Cercadores de març 2022

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dv. març 18, 2022 1:31 pm

Bon divendres, quines ganes de cap de setmana per favor...

Em sap greu, Nina23 i Farfalla, sí que és un pal :ufs: Un vinet i un plat de sushi ajuden a passar el moment... per cert, jo ahir em vaig menjar uns makis d'alvocat i formatge crema, almenys això sí que puc, no és peix però treu l'espineta jajaja.

Els meus TE continuen marcant molt (sí, en faig un cada 2 dies, em fio gens i menys), ahir tenia molèsties a les engonals però des d'ahir nit res de res, no sé si és normal o és mal senyal, en fi... M'he quedat clapada al sofà mitja horeta aquest matí abans de venir a la feina perquè si no em moro de cansament, però ja de per si sóc dormilega així que ni idea, a veure si aguanto fins dilluns pel proper TE i (ojalá) marqui i ja aniré a reservar hora a la gine.

Que vagin molt bé les SW i els desesperos noies, que ja tenim a tocar la primavera! :-()-)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Terrallum » ds. març 19, 2022 4:47 am

I fins aqui el modo zen :--/)

A veure que en penseu noies, ahir a la tarda al anar al lavabo vaig veure que havia tacat marró i al eixugarme vaig tacar força el paper...vaig pensar ostres! La regla...peeero vaig mirar el calendari i per dates (dia 19 de cicle) em tocava més ovular que no pas la regla...llavors adéu modo zen i em vaig fer un TO que va donar superpositiu per tant, efectivament estic ovulant...no he tacat més de moment, penseu que ha pogut ser el rebombori de la ovulació? A tot això porto 4 dies amb moolt mal d ovaris.

El dia 14 i 16 de cicle vaig tenir un cop al dia fluxe rosat que jo em pensava que havia estat la ovulació però com que no em vaig fer TO ni res...aiiiii quin embolic...deu ser que tinc un lio enorme hormonal?

Que en penseu?? Necessito tornar al modo zen jaja
Imatge

Imatge
Riuk
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. feb. 26, 2022 12:17 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Riuk » ds. març 19, 2022 12:11 pm

Bon dia gris!!

Nina23, Farfalla és un bon baixon l'arribada de la W, aprofiteu per donar-vos petits plaers que no es poden fer amb panxu, i a per un nou cicle. Em de pensar en positiu!

Nínive que bé que els TE continuïn marcant positiu!!

Terrallum, jo fa temps vaig tacar marró un parell de dies a mig cicle més o menys, o sigui a l'ovulació. Vaig anar a la ginecòloga i em va dir que ha vegades pot passar tacar mentre ovules. No sé, si no només ha sigut un o dos dies pot ser que sigui això... És difícil però intenta recuperar el modo Zen :-o00m jeje

Jo ahir vaig notar CW així que vam anar per feina, el què no tinc clar és si quan tens CW és el dia que ovules o és que s'acosta l'ovulació? A veure si podem aprofitar el cap de setmana per acabar de fer deures!

Bon cap de setmana a totes!!!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: atrapasomnis » ds. març 19, 2022 3:29 pm

Hola , hola !!! :--/)

Com esteu noies ? Fa alguns dies que us llegeixo ! ENHORABONA per aquests dos positius de març :-()) !!!!
I ànims per les que esteu en fase desespero ! :p-)

Us explico la meva situació… sempre havia dit que m’agradaria ser familia nombrosa però plantejar-se un nou embaràs sempre fa “por”.
Tema logística, tema econòmic, concil.liació familiar…

Fa uns mesos enrere, parlavem amb el maromo a veure què feiem pero, no ens acabavem de decidir… i ara sense esperar-ho, crec que hem fet diana !!

Uns dies després del “pinxito” vaig estar K.O. amb dolors de regla que segueixen ( lleus pero cada dia es manifesten ), algun dia amb nàusees…
Potser he agafat algun virus passatger del nens, però algu em diu que això és cosa de panxu !

Aquesta situació m’ha fet adonar-me’n de que realment vull un 3r fill/a, perquè si em surt el test negatiu, em sabrà greu … !!! :-)(-:

Així que aquí estic !!! Esperant poder verificar si les meves intuicions són certes !

Us Deixo la meva “presentació” !

