**Cercadores de maig de 2022**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dv. maig 13, 2022 11:19 am

Bon divendres noies :***:

Liliana, t'envio moltíssims ànims!!! Tot i que t'ho hagis pres bastant bé i sense gaires drames espero que el mes a la banqueta us dongui un respir i moltes energies. Moltes gràcies, també, per la teva explicació del procés. Jo crec que també m'hagués quedat a casa sense fer gaire res més. ❤️

Noies, a disfrutar molt d'aquesta calor que d'aquí quatre dies comptats playukiiiiiiiiii!!!!
I si creieu que no l'heu encertat, mira què hi farem... a la pròxima hi tenim més possibilitats. :ok:
Les que esteu en desespero total com ho porteu?

Ego: Jo ja m'he perdut en sw, fases lutees, regles que no venen,.... aiii :-o00m

Un petó ben gran i a disfrutar molt el findeeeeee!!!
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: cris1986 » dv. maig 13, 2022 8:09 pm

Bona tarda boniques!
La warry va venir puntual quan li tocava. Així que passem al juny amb ganes i Il·lusió.

Liliana jo soc RHnegatiu i em van haver de posar aquesta vacuna que deies. En aquest sentit no te mes problema. Gràcies per explicar-ho perquè jo M’hagués quedat a casa pensat que no agafat prou be i ja

Nina tota feina feta es bona. No fa massa vaig llegir que era algo millor fer feina abans de la ovulacio que després. Tot i que si busques trobes informació que contradiu altre informació, Internet es un caos

Caterinamore mes val tard que mai tu

Us vull compartir algo que no se si em va ajudar amb el primer embaràs :love:
Just el mes que vam aconseguir l’embaràs i que va ser un mes desastrós en la SW, vaig esperar que ell acabes abans que jo (ja m’enteneu) ja que diuen que l’orgasme ajuda a fer pujar els espermatozous. Així que un dia li vaig donar ,un parell de vegades, aquesta ajuda als espermatozous.

Qui sap, dins de tot el que pot ajudar… Sort!
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: nina23 » dg. maig 15, 2022 10:49 pm

Hola noies!

Perdoneu, no estic sent massa bona amfitriona aquest mes… m’agradaria donar-vos més conversa però vaig a tope i sempre acabo entrant tard i des del mòbil.

Com esteu? Com encareu la setmana? Algunes amb desespero, d’altres SW i algunes sortirem de dubtes aquests dies.

Farfalla com ho portes? Demà és el nostre dia!

Cris1986: sap greu la W, molts ànims pel juny, bonics! Gràcies per la teva recomanació, ho tindré en compte jejeje.

I les altres, com aneu? Animades o mortes de calor? Us noteu diferents aquest mes?

Ego: La veritat és que jo he aconseguit relaxar-me uuuuuna mica. No m’he fet cap TE encara! Aquest mes tinc poques esperances però una mica d’il•lusió sí que tinc. Avui noto força sensació de regla, així que tinc ganes de sortir de dubtes. Pel mes que ve, si aquest no funciona, provaré l’acupuntura. Ah! i al final em vaig fer d’una mútua q no tenia carència per embaràs, així que ja estic preparada per si de cas!

Petons a totesi molt bona setmana!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. maig 15, 2022 11:01 pm

Bonanit noies!
Doncs mira volia escriure abans i se m'ha passat.
A veure demà què passa. Jo també tinc sensació de regla de fa dies. I he tornat a tenir fluxe cw, diria que és el primer cop que en tinc abans de la w, ves a saber.
Estic gairebé segura que demà baixarà amb total puntualitat, però per ara mantinc el dubte i la petita esperança.

Capaç que demà al matí entro a editar el post i dir que ja està. M'ho veig a venir.

Que comenceu bé la setmana noies, anem desvetllant desesperos i cantem alguna panxu!

:love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. maig 16, 2022 7:54 am

Dit i fet, aquí la tenim. Una altra que se'n va cap a Juny.
Buff ara mateix pensar en Juny se'm fa tant llunyà, penso ràpidament en vacances, setembre... el cap fa males passades.

abraçades noies
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: nina23 » dl. maig 16, 2022 8:48 am

Oh, Farfalla… em sap greu. Quina ràbia! A mi també em passa que el juny se’m fa molt llunyà, però penso que l’arribada de l’estiu ens pot ajudar a pensar en altres coses i no estar tan focalitzades… però bé, fa ràvia i t’entenc perfectament.

A mi encara no m’ha vingut però perquè la meva data oscil•la entre el 16 i el 17 (segons l’app). Em noto sensacions pre-regla, així que estic a l’espera com tu…

Molts ànims a totes i bon dilluns! :-o00m
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dl. maig 16, 2022 9:46 am

Hola noietes!

