Cercadores de març 2022

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dj. feb. 24, 2022 9:35 am

Benvingudes cercadores de març!! :***:

Vinga iniciem el grupet per fer panxus aquest més de març tan bonic. :love: Els ametllers estan florits, els ocellets canten, sembla que ja anem deixant enrere els dies més gèlids de l'any i... ja treu el nas la primavera, que de ben segur (ni que sigui per estadística) ens portarà panxus!!

Per cert, parlant d'estadístiques, l'altre dia llegia un article en que uns científics han descobert que els mesos de març, abril i maig són per estadística els més fèrtils de l'any i que les hores més propícies per mantenir relacions son a primeres hores del matí, ja que resulta que els soldadets tenen el seu propi rellotge de 24h i per tant, és més probable que es desplacin fins a l'òvul d'hora pel matí (resulta que comencen la jornada laboral sobre les 7:30h ..::·· )... Així que..si ho diu la ciència.. Ho provarem!


Per cert, és la primera vegada que obro un fil, espero no deixar-me res!


Podeu anar deixant les vostres dades actualitzades i aniré omplint aquest post. :ok:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:


LES CERCADORES DE MARÇ SOM:

Nínive
Edat dels dos: 42 (jo) i 44 (ell)
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 1
DNW: 14/3/2022
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: vinc de 3 pèrdues en els primers dies així que anem intentant a veure si vol venir, amb calma i sense obsessionar-nos

Caterinamore
Edat dels dos: 31 (jo) i 33 (ell)
Cicle de cerca: 3er (?)
Núm. de fills: 1
DNW: ni idea.
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Fent lactància materna encara d'un bebé de 10 mesos. Esperant a veure si ve la regla o si fem diana amb els pinxitos. De moment 0 estrés però amb l'il•lusió de fer un@ germanet@ pel nostre fill.

Farfalla
Edat dels dos: 31 i 34
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 0
DNW: 18/03
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: Aquesta és la nostra 2a recerca. I ara ja es comença a fer llarg. Ens hem proposat fer un mes de gaudir, no pensar i deixar el control. Això és més per mi, que m'acabo obsessionant amb el procés. El farfallo ho viu amb més panxing. Espero que l'arribada del sol m'ajudi a fixar-me en altres coses del dia a dia

Eria
Edat del dos: 33 i 33 (els faig aquest meset!)
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 0
DNW: 14/03
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: Aquest passat mes de febrer ha sigut de molts alts i baixos així que l'hem acabat amb canvi de xip, si més no jo, m'hi estava obsessionant i no estava gaudint de la búsqueda, així que he tirat tots els TO i he enviat el termometre a fregir espàrrecs. Començo el mes cuidant-me més i estant distreta i ocupada amb altres coses, estem sans així que tard o d'hora arribarà.

Riuk
Edat dels dos: 33 i 33
Cicle de cerca: 4rt
Núm. de fills: 0
DNW: 05/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Ens ho hem agafat amb molta calma sense mirar ovulació, SW ni res, anem fent quan sorgeix. Ah! i tinc diabetis tipus 1 des de fa cinc anys, així que si em quedo embarassada ja sé que serà de risc des del primer moment.

Terrallum
Edat dels dos: Ell 33 i jo 32
Cicle de cerca: 2n (1 parón d'un mes que no compto pel meu amic pòlip)
Núm. de fills: 1 filla de 4 anyets
DNW: 31 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doncs que tenim moltes ganes de que arribi aquest bonic ésser a la nostra vida, que l'estem esperant i que el març és un mes preciós per cantar panxu.

Liliana la metropolitana
Edat dels dos: 33 els dos
Cicle de cerca: 3r
Num.de fills: 0
DNW: 03/03 i 29/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: els TO no m'han coincidit gaire amb la basal, tornaré a provar aquest mes a veure si m'esclaireixo. Aquest mes ja faré els 3 mesos àcid fòlic.