Atrapadomnis
Edat dels dos: 32 (jo) i 35 (ell)
Cicle de cerca: -
Núm. de fills: 2 ( 4 i 2 anys )
DNW: 27/3/2022
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: amb moltes ganes i pors de veure un test + !!!

Us seguiré llegint i informant del meu desespero !!!

Una abraçada per totes i feliç cap de setmana ! :-()-)
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: XèniaAP » dg. març 20, 2022 7:46 pm

Hola noies!!! Feia dies que no entrava i he estat contenta de veure que hi han bones noticies :ok: . FELICITATSSSS als dos PANXUS!!!! :-()) :-()) Fa molta il·lusió veure que es va aconseguint :love:

terrallum jo vaig tenir un desajust hormonal després del COVID i vaig tenir pèrdues durant l'ovulació, i tinc una amiga que sempre li passa.

atrapasomnis Benvinguda!!! jo sempre he trobat molt xulo això de ser família nombrosa, tot i que de moment no se ni si en podré tenir dos :ufs:

Modo ego: Pel què fa a mi la situació s'està complicant... sembla a ser que és molt possible que la meva parella tingui una obstrucció ..::·· Li han d'acabar de fer probes, per acabar de veure què suposa això i quines opcions tenim... Però en certs moments ho veig tot una mica pelut. Així que suposo que em baixarà la regla en un parell de dies, la veritat és que amb aquesta noticia les expectatives de que estigui embarassada són quasi nul·les jejeje.

En fi molts ànims a les que encara teniu opcions aquest mes de març, a veure si encara celebrem algun panxu més!!! :-()-) I a les que ja us a vingut la W us desitjo les millors energies per aquest mes d'abril :***: ( menys a tu _farfalla_ que te les desitjo pel maig i així no naixerà per les festes de Nadal jejjejeje ;-)
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dl. març 21, 2022 4:02 pm

Bon dilluns boniques, com esteu? :love:

He fet els deures i intento respondre a tothom heheh som-hi!

Terrallum: Ostres que curiós això que comentes de tacar i super positiu de TO, has provat amb un TE? A vegades els TO quan marquen superpositiu és per un positiu d’embaràs… per probar-ho.. si no, podría ser un desajust hormonal? Crec que vas dir que no l’esperaves cap a finals de mes! Has tingut més tacadets? Com et trobes? Per cert, que xuli que us mudeu a finals de maig, ja va quedan poquet i és genial per estar entretinguda ihihi

Nínive com et trobes? Has trucat a la llevadora?? Quins pasos et toquen ara?? Ja ens aniràs dient!

Riuk: Com ha nat la SW? Això que comentes de la CW.. normalment quan la notes amb un parellet de dies s’ovula, jo ho tenia entès així, però potser les cercadores ens poden donar més pistes. Sigui com sigui, heu aprofitat fort el cap de setmana plujós??

Lluna34 com estàs?? Ostres quina super emoció més forta!!!! Regalàs d’aniversarii, espero que t’estiguis trobant bé i que aviat ja puguis fer visita amb la llevadora!! Ja ens aniràs explicant!! :content:

Farfalla, aiiss quin greu, entenc el baixón, espero que ja estiguis més animadeta i a tope per tenir una criatura al 2023!! Una abraçada molt forta bonica!

Nina23, el mateix et dic, sap greu quan baixa però bé.. hem de veure-hi la part positiva, el nostre cos funciona perfectament i un altre més será!! Cada vegada hi estem més a prop, això segur!!! Ànims!!

XeniaAP, ostres quin greu el que comentes, és un bon xascu quan reps una noticia d’aquestes, heu anat a fer alguna prova més per confirmar o descartar aquest diagnòstic? És normal que ara ho vegis pelut, a veure què us van dient els metges quan tingueu tots els resultats i llavors realment sabreu quines opcions teniu i cap a on tirar. Moltissims ànims pel mentrestant, perquè no és fácil. I.. a veure si baixa o no la W...

Atrapasomnis, benvinguda!!! Que xulo el que comentes, ha de ser molt bonic ser familia nombrosa i tant de bo haugueu fet diana, seria una bona senyal que així ha de ser, hihi. Com et trobes a dia d’avui? Algun símptoma més? Segur que et deuen ser més fàcils d’identificar pels anteriors embarassos. Molta sort i ja ens aniràs explicant!

Liliana i tuu com estàs?? Com portes el desepero? Algun psicosímptoma a destacar? Molts ànims!!

