**Super-cercadores ABRIL 2022**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Liliana » dg. abr. 17, 2022 9:05 am

Hola noies,

Estem totes una mica out, Jo estic menys pendent o menys ilusionada...

Sobre el tema de la feina, a una amiga li va passar i la van fer fora però es va tirar els 2 anys atur cuidant del seu bebè, així que no hi ha mal que per bé no vingui. Jo miraria al contracte la fase de prova i si és 3 mesets ho diria després, perquè en fase prova és legal acomiadar. Jo si no tingués atur, no m'arriscaria a fer el canvi, perquè sóc més d'ocell en mà però aixo va amb la persona i que t'aporta cada treball.

Ego: SW feta, m'ha semblat que he ovulat tard, toca desespero a veure com va aquest mes!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: nina23 » dg. abr. 17, 2022 2:11 pm

Boniques,

entro ràpid des del mòbil només per dir que ahir em va venir la regla… va ser un cop dur (tot i que m’ho esperava…) però ja penso en el maig, una nova oportunitat! Aquest mes em proposo menjar millor i intentar estar més tranquil•la.

Terrallum: això del mal al pit és moooolt bona senyal! T’envio moooolta paciència pels dies que queden de desespero!

Petons a totes :*
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. abr. 17, 2022 3:10 pm

nina23 em sap molt greu.
Quan arriba sempre és una decepció, aquell recordatori de: encara No! Es fa molt dur.
Dona't uns dies, i m'alegro que ja pensis en maig.

A mi tambe m'ha vingut la W, avui puntual. El parón d'aquest mes m'ha sentat bé. Tot i que ja veurem que tal encaixo el tornar a la recerca.
Per sort ja arriba la calor i això m'ajuda a tenir altres coses al cap que també m'agraden i em distreuen.

una abraçada cercadores!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dg. abr. 17, 2022 7:59 pm

Hola noietes,
Com esteu?

Espero que les vacances de Setmana Santa hagin anat super bé, tot i que encara queda demà!! :content:

Nina: Quina mee nena. A veure el mes de maig si ens porta més bona sort. :love:
Si i menjar millor sempre motiva i ara que ve l'estiuet amb les mil amanides per fer,... aix que ja babejo.

Farfalla: Aii a veure aquesta banqueta si us dona nous aires i energies positives. Ja ens aniràs explicant quan us hi torneu a posar. Una abraçada!!!

Liliana: A veure a veure aquesta sw si hi ha hagut sort. Esperem que sí. Jo crec que necessitem desconnectar una mica. Que el serial enganxa molt però també ens hem de poder mirar el melic sense pensar res més.

Terrallum: Hehehe he rigut molt amb la vostra oportunitat de tenir la casa per a vosaltres sols. La nena potser té un sisè sentit. Aiii a veure què passa. Això de que aquest cicle no taquis és nou!!! Ara és quan costa més. Intenteu distreure-us pensant amb el llibre i la rosa de Sant Jordi. :love:

Sayuri Benvinguda. Ànims. Som aquí per a desfogar-nos. A veure si aquest mes hi ha sort i no heu d'anar a la visita de la ginecòloga si no és per fer una eco. A la Lluna del mes de Març em sembla que també va anular alguna visita del gine!!! <:-) Però no està de menys tenir visites programades que sempre tarden un munt en donar-te hora!

Riuk!! Com ho portes? Aviat comences la sw, oi? Ja ens explicaràs!! :love:

Ego: Aquest mes hem pogut desconnectar una mica més trobo. Jo entretinguda amb uns quants llibres jejej que és el que m'ajuda més.
El que m'estic llegint ara parla de la macrobiòtica. La base de l'alimentació és, avui en dia, bàsicament el cereal (refinat sobretot). En un paràgraf deia que a moltes noies que els costava tenir fills els ajudava deixar de menjar tant de cereal: pa, arrossos,... Així que si ho voleu provar... Jo intentaré reduir una mica en aquest sentit. Amb el tema de l'alimentació i el dormir es poden fer miracles.
El llibre es diu: Cuida tus bacterias prehistóricas de Mariana Aróstegui.