Lluna34
Edat dels dos: ell 34 i jo 35 (els faig el 25 de març)
Cicle de cerca: 6è
Núm.fills: 1 filla de 3 anyets
DNW: 18/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: He seguit amb el tractament d'acupuntura, anant-hi cada setmana, seguint el cicle. Dilluns que ve crec que faré la última, per ajudar a que hi hagi més possibilitats d'assegurar que els deures fets aquesta SW (estem fent dia si dia no) siguin productius. I ho deixaré per un temps, a veure què, ja que m'estic deixant la pastíssima cada mes. El Sr. Llunàtic ha començat a prendre el Seidiferty, recomanat pel meu ginecòleg. Si al maig no ens hi hem quedat, començarem a fer proves per avaluar la nostra fertilitat, a veure,...creuem dits perquè pugui trucar abans de maig per anul·lar l'hora de visita.

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: 10è (ja comença a fer-se llarg, jeje)
Núm. de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 07/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Busquem germanet després d'embaràs ectòpic i un temps a la banqueta. Els ànims no són mol alts, però també és una manera que tinc d'autoprotegir-me (per no generar expectatives, que després arriben els gerros d'aigua freda).

Raquelic
Edat dels dos: ell 38 i jo 38 tambe
Cicle de cerca: ?
Núm.fills: 0
DNW: ?
Hola a totes coses sobre nosaltres,estam buscan desde fa mes d'un any,pero no sempre quan arriba la ovulacio día si día no.Es han dit que aixo es la clau...Hemos fet proves i tots dos estem be,pero jo per la edat la reserva ovarica una mica baixa.Estem amb ilusio i amb ganes.Prenem vitamines i tením una vida saludable.
Anims a tots,agafem el Març amb força!!

Xenia AP
Edat dels dos: ell 34 i jo 32
Cicle de cerca: 8è
Núm.fills: 1 filla de 4 anys
DNW: 20/03

Nina 23
Edat dels dos: 36 i 36
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 0
DNW: 17-18/3 (no ho tinc clar, cada app diu una cosa diferent)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: és el nostre 3r intent de fill/a. La primera, ara fa un any, la vam perdre per un problema genètic el juny passat, a les 16 setmanes. A l'octubre em vaig tornar a quedar embarassada però a les 10 setmanes vaig tenir un avortament diferit. Malgrat tot, ens sentim amb forces per tornar-ho a intentar, ens mereixem una mica de sort :)

Atrapadomnis
Edat dels dos: 32 (jo) i 35 (ell)
Cicle de cerca: -
Núm. de fills: 2 ( 4 i 2 anys )
DNW: 27/3/2022
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: amb moltes ganes i pors de veure un test + !!!

Galla22
Edat dels dos: 33 i 38
Cicle de cerca: 3r
Núm. de fills:2
DNW: 29 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Estava al post de febrer, per partida doble (un cicle al principi i l'altre al final, tinc cicles de 25 dies...), i no en vam encertar cap... La segona regla va ser durilla a nivell mental, i vaig decidir desconnectar de tot, aplicacions d'ovulació, mirar fluxe, comptar dies, fer-ho quan "tocava", observar psicosímptomes i lògicament, entrar aquí...us he de ser sincera, cap a final de mes he tret el cap...

PROPERES DNW:

Caterinamore: ?? :-()-)
Raquelic: ?? :-o00m
Riuk: 05/03 : :-()-)
Sayuri: 07/03 :-()-)
Nínive: 14/03 :-())
Eria: 14/03 :-()-)
Nina23: 17/18/03 :-()-)
Farfalla: 18/03 :-()-)
Lluna34: 18/03 :-())
XeniaAP: 20/03 :-o00m
Atrapasomnis: 27/03 :-()-)
Liliana: 29/03 :-o00m
Terrallum: 31/03 :-()-)
Galla22: 29/03 :-())


Vingaa que aquest més ens porti moltes alegries!!! :***:
Eria l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 29, 2022 6:17 pm, en total s’ha editat 14 vegades.
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dj. feb. 24, 2022 9:38 am

