-te’n!

Ego: jo ahir vaig començar la SW i avui al test de clearblue m’ha sortit la cara somrient, així que demà hi tornarem >.-<: als meus embarassos anteriors he fet sempre el mètode margarita i m’ha funcionat molt bé. Fer-ho cada dia em sembla massa utòpic amb la vida que portem hehehe

Espero que estigueu totes bé i quan comenci el febrer poguem tenir bones notícies! Petons!
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dl. gen. 31, 2022 12:32 pm

Entro en plan ràpid. Res, aquest matí m’ha baixat la regla...s’ha avançat com mai! 20 dies de cicle... així que ja no sé si encara estaré a temps per cantar panxa aquest febrer o ja passem març...!! En fi, no havia de ser...
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 31, 2022 2:45 pm

Ostres Galla22 quin greu ...t'has vacunat fa poc o has passat la Covid? Podría ser d'això.

Jo segueixo tacant tu...aquesta tarda m'ha de trucar la llevadora a veure que em diu...
Imatge

Imatge
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Galla22 » dl. gen. 31, 2022 3:37 pm

Terrallum ha escrit:Ostres Galla22 quin greu ...t'has vacunat fa poc o has passat la Covid? Podría ser d'això.

Jo segueixo tacant tu...aquesta tarda m'ha de trucar la llevadora a veure que em diu...


Doncs sí, just ara he passat la Covid...per això també m'he quedat tranquil·la, perquè em feia cosa haver-ho passat estant embarassada just en un moment tant important...
Res, comptant encara puc ser de febrer!
Apunteu, data propera NW: 25/02!

A veure que et diuen aquesta tarda!
Ja ens informes!!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Eria » dl. gen. 31, 2022 5:57 pm

Bona setmana noies!

Ostres som tantes que per respondre és complicat, m'he fet una llista amb els vostres noms i he anat puntejant per respondre a tothom, espero no deixar-me a ningú, quin greu!!


Caterinamore: llàstima del refredat, però igualment a veure si heu enganxat bé els dies de la SW, ja va quedant poquet per sortir de dubtes!! Ja ens aniràs explicant sensacions o com estàs i com ho portes.

Liliana: i tu com estàs?? Ostres això del tint jo tampoc ho sabia.. que n’apendrem de coses! Com t’han anat els TO aquest més? Per cert, tu ja estàs a la setmana del desespero?? Com ho portes?

Nínive: Gràcies per comentar lo de la CW, ja estic esperant veure-la, crec que d’aquí uns dos/tres dies.. així que al ataqueerr! Tu com ho portes? ja l'has vist aquest més a la CW?

Terrallum: Has pogut parlar amb la llevadora avui a la tarda? Què t’ha comentat? Espero que no sigui res, potser algo relacionat amb un desajust hormonal? O algo de les vacunes del covid.. aiis ja ens explicaràs, molts ànims que deus estar preocupada i és normal. Com portes els TO i les tempes? Oi que vas dir que les pendries aquest més?
I per cert! Felicitatsssssssssssssss!! Avui és el teu aniversari, oi?? Espero que els 32 siguin boníssims i pogueu cel.lebrar moltes coses bones!

Galla22: Ostres.. jo tinc un queixal del seny que sembla que sortirà algún moment, però tant pot ser d’aquí 4 anys com d’aquí 3 mesos.. així que veient el que esteu dient.. potser millor treure’l abans.. però em fa tanta mandra.. sempre penso que potser no sortirà mai XD. Ostres quin greu el que comentes que t’ha baixat la regla, t’havia passat alguna vegada que se’t adelantés tant? No pot ser sagnat intermenstrual o alguna altra coseta? O d’haver passat el covid..?! Tal li com dius, sort que ja l’has passat ara sense estar embarassada i no al revés! Bé ara toca tornar a estar atenta a la SW que vindrà! Molts ànims!

Sayuri: ànim amb el refredat i que milloris ben aviat! Pel que comentes que no tens desespero, ai t’entenc.. a mi em passa el mateix, tinc la sensació que no serà, però vaa tard o d’hora arribarà!! Creuem els dits, pensa que cada vegada hi estàs més a prop!

Nina23: Que bée que estigueu a la SW i que ho hagueu detectat, a toopee per acabar de rematar-ho! Tan de bo el mètode margarita us segueixi donant els mateixos resultats, hahha.

Lluna34 i tu com estàs? Com estant anant els TO i el conceive+plus?

Farfalla, com va aquest cicle? Vinga que aquest és el 5è i esperem que us porti sort el número!