Caterinamore, com estàs?? Com van aquests dies plujosos? Algun símptoma o alguna coseta sospitosa que pugui indicar bones notícies??? Hihi ja diràs

Raquelic, Sayuri!! i vosaltres com esteu??

Ego: jo ja torno estar escalfant motors per aquests dies, ja serán uns quants mesos intentant-ho així, que no paro de pensar que no debem estar gaire lluny, a més veient la natura com está d’exuberant.. penso que és el propi cicle de la vida, que la primavera també em pot fer florir a miii (espero que no de desespero si no de vida hahaha). En fiii, amb il.lusió!!! Ah per cert, dimecres aniré per primera vegada a acupuntura i amb moltes ganes també, a veure què tal.


Petonets boniquues!! :-o00m
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dt. març 22, 2022 1:31 pm

Bona tarda noies!
Com va tot? Molts ànims a les que ha tornat la W i a pel següent mes! I a les que esteu en desespero ànims i paciència :-o00m

Jo sense símptomes excepte que quan la nena pren pit a les nits em fan mooolt mal, per sort mama molt poquet, apart d'això estic normal... el TE continua marcant fosc així que ja he demanat cita a la llevadora de la mútua i de la SS, faré tot el seguiment i proves per la mútua però com vull parir a la pública li duré totes les proves i resultats per fer un seguiment més light, a l'altre embaràs vaig fer un seguiment doble i no em ve de gust tornar a duplicar totes les proves, ja no tinc tant de temps lliure! Ara estic de 5+2. A la primera visita de la llevadora només fan preguntes i omplen una fitxa o un llibret, és una visita més informativa que altra cosa, com ja estaré de 6 setmanes suposo que em podrà fer una eco (a la mútua, a la SS només les fan 1 cop per trimestre) per confirmar que està tot bé i a lloc (a les 6 setmanes se sol veure el sac i l'embrió, crec que no se sent ni batec ni res, però així asseguren que el sac està "ocupat" i que està ben col·locat i no és ectòpic per exemple), almenys fa 4 anys va ser així, ja us informaré...

Lluna34 tu com vas? has fet alguna coseta ja?

Seguim parlant!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: atrapasomnis » dt. març 22, 2022 2:19 pm

Hola boniques !!

Nínive, que bé que et trobis b !!! Esperem que duri i puguis passar un embaràs "tranquil" :D ! El mal als pits, només ho notes al vespre ? Jo fa un parell de dies que també noto que els tinc més sensibles quan el xic mama, però és només al vespre.. i ja no sé si m'estic muntant la pel.lícula jo sola o realment és un simptoma !

Estic amb desespero total... ahir em vaig anar a comprar un test d'aquests ultrasensibles que diuen que es pot fer fins a 6 dies abans, i l'he fet avui ( tot i que si aquest cicle fos de 28 dies encara faltarien mes de 6 dies perquè aparagués la warri ), i ha sortit negatiu. :-o00m segueixo amb esperances perquè sé que l'he fet molt aviat i jo segueixo amb algun mal de panxa, mal de regla i com dic, pits sensibles però... igual és tot psicològic :-:)

Eria, espero que vagi molt bé a acupuntura !! conec gent que ha fet acupuntura pel tema embaràs, o pel part i els ha anat bé !
i que bonic el què has dit !!! Jo també estic segura que la primavera ens farà florir :-()-)

XèniaAP, ostres.. a veure com avança tot plegat. No perdis les esperances ! Mica en mica, tot arriba !!! Força i endavant !!! :D

Com esteu la resta ?
A veure si tinc alguna estona per fer lectura detingudament de totes les publicacions que heu anat fent i puc seguir-vos una mica més individualment :D

Una abraçada noies, i ànims a totes !!!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dt. març 22, 2022 2:49 pm

Hola Atrapasomnis,
els pits sensibles són un símptoma d'embaràs i també algunes persones els tenen així abans de la W, jo a l'anterior no ho vaig notar perquè no havia d'alletar ningú encara XD Però sí, només em fa mal quan mama a la nit, durant el dia no ho sé perquè mama molt poquet per adormir-se, a més durant el dia no ens veiem, ella va a cole i jo treballo de tardes, i ens veiem al vespre. Pots comprar els TE per Amazon, et sortiran millor de preu i venen en packs (jo em vaig comprar 20 per 20 euros, Easyhome).
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Liliana » dc. març 23, 2022 7:32 am

Hola a totes,

Disculpeu que he estat una mica liada amb uns problemetes però ja torno a estar per aquí!