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES, preneu nota! :cnena: :***:
(Copiat de posts anteriors i afegint els consells nous que han anat sortint i que ens seràn de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- CURCUMA (per a ell, ajuda a desplaçar els soldadets)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
-ACUPUNTURA: Molt recomanable per quedar-se :-()) seguint el cicle, anant cada setmana a fer el tractament.
-ALIMENTACIÓ: molt important a tenir en compte, menjar proteïna i pocs carbohidrats, menjar sopetes i coses calentes (prendre caldo d'ossos), el cos ha d'estar calent, un cos fred no crea vida, un bon esmorzar contundent (truita, torrades amb salmó i alvocat,...)
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dj. feb. 24, 2022 1:33 pm

Gràcies per obrir el post!
Doncs vaig apuntant-me jeje...

Edat dels dos: 42 (jo) i 44 (ell)
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 1
DNW: 14/3/2022
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: vinc de 3 pèrdues en els primers dies així que anem intentant a veure si vol venir, amb calma i sense obsessionar-nos :-o00m

Molta sort a totes!!!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Caterinamore » dj. feb. 24, 2022 2:21 pm

Hola noies!!!
Ànims que ja tenim aquí a la primavera :-()-)

Edat dels dos: 31 (jo) i 33 (ell)
Cicle de cerca: 3er (?)
Núm. de fills: 1
DNW: ni idea.

Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Fent lactància materna encara d'un bebé de 10 mesos. Esperant a veure si ve la regla o si fem diana amb els pinxitos. De moment 0 estrés però amb l'il•lusió de fer un@ germanet@ pel nostre fill. :camio:

Una abraçada noies!!! :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. feb. 24, 2022 3:17 pm

Ja tenim fil de març, que beee! >.-<:
Doncs vinga, m'apunto!

Farfalla
Edat dels dos: 31 i 34
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 0
DNW: 18/03
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: Aquesta és la nostra 2a recerca. I ara ja es comença a fer llarg. Ens hem proposat fer un mes de gaudir, no pensar i deixar el control. Això és més per mi, que m'acabo obsessionant amb el procés. El farfallo ho viu amb més panxing. Espero que l'arribada del sol m'ajudi a fixar-me en altres coses del dia a dia :***:
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dj. feb. 24, 2022 6:57 pm

Som-hi jo també aporto les meves dades!!

Eria
Edat del dos: 33 i 33 (els faig aquest meset!)
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 0
DNW: 14/03
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: Aquest passat mes de febrer ha sigut de molts alts i baixos així que l'hem acabat amb canvi de xip, si més no jo, m'hi estava obsessionant i no estava gaudint de la búsqueda, així que he tirat tots els TO i he enviat el termometre a fregir espàrrecs. Començo el mes cuidant-me més i estant distreta i ocupada amb altres coses, estem sans així que tard o d'hora arribarà.

Good vibes pel març!!! :***: :***:
Riuk
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. feb. 26, 2022 12:17 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Riuk » ds. feb. 26, 2022 12:46 pm

Hola Noies! :--/)

Sóc nova per aquí.
Buscant per internet he trobat aquest fòrum i el trobo molt interessant. La gent no acostuma a parlar del procés de cerca del embaràs i sembla que tothom hagi de fer diana a la primera, però quan t'hi poses veus que la cosa no és tan fàcil... Així que segur que es bo tenir recolzament de gent que està en la mateixa situació.

Deixo les meves dades

Edat dels dos: 33 i 33
Cicle de cerca: 4rt
Núm. de fills: 0
DNW: 05/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Ens ho hem agafat amb molta calma sense mirar ovulació, SW ni res, anem fent quan sorgeix.
Ah! i tinc diabetis tipus 1 des de fa cinc anys, així que si em quedo embarassada ja sé que serà de risc des del primer moment.

Bona cerca a totes!! A veure si el març i la primavera ens porta sort!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. feb. 27, 2022 7:49 pm

Benvinguda Riuk! Crec que t'hi trobaràs molt a gust en aquest grup.

Que tal el cap de setmana de carnaval? Nosaltres poca festa, però em estat de relax i res de feina, que també va bé.