Cris i Farfalla, quina caqui la worry.
Quedar-se embarassada al juny també és guai! El març és un bon mes per nèixer (de fet tots..) És inici de primavera!
I sí, pinta lluny, però la calor anima més que el fred! Així que de deures sortir!!!!!!! i descansar també.

Ego: Jo em trobo bastant animada quan no sento a parlar de la regla. Ara, quan ve,...... s'acaba el món. Només veig bombos pel carrer,.... crec que ens martiritzem massa, però entenc que passem per això, és el més natural.

Ara estem duent a terme el mètode Xènia del mes passat :-o00m Molts pinxitus durant tot el cicle. muajajaj a veure si funciona!

Ah, i Cris, jo amb el primer embaràs també vam fer aquesta tècnica! XD. No sé si va funcionar per això, però va funcionar!

Nina, com estàs? Alguna novetat? Per cert, què et va dir la nutricionista? Ara segur que no t'escapes de prendre el sol una miqueta ❤️ Què bé la mútua!!!! Jo crec que aniràs una mica més segura pel que hagi de passar!!

Una abraçada a totes!! :love: :love:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Martona-91 » dl. maig 16, 2022 3:22 pm

Bona tarda noies,

Sé que quasi estem a mitjans de maig i que vaig una mica tard... però la setmana vinent em vaig a treure l'implant anticonceptiu i no sabia si esperar-me per apuntar-me al juny o fer-ho ara...

Edat dels dos: 31 jo, 38 ell
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 1 de 2 anys
DNW: 11/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tenim una nena de març de 2020, és la segona vegada que passo per aquí com a cercadora, aquesta vegada per anar a buscar un segon embaràs. Estem molt emocionats amb la idea de repetir, amb ganes de gaudir buscant-lo i de poder tenir el part respectat que tant desitjo :--/)

Us he anat llegint alguns dies des de l'inici del mes!

Cris i Farfalla quin rollo aquestes warrys.... esperem que aquest bon temps faci cantar panxolines!!! Per mi el mes de juny va ser el bo, va ser quan vam fer diana, així que us envio totes les bones vibres del món!

nina23 veig que tu també estàs al caure! A veure si hi ha sort!!!

Liliana em sap molt greu la pèrdua... estic d'acord amb això que dius de què el cos és savi, però és cert que tot i així dol. T'abraço fort!

Eria com va anar la SW??

Doncs apa noies! Esperem que vagi bé aquest mes, i a veure si es pot cantar alguna panxulina!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Eria » dl. maig 16, 2022 4:44 pm

Hola noies!! Com va la calor?! :love:

Caterinamore: M’encanta el mètode Xènia hahah vinga, vinga a veure si l’enganxeu!! Aii quanta raó, jo també no paro de veure panxus pel carrer i per a tot arreu, però bé, intento pensar que un dia serem nosaltres. Ah i per cert, molt bona la técnica que comentaveu amb la Cris1986, l’estic començant a dur a terme, hihi

Cris 1986: Com estàs? Molts ànims amb la warry, va vinga ja va quedan menys pel juny i també és un més molt maco per anunciar panxu!! Pert cert, gràcies per compartir la técnica d’acabar després, s’haurà de dur a terme a veure si tenim sort!!

Sayuri, AidaC i Riuk: Com esteu? Novetats?

Farfalla: Molts ànims! El juny sembla llunyà i més quan baixa la warry, però queda poquet i és un més molt maco, a mi em van crear un juny hihihih. Ara aquests dies a aprofitar el Bonet d’estiu que fa i que el solet et dongui molta energía per començar un nou cicle!

Nina23: Ben fet, resistint als TE, aguanta!! Esperem notícies teves els propers dies!! A veure si ets tu la primera en obrir l’estadística d’aquest més de maig!

Liliana: Ostres em sap molt greu el que comentes, però m’agrada també com ho has viscut, com un procés natural del propi cos, que és savi! Ara esperar aquest meset que tot torni a funcionar com sempre i a seguir, la bona lectura és que ja ho heu aconseguit un cop!

Martona91: Benvinguda al grup!!!! Esperem que la recerca de l’embaràs sigui un procés bonic!


Ego: Jo ja dono per finalitzada la SW, he estat ben costipada i la veritat és que no hem pogut estar massa pel tema.. així que bé.. potser no hem fet diana però també amb una mica d’il.lusió de pensar que potser podría ser.. A veure..
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: nina23 » dt. maig 17, 2022 10:44 pm

Hola noies!

Quina il•lusió, una nova incorporació, benvinguda Martona!

Jo tinc males notícies… ahir va arribar la W, puntualment. Almenys tots aquests cicles de cerca m’estan servint per controlar bé el cicle i adonar-me que sóc molt més regular del que pensava… me’n vaig al juny i us deixo l’estadística bona a la resta! A cantar panxus, nenes!