Ego warry: En principi m'ha de venir d'aquí 3 dies i no noto gaire res. La panxa una mica inflada, fa uns dies alguna punxadeta d'ovaris. Jo crec que tindré una worry com una casa, però a veure... Aaiaiaiia... Seguiré amb la lectura i ja us diré el què. I si no,... maig maig maig t'espero amb molta alegria!!!
:***:

Anem parlant :love:
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: XèniaAP » dl. abr. 18, 2022 4:39 pm

Hola noiesss,
He estat molt desapareguda però és que ha estat un mes de proves... 1er jo em vaig fer una analítica (tot ok). 2on ja sabeu que li van dir el meu company que potser tenia una obstrucció, doncs obstrucció descartada però es va fer un seminograma i no va sortir gaire bé (poca quantitat i poca mobilitat), tot i així ens van dir que un seminograma no és concloent, així doncs va haver de repetir el seminograma ..::·· ..::·· i va sortir millor (poca quantitat però mobilitat normal). Ja veieu que ha estat un mes de potets, proves, de muntanyes russa d'emocions... Però bueno sembla que els resultats finals no han estat tan dolents i seguim al ruedo :-)(-:
La veritat és que no se quan m'ha de venir la regla... crec k diumenge o dilluns de la setmana que ve. La veritat és que vinc de passar una setmana a Cabo de Gata amb la furgo i he desconnectat molt del tema...

AidaC Tens tot el dret a agafar la feina i buscar una criatura... només faltaria!!!

Vinga noies ens hem d'animar, que veig que estem totes una mica down :ufs: Petonets per totes i a veure si aquest mes cantem tants panxus com el mes passat. :-())
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Eria » dl. abr. 18, 2022 6:00 pm

Hola noies, com esteu? Com han anat les vacances?

Perdoneu que he desconectada, us anava llegint però la veritat és que aquest més estic una mica desilusionada.. Aiss

Terrallum: hahha m’encanta això que comentes de que anaves sortida i just es va escaure que la vostra filla us digués d’anar a dormir a casa dels avis.. hahah ben aprofitat i tan de bo doni fruits, i si no, tal i com dius; que os quiten lo bailao. Has tingut algun tacadet? Com portes el desespero i el dolor de pit??

Farfalla: Ostres que fort el que comentes, quan no busques el temps pasa tant diferent… Ais molts ànims amb la baixada de la Wm ara a pensar que tens un ovulet nou i una altra oportunitat. A més, és genial el que comentes de la calor i el fet de tenir altres coses que també et distreguin i t’il.lusionin!

Nina23, molts ànims amb la regla, aiixx quan baixa sempre és un cop dur, tot i que t’ho puguis esperar, sempre hi ha una mica d’esperança fins que apareix. Vinga doncs, ara a pel maig, tal com dius, una nova oportunitat. És xulo el que comentes que et propostes menjar més bé i estar més tranquil.la, en el fons també és una bona forma de cuidar-se!!

Sayuri: Em sap greu que ho estiguis passant malament, quan van passant els mesos es fa feixuc i llarg, t’entenc perfectament i totes tenim dret a sentir-nos així en algun moment del procés, t’envio una abraçada ben forta i tota l’energia per seguir amb asquesta cerca, no pot faltar massa!

Liliana: Ais… entenc ben bé el que comentes de que “estas menys pendent o menys ilusionada” jum.. a vegades una sent que és una mica frustrant veure com van passant els mesos i allò que tant desitjem i en què hi posem tanta il.lusió no acaba d’arribar.. Molts, molts ànims!! Vinga segurament cada cop hi estem més a prop! Ànims amb el desespero també!!

Riuk: I tuu com estàs? En quin moment del cicle et trobes? Vinga a aprofitar fort i a veure si hi ha sort aquest meset! Ja ens aniràs dient!!