Ara ja si que queda poquet per març! :p-)
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. feb. 28, 2022 1:36 pm

Benvinguda Ruki! La veritat és que la cerca es fa més lleugera amb un grup on poder parlar i passar el desespero jeje.

Nosaltres vam finiquitar la setmana amb un últim dia de deures, si el de dimarts no va encertar crec que el d'ahir diumenge ja era massa tard, però bé, la qüestió és divertir-se i no fer-ho com una obligació, així que ja veurem quan s'acosti el dia!
Molta sort a totes per aquest mes que comença demà i que acaba començant la primavera, prefereixo l'estiu però la primavera ja és un passet jeje, veurem quantes panxus surten :-())
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dl. feb. 28, 2022 4:37 pm

Hola noies!! Vinga que demà ja estem a dia 1 de març!!

Benvinguda Riuk! Tens tota la raó, sembla que tothom l’encerti a la primera i costa trobar gent que parli de tot el procés de buscar un embaràs. És genial que entre totes anem fent xarxa per recolzar-nos i explicar-nos les nostres peripècies.

Farfalla, nosaltres carnaval també ben tranquils, hahah relaxadets i aprofitant el cap de setmana. Per cert, com estàs? Has anat més a fer acupuntura?

Nínive, no se sap mai, qui sap! L’important és el que comentes, no fer res per obligació, divertir-se i gaudir d’aquests moments.

Ego: Nosaltres també anem fent, aquest mes sense prendre’m la temperatura ni fer els TO, vaig molt més tranquila i menys atabalada, sembla que m'hagui tret un bon pes de sobre, només per això ja ha valgut la pena.



Vingaa esperem que aquests mesos que venen ens portin moltes alegries!! :love: :love:
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Naniei » dl. feb. 28, 2022 6:37 pm

Hola noies!

De moment no deixo les meves dades, ja que després del 2n avortament estem a l'espera per fer-nos un estudi de fertilitat i de moment suposo que haurem d'estar a la banqueta (a veure què ens diuen a la visita).

Tot i això, m'agrada treure el cap per aquí de tant en tant i saber com us va :--/)

Us desitjo molta sort i molts panxus primaverals! :-())
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Terrallum » dt. març 01, 2022 1:08 pm

Ueeeee benvingut març avui si que si!!!!

Benvinguda Riuk a aquest grup tant acollidor de cercadores, de ben segur t'hi sentiràs ben a gust!!!!

Jo per fiiiii m'ha baixat la regla i per fiiii em puc apuntar aquest mes de març, només falta que un cop em marxi la regla deixi de sagnar, que espero que si....de moment apunto les dates que intueixo perquè ara ja tinc un descontrol heavy heavy...jajja :content: I calculant veig que la meva DNW és el 31 de març jolíiiiiiiin se'm farà llarg jajaja tant de bo sigui la última panxu de cantar aquest mes.

Edat dels dos: Ell 33 i jo 32
Cicle de cerca: 2n (1 parón d'un mes que no compto pel meu amic pòlip)
Núm. de fills: 1 filla de 4 anyets
DNW: 31 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doncs que tenim moltes ganes de que arribi aquest bonic ésser a la nostra vida, que l'estem esperant i que el març és un mes preciós per cantar panxu.
Imatge

Imatge
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dc. març 02, 2022 12:20 pm

Bon dia noies!! Vinga apunteu-vos les que falteu que ja hem començat el març!! :-()-)

Naniei: Molts ànims amb aquest procés. Feu bé de fer l’estudi de fertilitat i així sabreu què podeu fer per evitar que torneu a tenir un disgust. Quan teniu la primera visita? Una abraçada ben gran i ves-nos explicant igualment tot allò que necessitis compartir.

Terrallum: Ole ole aquesta regla, si la ginecòloga et va veure bé, segur que un cop marxi la regla tot anirà com sempre! Has fet més sessions d’acupuntura? Com estàs?