XèniaAP, com estàs? també a punt per la SW o ja hi esteu de ple?

Ego: jo porto uns dies una mica tristona, em sento molt ingènua, quan amb la meva parella deiem de quedar-nos embarassats, ens pensàvem que seria qüestió de dos mesos, i quan t'hi poses i investigues una mica te n'adones que no és tant així, però bé.. paciència i anar provant cada més! Ara arriba la meva SW, i també visita al ginècoleg dijous per lo de la regla marrona i escasa, així que bé, a esperar que tot estigui correcte i anar-ho intentant, heheh. Per cert, dijous com que em faig revisió també em faran una citologia, sabeu si pasa algo si el dia abans he fet deures? Encara em trobarà els bitxitus per allà dins.. hahaha


Una abraçada molt forta a totes!! :love:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 31, 2022 6:35 pm

Galla22Vinga va que encara podrem cantar panxu teva aquest febrer!!! Data canviada!!!!

Eria Bonica! No crec que passi res perquè et facin la citologia amb els bitxitus per allà campant jajajaja. Aix això del queixal del seny t'entenc fa moltíssim mandra..però com que diuen que amb l'embaràs la boca pateix molt jo potser si que m'ho miraria.
M'has preguntat les tempes síii les estic fent de moment bé! A veure que passaràa aviat començaré amb els T.O. també.
Ai i gràcies síii avui és el meu aniversari!!! 32!!!


Ego Acabo de sortir de la llevadora, m'ha dit que la sang és de l'endometri, que m'ha mirat el coll de l'úter i cèrvix i que estan bé. I que veia que sortia la sang de dins. Ha repassat analítiques on també em van mirar tiroides i m'ha dit que estan perfectes.M'ha dit que pot ser qualsevol cosa...però com que estem cercant embaràs millor posar-hi fil a l'agulla. De moment m'ha donat hora telefònica amb ella per donar-me resultats el dia 16 de malalties d'ETS i de pas per fer seguiment. Llavors també m'han donat hora amb la ginecòloga pel 18 i em miraran bé per detectar d'on vénen els sagnats...jo que sóc hipocondriaca se'm farà etern!!!! I ara no sé què fer...us esperarieu un cicle o cercarieu igualment??? M'ha dit que encara que fos un pòlip no és cap inconvenient per un embaràs. No se que fer perquè no m'ha dit res ella...

Edito: per acabar-ho de liar acabo de fer un TO a día 11 de cicle i és pràcticament positiu...avui ja he vist que em pujava la tempe de 36'02 ahir a 36'37 avui...però no se! Quiiin embolic que Porto demà truco per començar amb l acupuntura!
Imatge

Imatge
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Liliana » dl. gen. 31, 2022 9:09 pm

Hola Noies,

Quantes actualitzacions!!!
Jo us responc una mica genèric perquè ja sabeu que amb el mvl es difícil. Estic totalment d'acord que escoltes que és molt fàcil i això sembla que es complica. En la semana de desespero m'acabo de fer un TE de tira, perquè em fan mal els pits i mai m'havia passat, el resultat... Negatiu :-( Es d'hora encara, així que encara hi ha possibilitats, ja us actualitzaré.

Petonets i molts ànims, positives i felices!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. feb. 01, 2022 11:55 am

Bon dia noies, vinga que em poso al dia.
M’he fet varies notes i al final crec que aniré per temes. jeje. Ja fa falta tècnica per seguir el fil. Però ja està bé, a dia 1 hi ha un munt de moviment i converses.

Sobre el dentista, crec que pot ser bona idea fer tot el que es pugui abans. En el meu 1r embaràs em van posar revisió com a protocol i em va explicar la gine que era perquè si et sortia alguna dolència amb les hormones de l’embaràs evolucionaven molt ràpid cap a malament. No en tenia ni idea, El que no em va comentar és això de l’anestèsia, que en part te sentit.