Primer de tot moltes felicitats a la Nínive i la Lluna34, per fi una alegria que ens dona esperança que un dia o un altre ens arribarà a la resta!

Molts ànims a les que aneu al abril, la part positiva és que anem a principis d'any, que d'alguna manera és millor que els nens siguin de principis, per allò de que al cursos seran els més desenvolupat de la classe. Les que encara esteu en SW aprofiteu els dies lletjos per quedar-vos sota la mata amb el maromo. I les del desespero, paciencia cada dia queda menys per sortir de dubtes!

Ego: Estic en fase desespero, portem 2 mesos fent la margarida i esperem que finalment funcioni. La veritat que al gener vaig passar el COVID i ara tinc la regla una mica canviada però em dona la sensació que cap a bé. De psicosintomes en tinc tants com la meva imaginació em dona, mal d'ovari, un altre mes amb sensibilitat de pits... Bé, serem pacients fins dimarts que ve, menys d'una setmaneta, per sortir de dubtes i si és que no.

Una abraçada molt gran a totes!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: atrapasomnis » dc. març 23, 2022 8:21 am

Bon dia boniques !

Gràcies Nínive ! Ahir vespre quan el meu xic va tornar a fer pit només vaig notar més sensible un pit que l'altre !
Joquesé !!!! Em tornaré majareta hahahaha !!! Tinc 0 paciència per aquestes coses :p-) !!!

Ahir tarda al anar al WC, al eixugar-me em va sortir fluxe marró... ( possible segnat d'implantació ? ). També diuen que pot passar algu similar un parell de dies abans de la W...
Estaré al cas avui, a veure que passa.

Intentaré tenir paciència i esperar a divendres a fer-me un test... :-o00m
Ja us aniré informant !

Ànims a tots els desesperos !!!

Liliana ! Jo estic igual, vaig passar covid a finals de gener i crec que se m'han allargat una mica els cicles, tot i que tampoc ho sé del cert perquè des del segon embaràs que mai més han durat el mateix u.u`
Espero que la setmana vinent ens portis bones noticies :-()-) !

Fins aviat !!!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Caterinamore » dc. març 23, 2022 7:40 pm

Hola amores!!!!!

hehe quantes coses!

Benvinguda atrapasomnis! jeje jo també em torno boja a vegades xd. Tot i que vaig prometre mantenir la calma i ser zen com a mínim aquest mes. Aquí, jo t'animo a mantenir la calma, o abraçar la bojeria de totes totes sempre i quan sigui amb humor i mantenint l'espai reservat per al si no, perquè després hi ha xascos que fan molta pupa. M'encanta el teu desespero perquè és dramàtic i m'hi sento taaant reflectida!! Un petó i a veure aquest divendres si tens les dues ratlletes ben marcades.

Liliana, Ja et falta poquet,... menys d'una setmaneta... aiaiaia paciència! Aguanta a fer el test abans d'hora!!.. Tot i que t'entenc, jo aquest mes n'he fet dos de seguits. I no m'ho he pres gens malament jjaja :content: M'he vist com el personatge de Friends (Chandler Bing) fent tests perquè sí. La meva parella m'ha dit: "Te'ls amagaré!". :-D

Nínive Me n'alegro tant de que tot vagi bé!! :-()) No tenir gaire símptomes també és normal. Espero que la teva nena pugui seguir mamant una miqueta més,... a veure aquest mal si s'alleugereix. Aprofita si et trobes bé i fes tot allò que t'agradi sense cansar-te gaire i deixa't mimar molt. Un petonàs!

Riuk, Com va la sexy week? Molts ànims!! :: orrr::

Terrallum, Ostres quin embolic. Primer de tot OOOMMMMM!! Jo aniria fent pinxitos. Sé que quan es taca fora d'hora ens alertem: Pot ser sagnat d'implantació? I a partir d'aquí, si més no jo no em pararia de fer-me testos i més testos xd. Una amiga em va recordar que quan erem adolescents ens deien: "Cuidado, que tinguis la regla no vol dir que no et puguis quedar embarassada". Així que la nostra sexy week pot ser que sigui també amb la regla... Si et TO et diu positiu, jo aprofitaria... (o potser és que el TO està en mal estat?) no ho sé. Per provar no hi perdeu res. Un petó molt gran!!!! I quan t'entrin neures, pensa que nosaltres estem igual :-o00m intentant tornar al modo zen.