Caterinamore: Ai que bé el que comentes que has pogut desconnectar més gràcies a la lectura. Que interessant el que comentes de menjar menys cereal per ajudar a l’embaràs. Heheh jo crec que també ho posaré a la pràctica! Aiss a veure sii hi ha sort i la W no apareix, hihii, ja ens aniràs explicant!!

XeniaAP: Que bé llegir el que comentes! Me’n alegro moltíssim que el seminograma sortís millor, ufff quin descans i a part també de saber que tu també estàs perfecte. T’estava llegint i pensava, ostres que fort, exactament el mateix que ens va passar a nosaltres, així que entenc perfectament la muntanya russa d’emocions que heu sentit aquest més i el passat.. uuuf! Sort que esteu més animats i podeu seguir la cerca uee!! A més, també molt fort, nosaltres també habíem d’anar a Cabo de Gata amb la furgo aquests dies.. hahaha quina casualitat! Ben fet això de desconectar a tope i ara a passar lleu el desespero!! Ja explicaràs!

AidaAC: tema feina, personalment fa uns messos m’hagués fet cosa plantejar-me un canvi de feina i buscar un embaràs, però ara que porto uns mesos i m’estic adonant que no és una cosa que la diguis i pam el més següent ja estiguis embarasada… doncs crec que és una decisió molt personal i que com que no la podem controlar al 100%.. ho anteposaria a la feina, però está clar que és un tema molt delicat i que cadascú coneix la seva situació, així que decideixis el que decideixis estarà bé, molta sort!!

Ego: Bé doncs jo.. aquest més estic una mica de baixón, però en el sentit d’estar com més desilusionada, amb el que portem de més 5 noies m’han dit que están embarassades, així que.. no estic massa animada, perquè a més la gent va dient: uiii no ho esperavem, uii ha sigut molt ràpid, uii nosaltres tres mesets… i jo penso doncs a mi se m’està fent llargíssim i estic ja una mica avorrida i tot amb el tema, de debò que hi ha dies que em poso trista. Però bé.. ja no pot faltar tant… oi? Ara també estic ocupada amb altres cosetes, així que espero que els mesos pasin diferent. Crec que estic en SW i no l’espero per l’1 de maig.. ja veurem si aquest més hi ha encert!

Ànims a totes boniques! A veure si entre totes ens animem i arriben més panxus aquest més d’abril!!! :-()-)
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dt. abr. 19, 2022 7:18 pm

Hola noietes!

Ja teniu llibre de Sant Jordi triat?

Xènia: Quin mes que deus haver passat! Ànims i a seguir!! Ara que dius Cabo de Gata <3 Què bonic!!!! Imagines haver fet un fill allà? >.-<: Vinga, a poc a poc i bona lletra! Algun dia ha de tocar no? Una abraçada!

Eria Espero que hagis desconnectat molt molt. I que la sexy week vagi de meravella.
Aiiiii 5 noies embarassades? Ualaaaa, Quin baby boom! Crec que el pitjor és sentir que ha sigut fàcil i indolor... això és el que mata més... Quan saps que hi ha hagut problemes o impediments i al final hi ha un positiu jo ploro d'emoció com una magdalena.
Per cert, com va l'acupuntura? Encara hi vas?

Ego:
Jo a un dia de la DNW i res de res. No em noto ni el mal d'ovaris ni mal de pits,... ni mal humor!!!!! Però bé, potser és dir-ho i recargolar-me de mal al sofà. A veure aquests dia/es de la recta final si passen ràpid. Esperances molt poques ja tinc una compresa a cada bossa/motxilla... Però qui sap...

Un petó ben gran!!!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Terrallum » dt. abr. 19, 2022 8:48 pm

Boniques!

Entro en modo ràpid i ego perquè ja he començat a tacar (3 dies abans de la DNW) perque vaig ovular abans per tant em tocava pel 23.

Aquest mes m'emporto una patacada grossa, perquè em feien molt molt mal els pits i em recordava a quan havia estat embarassada de la meva filla. I estava molt ilusionada...i fa mal! La veritat...em fa pànic tornar a pensar en tenir una cerca llarga com la que vaig tenir amb la meva filla, és com un trauma...en fi!