Just ahir vaig llegir una notícia sobre els tints en l’embaràs. Al veure el tema aquí vaig pensar, ai ni poc ni massa. Doncs resulta que s’ha demostrat que tots els elements químics que fem servir traspassen un petit % al nostre interior i per tant al petit. Tot i que és molt poquet trobo que si són coses que fan de fàcil evitar, doncs mira, això que li estalvies, no? També crec que aquestes coses s’han de posar en una balança i mirar el global de totes les coses que fem. Vull dir que si per exemple decideixes no fer tint químic, però d’altra banda estan bebent cocacoles (per dir algo) cada setmana, doncs potser que et treguis primer la coca-cola que l’estàs ingerint, i porta de tot i res bo. O potser és més interessant canviar la crema hidratant per alguna ecològica i 100% natural, que sí és algo d’us diari. (per mi el millor són els olis, aquí obro un altre meló, jeje) :***:
És una reflexió, no tinc ni idea del que fa cadascuna a casa seva,

Veig també molts desajustos de la W, podria ser tot de la covid i les vacunes ja fa temps que se’n parla. És un rollo, a sobre en mig de la recerca ja costa prou tenir controlats els cicles com per a sobre que la cosa es comenci a desquadrar.
També els nervis i l'estrès afecten molt i és un clàssic quan estàs buscant que tinguem tota l’atenció posada en això i sense adonar-nos estem en tensió total.

Passa semblant amb els símptomes, a vegades sentim coses de pures ganes de sentir-les perquè manual en mà ben bé fins la falta de W no s’hauria de notar casi res, però el cap va tant a la seva bola que ja veieu com anem totes.

I vaig al temazo, dir o no que s’està buscant i quan dir el positiu.
Buuf aquest donaria per un fil a part gairebé. Trobo que és una opció totalment personal, però també crec que hauríem de decidir pensant en el que nosaltres necessitem i no en el què diran.
En el meu primer embaràs ho vaig dir a la gent més més propera, les persones que sabia que em respectarien al 100%. No vol dir que parlés del tema constantment, ni molt menys, però si que ho sabien. També quan va sortir el positiu ho vam dir molt ràpid als mateixos.
Clar que sabia que m'arriscava a haver d'explicar que no havia anat bé, però si passava també sabia que necessitaria el recolzament d’aquestes persones. No em veia capaç d’amagar-ho i conviure amb això en secret. Coses de la vida ens va passar el pitjor i gràcies a aquestes persones vaig poder parlar i expressar-mei em va ajudar molt. Ara les mateixes persones saben que tornem a buscar i saben a les pors a les que ens enfrontem.
Crec que algunes persones de molta confiança va bé que ho sàpiguen, ja veieu que és un procés molt complexe i les emocions van que volen.
Si decidiu no dir-ho que sigui perquè realment no voleu compartir-ho , que no sigui per «és el que s’ha de fer»
:love:

Em deixo coses però paro aquí, que estic agafant carrerilla i no acabaria. :p-)

En modo ego: comencem SW i ja em poso nerviosa. :miko:

fins ara cercadores
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dt. feb. 01, 2022 3:20 pm

Bon dia! Comencem el mes de febrer, iuhuuuu, la primera DNW és el dia 5, en res ens hi posem!!! Molta sort a totes!

Jo ja tinc demanada hora al dentista, serà després de la DNW però era el més aviat que podien, és que porto sense trepitajar-ne un des del 2019 i ja toca fer-se una revisió i neteja!
Aquest mes no he vist la CW, podria ser per la vacuna que me la vaig posar el mes passat, veurem! No hi havia CW però sí dies de molt fluxe que eren just per la sexy week, així que jo ho vaig aprofitar! Per cert, els dies de fer feina segons tooooot el que he llegit són des del dia 10 del cicle (comptant que el dia 1 és el primer dia de W) fins el dia 18, preferiblement dia sí, dia no, així l'hauries d'enganxar segur! Però bé, cada cos és un món, tot i així com a guia general pot servir :P

Nosaltres ja tenim la sexy week liquidada i comença el desespero :-o00m
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Caterinamore » dt. feb. 01, 2022 4:06 pm

Hola noies!!!

Liliana, Jo provaria amb hena si tens ganes de tenyir-te.
Hi ha qui diu que no passa res i qui diu com menys tòxics millor. Cadascú s'ho sap. Jo em volia tenyir al primer embaràs i vaig estar buscant productes més embarassada-friendly, però al final vaig desistir. : lasito :
Aii!! Sisi actualitzans!! ànims :)

Terrallum
. A veure què et diu la ginecòloga!! Potser no és res i ho podeu seguir intentant! I no et preocupis ni et posis nerviosa encara,... aixx aquests nervis. Diga-li a la teva parella que si us plau et faci un massatge relaxant. O que t'ompli la banyera amb sals termals. :miko:
Per cert, Felicitaaaaaats enraderides!! :p-) :p-) Vinga que aquest pot ser el teu mes amb regal d'aniversari tot i les adversitats!