Farfalla! Nena, quina peneta, jo que aquest mes havia apostat per tu (<3), a vegades tinc somnis premonitoris, mira. Doncs si no ens veiem a l'abril, et desitjo moltíssima sort pel maig >.-<: >.-<: i si no cantem el nostre panxu a l'abril ens veurem allà!! :***: amb un sol de primavera súper fertilitzador jajaj

Lluna Com et trobes? Moltes gràcies pel teu reportatge pre-concepció!! Ens va genial! Encara et mareges? Per a mi els primers dies van ser molt emocionants, però si et trobes bé, també és una mica avorrit hehehe. Fins i tot a vegades m'oblidava de que estava embarassada. Ja ens aniràs explicant!!! Ah!! i aquest divendres és el teu aniversari, oi? Celebreu-ho a lo GRANDE!! Que el teu regal sí que ha sigut molt bonic :-()) Et felicito ara per si no torno a entrar abans del divendres :-()-) :-()-) <:-)

Xenia Quina me això del teu xicot. Jo buscaria una segona opinió, no us enfonseu. Ànims i per a qualsevol cosa estem aquí. Creuem dits que no et baixi la W :ok: Un petò!!

Eria, Així m'agrada!! hehe ja ens diràs què tal l'acupuntura. Sisi cada cop més a prop. Ja ens diràs com va la SW. :()()::::

Ego Doncs jo aquest mes he fet uns 2 TE super seguits i super negatius totals (Tot i que vaig dir que no en faria). He mantingut el modo zen i he estat bastant tranquila. M'ho he pres amb humor. He notat bastants canvis, mal de pits raro, sang a les genives, el meu baby va dir adéu a la teta per voluntat pròpia ( :--/) ) va fer peneta però tot són etapes... i avui m'ha vingut la W. Però ho he celebrat TAAAANT (avui era l'aniversari del meu pare i hi havia pastís, així que he aprofitat i he bufat una mica les espelmes).
Em feia molta cosa tornar-me a quedar embarassada sense haver tingut una regla com déu mana. El cos és savi i jo crec que ha dit: "Netegem les canonades" per el que pugui passar. Així que ja puc predir la meva DNW. Iujuuuu!! Aiii, jo que sóc una mica com la Terrallum que m'agrada tenir-ho tot una mica controlat... jejeje Però seguim amb el modo zen que ens ha ajudat molt aquest mes.

Una abraçada a totes!! Va que ja falten dos dies per acabar la setmaneta :love: :love:
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dj. març 24, 2022 11:06 am

Wwoooooow! Quin moviment >.-<: quantes entrades noves :miko: Espero poder contestar una mica tot!

Atrapasomnis benvinguda! Que bonic, i valents alhora, ser família nombrosa! Endavant :) Ja veig que en desespero total, ànims! És perillós fer TE tants dies abans, i tan inevitable, la il·lusió i les ganes ens poden. En aquell moment va ser negatiu, però en uns dies el resultat pot canviar...?! ;) El que comentes del flux marró, no et sabria dir, el mes passat em va passar això, a la W de febrer, una setmana abans a l'eixugar-me rosadet (vaig pensar que era implantació), després flux marró i finalment el 18/02 la W. També vaig passar covid a finals de gener. Ja ens informaràs si demà fas TE :ok: sort!

Terrallum com vas? tot bé? Ai aquest tacat marró tan confús! Les senyals del nostre cos a vegades son inexplicables, intenta mantenir mode :-o00m

Nínive me n'alegro que et trobis bé :p-) aprofitar per descansar i dormir tot el que puguis o et deixin! El que comentes de pits adolorits quan mama, suposo que és totalment normal, en les primeres setmanes d'embaràs el pit està iniciant una sèrie de canvis i estan ultrament sensibles. Ja ens aniràs informant de les visites, quan tens la 1ra eco?

Liliana desitjo que aquestes :-()-) floreixin aquest mes!!! Ditxosos psicosímptomes i la nostra imaginació, no ens deixen estar gaire :-o00m t'envio molta força per aquests dies de desespero final! Com ja he comentat, també vaig passar covid i el que tu dius podria ser realment així, l'afectació del virus pel que fa al cicle, en la durada, canvis en flux, altres símptomes...