La part positiva és que no he tacat fins a 3 dies abans així que això és positiu ...

Ara esperarem la visita amb la gine el dia 6 i creuarem els dits perquè el pòlip hagi desaparegut

Avui us envio una dolça abraçada a totes vosaltres perquè som unes super lluitadores i ens mereixem una panxu ben aviat!

Abraçades!!!
Imatge

Imatge
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Sayuri » dc. abr. 20, 2022 4:37 pm

Terrallum: Em sap molt de greu bonica... És molt dur, i sobretot aquells mesos en els què tens una petita esperança... la part positiva que no has tacat durant el mes i això vol dir que tot comença a estar a punt per rebre un bebè. A pel Maig amb optimisme. :ok:

Caterinamore: pinta força bé això! A vegades el fet que no hi hagi símptomes és bona senyal. :()()::::

Aquest mes necessitem alguna panxulina! Que encara no en tenim cap. Almenys n'ha de caure una.

Ego: Jo amb mal de pits i dolorets ovaris, com cada mes diria, per tant els ànims són baixos. Encara falten dies però.

Ànims a totes amb aquests desesperos!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dc. abr. 20, 2022 7:49 pm

Hola noies,

Terrallum, quina caca aquesta regla!!! Sobretot amb el mal de pits! Ha fet algun TE? Podria ser que el pòlip hagués decidit desenganxar-se?... Tens la visita a la gine ben aviat,oi? A veure si et sap dir el què. De moment no has tacat tant entre regles, potser s'està ajustant, i això ha de ser bo! Un petó!! I a pel maig!!!!!!!!! :love:

Sayuri, Aii sii ara he vist que et queda una setmaneta de desespero, a veure a veure si l'abril ens dona alegries!!!! Que de moment de bon temps no gaire. Aquest any sembla que va a batzegades. Ànims :ok: Ja ens aniràs explicant el desespero.

Ego: Jo estic en plan negacionista. Avui m'havia de venir la regla, però encara no ha aparegut. I no em vull fer il·lusions, perquè patacades relativament petites ja me les he endut i les puc tolerar amb humor. Aquest mes no estem gaire optimistes,... Fer TE, que surti negatiu i que et vingui la regla encara és més xof. Així que de moment toca esperar. És qüestió de dies... Ja us dirè el què.

Ànims Xènia, Liliana també amb el desespero. Ja ens anireu explicant!! <3

Riuk, Eria espero que a tope amb la SW!!!

Una abraçada a totes!!!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Eria » dj. abr. 21, 2022 8:53 am

Caterinamore: Alguna novetat? Com estàs? Ai nenaa sembla que pinta bé no? Però si, tens raó, val la pena ser prudent uns dies per no endur-nos patacades que després fan mal. Així que, a esperar una micona i tant de bo siguis el primer positiu del meset d’abril! Vinga que hem de seguir l’estadística del passat més de març, i això ens surt a 1 o 2 embarassos aquest més, hehe. Ja ens aniràs explicant, ànims!

Terrallum: Ai quin greu el que comentes, quan tens bones sensacions i llavors baixa la W.. fa mal, t’envio una abraçada molt molt forta! Tal i com dius però, la part bona és que no has tacat tant abans i això és molt bona senyal! Ja queda molt poquet per la visita amb la gine i tant de bo no quedi ni rastre del pòlip. Per cert, quan vau tardar a quedar-vos embarassats de la vostra filla? Justament ahir, una altra noia em va comentar que estava embarassada (ja van 6 en les últimes setmanes!) i que el primer van tardar 8 mesos i el segon 4, així que no té perquè repetir-se el mateix patró!! Mil ànims bonica!!!

Sayuri: Molts ànims amb el desespero, i a veure aquests símptomes que comentes, a vegades diuen que s’assemblen als de la regla.. així que encara hi ha esperança, ara a cuidar-te aquests dies, a distreure’t per no pensar-hi massa i així els dies passaran més ràpids per saber si aquest més ha sigut fructífer, heheh.