Caterinamore, com vas? És un pal l’arribada de l’estiu perquè amb menys roba les embarassades surten com bolets hahaha. Quan noto que em fa ràbia veure’n intento pensar que potser elles també han tingut una cerca llarga i que mai sabem que s’amaga darrere d’un embaràs perquè des de fora tots semblen feliços i senzills, oi? Aix…

Tema nutricionista: em va dir que estic baixa de ferro i de vitamina D, em va recomanar prendre el sol d’hora al matí o tard a la tarda (amb bona part del cos descoberta) però és missió impossible així que també em va receptar un suplement durant 2 mesos, a veure si recupero aviat i això m’ajuda a preparar el body. La metge de capçalera no em va fer ni cas amb els resultats de les anàlisis així que crec que demanaré hora a un endocrí, ara que tinc mútua! Ja us diré!

Eria: ànims amb el desespero!

La resta com aneu?

Per cert, Farfalla, aquest mes tampoc ha estat el nostre… espero que igual que els negatius, el nostre positiu també arribi alhora, i ben aviat!

Petons a totes, cuideu-vos moooolt!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Sayuri » dj. maig 19, 2022 5:24 pm

;-) hola boniques!

Liliana maca, em sap molt greu aquesta pèrdua. Però t'ho has agafat molt bé i això és important. A més a més, diuen això que quan hi ha embaràs és més fàcil tornar a quedar-s'hi. Ànims!

Farfalla, nina, Cris... Sap greu aquestes w. Penseu en juny. Un mes molt bonic, fi de curs, revetlla de Sant Joan, estiu... Molts ànims també boniques.

Martona benvinguda! Et desitjo una feliç cerca.

Ego: jo de moment sense desespero. Una mica de mal als pits però sospito que comencço amb símptomes preregla. Ja us diré.

Un petó molt gran a totes!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. maig 22, 2022 7:33 pm

Noies que tal esteu? Estem totes de cap de setmana, jeje. Ben fet!
Com porteu aquesta calorada? mare meva quina temperatura, és ple estiu.

Martona 91, benvinguda!!!

Va com van els ànims? Les que esteu en desespero, les que ja sabeu que hiha W, les que ja veieu a prop la SW

ego: jo ja contant dies per sw, tenim intenció de pendre-la bastant en serio, a veure què acabem fent perque després la rutina de les setmanes fa complicar-ho tot. Creuarem dits i respirarem fons perque la feina sigui encertada :-o00m
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dg. maig 22, 2022 7:49 pm

Hola noies!
Espero que hagueu desconnectat molt el cap de setmana!!!
Benvinguda Martona :)

Aida C, alguna novetat?
Eria i Sayuri com porteu el desespero final? Ànims boniques que ja deu faltar poquet!

Farfalla! Molts ànims a la SW!! Va, vinga vosaltres podeu!!!!

Ego: Jo demà començaré el desespero mortal d'una setmana. Com que no sé de quan tinc els cicles, pot ser tant que em baixi demà com el dissabte. Amb el maromo hem dit que si divendres encara no m'ha vingut que comprarem un TE.
Aixx en fi. Espero poder tenir la suficient paciència per esperar tant!!

Una abraçada a totes!!! :love:
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: AidaC » dl. maig 23, 2022 12:49 pm

:love: :love: Bones boniques!

Liliana molts ànims, que difícil és aconseguir panxu i que tot surti bé :ufs: :ufs:

Quin greu aquestes warrys , però és l’inici d’una nova oportunitat així que els ànims ben amunt :b-)))

La resta com esteu? Com van els desesperos i les SW?

Ego: per aquí cap novetat, l’aplicació em va canviar el dia al 22/05 però tampoc va apareixer. L’únic que tinc és mal de pits desde fa 4-5 dies però no ho crec que sigui per panxu. No tinc cap TE per tant no n’he fet cap, si seguim aixi fins el cap de setmana farem pensaments de comprar un.

Una forta abraçada :love:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Terrallum » dt. maig 24, 2022 7:45 pm

Boniques!!!

He estat un temps desconectada del fòrum però és que per salut mental ho necessitava...però ja torno a ser aqui!

Aquest cicle ha sigut normal, sense tacats ni històries rares, el que em dona una mica de fe per fer una cerca més normal i efectiva jajaja a veure si al juny tenim sort!!

Com aneu vosaltres? Que fan els desesperos? AidaC, novetats?


Una abraçada!!1
Imatge

Imatge
Verd_Poma
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 24, 2022 8:25 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Verd_Poma » dt. maig 24, 2022 8:36 pm

Hola a totes!