XeniaAP Ostres...el que comentes. També et recomanaria una segona opinió, més proves,... i veure què s'hauria de poder fer a nivell de tractament, segur que hi ha solució i aquest fet quedarà com una anècdota. Ens vas explicant, aquí estem pel que necessitis. Una abraçada!

Eria què tal el primer contacte amb l'acupuntura? Com et vas sentir? Espero que anés genial!

Caterinamore bona notícia aquesta W! Posada en marxa per concebre novament, maquinària en plena forma, ho celebro :pandi: L'etapa de lactància s'ha acabat i en comença una altra, i si, fa molta peneta, que curiós quan així de cop decideixen dir adéu al pit! Els moments bonics únics compartits sempre quedaran en el vostre record. Gràcies per felicitar-me! Encara no m'ho crec que tingui aquest regal anticipat, estic molt sensible, ploro cada vegada que hi penso...estic fatal! xD

Ego: Em trobo així així, pits molt adolorits, tinc mareig de tant en tant, cansada i son, alguna nàusea, i mooooolta gana! Això és el que més em tortura, cada dues hores i mitja he de menjar, sinó em ve aquella sensació de buidor-nàusea,...ja m'he proveït de fruita, fruits secs, barretes proteiques, snacks el més sans possibles perquè sinó em posaré com una :mu:: i a la nit la panxa se m'infla força, així com ja amb molta forma de :-()) m'estic prenent les herbes anti-avortives que em va receptar l'acupuntora, una tassa al matí i una altra a la nit, confio en que tot vagi bé aquesta vegada, si més no, prendre-les m'aporta certa tranquil·litat. Ja tinc hora per la 1ra eco :koala:

Apa guapes, ens anem llegint :love: i us desitjo ja un bon finde! que el tenim a tocar...!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dj. març 24, 2022 2:18 pm

Bona tarda a totes!
Queden encara alguns desesperos , aixx a veure si suma alguna panxeta més pel novembre!!! Molta sort a totes i molta sort a les que aneu al mes proper :-o00m

Jo estic sense absolutament cap símptoma i porto 2 dies dormint tota la nit, cosa super estranya en mi, així que avui m'he fet una altre TE (jajaja) per assegurar i sí sí, continua marcant a tope, pinta com l'anterior embaràs, que em vaig lliurar de símptomes fins al 3r trimestre... menys mal perquè ara amb la nena no puc dormir tot el que dormia abans ni aixecar-me quan em ve de gust. Ja no estic tan cansada com els primers dies i el dolor de pits continua, potser una mica més fluix però encara es nota.
Tinc visita la setmana vinent amb la gine de la mútua (espero eco però no sé si la faran, ja veurem) i a l'abril amb la de la SS, allà no toca eco fins la setmana 12, per mi és impossible tenir tanta paciència, sort de la mútua...
Lluna34, on t'han programat eco? ja has fet alguna visita o és la primera i t'han dit que t'entraria l'eco?

Bon cap de setmana passat per aigua!!! neu:-D
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dj. març 24, 2022 4:14 pm

Hola Nínive! Que bé que zz:-) profundament :) veig que tens bons embarassos. Jo també comparo, això de no poder dormir/descansar tant i no poder-se aixecar quan realment ve de gust ho trobo a faltar. Tema visites, genial, la tens ben aviat, el fer eco depèn de cada mútua/ginecòleg crec, hi ha mútues que tenen les ecos "restringides" i entren les que toquen per trimestre, ni més ni menys. Doncs ja ens explicaràs què tal la primera visita, quina emoció!

Tinc primera visita a l'abril i em faran eco, estaré de 8+5, demà compleixo les 5. Faré seguiment només per mútua, l'altre embaràs vaig fer doble seguiment (SS i mútua) i per aquest no em ve de gust de moment, potser més endavant canvio d'opinió. Hauré d'implantar-me el mode :-o00m perquè encara queden mooooltes setmanes! :gat:

Una abraçada per totes :love:
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » ds. març 26, 2022 12:10 pm

LLuna34 que vaig un dia tardet, aiii quin greuuu!!! Moltísssimes feliiciiitatss!!! Espero que ahir passéssis molt bon dia d'aniversari, quina super il.lusió aquest regalàs!!! Estic molt contenta per tuuuu!! :love: Me'n alegro que et trobis bé i que ja tinguis programada la primera visita a la llevadora, controls... Ja ens aniràs explicant bonica!!!