Ego: Nenes, jo vaig a noticia d’embaràs per setmana, haha ahir una altra… diuen que s’encomana, així que tant de bo, hahah perquè n'estic ben envoltada. Per aquí, acabant la SW i aprofitant quan podem, porto uns dies com neguitosa dormint i avui m’he despertat amb unes punxades al ventre, però ves a saber, segur que eren moviments intestinals!! Necessito que comenci a fer bo i sol així també m’animo que aquest temps.. bff.
Per cert, respecte a l’acupuntura no hi vaig anar més, la veritat és que ho tinc a més de 40 minuts d’on visc i no sé, em va agradar però hi va haber alguna cosa que no em va fer bon feeling del tot, així que vaig dir-me; tu ves fent i ja arribarà, estàs sana, menjes bé, i la teva parella també, així que a seguir cultivant la paciencia.

Vinga abrilet, porta'ns bones notícies!!! :cnen:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. abr. 21, 2022 3:59 pm

Ostres Eria et llegia i al·lucino amb la d'anuncis que estas tenint al voltant!! Jo estaria desquiciada. Just ahir en vaig tenir un i vaig pensar en els teus 5, però un altre! Ho portaria fatal sincerament. Molts ànims, admiro molt la ment freda que tens. A mi em faltarien mocadors a casa de la plorera que portaria.

Caterinamore si pots aguantar espera, jo també visc fatal veure un blanc i a les hores que baixi. Em sento tonta perduda.

Encara queda mes, seguim pendents de les novetats.

ego: jo ja fent net de W i esperant per començar sw. A veure que tal. Estic tan cansada d'estar pendent de dies, d'esperes, de síntomes. Tan de bo em sortís natural buscar sense cap espectativa, però costa molt.

Em sento baixa d'energia i trista, em sembla que totes estem una mica així. Podria ser això de l'astenia primaveral. Tinc ganes boges de sol, quin malson de temps, vull calor ja.
Creuem dits per st jordi!
:: orrr::
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » ds. abr. 23, 2022 4:35 pm

Hola noies!
Feliç diada de Sant Jordi : lasito :

Eria: A veure si aviat tenim sort i nosaltres també podem anunciar panxuuuu ben aviat. Un petó bonica!

Farfalla
: Aii vinga vinga que la regla ja marxa!!! Escalfeu motors per la sexy week!!!
Teniu raó amb el temps!!! Vinga sooooool vine d'una vegada!! (després ens queixarem de que fa massa calor!!)

Ego: Jo avui no he pogut més i hem fet TE. Blanc nuclear, com ja esperava.
Crec que aquest retràs pot ser un reajustament de la worry. Així que a pendre pel sac sexy weeks i fases de desespero!
Tornem a no saber res de res de timimgs del meu propi cos, i jo abans era un rellotge XD.
El nostre mantra ara és: Fer el conill cada 3 dies, o quan ens vingui de gust, és clar. No deixant més de 3 dies d'un pinxito a l'altre. Com que no tenim ni fava de l'ovulació, així potser encertem. Vaja, que no tenim gaire res a perdre, i fer pinxitos sempre mola.

Les que esteu en fase de desespero com ho porteu??? Ànims que ja falta super poquet!!!! <3

Una abraçada!!!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: XèniaAP » dg. abr. 24, 2022 7:11 am

Bon dia boniques!!!
Espero que ahir peséssiu una bona diada plena de roses i llibres, tot i que una mica passada per aigua.
A mi ahir la diada em va portar un superpositiu :-()) :love: no ens ho podíem creure!!! Fa un mes ens pensàvem que no podríem tenir fills de forma natural i estàvem liats amb proves més proves i potets...
En fi molt contents! La data del part em surt pel 29 de desembre però... jajajajaja no és la millor data però no ens queixarem :love:

No se si ha estat perquè al saber que potser teníem problemes em vaig relaxar, també vam augmentar el ritme de relacions sexuals durant tot el cicle no només durant el SW, les vacances a Cabo de Gata que van ser sanadores i bueno vaig començar l'acupuntura... en el meu cas ha estat màgica :p-)

En fi han estat 9 mesos llargs de buscant i per fi ha arribat, espero que això faci pujar una mica els ànims!!! perquè mica en mica aniran sortit tots els panxus :-()-)

Eria t'entenc amb el què dius que el teu voltant tot són embarassos a mi em passava el mateix. A més amb la meva millor amiga ens feia ilu quedar-nos a la vegada (ella ja està de 5 mesos), però després quan et quedis embarassada ho trobaràs guay perquè tindràs moltes persones per compartir el moment vital.

Personalment aquest mes em notava símptomes: Mal als pits, panxa inflada, doloret extrany al baix ventre, que no tenia la mala òstia de quan estic premenstrual... però no volia fer-los-hi cas, perquè TANSSSS cops havia tingut símptomes que ja no volia fer-los-hi cas!

En fi noies un petonet enorme per totes i ceep calm que acaba arribant!!! us desitjo un panxu ben aviat a totes :-()-)
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dg. abr. 24, 2022 9:09 am

Quèeeee?
SUPER FELICITAAAAAAATS Xènia!!!
Iujuuuuuuuuu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Quina alegriaaaa!!
aii,i veus com vau fer un fill a Cabo de Gata? Quin bon lloc ♥️
:content:

Un petó gegant! ja ens aniràs explicant!!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. abr. 24, 2022 5:05 pm

Xenia Moltíssimes felicitats!!

Quina gran notícia!! M'ha alegrat molt molt per tu i també m'ha donat molts ànims.
Poc a poc totes aconseguirem les nostres panxus. Tan i fa els impediments, com dèieu per aquí "la vida tendeix a viure"


:love:
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Sayuri » dg. abr. 24, 2022 6:24 pm

Caterinamore: Sento aquest blanc nuclear, tot i que encara no t'ha baixat la W! Encara hi ha esperança!

Xènia: Milions de felicitats!!! Estic molt contenta, ho heu passat que deu ni do!

Tot plegat com dieu dóna ànims, per estadística o el què sigui, .... suposo que hem de pensar que al final totes ho podrem aconseguir.
Els dies més negres senten super bé aquestes notícies.

Anem parlant que encara queden desesperos!

Ego: Jo segueixo esperant, em queden 3 dies però no tinc cap esperança.

Petonets!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Eria » dl. abr. 25, 2022 4:16 pm

XENIA SUPER FELICITATS!! ENHORABONA, QUINA NOTICIA MÉS BONA!! >.-<: >.-<:
Ostres que bé, la veritat, després d’un mes de baixón i proves.. zas aquí ho teniu! De debò, que me’n alegro moltíssim. Com et trobes? Algun símptoma nou? Cuida’t moltíssim i a gaudir molt de l’embaràs.

Farfalla: Com estàs? Aiss t’entenc perfectament, jo també estic cansada d’estar pendent de dies del cicle i tot això, i també em sento baixa d’energia, com moixeta. Segur que a la que arribi el solet i una mica el bon temps, ens dóna un bon xute a totes per estar més optimistes i alegres i seguir la cerca amb més optimisme!!

Caterinamore: Alguna novetat? Quin greu el TE blanc nuclear, però qui sap potser se t’està allargat una mica més del compte el cicle, vosaltres aneu practicant, no fos cas que s’escapés l’òvul! M’agrada el vostra mantra, nosaltres tampoc deixem passar més de 3 dies entre un pinxitu i l’altre, segur que amb aquesta estratègia acabem rodejant l’òvul, hihi. Per cert, alguna novetat del llibre que llegies que relacionava alimentació i fertilitat?

Sayuri: Molts ànims aquests dies de desespero! Vinga que ja queda poquet per saber alguna coseta! Tens raó, veure que cada més alguna cercadora anuncia panxu, fa pujar els ànims i veure que mica en mica totes ho acabarem aconseguint. Jo confio molt en les estadístiques, hahah així que ja hi sóm a prop!!!