Riuk Per cert!! Veig que aquest dissabte és el dia de la NW! Uau això ja està aquí, com estàs? hihi és el dia del meu aniversari i per això m'ha quedat la data

Caterinamore, Nínive i Farfalla i vosaltres com esteu? com van aquests dies?


Ego: jo aquest més tinc unes ploreres.. normalment no em costa plorar, però ostres, porto uns dies que m’emociono molt, entre les notícies que arriben d’Ucraina, algun documental que he vist.. ai sinyoor!! Les emocions a flor de pell.


Una abraçada gran!! :love:
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Sayuri » dc. març 02, 2022 5:45 pm

Hola cercadores!

Doncs aquí tornem a estar altra vegada...Ja sabeu que sóc de caire pessimista, per les que em llegiu... i fins i tot dubtava a apuntar-me aquest mes, però allà vaig.

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: 10è (ja comença a fer-se llarg, jeje)
Núm. de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 07/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Busquem germanet després d'embaràs ectòpic i un temps a la banqueta. Els ànims no són mol alts, però també és una manera que tinc d'autoprotegir-me (per no generar expectatives, que després arriben els gerros d'aigua freda).


Riuk: Benvinguda!
Terrallum: Benvinguda aquesta w que et permetrà començar a cercar de nou!
Naniei: Molts ànims amb aquestes proves, de ben segur sortireu de dubtes de tot plegat. Una abraçada gegant!
Eria: Ànims amb les ploreres! Van superbé per treure coses! I gràcies per obrir el post!
Caterinamore: Ànims valents! Que això vostre sí que tè mèrit!

Més ego: Tot i que els últims mesos no he tingut gens de desespero, he de confessar que he notat algun petit mareig des d'ahir. No té perquè ser res, evidentment, però sí que m'ha generat una mica de desespero, cosa que feia mesos que no tenia.
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Liliana » dc. març 02, 2022 6:14 pm

Hola noies,

He estat una mica desconnectada per feina i família. Us deixo les meves dades:

Liliana la metropolitana
Edat dels dos: 33 els dos
Cicle de cerca: 3r
Num.de fills: 0
DNW: 03/03

Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: els TO no m'han coincidit gaire amb la basal, tornaré a provar aquest mes a veure si m'esclaireixo. Aquest mes ja faré els 3 mesos àcid fòlic.

Molts ànims a totes, hem de seguir felices i animades, amb paciència tot arribarà! Em serveix molt la info que compartiu, aprenc coses i ocupo el temps mentres espero.

Ego: Vaig fer-me una analítica de sang i tot bé, inclús l'hormonal que em va demanar el gine. Ahir em vaig fer TE per estar preparada i va sortir blanc així que te pinta que demà toca DNW.

Salut,
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dj. març 03, 2022 9:47 am

Bon dia boniques!!! :***: Ja tornem a ser per aquí!

Com heu dit, el març motiva! Comença a venir el "bon temps", es nota en els ànims, estem més receptives! Que floreixin les panxones :-()-) Em sumo al carro del canvi de xip que heu comentat, no és sa viure el procés plena d'obsessions, nervis, alertes,...!

He estat algunes setmanes desapareguda, al venir la W em vaig quedar molt xof, necessitava distància i oblidar! Però seguim, totes juntes, a la ceeeeerca! :: orrr::

Eria: Gràcies per obrir el post. Interessant l'article científic en referència a l'horari dels ..::·· , ho posarem en pràctica. La informació és poder! Ah per cert, ja vaig llegir al post de febrer les bones notícies, me n'alegro moltíssim que tot estigui correcte i dintre de la "normalitat"! Visca les ploreres, ens descarreguen i ens ajuden a fer lloc a noves emocions ;) M'apunto per felicitar-te el dissabte :ok: Jo també faig anys a finals de mes, ens seria un bon regal una súper panxu eh >.-<:

Riuk: Benvinguda :p-) Aquí podràs compartir totes les neures vàries! La cerca és un camí sorprenent!