He entrat en mode super ràdid per felicitar a la lluna, i tot i així, un dia tard.. ai sinyooor!!! La setmana vinent llegeixo amb calma les noves entrades i responc personalment.

Ego: Jo ahir i avui he vist super CW així que al ataqueerrrrr!!


Molts petonets i bon cap de setmana plujoset (haurem d'aprofitar per estar sota els llençols, hihi) :***:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Terrallum » dg. març 27, 2022 2:55 pm

Boniqueees!!!

Entro modo ràpid. Ja tinc aqui la regla! Se m'ha avançat 3 dies. M'ho he pres molt bé, no sé si pel modo zen o que però estic estupenda.
El rotllo és que vaig estar tacant els 7 últims dies així que crec que el pòlip s'ha tornat a descontrolar a veure si aquest mes ja m'ho mira la ginecòloga i el veu i el podem treure.
M'en vaig a l abril...és el mes que em vaig quedar embarassada de la meva filla jajaja així que si l'encertem aquest mes tindrem aniversaris ben junts, la part bona és que podríem reutilitzar la roba perquè ens encaixaria per época jajajja.

Lluna]34 vas amb l Ingrid, d'acupuntora? A veure si és la mateixa!!! A mi la.veritat és que m'està ajudant moltíssim.

Vinga va a veure ai cantem una altra panxu per acabar bé el mes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. març 28, 2022 9:21 am

Bon dia Boniques !

No us he pogut escriure abans perquè he estat sola amb els peques aquest finde :miko: !

Per aquí finalment també ha vingut de visita Mr.Menstruación ! :ufs:

Terrallum Sempre és millor agafar-ho amb positiu i endavant ! A veure si hi ha sort pel mes vinent i celebreu els aniversaris el mateix mes ! hehehe

Nosaltres ho hem parlat i segurament esperarem un parell de mesos a buscar. Preferim que neixi del març en endavant !

Ja ens anirem trobant pel fòrum.
Us desitjo molta sort a totes en la cerca i amb les panxus d'aquest mes !!!

Fins aviat !!!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. març 28, 2022 1:51 pm

Bona setmana!
Quin greu aquestes W, ànims pels propers cicles!!!

Jo ja he tingut visita a la ginecòloga, m'ha fet ecografia i es veu tot correcte, l'embrió està on toca i fa 2 mm, tot correcte per dates (6+1), només queda esperar. Per cert, ni m'han obert fitxa d'embaràs ni m'han fet totes les preguntes del primer embaràs, ha estat com molt ràpid, no sé si és el nou protocol per covid o què... Tinc visita la setmana vinent amb la llevadora de la SS.

Molts força amb les SW i els desesperos que queden, a veure si marxa definitivament el fred, no el suporto :-D
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Galla22 » dl. març 28, 2022 8:36 pm

Bon vespre noies!

Bé, en primer lloc felicitar per les noves panxulines a la Lluna i Ninive!! >.-<: >.-<: Quina il·lusió que el març hagi donat els seus fruits!

En segon lloc una abraçada fortíssima a les q us ha visitat la senyoreta no benvinguda....però esperem que abril panxus mil! neu:-D

I finalment, em presento...tot i que entri a finals de mes...i us explico una mica... Estava al post de febrer, per partida doble (un cicle al principi i l'altre al final, tinc cicles de 25 dies...), i no en vam encertar cap...
La segona regla va ser durilla a nivell mental, i vaig decidir desconnectar de tot, aplicacions d'ovulació, mirar fluxe, comptar dies, fer-ho quan "tocava", observar psicosímptomes i lògicament, entrar aquí...us he de ser sincera, cap a final de mes he tret el cap...
Bé, crec que tot això ha servit (i ho dic amb la boca petita, perquè no vull "cagar-la"), per tenir el nostre positiu! Ja fa uns quants dies de la data de la NW, i dos o tres del test. Visc amb por que no s'agafi fort....per això no gosava entrar tampoc...però necessitava compartir...
Tinc punxades tot el dia, a l'úter, i molt mal als pits, espero que sigui ben normal. També més fluxe de l'habitual..
I res, ja veieu que baixar el nivell d'obsessió m'ha servit...
Ara a confiar que s'agafi ben fort i creixi bé!!

Em sap greu no haver entrat abans, espero anar entrant més sovint!
Un petonet!! :love:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::