Puc dir que soc quasi nova al fòrum perquè tot i ser la primera vegada que escric, porto dos mesets llegint els vostres fils :)
La meva parella i jo des de gener que ens hi hem posat però de moment no hi hagut panxu :-())
Ell té 30 i jo 33.

Avui m’ha vingut la W hi he pensat que era bon moment per registrar-me i compartir aquests moments que a vegades es fan una mica feixucs!

Desitjo que les que falteu ens anuncieu bones notícies, que si no vaig equivocada, encara no complim amb el 20%! Jejeje

Una abraçada a toootes!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dc. maig 25, 2022 2:10 pm

Hola amores!

Aida C!!! Com ho tens? Com ho portes? Aiii quins nervis!! Ànims i molta calma!!! ❤️

Terrallum! :--/) Sisi, va molt bé descansar. Ben fet, i que la regla torni al seu estat original... OLÉ!!!!! Ja només amb això cal fer celebració!!!

Benvinguda Verd-poma! Esperem que sí! Que aquest mes de juny (i el poc maig que queda) ens porti bones notícies a totes. Ja ens aniràs explicant els teus drames i batalletes ❤️.

Ego: Ahir va venir la flo-fi. Aiix em va saber greu,... però va ser en plan: Oh, otra vez tu. Pues vaya. Avui ho hem celebrat amb una superdosi de xocolata, per compensar. I animats pel mes de juny...
Jo sóc dramàtica i ja li vaig fer el numeret a la meva parella: "És que ho hem intentat molt fooort", i després dient que "Així no calia que féssim tants pinxitos, perquè total" XD (bueno rient i plorant a mateix temps). Crec que també m'ho passo teta fent teatre. A més que la regla va tornant al seu número de dies/cicle normal i ja no em fa tant el burro, Visca!!!

Aii noies, increïblement contenta amb la búsqueda, tot i que no acabi d'arribar ara mateix, penso... algún dia xd.

Aida C, Eria i Sayuri com esteu??? Ja direu :-())
Per cer Riuk, quan tens la pròxima DNW, ben aviat oi?

Una abraçada molt gran!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. maig 26, 2022 2:56 pm

Caterinamore jolin, fa rabieta. Quan ve tens aquell moment de replantejar-t'ho tot, si val la pena mirar tan l'agenda, si no seria millor això o allò... al final la cosa es desfogar-te perquè sempre sap greu. Ànims i a treure-ho tot.

Que tal les noies que falteu?

ego: jo començo sw, titiriiii. per ara la comencem tots dos amb idea de dir vinga l'aprofitarem. Ens coincideix el cap de setmana i alguns compromisos així que creuem dits per no acabar amb que se'ns passin els dies.
Tinc molt ficat al cap que aquest és el nostre mes i no hi ha res pitjor que les expectatives, sobretot en algo tan incontrolable. A veure.

nina23 tu has d'estar com jo oi?

abraçades noies en res donem per tancat el mes de maig :p-)

:***: :love: :--/)
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Eria » dj. maig 26, 2022 4:11 pm

Bona tarda boniques!

VerdPoma benvinguda al grup!!

Perdoneu que avui no personalitzi el missatge, però entro ràpid per la feina.
Res, a mi em va venir la regla ahir, super puntual, com sempre. Aquest cop no sé com m'ho he pres, tenia molt bones sensacions i pam, tampoc ha sigut..
Com ho encaixeu vosaltres quan ja fa mesos que busqueu?

He decidit deixar de prendre el Natalben que em va recomanar la gine i torno al ACFOL que val 5 vegades menys i penso que si aquest és el que recepten des del metge de capçalera i llevadora del CAP.. doncs potser també serà per algo.

Aquest més no sé si arribarem a complir l'estadística, encara falten l'AidaAC i la Sayuri, crec.. així que a veure si ens doneu bones notícies.


Jo ja me'n vaig al juny, una abraçada gran! :-()-)
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: **Cercadores de maig de 2022**

EntradaAutor: Martona-91 » dv. maig 27, 2022 8:10 am

Bon dia boniques!!

Disculpeu que no personalitzi, em pilleu al tren i amb el telèfon se'm fa complicat....

Quina ràbia aquestes warrys... quan portes mesos de cerca i veus que no arriba es a dur. Però me n'alegro de què ho hagueu encaixat força bé! Ànims, les cerques llargues deseperen, sembla que mai arribi el dia, oi?

Compartir per aquí el procés és molt bonic, sentir-te acompanyada ajuda i és important no sentir-te sola. Espero que totes les que passem al juny hi arribem amb mols ànims i ganes!

Jo just dimecres em vaig treure l'implant i se suposa que avui és el dia clau. Però vaja, dubto molt fer diana aquest mes, així que ja penso en el juny.

Ànims a totes, i a veure les que quedeu si ens doneu una bona notícia!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::