Naniei: Tenia pendent escriure't, et vaig llegir al post de febrer, em sap molt greu. Es passen dies negres, preguntant-te mil i una històries, mica en mica es va paint i es remunta!!! Ets forta! Una recomanació que em va anar molt bé, per si et pot ser útil, vaig anar amb una terapeuta de tipus alternatiu a fer-me una neteja energètica, em va renovar! Em va receptar unes flors de bach, formulades amb 4 tipus de flors de bach, expressament per ajudar en aquests casos. Si t'interessés et puc donar els noms de la barreja ;)

Sayuri: Entenc el que dius de ser prudent, quan ens cau el gerro d'aigua freda al damunt ens destrossa. Aquí estem per deixar enrere una mica el pessimisme i contagiar-nos de positivitat! Estàs a pocs dies de la DNW!!! A veure, a veure,...vés-nos informant! ànims i molta força, en aquests dies finals que resulten una autèntica tortura! una abraçada!

Liliana: Ostres avui DNW! Has tingut algun símptoma? Comentes que el TE ha sortit blanc, a vegades no detecten prou la presència de la hCG si és molt aviat.

_farfalla_: Recupero la teva reflexió del febrer, tota la raó en que és un procés impossible de controlar, que fem i fem i fem i provem, i no succeeix. Intervenen taaaantes variables! Ens hem de relaxar si, descontrol i no tant control! :cangui:

Caterinamore: Com ha dit la Sayuri, comparteixo opinió que sou molt valents! M'encanta veure com esteu animats, tenint un petit de 10 mesos! Us admiro :love:

Terrallum: Com estàs? S'han estabilitzat els sagnats? jo també crec que el març és un mes preciós per cantar panxu!

Nínive: Recupero el post de febrer, espero que la SW fos profitosa i aquests soldadets hagin fet una bona excursió cap a l'òvul!

Som-hi equip de cercadores, a per totes! Març agafa't fort! >.-<:


Deixo les meves dades:

Edat dels dos: ell 34 i jo 35 (els faig el 25 de març)
Cicle de cerca: 6è
Núm.fills: 1 filla de 3 anyets
DNW: 18/03
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: He seguit amb el tractament d'acupuntura, anant-hi cada setmana, seguint el cicle. Dilluns que ve crec que faré la última, per ajudar a que hi hagi més possibilitats d'assegurar que els deures fets aquesta SW (estem fent dia si dia no) siguin productius. I ho deixaré per un temps, a veure què, ja que m'estic deixant la pastíssima cada mes. El Sr. Llunàtic ha començat a prendre el Seidiferty, recomanat pel meu ginecòleg. Si al maig no ens hi hem quedat, començarem a fer proves per avaluar la nostra fertilitat, a veure,...creuem dits perquè pugui trucar abans de maig per anul·lar l'hora de visita.
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: XèniaAP » dj. març 03, 2022 4:59 pm

Hola noies!!!

Feia molts dies que no em passava per aquí... una mica pel què diu la Farfalla. La veritat és que ens iniciem en el nostre 8è mes de cerca i començo a sentir-me molt cansada del tema. Així doncs sento la necessitat de posar una mica de distància en el tema, tot i que de tan en tan entro i us llegeixo.

La veritat és que el mes de febrer va ser molt dur... he tingut moltes alteracions de la regla, vaig tenir pèrdues durant una setmana (mai a la meva vida m'havia passat) i em vaig pensar molt molt fort que era sagnat d'implantació ..::·· Però al final em va venir la regla, una regla fortissima que m'ha deixat k.o.
Diuen que pot haver estat el COVID (era la primera regla després de passar-lo i es veu que pot provocar alteracions)

Així doncs veient totes aquestes alteracions vaig anar el gine (pagant :ufs: perquè a la seguretat social no hi havia manera) i em quedat que començaré fent-me unes analítiques hormonals i aquest mes també aniré a l'acupuntora... La veritat és que necessito cuidar-me i entendre el què no està funcionant, quin és el problema.

A més estic una mica remoguda... Aquest diumenge la meva filla fa 4 anys i la veritat és que m'hagués agradat que ja tingués un@ germanet@ en camí... i començo a pensar... qui sap si en tindrà...