Galla22, Ostres dos queixals? Quin mal!
I el queixal del seny embarassada?? Ahhh quin horror. Pobreta.
A mi em van sagnar molt les genives... i a vegades em fan mal els queixals del seny que surten de mica en mica, però estant embarassada deu ser un horror. Espero que et donguin hora aviat i així una cosa menys :ok:
Vinga!!! Que encara podem cantar panxu aquest febrer!!! :p-)
I sí, millor passar-ho abans. Tinc una amiga que el covid l'ha agafat de ple, embarassada de 4 mesos i el gine li va dir de punxar-se heparina 12 dies. Jo no hagués sigut capaç.

Sayuri Ai!!! Cuida't mooolt!!!! Què bé que us ho prengueu amb calma!! És millor, zero estrés! I anar fent que amb paciència segur que acaba sortint!! Ànims aquesta setmana!!!

Nina: Disfruta molt la sexy week >.-<: Si si el mètode margarita el millor. Cada dia,... o tens vacances o pot ser mortal.

Eria Doncs no ho sé això de la citologia si hi veuran els bitxitos per allà corrents!! ajaja. A mi l'últim cop em va fer una mica de
mal!.. Aprofita per a fer els deures abans ..::·· ..::·· A veure què et diuen de la regla marronota. I no us desespereu per què no arribi. ÀNIMS TIAAA!!! segur que acaba arribant!!!

Farfalla Uau quin super post!! Molts ànims amb la super sexy week! Trobo que està molt bé que tinguis una molt bona xarxa de recolzament <3

Nínive. Ai!! Va que els deures estan fets. Ara a esperar jejej ja ens aniràs explicant els psicosintomes.

Ego: Avui he somiat que estava embarassada i que li dèiem al gine que no podia ser perque haviem utilitzat mètodes anticonceptius.. :-o00m Ai! Tan de bó sigui premonitori.
Aquests dies em fa una mica de mal la panxa i la tinc inflada. Però segur que és el meu cap que em fa pensar el que no hi ha... a veure com va la cosa. Del refedat curada. Ara toca esperar amb relax què va passant.

Molt bona setmana!!!!
Una abraçada a totes :love:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Nínive » dc. feb. 02, 2022 2:42 pm

Bon dia noies!

Liliana i Sayuri, com porteu els psicosímptomes? Els últims dies són terribles... Us heu fet algun test?

Caterinamore, quin rotllo no saber quan ha de ser! I aquest somni que guai, quina emoció... Tot pot passar, si tens tests de tires pots provar a veure què surt ;)

Terrallum, moltes felicitats! Doncs jo seguiria buscant, si hi hagués algun problema ja t'avisarà, però si tot està bé i perds un mes igual després et fa ràbia, no se... tu et trobes bé? perquè això és el més important.

Eria, en principi no passa res havent tingut relacions just el dia abans, no es veuen els espermatozoos, són microscòpics jajaja, i tampoc crec que sigui "dolent" ni que afecti a la trobada amb l'òvul, informa si vols a la doctora abans de fer-t'ho i així et quedes tranquil·la.

No sé si se m'ha quedat algun comentari sense contestar, és que aprofito els moments lliures de la feina i no puc contestar una per una, però moooooolta sort a totes i a tope amb la SW les que hi sou!!! I la resta a escalfar motors x*x*x
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: *_* Cercadores de febrer 2022 *_*

EntradaAutor: Terrallum » dc. feb. 02, 2022 6:43 pm

Liliana i Sayuri Com va el desespero dels últims dies? Va a veure si comencem el mes amb doblete de cantada de panxus!!!!

I les que esteu de SW com aneu? Esteu fent deures a tope?!!!

Ego Nosaltres al final dilluns vam tenir relacions (vam celebrar l'aniversari) i a sobre vaig descubrir que estava ovulant perquè vaig tenir TO positiu i ahir pujada de temperatura de més de mig grau! Així que confirmat...ja he ovulat i la suerte está echada perquè ja no ho farem més....resulta que després de fer-ho vaig tenir molta sang...Així que ens esperarem a la visita amb la Gine el dia 14 (me l han adelantat) perquè ara cada vegada que ho fem o vaig de ventre (amb pujos o contraccions vaja) tinc pèrdues de sang...no molt abundants però em preocupen. A veure que em diran a sobre ara ell ha tingut sang al esperma...així que ni idea... Només falta que tingui infecció... definitivament aquest no és el nostre mes i em fa patir que segons d'on vinguin aquests sagnats ens toqui estar a la banqueta un temps. Desitjo que no però l'espera se'm fa eterna, pitjor que el desespero..
.en fin.... :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::