Ego: Doncs a mi aquest més se m’està fent llarg, llarg la veritat! Tinc unes ganes ja de que sigui diumenge i a veure què passa… si baixa o no baixa i tornem a iniciar un nou cicle.. Tinc moltes ganes de que faci caloreta i de sentir-me més animadeta, perquè se m’està fent pesadot, la veritat, però bé.. paciencia i anar fent..!


Una abraçada a totes i a veuree si tanquem l'abril amb alguna panxu més! :love:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dt. abr. 26, 2022 1:04 pm

Bon dia noietes!

Ànims amb el desespero final!!!!

Eria, aiii a veure a veure si heu encertat.
Doncs el llibre diu coses bastant certes, que totes ja coneixem però que no està de més recordar.

PRINCIPALS ENEMICS DE LA FERTILITAT (I DEL SISTEMA INMUNE)
- Dieta a base de gra (sobretot refinats) i sucres per un tub. Substituir per gra integral i menjar mooolta verdura.
- No rebre prou sol directe al dia (dèficits de vitamina/hormona D)
- Dormir poc, gens o dormir malament. (Fer activitats d'alt rendiment al vespre, la llum blava, els telèfons abans d'anar a dormir....)
- L'estrés: tothom sap que no té res de bó.

SOL - VITAMINA D
Per anar bé, la nostra pell necessita un temps d'exposició al sol cada dia. La vitamina D no és pot acumnular a l'organisme, així que o et prens un suplement cada dia, o fas 20 minutets de sol al dia, com menys roba millor (i sense crema que sinó no serveix gaire)! Si sortiu de la feina a fer l'esmorzar al dematí busqueu el sol, traieu-vos el jersei i exposeu braços i cames al sol!!! Ara que ve l'estiu ho tenim més fàcil! Si no podeu sortir de l'ofi/casa, però treballeu al costat d'una finestra, obriu-la. Els rajos no són efectius a través d'un vidre, han de tocar directament la pell.

DORMIR
Dormir bé és clau. Anar-hi aviat també. Les hores que es dormen abans de les 12h valen per dos. Si sopeu aviat millor. Han de passar dues hores abans d'anar a dormir per anar bé. Com menys pantalles al vespre millor, ja que la pantalla fa la llum equivalent a les 2 del migdia, això fa que el nostre cervell ho malinterpreti i ens costi més adormir-nos. També s'ha d'abaixar el ritme a mida que es va fent fosc. Per exemple, no recomana fer una classe d'espinning a les 8 del vespre, ja que activa el cos i la ment i és una mica contraproduent per anar a dormir aviat.

ESTRÉS
Enemic número 1. Intenteu fer ioga, meditació o relaxació uns minuts al dia. (Jo faig ioga per lliure a casa, sóc possiblement la persona que en sap menys del món, però ho faig a la meva manera i la veritat és que m'ajuda bastant).
Si no us va el mindfullnes, proveu: cantar, ballar a casa amb confidència o amb altra gent!! I que us expliquin acudits per fer-nos riure mooooolt!!!

Un petó maques! :love: Jo segueixo amb la lectura i ja us aniré explicant què més trobo!!!
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Liliana » dc. abr. 27, 2022 6:35 pm

Noies

Ahir m'havia de venir la regla i avui encara no em venia, així que hem fet test i positiu!!!! Noies, que no ens ho creiem, per fi, es pot aconseguir després de 5 mesos! He mirat i ens toca DPP 4 gener, bona data! Vaig a mirar que no es pot menjar, a partir de quan no es pot volar.

Xènia moltes felicitats a tu també!!!

Noies, molts ànims en la búsqueda, aquest mes ha sigut el que menys coses he controlat o fet, ho tenia una mica per perdut i volíem començar a consultar metges, quan més pasotes estàvem ha arribat!!! Si se puede!!!

Un petonàs a totes.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::