En fi ànims a totes i molta calma

P.D: Naniei molts ànims... em va saber molt greu, erets el nostre únic panxu jejeje ... un petonet enorme :-()-)

Edat dels dos: ell 34 i jo 32
Cicle de cerca: 8è
Núm.fills: 1 filla de 4 anys
DNW: 20/03
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: nina23 » dj. març 03, 2022 9:33 pm

Hola boniques!

Jo també he estat una mica desapareguda després de la regla. Al principi em va fer molta pena però després m'he anat sentint renovada i ara ja som en plena SW. De fet, segons els TO estic ovulant avui. Vam fer deures ahir i dos dies abans. Demà hi tornarem i creuarem els dits! :-o00m

M'encantaria que aquest mes funcionés, però alhora se'm fa una mica estrany perquè just fa 1 any em vaig quedar embarassada per primera vegada i al juny vaig haver de fer una interrupció per problemes genètics de la petita. Va ser molt molt dur... i em remou una mica pensar que si em quedés embarassada aquest mes compliria les setmanes gairebé igual que l'any passat. Aix... alhora trobo que podria ser poètic i seria una manera de tancar el cicle, així que estic oberta a tot.

No sóc capaç d'escriure-us una per una... però sí que m'agradaria dir-vos que el mes passat em va ajudar moltissim compartir-lo amb vosaltres. El panxu d'una és el de totes i també quan es perd fa una mica de mal... com si ens coneguessim. Espero que aquest camí que hem començat juntes ens porti moltes coses bones :()()::::

Molts ànims a totes i molta sort a les que aviat sortireu de dubtes! >.-<:

Deixo les meves dades:

Edat dels dos: 36 i 36
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 0
DNW: 17-18/3 (no ho tinc clar, cada app diu una cosa diferent)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: és el nostre 3r intent de fill/a. La primera, ara fa un any, la vam perdre per un problema genètic el juny passat, a les 16 setmanes. A l'octubre em vaig tornar a quedar embarassada però a les 10 setmanes vaig tenir un avortament diferit. Malgrat tot, ens sentim amb forces per tornar-ho a intentar, ens mereixem una mica de sort :)
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Sayuri » dj. març 03, 2022 9:50 pm

Nina, t'envio bones vibracions per aquest mes. És molt dur el que expliques que us va passar. Gairebé totes en aquest grup tenim històries dures. Ja veuràs que tard o d'hora arribarà aquesta sort que us mereixeu.

Xènia t'entenc perfectament. Jo també tinc un nen de 4 anys. I el temps vola. I ell ha demanat germanet, de fet ja fa temps que ho demana. I a mi se'm trenca el cor. Parlant amb amigues em deien que haig de pensar que és millor que tingui un germà encara que es portin molts anys que no pas no tenir-lo... Però vaja... Tan de bo pogués tornar enrere i quedar-me embarassada abans. Però això no ho podem controlar. Així que paciència...

Lluna que bé que heu pres tantes mesures. Acupuntura, revisió, vitamines... Jo no he fet res. Bé, vaig fer revisió no fa pas tant però no em van mirar hormones etc. Potser sí segueixo igual hauré de demanar que em facin control..i això de l'acupuntura... Totes en parleu meravelles. Potser ho hauré de provar.

Liliana tens notícies de la. W?

Ego: segueixo una mica bastant en desespero aquest mes. Però realment l'únic que noto es dolor d'ovaris premenstruals i dolor de pits. Però com cada mes. Els marejos que em va semblar notar no els he notat més. Que passi la setmana. Gairebé segur que baixarà la w perquè no vam fer gaire bons deures.

Un petó. Parlem.
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Liliana » dv. març 04, 2022 7:47 am

Noies,

Ahir puntual em va baixar la regla... Com ja estava preparada m'ho he pres força normal, continuem picant, l'estadística es va estrenyent i el bon temps ajuda, així que no decaure'm!

La nova DNW 29.03 així que tinc oportunitat encara aquest mes.

Petonets.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::